Gewoon gaan overwerkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
ff offtopic....heb ik een pizzabesteld, belt die gast net: blijkt voor mijn werkadres te staan omdat ik met mijn telefoonnummer met mijn werkadres geregistreerd sta![]()
En ik heb trek
Balenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
ff offtopic....heb ik een pizzabesteld, belt die gast net: blijkt voor mijn werkadres te staan omdat ik met mijn telefoonnummer met mijn werkadres geregistreerd sta![]()
En ik heb trek
Heb je geen adres genoemd dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
En ik heb trek
Jawel gewoon mijn thuisadres, heb alleen ooit vorig jaar vanaf werk besteld met overwerken en dat hebben ze zelf opgeslagenquote:
Kwestie van tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
oh god, is ze showbi zzquiz nog niet van de tv gehaald?
Kijkcijfers of sterfgeval Ronquote:
Pizzaboeren moeten niet zelf nadenkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel gewoon mijn thuisadres, heb alleen ooit vorig jaar vanaf werk besteld met overwerken en dat hebben ze zelf opgeslagen
Altijd jammer als mensen eigen initiatieven nemenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel gewoon mijn thuisadres, heb alleen ooit vorig jaar vanaf werk besteld met overwerken en dat hebben ze zelf opgeslagen
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
En ik heb trek
Ach, tegen die tijd is Uccie zo uitghongerd dat ze daarvan niets merkt.quote:
hij is warmquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, tegen die tijd is Uccie zo uitghongerd dat ze daarvan niets merkt.
dankjequote:
zo'n dag is het welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Smeer nou niet je hele toetsenbord onder de mozzarella.
En niet goed wijsquote:
quote:
privé-sektequote:
Ik ben erg ziek, kijk zonder te postenquote:
awwww beterschapquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben erg ziek, kijk zonder te posten
Oh jee, beterschap meis!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beterschap.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Owquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
beterschapquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En gaat het dan beterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
einde nog welquote:
Het is SBS6, wat denk je zelf?quote:
hoe heette ze ookalweerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef easy-going het volgende:
Googlen op die familie levert ook leuk leesvoer op
gooi er eens een linkje in?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef easy-going het volgende:
Googlen op die familie levert ook leuk leesvoer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |