Leven is niet eerlijk. Leven kent geen concept van 'eerlijk', dat concept is door mensen bedacht.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Spot on toch wel. Maar het is ook een stuk moeilijker voor iemand met autisme en ergens is dat misschien oneerlijk.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:25 schreef Gray het volgende:
Benzin, wat denk JIJ dat je kan doen om je gestelde doelen te behalen?
jij slet.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:30 schreef Ambipur het volgende:
benzin, thanks gast. Dankzij jouw topic heb ik weer tig nummers gehosseld man!
Geen dankquote:Op zondag 3 maart 2013 16:30 schreef Ambipur het volgende:
Wil je nummers?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geen enkele... Ben ik nu te afstandelijk geweest? Moet ik er een topic over openen?
Ik heb je nummer nog helemaal niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:30 schreef Ambipur het volgende:
Dat zou ten koste gaan van dit topic.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geen enkele... Ben ik nu te afstandelijk geweest? Moet ik er een topic over openen?
Dat is wel een optie. Die blokkade maak je zelfquote:Op zondag 3 maart 2013 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik moet van jullie per se professionele hulp hebben en dat is geen optie. Schijnbaar zien jullie ook geen andere optie.
Ik voel me machteloos. Het verleden ging niet goed, wat ik doe maakt niet uit, ik zie niet meer hoe ik het moet oplossen. Dat maakt me heel erg machteloos.
Je moet niks, maar het wordt je wel aangeraden. Neem contact op met je huisarts, maak daar een afspraak mee. Hij kan je doorverwijzen naar de juiste persoon.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik moet van jullie per se professionele hulp hebben en dat is geen optie. Schijnbaar zien jullie ook geen andere optie.
Ik voel me machteloos. Het verleden ging niet goed, wat ik doe maakt niet uit, ik zie niet meer hoe ik het moet oplossen. Dat maakt me heel erg machteloos.
Je doet alsof het zijn fantasie isquote:Op zondag 3 maart 2013 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel een optie. Die blokkade maak je zelf
graag gedaan! Is er in elk geval iemand die blij is.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:30 schreef Ambipur het volgende:
Zie je zelf niet in dat dit ook gewoon niet helpt. Wij kunnen je hier ook niet helpen en je kan wel degelijk naar professionele hulp maar je wil het gewoon niet en dat is een andere zaak.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Iedereen heeft mn nmr.. That's weird. Zelfs Benzin? We gaan meeten en ik ga koken?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nog helemaal niet.
Helemaal vergeten te vragen
Spot on?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Spot on toch wel. Maar het is ook een stuk moeilijker voor iemand met autisme en ergens is dat misschien oneerlijk.
Ik ben heel goed in wokgerechtenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iedereen heeft mn nmr.. That's weird. Zelfs Benzin? We gaan meeten en ik ga koken?
Ik denk eigenlijk dat dat echt de enige optie is Benzin.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ga eens in op mijn eerdere reactie:quote:Op zondag 3 maart 2013 16:35 schreef benzin het volgende:
[..]
graag gedaan! Is er in elk geval iemand die blij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |