abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123577930
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:45 schreef dawg het volgende:

[..]

:')
want een relatie gaat he-le-maal zonder moeite etc.
Je hebt gelijk, tijdens de relatie moeten we hem ook ondersteunen. Met een apart topic kan hij dan met ons in overleg, of misschien zelfs een dagelijkse planning voor Benzin! We kunnen ook een app maken zodat we op de hoogte blijven en hem kunnen ondersteunen/bijstaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123577933
quote:
10s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De meiden komen mij gewoon aanwaaien hoor. En ze willen ook niet meer weggaan. Zal wel zijn omdat ik een klootzak ben. :')
jij woont op een eiland met veel britten en waar het altijd waait. niet raar dus. :7
pi_123577962
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:46 schreef Ambipur het volgende:
Nou. Dan maar een ander hosselen. Mensen die zooooo moeilijk doen :r
Doe jij eens niet zo moeilijk. Iemand waarvan je weet dat hij heel onzeker is en whatnot. denk je echt dat je daar zomaar even mee af kan spreken? En dan verbaasd zijn als hij dat moeilijk vindt, jeetje.
pi_123577965
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, tijdens de relatie moeten we hem ook ondersteunen. Met een apart topic kan hij dan met ons in overleg, of misschien zelfs een dagelijkse planning voor Benzin! We kunnen ook een app maken zodat we op de hoogte blijven en hem kunnen ondersteunen/bijstaan.
waarom ga je niet bij hem in huis wonen dan? jij weet het allemaal heel goed en zijn we meteen van hem en jou af. 3 vliegen... :7
pi_123577996
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:47 schreef dawg het volgende:

[..]

jij woont op een eiland met veel britten en waar het altijd waait. niet raar dus. :7
Ja ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123578007
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is het geen optie omdat je in het verleden een enkele keer een afspraak hebt gehad? Hoe had je verwacht dat zoiets in z'n werk zou gaan, dat je na een afspraak je meteen een nieuw mens zou voelen?

Geef het nog een kans en probeer te regelen dat je elke week een afspraak hebt, of vaker.
Als kind heb ik meer afspraken gehad, wel elke week. Dat beviel me al niet en mijn ouders zeurden vooral over hoe duur het was. En duidelijk heeft het niet geholpen.

Die ene keer waar jij het over hebt was op de middelbare school en vond plaats nadat ik op school had aangegeven hulp te willen hebben. Uiteindelijk bleek dat dat niet voortgezet kon worden zonder dat mijn ouders op de hoogte werden gesteld, het eerste gesprek beviel niet goed en ik had er geen vertrouwen in. Ik heb het toen afgekapt.
pi_123578056
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doe jij eens niet zo moeilijk. Iemand waarvan je weet dat hij heel onzeker is en whatnot. denk je echt dat je daar zomaar even mee af kan spreken? En dan verbaasd zijn als hij dat moeilijk vindt, jeetje.
Bedoel je daarmee dat het met 'een normaal persoon' wel zomaar even had gekund en is dat normaal?
pi_123578069
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:48 schreef dawg het volgende:

[..]

waarom ga je niet bij hem in huis wonen dan? jij weet het allemaal heel goed en zijn we meteen van hem en jou af. 3 vliegen... :7
Ik begrijp zijn gevoelens nog niet helemaal, dus ik denk niet dat hij het zou waarderen. Het zou overigens wel een hele eer zijn om hem te mogen dienen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123578073
quote:

[..]

TJa.. je moet als onzeker persoon toch een keer de stap zetten (als je wilt veranderen tenminste).
pi_123578082
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Als kind heb ik meer afspraken gehad, wel elke week. Dat beviel me al niet en mijn ouders zeurden vooral over hoe duur het was. En duidelijk heeft het niet geholpen.

Die ene keer waar jij het over hebt was op de middelbare school en vond plaats nadat ik op school had aangegeven hulp te willen hebben. Uiteindelijk bleek dat dat niet voortgezet kon worden zonder dat mijn ouders op de hoogte werden gesteld, het eerste gesprek beviel niet goed en ik had er geen vertrouwen in. Ik heb het toen afgekapt.
Probeer het nog eens, nu zonder je ouders erbij te betrekken zodat je hun gezeur niet hebt.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123578089
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef benzin het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee dat het met 'een normaal persoon' wel zomaar even had gekund en is dat normaal?
Ja.
pi_123578096
-knip-

ik moet leren begrijpend lezen
:{
pi_123578097
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja ;(
gelukkig zijn het wel lekkere chickies heh. 8-)
pi_123578106
quote:

[..]

Ja.
pi_123578131
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

TJa.. je moet als onzeker persoon toch een keer de stap zetten (als je wilt veranderen tenminste).
Ik las ook nergens een 'nee' van zijn kant, alleen dat hij het moeilijk vindt.
pi_123578141
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:51 schreef dawg het volgende:

[..]

gelukkig zijn het wel lekkere chickies heh. 8-)
De Engelse sla ik over :P De Mediterraanse en oost-Europese daarintegen :9
  zondag 3 maart 2013 @ 16:53:04 #117
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123578146
quote:

[..]

De meeste hier zouden inderdaad meteen ja zeggen als ze die zou uit nodigen om bij haar te komen eten.
pi_123578150
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja.
idd, nog even en dan heb ik ambi mijn bed in gehosseld. en ik ben heel normaal. :')
pi_123578167
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik las ook nergens een 'nee' van zijn kant, alleen dat hij het moeilijk vindt.
Die twee liggen redelijk dicht bij elkaar.

Vaak zet iemand juist de stap niet omdat hij of zij het te moeilijk vond.
  zondag 3 maart 2013 @ 16:54:03 #120
386116 Ambipur
Is dood.
pi_123578190
quote:

[..]

Nee, hoor. Ik probeer hem te tonen, dat het probleem niet bij de ander ligt, maar bij hem. Ik bood hem iets aan waarvan ik wist dat hij zou weigeren :)
Het probleem is niet de chicks, die niet willen, het probleem is zijn onzekerheid en het gebrek aan zelfkennis. Al krijgt hij een aanbod, hij zal weigeren, want hij is bang.
pi_123578193
quote:

[..]

Ja. Nouja, een persoon die goed in zijn vel zit.
Welke single man zou nee zeggen tegen een afspraakje met een vrouw die voor hem kookt?
pi_123578199
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:53 schreef dawg het volgende:

[..]

idd, nog even en dan heb ik ambi mijn bed in gehosseld. en ik ben heel normaal. :')
Als jij diegene in bed wilt hosselen, moet je dat toch lekker doen?
pi_123578228
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Welke single man zou nee zeggen tegen een afspraakje met een vrouw die voor hem kookt?
"die voor hem kookt""

Ik hoop toch dat dat een grapje is?
  zondag 3 maart 2013 @ 16:55:35 #124
386116 Ambipur
Is dood.
pi_123578247
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:53 schreef dawg het volgende:

[..]

:') You wish, bitch.

Benzin, nu even serieus. Zullen we een keer eens een drankje doen? Buiten? Gewoon platonisch, niet om te hosselen, daar ben je te klein voor :)
pi_123578252
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

tenzij ze vis klaarmaakt. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')