Jezus! Mag hopen dat je nu goed ruikt zegtquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, een fles van 500 ml kost zo'n 17 euro..
Die winkels/shop in shops zijn geweldigkan je lekker je handen laten scrubben
Ik heb de musk variant, dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jezus! Mag hopen dat je nu goed ruikt zegt
Zelfde hier, alleen wordt ik al een beetje panisch als iemand maar in de buurt van mijn voeten komtquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil nog wel een keer zo'n visjes behandeling. Dat ze aan je voeten en handen knabbelen. Denk alleen dat ik er erg panisch van word, want kietelig.
Meeeeen je nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil nog wel een keer zo'n visjes behandeling. Dat ze aan je voeten en handen knabbelen. Denk alleen dat ik er erg panisch van word, want kietelig.
EEN BEETJE?!?!?!?!?!!?!?!?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zelfde hier, alleen wordt ik al een beetje panisch als iemand maar in de buurt van mijn voeten komt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
EEN BEETJE?!?!?!?!?!!?!?!?
de tering als ik een halve meter bij je voeten vandaan ga stofzuigen vlieg je al naar het plafond
Overdrijfertquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
EEN BEETJE?!?!?!?!?!!?!?!?
de tering als ik een halve meter bij je voeten vandaan ga stofzuigen vlieg je al naar het plafond
Sabon isquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, een fles van 500 ml kost zo'n 17 euro..
Die winkels/shop in shops zijn geweldigkan je lekker je handen laten scrubben
!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Ja... maar goed.. ik wil het wel een keer
Ik ken ook nog wel adresjes in de stadquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Over 2 weken. Als we bij jou zijn. Weet wel een adresje in de stad!
Erotheek 3000quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel adresjes in de stad
Ik kom nietsvermoedend binnen....quote:
het eerste wat ik zie....erotheek 3000quote:
Oh zo bedoel jequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
het eerste wat ik zie....erotheek 3000
Mijn abonnement is weer verlengdquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je
Ja... het bestaat
Dat was een grapjequote:
Dus datquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was een grapjezie ik eruit alsof ik DVD's huur die je eerst met 100 flessen dettol moet ontsmetten
I hate the smell of SOA's in the morningquote:
Misschien met duckface wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was een grapjezie ik eruit alsof ik DVD's huur die je eerst met 100 flessen dettol moet ontsmetten
quote:
Mehh, ik ga zo al wegquote:
hier is het maar vies bewolktquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:52 schreef Lutte het volgende:
Lekker weertjeTwee colleges en dan lekker lunchen met wat vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:26 schreef SiIk het volgende:
Rene in het zwart, wat is deze?dat had ik ook met patje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:26 schreef SiIk het volgende:
Rene in het zwart, wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ga jij het nu ook uitmaken?quote:
Dan is het maar goed dat wij sinds kort ook op facebook een relatie hebben. Hij zit naast me en zei dat ik dat moest zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
TSSSS...
Ik deed een facebookcheck
IK TRAPTE ERIN
Tell him I hate himquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij sinds kort ook op facebook een relatie hebben. Hij zit naast me en zei dat ik dat moest zeggen![]()
Mind the pi
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij sinds kort ook op facebook een relatie hebben. Hij zit naast me en zei dat ik dat moest zeggen![]()
Mind the pi
Hebben we vorige week al gevierd met een weekendje in het eftelinghotelquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef Lutte het volgende:
Ik deed ook een FB checkDe komende twee jaar geen éénjarig jubileum?
Nounounou baldadig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hebben we vorige week al gevierd met een weekendje in het eftelinghotelHij stond erop
Huh wat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:58 schreef Renesite het volgende:
WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT !!!!!!
Met de BBQ in Delfzijl deden jullie ook al lief tegen elkaar?!!! WAAAAAROM GING JIJ NIET MEE
!!! SILKYYYYY
Toen we een BBQ hadden, in Delfzijl, twee zomers geleden, toen was je ook al in beeldquote:
Efteling hotelquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hebben we vorige week al gevierd met een weekendje in het eftelinghotelHij stond erop
Neequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen we een BBQ hadden, in Delfzijl, twee zomers geleden, toen was je ook al in beeld!
Ja het was echt super leukquote:
Ow, las twéé jaar en nam het voor lief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
NeeJaartje pas.
[..]
Ja het was echt super leukLieve jongen die Patjen
Wat voor kamer had je? Thema of gewoon?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
NeeJaartje pas.
[..]
Ja het was echt super leukLieve jongen die Patjen
Je bent een beetje hysterischquote:
De komende 2 jaar geen eenjarig jubileum ja. 29 februariquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, las twéé jaar en nam het voor lief.
Genomen!
Gewone. Maar die was al tof genoeg. Thema was ook wel echt heel overdreven duur trouwens. Helemaal omdat ze alleen nog maar 4-persoons beschikbaar hadden toen Patje reserveerde.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat voor kamer had je? Thema of gewoon?
Die had ik ook, dat bad op die pootjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
De komende 2 jaar geen eenjarig jubileum ja. 29 februari
[..]
Gewone. Maar die was al tof genoeg.
Met muisje
[ afbeelding ]
Ja... drukke dag gehad... en lig ff lekker met Gotye rozig in bed te chillenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... drukke dag gehad... en lig ff lekker met Gotye rozig in bed te chillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |