quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:31 schreef Blester het volgende:
Wat trouwens wel vreemd is, aan de onderkant van het vlotterbakje liep helemaal geen draad weg ofzo, dit had ik wel verwacht. Na 2 schroeven demonteren had ik het bakje alleen in de hand, zat niets aan vast.
Er zat trouwens wel wat benzine in het vlotterbakje toen ik deze loshaalde.
Ik had verwacht een benzineslang aan te treffen die op het vlotterbakje zat aangesloten, deze was echter helemaal niet aanwezig. In hoeverre heeft dit met inlezen te maken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in voor je je carb zomaar openmaakt.
Je weet niet hoe een carb in elkaar zit en werkt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:39 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik had verwacht een benzineslang aan te treffen die op het vlotterbakje zat aangesloten, deze was echter helemaal niet aanwezig. In hoeverre heeft dit met inlezen te maken?
Volgens jou behoort er dus geen slang aan te zitten? Wanneer ik op Google kijk naar een Dellorto 17.5MM zie ik overal bij het vlotterbakje ook een slang weglopen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je weet niet hoe een carb in elkaar zit en werkt.
als er een slang direct op je vlotterbak zit loopt je benzine eruitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:45 schreef Blester het volgende:
[..]
Volgens jou behoort er dus geen slang aan te zitten? Wanneer ik op Google kijk naar een Dellorto 17.5MM zie ik overal bij het vlotterbakje ook een slang weglopen.
PHGB ? PHVA ? PHBN ? LS/DE ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:45 schreef Blester het volgende:
[..]
Volgens jou behoort er dus geen slang aan te zitten? Wanneer ik op Google kijk naar een Dellorto 17.5MM zie ik overal bij het vlotterbakje ook een slang weglopen.
quote:
moet je laten zitten, die laklaag is al hittebestendigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
Zo, Uitlaat is binnen
alleen uhm dr zit 1 of andere blanke lak laag op... Wat is dat voor zooi?
bakt dat er af?
moet ik daar overheen spuiten met hitte bestemdige verf? of ? of ? of ?
hmm dus in theorie kan ik hem er zo onder kletsen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef -niemand- het volgende:
[..]
moet je laten zitten, die laklaag is al hittebestendig
die lak is zelfs beter dan welke spuitbuslak dan ook.
ja, precies.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm dus in theorie kan ik hem er zo onder kletsen?
ik ga eens gewooon helemaal niets zeggenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:31 schreef Blester het volgende:
Wat trouwens wel vreemd is, aan de onderkant van het vlotterbakje liep helemaal geen draad weg ofzo, dit had ik wel verwacht. Na 2 schroeven demonteren had ik het bakje alleen in de hand, zat niets aan vast.
Er zat trouwens wel wat benzine in het vlotterbakje toen ik deze loshaalde.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ja, precies.
maarreh, nieuwe uitlaatjes![]()
waar blijven die pics?
praktijk ook doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm dus in theorie kan ik hem er zo onder kletsen?
wel gemonteerde plaatjes posten héquote:
ik wil van de week nog even een foto maken van de oude knalpotquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:20 schreef -niemand- het volgende:
[..]
wel gemonteerde plaatjes posten hé
nieuwe uitlaatjes met de lasnaden er nog in![]()
![]()
niet schrikken als de voorbocht bruin begint te worden. dat is normaal.
eerste week alleen met mooi weer rijden en lekker lang; slaat ie mooi blauw uitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:20 schreef -niemand- het volgende:
[..]
wel gemonteerde plaatjes posten hé
nieuwe uitlaatjes met de lasnaden er nog in![]()
![]()
niet schrikken als de voorbocht bruin begint te worden. dat is normaal.
nu ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
eerste week alleen met mooi weer rijden en lekker lang; slaat ie mooi blauw uit
krijg je wel minpunten van de politie van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |