Hier een lemon meringue piequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:24 schreef golfer het volgende:
Toepasselijk TT, want vandaag werd er hier een overheerlijke limoncellotaart gemaakt.
Nee, niet door zonnebloemolie! De essentie van kokosolie is dat het smelt als je het verwarmt en dat het, net als boter, weer hard wordt wanneer het afkoelt. Gewoon roomboter gebruiken dus. De reden dat in dit recept kokosolie wordt gebruikt is om het plantaardig te houden, maar als niet-vegan kun je er net zo goed gewoon roomboter doorheen doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:39 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Ik hou echt totaaaal niet van kokosDenk je dat ik het door bv zonnebloemolie kan vervangen, of is kokosolie essentieel?
Dankjewel voor je reactie, volgende week ga ik m proberen!quote:Op zondag 3 maart 2013 10:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, niet door zonnebloemolie! De essentie van kokosolie is dat het smelt als je het verwarmt en dat het, net als boter, weer hard wordt wanneer het afkoelt. Gewoon roomboter gebruiken dus. De reden dat in dit recept kokosolie wordt gebruikt is om het plantaardig te houden, maar als niet-vegan kun je er net zo goed gewoon roomboter doorheen doen.
Overigens smaakt kokos nauwelijks naar kokos hoor, en ontgeurde kokosolie zelf helemaal niet. Ik vind het erg fijn spul!
Oh, en ja, zoute popcorn en geen zoete.
Leuk en super lekker!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:35 schreef Serieliefhebber het volgende:
Gisteren was het cocktailavond bij vriendinnen, ze hadden het volgende gemaakt:
Mini-loempias, mini-pizza's, filodeeghapjes met vis en groenten, nacho's met guacamole, gemarineerde kipvleugels, reuzegarnalen met een jasje.
Alles in het mini:
creme brulee, witte en bruine chocolademousse, brownies, appelcrumble
De cocktails:
Mojito, canaletto, pessione, Daiquiri maar ik heb vooral lazy red cheeks en kir royal gedronken.
Het was heel lekker en gezellig.
Ohh! Ziet er lekker uit! Aanrader?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef computergirl het volgende:
Chicken paprika van de Hairy Bikers
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/chickenpaprikawithle_80341
[ afbeelding ]
ja zeker!!!!quote:
Gerookt paprikapoeder hebben ze bij Dille en Kamille, de zoete en scherpe variant. Het is echt mijn lievelings ingrediëntquote:Op zondag 3 maart 2013 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar heb jij dat gevonden? Ik zoek ook smoked paprika.
Net zalm met broccoli-botersaus in bladerdeeg met aardappelpuree met kaas gegeten.
Straks nog wat sorbetijs.
Ok dan maar eens naar een plaats in de buurt waar ze die winkel hebben gaan, bedanktquote:Op zondag 3 maart 2013 18:28 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Gerookt paprikapoeder hebben ze bij Dille en Kamille, de zoete en scherpe variant. Het is echt mijn lievelings ingrediënt
Oh, dat klinkt heerlijk!quote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef computergirl het volgende:
Chicken paprika van de Hairy Bikers
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/chickenpaprikawithle_80341
[ afbeelding ]
Uiteindelijk hadden ze het gewoon op de Albert Cuyp markt, in een winkeltje waar ze kruiden, specerijen en thee verkopenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar heb jij dat gevonden? Ik zoek ook smoked paprika.
ik had gisteren paardenrookvlees op mijn broodje. Proefde alleen maar zoutquote:Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag paardenbiefstuk bij café Sjiek in Maastricht gehad. Leek me wel een actuele gerechtkeuze
.
[ afbeelding ]
vreten of niet haha..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Net twee boterhammen met gegrilde biefstuk, ui, rauwe paprika en wat mayo. Kom goulash soep met rookworsten rundvlees, beker ijskoude melk. Xo lekker!
Dat was mijn ontbijt overigensquote:
Verrek. Morgen gaan ze andijvie eten (quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:06 schreef theKiD het volgende:
Nasi van gisteren in wraps gedaan en dat was weer een goede combinatie![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Witlofovenschotel met ei/ham/kaas/melk met daarbij verse tortelinni gevuld met ham/kaas.
Nu heb ik zin in carpaccioquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:05 schreef Tezz het volgende:
Vanmiddag met mijn dochter samen luxe gelunched: carpaccio met salade van gegrilde courgette linten en parmezaan. Daarbij wat stokbrood met kruidenboter en witte druiven.
Vanavond werkoverleg op het werk, dus kleffe kantine-broodjes. Maar... ik was afgelopen zondag jarig dus ik trakteer op verse quiche.
![]()
Daar heb ik veel meer zin in ! Eet smakelijk... post je nog wat het wordt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik werk over dus ligt eraan wat ze halen. Ws pizza of Chinees.
hehe ik had een pizza met salami, champignons en peper.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar heb ik veel meer zin in ! Eet smakelijk... post je nog wat het wordt?
Klinkt lekker Tezz.. je lunch dus
Hier een foto dan van mijn lunch van vanmiddag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:24 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in carpaccio. Vanavond nu carpaccio en een tartaartje met stokbrood.
Welkom bij de kneuzenclubquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:03 schreef minilot het volgende:
Ben door mijn lief vandaag op de bank achtergelaten met krentenbollen, pakjes sojamelk, wortelen, hummus, rijstwafels, appels en een reep pure chocolade. Daar red ik het wel mee vanaf half acht vanmorgen.
(Been gebroken, vandaar)
Jij hebt tenminste een lief...ik moest kruipend richting keuken toen ik mijn enkel brak anders kreeg ik maar één maal per dag te eten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:03 schreef minilot het volgende:
Ben door mijn lief vandaag op de bank achtergelaten met krentenbollen, pakjes sojamelk, wortelen, hummus, rijstwafels, appels en een reep pure chocolade. Daar red ik het wel mee vanaf half acht vanmorgen.
(Been gebroken, vandaar)
O, dat klinkt inderdaad wel heel akelig!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een lief...ik moest kruipend richting keuken toen ik mijn enkel brak anders kreeg ik maar één maal per dag te eten.![]()
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:20 schreef Bombshell het volgende:
ik heb bami van de euroshopper opgewarmd. het was niet te vreten.
Oh, borrel jij met mij dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Over een uur borrelen met stokbrood, dips, minipizza's en bittergarnituur.
Heb het wel overleefd hoor...ik kan heel goed kruipen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:04 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat klinkt inderdaad wel heel akelig!
Ik heb het weer gegegeten want had nog over! Twee avond maaltijden voor 2,50 euro totaal! Mn Bankrekening is trots op me.quote:
Toevalligquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, borrel jij met mij dan?
(wij gaan met een groep collega's borrelen met een leverancier, ook met borrelhapjes etc.)
Je weet dat de zomer er weer aankomt he.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
2 oliebollen met poedersuiker, witte choco met crisp, toastjes met kaas, 2 loempia's, popcorn en pringles.
Zo, nu is alles wat op moest op...
Zomer? Eerst nog wat wintervetjes kweken ...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Je weet dat de zomer er weer aankomt he.
Zie hierboven.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zomer? Eerst nog wat wintervetjes kweken ...
Heb jij ook gegeten?
Ojaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Niet dat lasagne met 1000 kilo kaas beter is though
Hoe kom je aan oliebollen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
2 oliebollen met poedersuiker, witte choco met crisp, toastjes met kaas, 2 loempia's, popcorn en pringles.
Zo, nu is alles wat op moest op...
Lekkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu thee met 2 kinder chocoladereepjes
Vriezer .. nu zijn ze opperdepopquote:
Ik word, eerljk gezegd , van de rest ook niet blij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:28 schreef Bramito het volgende:
Lunch van in de pan gebraden hart, nier, lever, tong en hersenen van tam konijn met een beetje ingekookte rode wijn en koude boter. Gewoon omdat ik het waard ben!
De longen heb ik weggegooid, die zijn vies.
Pannenkoek dag!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:01 schreef Selestha het volgende:
Speltpannenkoekjes met frambozenjamEn groene thee
Ik had er 2 besteld en maar 1 gekregen (en ook afgerekend gelukkig)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Eén bakje fritessaus maar bij zo'n grote friet?Ik nam er minstens 3
Roomsaus?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:22 schreef MaLo het volgende:
Wij eten straks gegrilde varkenshaasjes met champignons, broccoli en krieltjes.
Nee, vind ikzelf wel lekker, maar vriend en dochter niet. En heb geen zin in de extra moeite om alleen voor mezelf roomsaus te makenquote:
Ik eet het ook niet, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat varkenshaas champigonroomsaus het meest geliefde gerecht van Nederland is,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, vind ikzelf wel lekker, maar vriend en dochter niet. En heb geen zin in de extra moeite om alleen voor mezelf roomsaus te maken
Nee pepersaus en gebakken champignonsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik eet het ook niet, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat varkenshaas champigonroomsaus het meest geliefde gerecht van Nederland is,
*slurp*quote:
Ok zojuist even een lekkere verse appeltaart in de oven geschovenquote:Wat eten en drinken we vandaag #263 maart... maak een taart
Ik wil ook!quote:
Godn****ju! Dat is echt 1 van de allerlekkerste dingen die ik op heb in het afgelopen jaarquote:Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef theKiD het volgende:
Tomaten staan in de oven om geroosterd te worden. Dit is de eerste keer dat ik dat doe.. ben benieuwd. Gehaktballen zijn bijna klaar voor komende nachtdienst
Cool! Is het wel lekker dan de originele Baileys?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:01 schreef minilot het volgende:
[..]
*slurp*
Woooow, dat is lekker! Kost welgeteld één minuut om te maken en is verrukkelijk!
Bij deze het recept, aangezien ik het iedereen aan kan radenhttp://www.loveveggiesandyoga.com/2013/03/homemade-baileys-irish-cream.html
Het smaakt zo'n beetje hetzelfde, maar op de één of andere manier wat verser en voller. Zelfs lekkerder dus!quote:Op zondag 17 maart 2013 18:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Cool! Is het wel lekker dan de originele Baileys?
Geen mihoen maar een aardappelgratin met extra kaas en room staat in de ovenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv Italiaanse tomatensoep en daarna waarschijnlijk mihoen.
Dat klinkt echt heerlijk!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:09 schreef Stefanass het volgende:
Vanavond: Pindasoep en zelfgemaakte tandoori met naanbrood
Klinkt ook goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:44 schreef Tezz het volgende:
Dat klinkt echt heerlijk!
Wij eten gegrilde kip met ketjapmarinade, gestoomde paksoi, mihoen en gewoon voor de 'lekker' wat komkommermaki's erbij...
Yep. De sushirijst staat nu af te koelen.... Heerlijk!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:52 schreef Stefanass het volgende:
[..]
Klinkt ook goedDie komkommermaki, maak je die zelf?
Geslaagd!quote:
Ships, geen boter in huis om de biefstuk te bakken. Ik heb zo'n kuipje zoute boter van de AH, kan ik het daarin bakken??quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:33 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Oosterse salade met biefstukreepjes, donkerbruin stokbrood met zeezoutboter.
Ja hoor!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:16 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ships, geen boter in huis om de biefstuk te bakken. Ik heb zo'n kuipje zoute boter van de AH, kan ik het daarin bakken??
Dit was zóó lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Kalfsoester met spinazie, pijnboompitten en pecorino.
Daarbij aardappels uit de oven en groenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |