Je hebt gelijk, tijdens de relatie moeten we hem ook ondersteunen. Met een apart topic kan hij dan met ons in overleg, of misschien zelfs een dagelijkse planning voor Benzin! We kunnen ook een app maken zodat we op de hoogte blijven en hem kunnen ondersteunen/bijstaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
want een relatie gaat he-le-maal zonder moeite etc.
jij woont op een eiland met veel britten en waar het altijd waait. niet raar dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De meiden komen mij gewoon aanwaaien hoor. En ze willen ook niet meer weggaan. Zal wel zijn omdat ik een klootzak ben.
Doe jij eens niet zo moeilijk. Iemand waarvan je weet dat hij heel onzeker is en whatnot. denk je echt dat je daar zomaar even mee af kan spreken? En dan verbaasd zijn als hij dat moeilijk vindt, jeetje.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:46 schreef Ambipur het volgende:
Nou. Dan maar een ander hosselen. Mensen die zooooo moeilijk doen
waarom ga je niet bij hem in huis wonen dan? jij weet het allemaal heel goed en zijn we meteen van hem en jou af. 3 vliegen...quote:Op zondag 3 maart 2013 16:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tijdens de relatie moeten we hem ook ondersteunen. Met een apart topic kan hij dan met ons in overleg, of misschien zelfs een dagelijkse planning voor Benzin! We kunnen ook een app maken zodat we op de hoogte blijven en hem kunnen ondersteunen/bijstaan.
Jaquote:Op zondag 3 maart 2013 16:47 schreef dawg het volgende:
[..]
jij woont op een eiland met veel britten en waar het altijd waait. niet raar dus.
Als kind heb ik meer afspraken gehad, wel elke week. Dat beviel me al niet en mijn ouders zeurden vooral over hoe duur het was. En duidelijk heeft het niet geholpen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het geen optie omdat je in het verleden een enkele keer een afspraak hebt gehad? Hoe had je verwacht dat zoiets in z'n werk zou gaan, dat je na een afspraak je meteen een nieuw mens zou voelen?
Geef het nog een kans en probeer te regelen dat je elke week een afspraak hebt, of vaker.
Bedoel je daarmee dat het met 'een normaal persoon' wel zomaar even had gekund en is dat normaal?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo moeilijk. Iemand waarvan je weet dat hij heel onzeker is en whatnot. denk je echt dat je daar zomaar even mee af kan spreken? En dan verbaasd zijn als hij dat moeilijk vindt, jeetje.
Ik begrijp zijn gevoelens nog niet helemaal, dus ik denk niet dat hij het zou waarderen. Het zou overigens wel een hele eer zijn om hem te mogen dienen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom ga je niet bij hem in huis wonen dan? jij weet het allemaal heel goed en zijn we meteen van hem en jou af. 3 vliegen...
TJa.. je moet als onzeker persoon toch een keer de stap zetten (als je wilt veranderen tenminste).quote:Op zondag 3 maart 2013 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo moeilijk. Iemand waarvan je weet dat hij heel onzeker is en whatnot. denk je echt dat je daar zomaar even mee af kan spreken? En dan verbaasd zijn als hij dat moeilijk vindt, jeetje.
Probeer het nog eens, nu zonder je ouders erbij te betrekken zodat je hun gezeur niet hebt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Als kind heb ik meer afspraken gehad, wel elke week. Dat beviel me al niet en mijn ouders zeurden vooral over hoe duur het was. En duidelijk heeft het niet geholpen.
Die ene keer waar jij het over hebt was op de middelbare school en vond plaats nadat ik op school had aangegeven hulp te willen hebben. Uiteindelijk bleek dat dat niet voortgezet kon worden zonder dat mijn ouders op de hoogte werden gesteld, het eerste gesprek beviel niet goed en ik had er geen vertrouwen in. Ik heb het toen afgekapt.
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat het met 'een normaal persoon' wel zomaar even had gekund en is dat normaal?
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat het met 'een normaal persoon' wel zomaar even had gekund en is dat normaal?
Ik las ook nergens een 'nee' van zijn kant, alleen dat hij het moeilijk vindt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
TJa.. je moet als onzeker persoon toch een keer de stap zetten (als je wilt veranderen tenminste).
De Engelse sla ik overquote:Op zondag 3 maart 2013 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
gelukkig zijn het wel lekkere chickies heh.
De meeste hier zouden inderdaad meteen ja zeggen als ze die zou uit nodigen om bij haar te komen eten.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Die twee liggen redelijk dicht bij elkaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las ook nergens een 'nee' van zijn kant, alleen dat hij het moeilijk vindt.
Nee, hoor. Ik probeer hem te tonen, dat het probleem niet bij de ander ligt, maar bij hem. Ik bood hem iets aan waarvan ik wist dat hij zou weigerenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Nouja, een persoon die goed in zijn vel zit.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Als jij diegene in bed wilt hosselen, moet je dat toch lekker doen?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
idd, nog even en dan heb ik ambi mijn bed in gehosseld. en ik ben heel normaal.
"die voor hem kookt""quote:Op zondag 3 maart 2013 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Nouja, een persoon die goed in zijn vel zit.
Welke single man zou nee zeggen tegen een afspraakje met een vrouw die voor hem kookt?
quote:Op zondag 3 maart 2013 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
idd, nog even en dan heb ik ambi mijn bed in gehosseld. en ik ben heel normaal.
tenzij ze vis klaarmaakt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Nouja, een persoon die goed in zijn vel zit.
Welke single man zou nee zeggen tegen een afspraakje met een vrouw die voor hem kookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |