quote:Op zondag 3 maart 2013 16:00 schreef Lutte het volgende:
Detective Martin en Overspel in Delfzijl
Kan zo door naar Achter gesloten deuren!
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:42 schreef iBenny het volgende:
Moordman, Baantjaaah, Vaduzzen of toch Blauw Blauw Blauw?
Ik bij die van Bohemian Rhapsodyquote:Op zondag 3 maart 2013 19:42 schreef iBenny het volgende:
Ik ging helemaal stuk toen ik deze voor de eerste keer zag
Kally ging net een serie kijken, maar ze komt wel terugquote:
Hihi ik was er nog maar Lutje had me al gevondenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kally ging net een serie kijken, maar ze komt wel terug
Ik vind je sneller dan de politie het derde weggelopen pubermeisje van de week via Twitter!quote:Op zondag 3 maart 2013 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Hihi ik was er nog maar Lutje had me al gevonden
OOoh een personal stalkerquote:Op zondag 3 maart 2013 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind je sneller dan de politie het derde weggelopen pubermeisje van de week via Twitter!
De eerste keer was ik er ook niet op voorbereid en heb een half uur zo de slappe lach gehoudenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat nummer van Taylor Swift kan ik ook niet meer normaal horen
Dit kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
De eerste keer was ik er ook niet op voorbereid en heb een half uur zo de slappe lach gehouden
En van de week bij DWDD 5 van die filmpjes achter elkaar, nou veeg me opquote:
Ik voelde het aanquote:Op zondag 3 maart 2013 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind je sneller dan de politie het derde weggelopen pubermeisje van de week via Twitter!
Aangezien ik nog moet lunchen over een uur....ga ik dit linkje ook gewoon niet bekijkenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Heleen van Royen wil ook weer eens aandacht met een ontblote tiet op de social media.http://www.veronicamagazi(...)eeft-zich-weer-bloot
Kantine...en ik hoop op iets lekkers vandaagquote:
wij hebben geen kantine. Wel betaalde lunsjquote:Op maandag 4 maart 2013 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kantine...en ik hoop op iets lekkers vandaag
Hoe gaat dat daar, catering?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kantine...en ik hoop op iets lekkers vandaag
ja cateraarbedrijf maakt broodjes en warme dingen, moet je wel zelf betalen hoor.quote:
Nog een half uurtje !!!!quote:
Van het echte werk in bed?quote:
Ik zit hier met 3 kinderen en een giga hoofdpijnquote:
Ik ook, overbelaste polsquote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nehhh... heb wel eens vaker... weet niet wat het is.
Wel van 't echte werk?quote:
Mijn hoofdpijn is gelukkig over, wel een algeheel dof gevoel in mijn hoofd en heel veel slaap.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit hier met 3 kinderen en een giga hoofdpijn
Ja, van het klussenquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Uccie met duckface straks!
Kal, voor de ellende een
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Uccie met duckface straks!
Kal, voor de ellende een
quote:
Wow, die is mooiquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:23 schreef Renesite het volgende:
Kusjes voor iedereen die een nodig heeft, danwel verdient omdat hij/zij het waard is.
Doutzen Poesquote:
Nee, gekunsteld geheel.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:49 schreef Renesite het volgende:
http://score.nl/nieuw/cha(...)r&utm_name=product11
Leuk of niet leuk? Ik weet het niet
Less is more bij dit soort jasjes. Als je de achterkant ziet denk je: kan best wat zijn, maar die voorkant...quote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef Renesite het volgende:
Moeluk zomerjasjes zoeken. Ook dit is niet je van het: http://score.nl/tops/jass(...)-7111108010-c04.html
Cheeeck...quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Less is more bij dit soort jasjes. Als je de achterkant ziet denk je: kan best wat zijn, maar die voorkant...
Was ie maar paars!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef Uccie het volgende:
ik vind het een leuke jas hoor, maar de kleur is zo flets
ja of gewoon een andere beetje heldere kleurquote:
Ah das balenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cheeeck...
Volgende maand eens zien. Had een hele fijne die helemaal in de zon is verkleurd
Dan koop ik een roze broek./quote:Op maandag 4 maart 2013 20:49 schreef Renesite het volgende:
http://score.nl/nieuw/cha(...)r&utm_name=product11
Leuk of niet leuk? Ik weet het niet
meisje, meisje... wat zeg je nuquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:42 schreef Lutte het volgende:
Middag
Oke.. Nooit gedacht dat ik dit ooit zou denken, voelen en al helemaal niet hardop uitspreken.. Maar ik zou op dit moment liever op de verjaardag van schoonmoeder zitten dan deze stomme opdrachten te maken
Jupp, maar chillings in de tuin zou ook al een flinke upgrade zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
meisje, meisje... wat zeg je nu
met dit weer lekker rond lopen buitendas nog beter
Nicequote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MY
net op nl2 een reportage over zeehondjes
uitzending gemistquote:
I know, maar dat vind ik altijd gedoequote:
Jawel en op mijn aaipad ook maar tochquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
NL zenders zijn toch via internet ?
http://www.uitzendinggemist.nl/gids/vandaag
hop hop, kijken danquote:
Nou zal wel van de week wordenquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:05 schreef roos85 het volgende:
Kennen jullie deze al?
FB / Verzoek om verandering username
uitstel komt afstelquote:
Nee ik beloof ik ga vrijdag of zaterdag kijken en dan post ik hier een verslagjequote:
Proestquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:05 schreef roos85 het volgende:
Kennen jullie deze al?
FB / Verzoek om verandering username
is die nog wel zolang te zien ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik beloof ik ga vrijdag of zaterdag kijken en dan post ik hier een verslagje
Ja en anders dan zorgen ze daar maar voorquote:
mail ze plat, bel ze opquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en anders dan zorgen ze daar maar voor
hmm, koop een staatslot voor de 10de van de maandquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil veel geld winnen en dan op safari in Zuid Afrika
Dan wil ik meequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh mag k dan mee? Kunnen we de WIDM route doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik 10 miljoen of meer win, mogen jullie mee! Gaan we WIDM nadoen!
Wheeeeequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik 10 miljoen of meer win, mogen jullie mee! Gaan we WIDM nadoen!
Ik ben Paulienquote:
Huisquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil hier wonen. Incluis inboedel
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-8/fotos/#foto-10
Mag je bij mij slapen toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar dat heeft geen zin. Als het begint moet ik ongeveer al weer weg
Dus?quote:
Nooooooquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil hier wonen. Incluis inboedel
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-8/fotos/#foto-10
Hoe kom je op sjoelenquote:
Kannie op maandag, kindjesquote:
Ohja het eurovisie songfestival.... misschien dit jaar maar weer eens kijken met Fok! zal het vast een stuk leuker zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
ESF / FOK! ESF-kroegsjoelclub (18 maart) - challenge accepted!
quote:
Dat is niet te volgen, dat gaat zo vreselijk snelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja het eurovisie songfestival.... misschien dit jaar maar weer eens kijken met Fok! zal het vast een stuk leuker zijn
Ik ga het gewoon proberenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet te volgen, dat gaat zo vreselijk snel
Ik ook weerquote:
Oh gezelligquote:
Ik ken dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:44 schreef Renesite het volgende:
ff denken.
16:45 - 17:30 zit ik in de auto, sleutelwissel in mijn straat, Pat raust door de spits heen in 3 uurtjes - in 20:30 daaro. ff paar keer sjoelen, 23:00 naar huis, om 1:30 hier en snel het bed in (mij wakker maken) en om 6:30 gaat de wekker.
Dan moet ik wel mijn laptop terug hebben van Zwab, want vanuit deze hoek vanaf de pc volg ik beide niet meer, is al moeilijk op zaterdagquote:
Nou ja, kun je Glennis wel mooi in je dode hoek houdenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet ik wel mijn laptop terug hebben van Zwab, want vanuit deze hoek vanaf de pc volg ik beide niet meer, is al moeilijk op zaterdag
die moet gewoon op stal blijvenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, kun je Glennis wel mooi in je dode hoek houden
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, kun je Glennis wel mooi in je dode hoek houden
Ja daaag, voor je het weet zit ze door mijn Big Mag gemalen, nee als ze op tv is weet ik zeker dat ik veilig kan eten !!!quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja daaag, voor je het weet zit ze door mijn Big Mag gemalen, nee als ze op tv is weet ik zeker dat ik veilig kan eten !!!
OOoohh altijd leukl....iemand anders huizenjachtquote:
Nah, zaten wat opties ff over en weer te sturenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
OOoohh altijd leukl....iemand anders huizenjacht
Ik ken die opties....die van mij zijn altijd in Wassenaar, en ik moet er eerst nog een miljonair bij zoekenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, zaten wat opties ff over en weer te sturen
Relevante optiesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken die opties....die van mij zijn altijd in Wassenaar, en ik moet er eerst nog een miljonair bij zoeken
Oh toch wel...ja ws even vergeten dat bij jullie de huizenprijzen aangenamer zijnquote:
Rond de 100.000 is er zélfs wat te koopquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh toch wel...ja ws even vergeten dat bij jullie de huizenprijzen aangenamer zijn
Leuk stalletje zeker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rond de 100.000 is er zélfs wat te koop
Ben verdikkeme 24 hoor
Rond de 100.000 is hier een garageboxquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rond de 100.000 is er zélfs wat te koop
Ben verdikkeme 24 hoor
Echt geweldig goed. wat een kanjerquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:55 schreef Kally het volgende:
Trots trots, oudste heeft 548 op zijn Cito (van de 550)![]()
![]()
![]()
Jaaaaa, hij wil VWO doenquote:
Woow wat goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:55 schreef Kally het volgende:
Trots trots, oudste heeft 548 op zijn Cito (van de 550)![]()
![]()
![]()
Nope, dat wil meneer niet, hij wil ook nog kunnen gamenquote:
wanne poppie hahaquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:21 schreef Kally het volgende:
Oh en andere draak zijn laatste inenting, 2 prikken hop in beide armen en hij knoerhard AUWWWW
Maar niet gehuild
En een ijsje erna van mama
uiteraard hahahaquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, dat wil meneer niet, hij wil ook nog kunnen gamen
Baasjequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaaa, hij wil VWO doen
En hij oh oke alsof het niks is
Nee maar met zijn prestatie drang lijkt het me niet goed, dan gaat hij tegen zichzelf werken op den duur.quote:
Jaquote:
Daarom... eerst maar de eerste jaren middelbare school meemakenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar met zijn prestatie drang lijkt het me niet goed, dan gaat hij tegen zichzelf werken op den duur.
Juist, hij kan altijd hoger als hij het aankan, lager gezet worden is moeilijker te verteren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom... eerst maar de eerste jaren middelbare school meemaken
dat mis ik weer hequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Er rijden hier voor mijn huis ff 2 auto's tegen elkaar op. neus op neus.
Eskimokusje!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
stoeltje buiten, kratje bier erbijquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Bam!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaf geen voorrang aan rechts, zo de neuzen in elkaar
Zo'n grote vuurbal jonge!quote:
Zo mooi is het hier helemaal nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef franklop het volgende:
vanaf het balkon zittend op kratje bier
Ken ik nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:42 schreef roos85 het volgende:
Ik heb me vandaag op douchegel van Sabon getrakteerd
Ja, een fles van 500 ml kost zo'n 17 euro..quote:
Jezus! Mag hopen dat je nu goed ruikt zegtquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, een fles van 500 ml kost zo'n 17 euro..
Die winkels/shop in shops zijn geweldigkan je lekker je handen laten scrubben
Ik heb de musk variant, dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jezus! Mag hopen dat je nu goed ruikt zegt
Zelfde hier, alleen wordt ik al een beetje panisch als iemand maar in de buurt van mijn voeten komtquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil nog wel een keer zo'n visjes behandeling. Dat ze aan je voeten en handen knabbelen. Denk alleen dat ik er erg panisch van word, want kietelig.
Meeeeen je nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil nog wel een keer zo'n visjes behandeling. Dat ze aan je voeten en handen knabbelen. Denk alleen dat ik er erg panisch van word, want kietelig.
EEN BEETJE?!?!?!?!?!!?!?!?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zelfde hier, alleen wordt ik al een beetje panisch als iemand maar in de buurt van mijn voeten komt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
EEN BEETJE?!?!?!?!?!!?!?!?
de tering als ik een halve meter bij je voeten vandaan ga stofzuigen vlieg je al naar het plafond
Overdrijfertquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
EEN BEETJE?!?!?!?!?!!?!?!?
de tering als ik een halve meter bij je voeten vandaan ga stofzuigen vlieg je al naar het plafond
Sabon isquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, een fles van 500 ml kost zo'n 17 euro..
Die winkels/shop in shops zijn geweldigkan je lekker je handen laten scrubben
!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Ja... maar goed.. ik wil het wel een keer
Ik ken ook nog wel adresjes in de stadquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Over 2 weken. Als we bij jou zijn. Weet wel een adresje in de stad!
Erotheek 3000quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel adresjes in de stad
Ik kom nietsvermoedend binnen....quote:
het eerste wat ik zie....erotheek 3000quote:
Oh zo bedoel jequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
het eerste wat ik zie....erotheek 3000
Mijn abonnement is weer verlengdquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je
Ja... het bestaat
Dat was een grapjequote:
Dus datquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was een grapjezie ik eruit alsof ik DVD's huur die je eerst met 100 flessen dettol moet ontsmetten
I hate the smell of SOA's in the morningquote:
Misschien met duckface wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was een grapjezie ik eruit alsof ik DVD's huur die je eerst met 100 flessen dettol moet ontsmetten
quote:
Mehh, ik ga zo al wegquote:
hier is het maar vies bewolktquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:52 schreef Lutte het volgende:
Lekker weertjeTwee colleges en dan lekker lunchen met wat vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:26 schreef SiIk het volgende:
Rene in het zwart, wat is deze?dat had ik ook met patje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:26 schreef SiIk het volgende:
Rene in het zwart, wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ga jij het nu ook uitmaken?quote:
Dan is het maar goed dat wij sinds kort ook op facebook een relatie hebben. Hij zit naast me en zei dat ik dat moest zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
TSSSS...
Ik deed een facebookcheck
IK TRAPTE ERIN
Tell him I hate himquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij sinds kort ook op facebook een relatie hebben. Hij zit naast me en zei dat ik dat moest zeggen![]()
Mind the pi
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij sinds kort ook op facebook een relatie hebben. Hij zit naast me en zei dat ik dat moest zeggen![]()
Mind the pi
Hebben we vorige week al gevierd met een weekendje in het eftelinghotelquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef Lutte het volgende:
Ik deed ook een FB checkDe komende twee jaar geen éénjarig jubileum?
Nounounou baldadig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hebben we vorige week al gevierd met een weekendje in het eftelinghotelHij stond erop
Huh wat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:58 schreef Renesite het volgende:
WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT !!!!!!
Met de BBQ in Delfzijl deden jullie ook al lief tegen elkaar?!!! WAAAAAROM GING JIJ NIET MEE
!!! SILKYYYYY
Toen we een BBQ hadden, in Delfzijl, twee zomers geleden, toen was je ook al in beeldquote:
Efteling hotelquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hebben we vorige week al gevierd met een weekendje in het eftelinghotelHij stond erop
Neequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen we een BBQ hadden, in Delfzijl, twee zomers geleden, toen was je ook al in beeld!
Ja het was echt super leukquote:
Ow, las twéé jaar en nam het voor lief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
NeeJaartje pas.
[..]
Ja het was echt super leukLieve jongen die Patjen
Wat voor kamer had je? Thema of gewoon?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
NeeJaartje pas.
[..]
Ja het was echt super leukLieve jongen die Patjen
Je bent een beetje hysterischquote:
De komende 2 jaar geen eenjarig jubileum ja. 29 februariquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, las twéé jaar en nam het voor lief.
Genomen!
Gewone. Maar die was al tof genoeg. Thema was ook wel echt heel overdreven duur trouwens. Helemaal omdat ze alleen nog maar 4-persoons beschikbaar hadden toen Patje reserveerde.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat voor kamer had je? Thema of gewoon?
Die had ik ook, dat bad op die pootjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
De komende 2 jaar geen eenjarig jubileum ja. 29 februari
[..]
Gewone. Maar die was al tof genoeg.
Met muisje
[ afbeelding ]
Ja... drukke dag gehad... en lig ff lekker met Gotye rozig in bed te chillenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... drukke dag gehad... en lig ff lekker met Gotye rozig in bed te chillen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:06 schreef Renesite het volgende:
Was pas om 16:00 bij een klant, stapte uit, liep hopeloos te dolen in Zwolle...
Achteraf was het 20 stappen vanaf de auto, heb een ruime kilometer omgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |