Zeker niet als ze voor me gaat kokenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als vrouw bij een man, ja.Maar toch denk ik dat veel mannen er niet zo'n moeite mee zouden hebben om bij een vrouw thuis af te spreken hoor.
Natuurlijk, heel leuk. Nieuwe contacten kunnen ook door verhuizen/op jezelf, studie, hobby's, baantjes, uitgaan en via-via. Ik vind zijn reactie dus wel normaal.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk om nieuwe contacten op te doen, Ziba? Waarom zou dat niet via een online afspraak kunnen? Het is minder anoniem dan een blind-date, wat wel als normaal wordt gezien.
Er zijn veel jongens/mannen die erg onzeker zijn wat betreft dames hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als vrouw bij een man, ja.Maar toch denk ik dat veel mannen er niet zo'n moeite mee zouden hebben om bij een vrouw thuis af te spreken hoor.
Maar dat zijn dus allemaal dingen die hij niet doet of alleen doet. Behalve zijn werk dan begreep ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Natuurlijk, heel leuk. Nieuwe contacten kunnen ook door verhuizen/op jezelf, studie, hobby's, baantjes, uitgaan en via-via. Ik vind zijn reactie dus wel normaal.
Jawel, hoor. Ik zou het zelf alleen nooit doen op zo'n manier en al helemaal niet thuis bij iemand meteen.quote:
Nee, dat weet ikquote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor mannen wel anders is.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Ik zou het zelf alleen nooit doen op zo'n manier en al helemaal niet thuis bij iemand meteen.Vandaar dat ik zijn vertwijfelde reactie heel goed begrijp. Het is niet echt 'normaal' (maargoed, wat is normaal?). Het ligt aan de man in kwestie: ik zie m'n huidige 'soort van lover' niet snel met iemand afspreken via internet, vindt hij redelijk vreemd.
dan issie net zo apart als jij bent. introduceer hem op fok!quote:Op zondag 3 maart 2013 17:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Ik zou het zelf alleen nooit doen op zo'n manier en al helemaal niet thuis bij iemand meteen.Vandaar dat ik zijn vertwijfelde reactie heel goed begrijp. Het is niet echt 'normaal' (maargoed, wat is normaal?). Het ligt aan de man in kwestie: ik zie m'n huidige 'soort van lover' niet snel met iemand afspreken via internet, vindt hij redelijk vreemd.
Als jij serieus bereid bent om met hem een kop koffie te doen, dan heb ik je echt verkeerd ingeschat (in positieve zin).quote:Op zondag 3 maart 2013 17:16 schreef Ambipur het volgende:
Ik vind het ook apart hoor om weer via internet een kop koffie te doen met een onbekende. De laatste keer was nml in 2005
Oh... Je dacht echt dat ik een gore slet was?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij serieus bereid bent om met hem een kop koffie te doen, dan heb ik je echt verkeerd ingeschat (in positieve zin).
Hehe... nee niet op die manier.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh... Je dacht echt dat ik een gore slet was?
Thanks
Meen je dat nou?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn veel jongens/mannen die erg onzeker zijn wat betreft dames hoor.
Zoals onder je naam staat: "Eigenlijk een man.". Kan Benzin jou vertrouwen?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh... Je dacht echt dat ik een gore slet was?
Thanks
Ah en zie, je kán wel gelukkig zijn! Dat is een goed teken.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik ben nooit gelukkig geweest. Op de basisschool werd ik gepest, de middelbare school ging niet goed en zeker na een bepaalde gebeurtenis schoot het daar ook niet zo op.
Er is nooit een verandering van gelukkig naar ongelukkig geweest; eerst was ik gewoon zonder te snappen dat ik ongelukkig was en toen was ik ongelukkig. Ik heb laatst voor het eerst een paar maanden gehad waarin ik me wel gelukkig voelde, en die tijd wil ik zo graag terug.
Ik zal hem zo mijn foto sturen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals onder je naam staat: "Eigenlijk een man.". Kan Benzin jou vertrouwen?
Oké, maar via je werk doe je toch ook leuke contacten op? Borrels, enzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus allemaal dingen die hij niet doet of alleen doet. Behalve zijn werk dan begreep ik.
heb bij jou een beetje een beeld dat je met een koevoet op de hoek van de bank zit, want stel je voor dat hij er "ook zo een" is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |