abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123577531
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:35 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Iedereen heeft mn nmr.. That's weird. Zelfs Benzin? We gaan meeten en ik ga koken?
Je bent serieus?
pi_123577563
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:37 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat dat echt de enige optie is Benzin.
Niet lullig bedoelt, maar je hebt zoveel issues dat wij dat niet kunnen oplossen met advies, en jij zelf kunt dat ook niet meer.
Je moet structureel met iemand die daar voor opgeleid is je problemen aan gaan pakken, stapje voor stapje.
En dat gaat echt niet allemaal opgelost worden in 2 of 3 sessies, kan best dat daar maanden voor nodig zijn.
Maar doe het nu gewoon, anders blijf je in de slachtofferrol zitten en zul je nooit gelukkig worden.
En we gunnen het je echt allemaal dat je gelukkig gaat worden.
Hij speelt geen slachtofferrol.

Benzin IS slachtoffer
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123577566
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Voor een vrouw is dat zo geregeld.
Moet je trots op zijn :')
  zondag 3 maart 2013 @ 16:38:50 #79
103397 minthy
Lief-ish
pi_123577576
quote:

[..]

Niet lullig bedoelt, maar je hebt zoveel issues dat wij dat niet kunnen oplossen met advies, en jij zelf kunt dat ook niet meer.
Je moet structureel met iemand die daar voor opgeleid is je problemen aan gaan pakken, stapje voor stapje.
En dat gaat echt niet allemaal opgelost worden in 2 of 3 sessies, kan best dat daar maanden voor nodig zijn.
Maar doe het nu gewoon, anders blijf je in de slachtofferrol zitten en zul je nooit gelukkig worden.
_O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123577620
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik hou niet van foe jong hai ;(
69 Is de 'mie lik joe joe sak mie' hoor :Y
pi_123577621
quote:

[..]

Bullshit. Hij wilt alleen een meisje en dat verdient hij ook.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 3 maart 2013 @ 16:40:32 #82
103397 minthy
Lief-ish
pi_123577643
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

69 Is de 'mie lik joe joe sak mie' hoor :Y
_O-
Die moet ik onthouden :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123577646
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Leven is niet eerlijk. Leven kent geen concept van 'eerlijk', dat concept is door mensen bedacht.

Je moet er alleen het beste van zien te maken door er aan te werken. En dat doet hij niet genoeg.
Je hebt in principe gelijk, maar ik kan me voorstellen dat het oneerlijk voelt als sociale omgang met mensen bij jou niet zo 'natuurlijk' verloopt als bij anderen. Dat juist jij met dat 'gebrek' geboren bent en anderen niet. Eerlijkheid is een kunstmatig concept dat klopt, maar daarom kan het nog wel zo voelen. Niet dat je er wat mee opschiet.

Aan de andere kant is hij niet de enige met dit probleem. Andere mensen met autisme ondernemen een stuk meer om hun leven op orde te krijgen. Alleen is het niet eerlijk om die vergelijking te maken omdat geen mens hetzelfde is en Benzin misschien weer last heeft van andere dingen, zoals ontwijkende gedragspatronen. Ook heel moeilijk te doorbreken zonder therapie.
  zondag 3 maart 2013 @ 16:40:42 #84
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123577653
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bestel jij ff een mailorder bruid voor hem dan
pi_123577654
:)
pi_123577657
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Je bent serieus?
Want je zou ja zeggen?
pi_123577676
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:36 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Spot on?

Hij denkt dat anderen alles aan komt waaien; dat lijkt me al geen realistisch beeld

En we zien zelf hoe weinig ie zelf onderneemt... hij wacht zelf tot het aan komt waaien.
Ik bedoelde de reactie van firefly. Die was spot on.
pi_123577702
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Bestel jij ff een mailorder bruid voor hem dan
Een mailorder bruid zou alleen gebruik van hem kunnen maken, hij verdient beter.
pi_123577767
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:40 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Want je zou ja zeggen?
Misschien. Ik zou het moeilijk vinden. En zoiets doen op het terrein van de ander lijkt me ook niets. Ik zou met wat moeite misschien wel geneigd zijn om gewoon af te spreken voor een middagje op neutraal terrein.
pi_123577774
Zal ik een lief meisje voor je uitzoeken Benzin? Dan hoef jij niets te doen ^O^
pi_123577779
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.

Ik moet van jullie per se professionele hulp hebben en dat is geen optie. Schijnbaar zien jullie ook geen andere optie.

Ik voel me machteloos. Het verleden ging niet goed, wat ik doe maakt niet uit, ik zie niet meer hoe ik het moet oplossen. Dat maakt me heel erg machteloos.
Is het geen optie omdat je in het verleden een enkele keer een afspraak hebt gehad? Hoe had je verwacht dat zoiets in z'n werk zou gaan, dat je na een afspraak je meteen een nieuw mens zou voelen?

Geef het nog een kans en probeer te regelen dat je elke week een afspraak hebt, of vaker.
pi_123577822
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Misschien. Ik zou het moeilijk vinden. En zoiets doen op het terrein van de ander lijkt me ook niets. Ik zou met wat moeite misschien wel geneigd zijn om gewoon af te spreken voor een middagje op neutraal terrein.
Gast.. Wtf.. Wat doe jij moeilijk!
  zondag 3 maart 2013 @ 16:45:05 #93
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123577831
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Doe het nu gewoon, je hebt niks te verliezen.
pi_123577839
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:43 schreef firefly3 het volgende:
Zal ik een lief meisje voor je uitzoeken Benzin? Dan hoef jij niets te doen ^O^
:')
want een relatie gaat he-le-maal zonder moeite etc.
pi_123577855
Hij reageert tenminste weer. Nu nog even naar het advies luisteren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123577880
Nou. Dan maar een ander hosselen. Mensen die zooooo moeilijk doen :r
pi_123577892
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En ik verdien een salaris van ¤9000. Dat krijg ik ook niet zomaar.
:{
pi_123577899
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:45 schreef dawg het volgende:

[..]

:')
want een relatie gaat he-le-maal zonder moeite etc.
De meiden komen mij gewoon aanwaaien hoor. En ze willen ook niet meer weggaan. Zal wel zijn omdat ik een klootzak ben. :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123577910
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:46 schreef Ambipur het volgende:
Nou. Dan maar een ander hosselen. Mensen die zooooo moeilijk doen :r
:') _O-
pi_123577928
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Gast.. Wtf.. Wat doe jij moeilijk!
Dat is niet persoonlijk he? Ik ben dit soort dingen gewoon niet zo gewend, dus het is voor mij oprecht niet zo makkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')