Je hebt gelijk, tijdens de relatie moeten we hem ook ondersteunen. Met een apart topic kan hij dan met ons in overleg, of misschien zelfs een dagelijkse planning voor Benzin! We kunnen ook een app maken zodat we op de hoogte blijven en hem kunnen ondersteunen/bijstaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
want een relatie gaat he-le-maal zonder moeite etc.
jij woont op een eiland met veel britten en waar het altijd waait. niet raar dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De meiden komen mij gewoon aanwaaien hoor. En ze willen ook niet meer weggaan. Zal wel zijn omdat ik een klootzak ben.
Doe jij eens niet zo moeilijk. Iemand waarvan je weet dat hij heel onzeker is en whatnot. denk je echt dat je daar zomaar even mee af kan spreken? En dan verbaasd zijn als hij dat moeilijk vindt, jeetje.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:46 schreef Ambipur het volgende:
Nou. Dan maar een ander hosselen. Mensen die zooooo moeilijk doen
waarom ga je niet bij hem in huis wonen dan? jij weet het allemaal heel goed en zijn we meteen van hem en jou af. 3 vliegen...quote:Op zondag 3 maart 2013 16:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tijdens de relatie moeten we hem ook ondersteunen. Met een apart topic kan hij dan met ons in overleg, of misschien zelfs een dagelijkse planning voor Benzin! We kunnen ook een app maken zodat we op de hoogte blijven en hem kunnen ondersteunen/bijstaan.
Jaquote:Op zondag 3 maart 2013 16:47 schreef dawg het volgende:
[..]
jij woont op een eiland met veel britten en waar het altijd waait. niet raar dus.
Als kind heb ik meer afspraken gehad, wel elke week. Dat beviel me al niet en mijn ouders zeurden vooral over hoe duur het was. En duidelijk heeft het niet geholpen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het geen optie omdat je in het verleden een enkele keer een afspraak hebt gehad? Hoe had je verwacht dat zoiets in z'n werk zou gaan, dat je na een afspraak je meteen een nieuw mens zou voelen?
Geef het nog een kans en probeer te regelen dat je elke week een afspraak hebt, of vaker.
Bedoel je daarmee dat het met 'een normaal persoon' wel zomaar even had gekund en is dat normaal?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo moeilijk. Iemand waarvan je weet dat hij heel onzeker is en whatnot. denk je echt dat je daar zomaar even mee af kan spreken? En dan verbaasd zijn als hij dat moeilijk vindt, jeetje.
Ik begrijp zijn gevoelens nog niet helemaal, dus ik denk niet dat hij het zou waarderen. Het zou overigens wel een hele eer zijn om hem te mogen dienen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom ga je niet bij hem in huis wonen dan? jij weet het allemaal heel goed en zijn we meteen van hem en jou af. 3 vliegen...
TJa.. je moet als onzeker persoon toch een keer de stap zetten (als je wilt veranderen tenminste).quote:Op zondag 3 maart 2013 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo moeilijk. Iemand waarvan je weet dat hij heel onzeker is en whatnot. denk je echt dat je daar zomaar even mee af kan spreken? En dan verbaasd zijn als hij dat moeilijk vindt, jeetje.
Probeer het nog eens, nu zonder je ouders erbij te betrekken zodat je hun gezeur niet hebt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Als kind heb ik meer afspraken gehad, wel elke week. Dat beviel me al niet en mijn ouders zeurden vooral over hoe duur het was. En duidelijk heeft het niet geholpen.
Die ene keer waar jij het over hebt was op de middelbare school en vond plaats nadat ik op school had aangegeven hulp te willen hebben. Uiteindelijk bleek dat dat niet voortgezet kon worden zonder dat mijn ouders op de hoogte werden gesteld, het eerste gesprek beviel niet goed en ik had er geen vertrouwen in. Ik heb het toen afgekapt.
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat het met 'een normaal persoon' wel zomaar even had gekund en is dat normaal?
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat het met 'een normaal persoon' wel zomaar even had gekund en is dat normaal?
Ik las ook nergens een 'nee' van zijn kant, alleen dat hij het moeilijk vindt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
TJa.. je moet als onzeker persoon toch een keer de stap zetten (als je wilt veranderen tenminste).
De Engelse sla ik overquote:Op zondag 3 maart 2013 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
gelukkig zijn het wel lekkere chickies heh.
De meeste hier zouden inderdaad meteen ja zeggen als ze die zou uit nodigen om bij haar te komen eten.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Die twee liggen redelijk dicht bij elkaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las ook nergens een 'nee' van zijn kant, alleen dat hij het moeilijk vindt.
Nee, hoor. Ik probeer hem te tonen, dat het probleem niet bij de ander ligt, maar bij hem. Ik bood hem iets aan waarvan ik wist dat hij zou weigerenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Nouja, een persoon die goed in zijn vel zit.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Als jij diegene in bed wilt hosselen, moet je dat toch lekker doen?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
idd, nog even en dan heb ik ambi mijn bed in gehosseld. en ik ben heel normaal.
"die voor hem kookt""quote:Op zondag 3 maart 2013 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Nouja, een persoon die goed in zijn vel zit.
Welke single man zou nee zeggen tegen een afspraakje met een vrouw die voor hem kookt?
quote:Op zondag 3 maart 2013 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
idd, nog even en dan heb ik ambi mijn bed in gehosseld. en ik ben heel normaal.
tenzij ze vis klaarmaakt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke single man zou nee zeggen tegen een afspraakje met een vrouw die voor hem kookt?
Hoe lekker kan jij koken eigenlijk?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus jij zou gewoon ingaan op het aanbod van iemand die je eigenlijk niet kent om daar te komen eten?quote:
Het is eng, op het terrein van de ander (juist dus in dit geval). Wat nou als ambipur heel eng is bijvoorbeeld?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar daar kan je hem niet op afrekenen. Dat gevoel heeft hij nu eenmaal en dat verandert pas als hij dus inderdaad vaker afspreekt met andere mensen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die twee liggen redelijk dicht bij elkaar.
Vaak zet iemand juist de stap niet omdat hij of zij het te moeilijk vond.
Je kan altijd nog naar huis gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 16:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus jij zou gewoon ingaan op het aanbod van iemand die je eigenlijk niet kent om daar te komen eten?
[..]
Het is eng, op het terrein van de ander (juist dus in dit geval). Wat nou als ambipur heel eng is bijvoorbeeld?
Daar heb je gelijk in, je hebt ook je standaarden.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus jij zou gewoon ingaan op het aanbod van iemand die je eigenlijk niet kent om daar te komen eten?
[..]
Het is eng, op het terrein van de ander (juist dus in dit geval). Wat nou als ambipur heel eng is bijvoorbeeld?
Ambipur is niet eng totdat ze bewezen heeft dat ze eng is.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:56 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Je moet risico's nemen in het leven Benzin.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:56 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Als ik een leuk meisje tegenkom, dan hoop ik dat ik al de stap heb gezet voordat zij de stap zet.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:56 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dan kom je daar tijdens de afspraak wel achter en ben je weer een ervaring rijker.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:56 schreef benzin het volgende:
Ik denk dat dat wel kan. Lijkt me leuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:55 schreef Ambipur het volgende:
Benzin, nu even serieus. Zullen we een keer eens een drankje doen? Buiten? Gewoon platonisch, niet om te hosselen, daar ben je te klein voor
het is een vrouw. man, zo kom je nooit verder. beter waardeer je dat ambi dat wil doen voor je, bij mij zal ze het niet doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:56 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Tja...........quote:Op zondag 3 maart 2013 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar daar kan je hem niet op afrekenen. Dat gevoel heeft hij nu eenmaal en dat verandert pas als hij dus inderdaad vaker afspreekt met andere mensen.
Hm... Hoe denk je dat het verleden zo ontstaan is? Ging dat plotseling? Verwacht je dat je nu een plotselinge verandering mee kan maken, of denk je dat het een tijd in beslag zal nemen?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik moet van jullie per se professionele hulp hebben en dat is geen optie. Schijnbaar zien jullie ook geen andere optie.
Ik voel me machteloos. Het verleden ging niet goed, wat ik doe maakt niet uit, ik zie niet meer hoe ik het moet oplossen. Dat maakt me heel erg machteloos.
Jullie denken er inderdaad heel anders (en veel kleiner) over dan ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kom je daar tijdens de afspraak wel achter en ben je weer een ervaring rijker.
Als je goed met elkaar op kan schieten, waarom niet? Kan heel gezellig worden. In het slechtse scenario kan ze niet koken en is ze een seriemoordenares die je keel doorsnijdt met een bot keukenmes. Yolo.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:56 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is het ook he.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie denken er inderdaad heel anders (en veel kleiner) over dan ik.
Ja, beetje narrowminded haar uitspraak.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat 'wij' jouw angsten niet hebben.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Geef eens duidelijk antwoord. Want dawg heeft gelijk, heb aardig wat verzoekjes gehad voor een 'afspraakje', heb steeds nee gezegd. Dit doe ik, omdat ik soms heel soms last heb van lief willen zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel kan. Lijkt me leuk.
Dat moet je juist doen. Jij verzint vooral redenen om niet te gaan. Fuck die shit, gewoon gaan. Je gaat er niet dood aan hoor, bangeschijterdquote:Op zondag 3 maart 2013 16:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik ben nooit gelukkig geweest. Op de basisschool werd ik gepest, de middelbare school ging niet goed en zeker na een bepaalde gebeurtenis schoot het daar ook niet zo op.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Hm... Hoe denk je dat het verleden zo ontstaan is? Ging dat plotseling? Verwacht je dat je nu een plotselinge verandering mee kan maken, of denk je dat het een tijd in beslag zal nemen?
Verder heb ik het idee dat je zelf ergens een idee hebt van een optie die verbetering brengt. Dit denk ik omdat je de aangeleverde opties van de hand wijst. Het zou inmiddels wel duidelijk mogen zijn dat wij je niet zozeer kunnen helpen, maar je slechts kunnen helpen jezelf te helpen. Want welke optie je ook voor kiest, uiteindelijk zal je het zelf moeten doen.
En dat kan tijd kosten. Zelf was ik toen ik jong was ook onhandig met meiden, terwijl m'n maatjes de hele school bij elkaar hosselden. Daarop besloot ik meisjes aan te spreken, zodat ik over die drempel heenkwam en ik ze niet langer op 'n voetstuk plaatste, maar ze kon zien als vrienden. Pas op de uni kan ik alles dat ik geleerd had over omgang met meiden aanwenden om te hosselen voor het leven.
Maar ongelukkig ben ik ook geweest, door een flinke depressie oa. Professionele hulp was van korte duur, dus heb ik in de plaats mezelf een nieuwe kijk op het leven aangeleerd. Wat tot nog toe goed gaat.
Ik hoop dat je hier iets mee kan, want niemand hoeft ongelukkig te zijn. Ongelukkig zijn is een keuze, er is altijd een uitweg. Als je van gelukkig zijn kon veranderen in ongelukkig zijn, dan kan je ook weer veranderen in gelukkig zijn. Ik wens het je iig toe en ben geheel bereid je te helpen waar ik je helpen kan.
Het is beter als ze eerst een foto naar hem stuurt en het eten komt brengen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat moet je juist doen. Jij verzint vooral redenen om niet te gaan. Fuck die shit, gewoon gaan. Je gaat er niet dood aan hoor, bangeschijterd
Waarom zou jij niet terug kunnen naar die tijd?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik ben nooit gelukkig geweest. Op de basisschool werd ik gepest, de middelbare school ging niet goed en zeker na een bepaalde gebeurtenis schoot het daar ook niet zo op.
Er is nooit een verandering van gelukkig naar ongelukkig geweest; eerst was ik gewoon zonder te snappen dat ik ongelukkig was en toen was ik ongelukkig. Ik heb laatst voor het eerst een paar maanden gehad waarin ik me wel gelukkig voelde, en die tijd wil ik zo graag terug.
quote:Op zondag 3 maart 2013 16:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel kan. Lijkt me leuk.
Vanwaar komt de drang om met hem af te gaan spreken?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef eens duidelijk antwoord. Want dawg heeft gelijk, heb aardig wat verzoekjes gehad voor een 'afspraakje', heb steeds nee gezegd. Dit doe ik, omdat ik soms heel soms last heb van lief willen zijn.
Ik ben bang om een duidelijk antwoord te geven en vind dat erg lastig.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef eens duidelijk antwoord. Want dawg heeft gelijk, heb aardig wat verzoekjes gehad voor een 'afspraakje', heb steeds nee gezegd. Dit doe ik, omdat ik soms heel soms last heb van lief willen zijn.
alle andere mannelijke hosselaars subtiel afwijzen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vanwaar komt de drang om met hem af te gaan spreken?
Of ben je gewoon wat aan het kloten?
Zeggen en doen is nogal een verschil.quote:
BAM, in our facequote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
alle andere mannelijke hosselaars subtiel afwijzen.
Nee hoor. Geen enkel normaal persoon die 'zomaar' gaat afspreken via internet. Eigenlijk is jouw reactie dus heel normaal.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dit al een hele grote stap eerlijk gezegdquote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeggen en doen is nogal een verschil.
Tja.. sorry voor mijn cynisme, alleen overdreven positief gaan is nu echt totaal misplaatst in mijn ogen.
Het mogen duidelijk zijn dat hij ernstig onzeker is.
Omdat ik helaas gewoon een goed iemand ben met een goed hart.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vanwaar komt de drang om met hem af te gaan spreken?
Of ben je gewoon wat aan het kloten?
Krijgen wij bewijs te zien?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben bang om een duidelijk antwoord te geven en vind dat erg lastig.
Maar is goed, we kunnen een keer wat gaan drinken
Juist daarom.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind dit al een hele grote stap eerlijk gezegd
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik helaas gewoon een goed iemand ben met een goed hart.
Nope. Met zo iemand zou ik niet kloten, zo vies ben ik niet.
Overdreven positief? In vredesnaam....quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeggen en doen is nogal een verschil.
Tja.. sorry voor mijn cynisme, alleen overdreven positief gaan is nu echt totaal misplaatst in mijn ogen.
Het mogen duidelijk zijn dat hij ernstig onzeker is.
Ik zal niet dwingen. Het balletje ligt bij jou. Kom maar uit jouw comfort zone, daarbuiten is het veeeeeeeeeeeel leuker.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben bang om een duidelijk antwoord te geven en vind dat erg lastig.
Maar is goed, we kunnen een keer wat gaan drinken
met jezelf als referentie?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen enkel normaal persoon die 'zomaar' gaat afspreken via internet. Eigenlijk is jouw reactie dus heel normaal.
Je begrijpt hem niet. Hij heeft geen comfort zone. Hij wilt zich ooit ook comfortabel kunnen voelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zal niet dwingen. Het balletje ligt bij jou. Kom maar uit jouw comfort zone, daarbuiten is het veeeeeeeeeeeel leuker.
Kom op zeg, het is internet/anoniem.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Overdreven positief? In vredesnaam....
Maar er is een verschil ja. Of hij doorzet moet blijken, maar daarom is het nog wel goed dat hij zegt het te willen doen en dat het hem leuk lijkt. Hij had net zo makkelijk nee kunnen zeggen.
Vind je het niet leuk om nieuwe contacten op te doen, Ziba? Waarom zou dat niet via een online afspraak kunnen? Het is minder anoniem dan een blind-date, wat wel als normaal wordt gezien.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen enkel normaal persoon die 'zomaar' gaat afspreken via internet. Eigenlijk is jouw reactie dus heel normaal.
Dus?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is internet/anoniem.
Ik kan hier gaan beweren dat ik een echte womannizer ben, en eruit zie als Brad pitt en dat mijn penis lengte in erectie 25 cm + is.
Ik doelde op zijn veilige wereld. Niet per definitie op zijn comfortabel zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 17:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je begrijpt hem niet. Hij heeft geen comfort zone. Hij wilt zich ooit ook comfortabel kunnen voelen.
Dat ja. Niet zomaar bij iemand thuis zonder van tevoren uitvoerig gekletst te hebbenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij vertrouwt geen enkele kerelquote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Als vrouw bij een man, ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja. Niet zomaar bij iemand thuis zonder van tevoren uitvoerig gekletst te hebben
Denk het ook nietquote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als vrouw bij een man, ja.Maar toch denk ik dat veel mannen er niet zo'n moeite mee zouden hebben om bij een vrouw thuis af te spreken hoor.
Zeker niet als ze voor me gaat kokenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als vrouw bij een man, ja.Maar toch denk ik dat veel mannen er niet zo'n moeite mee zouden hebben om bij een vrouw thuis af te spreken hoor.
Natuurlijk, heel leuk. Nieuwe contacten kunnen ook door verhuizen/op jezelf, studie, hobby's, baantjes, uitgaan en via-via. Ik vind zijn reactie dus wel normaal.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk om nieuwe contacten op te doen, Ziba? Waarom zou dat niet via een online afspraak kunnen? Het is minder anoniem dan een blind-date, wat wel als normaal wordt gezien.
Er zijn veel jongens/mannen die erg onzeker zijn wat betreft dames hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus allemaal dingen die hij niet doet of alleen doet. Behalve zijn werk dan begreep ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Natuurlijk, heel leuk. Nieuwe contacten kunnen ook door verhuizen/op jezelf, studie, hobby's, baantjes, uitgaan en via-via. Ik vind zijn reactie dus wel normaal.
Jawel, hoor. Ik zou het zelf alleen nooit doen op zo'n manier en al helemaal niet thuis bij iemand meteen.quote:
Nee, dat weet ikquote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor mannen wel anders is.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Ik zou het zelf alleen nooit doen op zo'n manier en al helemaal niet thuis bij iemand meteen.Vandaar dat ik zijn vertwijfelde reactie heel goed begrijp. Het is niet echt 'normaal' (maargoed, wat is normaal?). Het ligt aan de man in kwestie: ik zie m'n huidige 'soort van lover' niet snel met iemand afspreken via internet, vindt hij redelijk vreemd.
dan issie net zo apart als jij bent. introduceer hem op fok!quote:Op zondag 3 maart 2013 17:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Ik zou het zelf alleen nooit doen op zo'n manier en al helemaal niet thuis bij iemand meteen.Vandaar dat ik zijn vertwijfelde reactie heel goed begrijp. Het is niet echt 'normaal' (maargoed, wat is normaal?). Het ligt aan de man in kwestie: ik zie m'n huidige 'soort van lover' niet snel met iemand afspreken via internet, vindt hij redelijk vreemd.
Als jij serieus bereid bent om met hem een kop koffie te doen, dan heb ik je echt verkeerd ingeschat (in positieve zin).quote:Op zondag 3 maart 2013 17:16 schreef Ambipur het volgende:
Ik vind het ook apart hoor om weer via internet een kop koffie te doen met een onbekende. De laatste keer was nml in 2005
Oh... Je dacht echt dat ik een gore slet was?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij serieus bereid bent om met hem een kop koffie te doen, dan heb ik je echt verkeerd ingeschat (in positieve zin).
Hehe... nee niet op die manier.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh... Je dacht echt dat ik een gore slet was?
Thanks
Meen je dat nou?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn veel jongens/mannen die erg onzeker zijn wat betreft dames hoor.
Zoals onder je naam staat: "Eigenlijk een man.". Kan Benzin jou vertrouwen?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh... Je dacht echt dat ik een gore slet was?
Thanks
Ah en zie, je kán wel gelukkig zijn! Dat is een goed teken.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik ben nooit gelukkig geweest. Op de basisschool werd ik gepest, de middelbare school ging niet goed en zeker na een bepaalde gebeurtenis schoot het daar ook niet zo op.
Er is nooit een verandering van gelukkig naar ongelukkig geweest; eerst was ik gewoon zonder te snappen dat ik ongelukkig was en toen was ik ongelukkig. Ik heb laatst voor het eerst een paar maanden gehad waarin ik me wel gelukkig voelde, en die tijd wil ik zo graag terug.
Ik zal hem zo mijn foto sturen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals onder je naam staat: "Eigenlijk een man.". Kan Benzin jou vertrouwen?
Oké, maar via je werk doe je toch ook leuke contacten op? Borrels, enzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus allemaal dingen die hij niet doet of alleen doet. Behalve zijn werk dan begreep ik.
heb bij jou een beetje een beeld dat je met een koevoet op de hoek van de bank zit, want stel je voor dat hij er "ook zo een" is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |