Vond de titel op reddit mooier:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand spotte deze man in de metro ergens in de VS_!
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben in de VS ook wel eens voorgesteld aan iemand met een enorm hakenkruis op zijn lijf getatoeerd. Ontzettende redneck, die vermoedelijk niet eens echt wist waar dat voor stond.
Gelukkig zijn er nog mensen die Charlie Chaplin kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand spotte deze man in de metro ergens in de VS_!
Daar hebben we spoilertags voor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
Die op Reddit was wel mooi ja.
Ik heb vanmorgen ook iets op Reddit gezet. Vond een leuke "verassing" in het trappenhuis.
Mag ik hier niet posten, lichtelijk NSFW
SPOILER: Dit vond ik dus vanmorgen in het trappenhuis :')_! NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Heb je gedronken de avond er voor?SPOILER: Dit vond ik dus vanmorgen in het trappenhuis :')_! NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik was het niet in ieder gevalquote:
Zo'n foto heb ik ook nog ergens, van een enorme, menselijke hoop stront op de trap naast onze voordeur.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb vanmorgen ook iets op Reddit gezet. Vond een leuke "verassing" in het trappenhuis.
dat zeggen ook veel datingsitesquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:09 schreef Individual het volgende:
Voorpagina nieuws.
[ afbeelding ]
Water is dodelijk. De VVD/PvdA kondigt waterverbod aan.
quote:A student at Eagle Rock Junior High won first prize at the Greater Idaho Falls Science Fair, April 26. He was attempting to show how conditioned we have become to alarmists practicing junk science and spreading fear of everything in our environment. In his project he urged people to sign a petition demanding strict control or total elimination of the chemical "dihydrogen monoxide."
And for plenty of good reasons, since:
• it can cause excessive sweating and vomiting
• it is a major component in acid rain
• it can cause severe burns in its gaseous state
• accidental inhalation can kill you
• it contributes to erosion
• it decreases effectiveness of automobile brakes
• it has been found in tumors of terminal cancer patients
He asked 50 people if they supported a ban of the chemical.
• Forty-three (43) said yes,
• six (6) were undecided,
• and only one (1) knew that the chemical was water.
The title of his prize winning project was, "How Gullible Are We?"
He feels the conclusion is obvious.
Hij heeft er 1 subscriber erbijquote:
dit is verontrustend op meerdere niveau'squote:
Dat is lolchairquote:Op zondag 3 maart 2013 16:31 schreef Scootmobiel het volgende:
Wasbak met 'gezicht':
[ afbeelding ]
Grijnzende stoel:
[ afbeelding ]
Totaal niet grappig. Wtf moeten we hiermee?quote:
Ik weet niet waarom, maar ik moest echt keihard lachenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Totaal niet grappig. Wtf moeten we hiermee?
Gave beestenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:50 schreef Isegrim het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=382790795153067
Knotsgekquote:Op maandag 4 maart 2013 13:20 schreef Rekkie het volgende:
http://borm.nl/borm/1/14/Een_knotsgek_bedrijf....html
Knap verzuurd!
Wut.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:15 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
mijn vriendin is zo'n beest, maar dan gerencarneerd
Maar wel gelijk, enigszins.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:20 schreef Rekkie het volgende:
Knap verzuurd!
Er zitten behoorlijk wat onderbuiksgevoelens in die tekst, maar als je zo hard wordt getroffen en je je bedrijf dus de vernieling in ziet gaan door de bank, dan snap ik dit gifspuwen welquote:
Eens, maar voor de rest veel loze kreten die niet de kern van de problemen zijn.....quote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zitten behoorlijk wat onderbuiksgevoelens in die tekst, maar als je zo hard wordt getroffen en je je bedrijf dus de vernieling in ziet gaan door de bank, dan snap ik dit gifspuwen welWie weet hoeveel bloed, zweet en tranen die man al in dat bedrijf had gestoken.
En onzin over enorme boetes die kinderen van 12 gekregen zouden hebben. Klinkt wel een beetje als een verzuurde PVV-stemmer hoor. En daar zou ik ook geen speeltoestel willen huren.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eens, maar voor de rest veel loze kreten die niet de kern van de problemen zijn.....
Blijkbaar genoeg om de rest van zijn leven met zijn luie reet in de zon te hangen. Zo slecht was Nederland dus nog niet voor hem.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zitten behoorlijk wat onderbuiksgevoelens in die tekst, maar als je zo hard wordt getroffen en je je bedrijf dus de vernieling in ziet gaan door de bank, dan snap ik dit gifspuwen welWie weet hoeveel bloed, zweet en tranen die man al in dat bedrijf had gestoken.
Inderdaad. Alsof je een Geenstijl comment aan het lezen bentquote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En onzin over enorme boetes die kinderen van 12 gekregen zouden hebben. Klinkt wel een beetje als een verzuurde PVV-stemmer hoor. En daar zou ik ook geen speeltoestel willen huren.
Ha, leuk! Wist niet dat daar al eens een topic over geweest was. Geinig om te zien!quote:
Tijdje geleden heeft zo'n tiener wel een boete gekregen, omdat ie een blikje weggooide in de bosjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En onzin over enorme boetes die kinderen van 12 gekregen zouden hebben. Klinkt wel een beetje als een verzuurde PVV-stemmer hoor. En daar zou ik ook geen speeltoestel willen huren.
Als dat al waar is, dan is dat:quote:Op maandag 4 maart 2013 18:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Tijdje geleden heeft zo'n tiener wel een boete gekregen, omdat ie een blikje weggooide in de bosjes.
http://jeugdjournaal.nl/i(...)-360-euro-boete.htmlquote:Op maandag 4 maart 2013 19:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als dat al waar is, dan is dat:
1. Moreel terecht
2. Dom van de diender, want <16 mag je niet zomaar beboeten.
Zie ik nou goed dat 'ie gewoon de tegels van de muur gescheten heeft?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
180 euro dus. Hopen dat'ie er van leert.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
http://jeugdjournaal.nl/i(...)-360-euro-boete.html
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:29 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erm, die ''onzin'' is wel waarquote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nieuw op internet hequote:Op maandag 4 maart 2013 18:35 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Ha, leuk! Wist niet dat daar al eens een topic over geweest was. Geinig om te zien!![]()
Hier ook nog een apart filmpje:
http://www.zie.nl/video/o(...)gejaagd/m1nzaiqfsu9a
En nog eentje:
http://www.zie.nl/video/o(...)rzwaard/m1nzai6fc8ac
(De reclame aan het begin kan je wegklikken met het kruisje rechtsbovenin, dan ga je meteen naar het filmpje zelf.)
Haha, nee hoor. Ik zit hier al sinds 2004. Maar soms zit ik een beetje te suffen, en dan komen er weleens wat rare dingen uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij ben jij nieuw op internet he
Maar die filmpjes zijn wel
Het playback werk is wel erg sterk moet ik zeggen....... dan zijn er maar weinig die zo goed zijn.quote:
Voetbal kijken, bier drinken en gepijpt worden door een dik lelijk wijf.quote:
De mannen zijn dan ook niet moeder's mooiste.. vooral die met het witte gezicht nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Voetbal kijken, bier drinken en gepijpt worden door een dik lelijk wijf.
Niet exact mijn idee van een mooie avond
Bier drinken is wel leuk..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Kun jij van achter zien dat ze lelijk zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kun jij van achter zien dat ze lelijk zijn?
Ik geloof er niets van. Laat maar zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zet Nigella Lawson in die houding neer en ze ziet er net zo uit.
[ afbeelding ]
Ik zal haar ff mailen of ze zo'n foto wil opsturen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:56 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Laat maar zien.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Serieus? Valt dit al onder NSFW?SPOILER: Dit vond ik dus vanmorgen in het trappenhuis :')_! NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
And now for something completely different, I'm on a horse.
Prima idee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:56 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Laat maar zien.
Waarschijnlijk heeft Monopoly het over de manier waarop het daar terecht is gekomen, de ouwe reetridder.....quote:
Die forever alone in de achtergrondquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:59 schreef lipjes het volgende:
Van de Devs van Planetary Annihilation
[ afbeelding ]
Die van Worms en Worms computer player liggen heel erg dicht bij de waarheidquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:59 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
lol. het is in feite een optische illusie, die zie je pas als iemand het zegtquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die forever alone in de achtergrond
Eensquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die van Worms en Worms computer player liggen heel erg dicht bij de waarheid
Ik dacht dat dat juist de hele grap van het plaatje wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
lol. het is in feite een optische illusie, die zie je pas als iemand het zegt
superschaap gebruikenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
EensD reden dat ik geen bazooka en granaten gebruikte
Die besturing vond ik altijd heel lastig. Concrete donkey was mijn held.quote:
Nu pas zie ik diequote:Op woensdag 6 maart 2013 01:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die forever alone in de achtergrond
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:59 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
Jij wil beweren dat je dat filmpje ergens heb gevonden terwijl hij nog niet eens tien views had en nog geen 24 uur oud was? Terwijl het origineel iets van 90000 heeft?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef banapples het volgende:
[..]
ik snap je vraag niet helemaal. Wie mirrorde wat?
Oh zo. Daar had ik niet eens naar gekeken. Ik zag het filmpje op een site met zijn eigen player (dus geen youtube) ik zocht op youtube naar "cacao butter Kenya" en dit filmpje was de eerste hit. Ik zou niet weten waar het origineel dan is en ik zou ook niet weten wie die user is die er een mirror van gemaakt heeft. (waarom zou je dat doen inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:54 schreef P8 het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat je dat filmpje ergens heb gevonden terwijl hij nog niet eens tien views had en nog geen 24 uur oud was? Terwijl het origineel iets van 90000 heeft?
Link naar site?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef banapples het volgende:
[..]
Oh zo. Daar had ik niet eens naar gekeken. Ik zag het filmpje op een site met zijn eigen player (dus geen youtube) ik zocht op youtube naar "cacao butter Kenya" en dit filmpje was de eerste hit. Ik zou niet weten waar het origineel dan is en ik zou ook niet weten wie die user is die er een mirror van gemaakt heeft. (waarom zou je dat doen inderdaad)
Ik mis wel de in zoomquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh man, zelden zo'n goed gelukt versie hiervan gezien
Weet ik. Ben echt op tientallen prank channels geaboneerdquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hehe, die andere grappen van die lui zijn ook wel de moeite waard om even te kijken
Even ter verificatie: de grap is dat deze meneer (Aziatische toerist wss) van doen meent te hebben met een serieus kunstobject?quote:
Nee, dat er staat "liggen laten" terwijl dat ding facking groot is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
Even ter verificatie: de grap is dat deze meneer (Aziatische toerist wss) van doen meent te hebben met een serieus kunstobject?
Zou ook kunnen. Maar met een beetje kracht kun je dat ding vast wel laten rollen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, dat er staat "liggen laten" terwijl dat ding facking groot is.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
Even ter verificatie: de grap is dat deze meneer (Aziatische toerist wss) van doen meent te hebben met een serieus kunstobject?
comment van de uploader van die video tegen een complainerquote:
quote:You seem to be the one here with no life.. not that it makes a difference to me. You go to videos like this ON PURPOSE just to bitch and complain about how you don't like it. Since your brain is smaller than your microscopic penis you should probably read the description to this. I mass delete comments every day and I usually chose a "bitch of the day" comment and allow it for everyone to see... Congratulations! Your the bitch of the day!
Mooie actie om hem van de weg af te duwen.quote:Op zondag 10 maart 2013 02:28 schreef elkravo het volgende:
De politie afschudden - dan ga je tegen het verkeer in de snelweg op... => actie vanaf 0:46
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)vijf+minuten+graaienquote:Op maandag 4 maart 2013 13:20 schreef Rekkie het volgende:
Knap verzuurd!
Hoezo graaicultuurquote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)vijf+minuten+graaien
Denk alleen wel dat hij er problemen mee gaat krijgen.
Op http://borm.nl/ staat ook het een en anderquote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Hij gaat toch t land uit, zeg iequote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Wat een rare knakker! Serieus de eerste 500 exemplaren van zijn boek gratis uitdelen met 10 euro erbij?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op http://borm.nl/ staat ook het een en ander
Hij zal het uit het bedrijf hebben onttrokken voor het faillissement. Alles wat hij nu nog heeft, zal na het faillissement door ABN-AMRO opeisbaar worden. Op deze manier heeft ABN nietsquote:Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een rare knakker! Serieus de eerste 500 exemplaren van zijn boek gratis uitdelen met 10 euro erbij?Shit ey, waarom houdt hij die 5000 euro niet gewoon zelf?! Is nogal een som geld man!
Aah okequote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij zal het uit het bedrijf hebben onttrokken voor het faillissement. Alles wat hij nu nog heeft, zal na het faillissement door ABN-AMRO opeisbaar worden. Op deze manier heeft ABN niets
Maar even een wikipedia'tje erbij:quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij zal het uit het bedrijf hebben onttrokken voor het faillissement. Alles wat hij nu nog heeft, zal na het faillissement door ABN-AMRO opeisbaar worden. Op deze manier heeft ABN niets
Daar krijgt hij toch problemen mee dan lijkt me?quote:De actio pauliana (pauliaanse vordering) is de bevoegdheid om op te komen tegen rechtshandelingen van een debiteur waardoor zijn schuldeisers worden benadeeld. Het gaat bijvoorbeeld om situaties waarin de debiteur (in het zicht van een faillissement) zijn bezittingen voor een zeer laag bedrag heeft verkocht, waardoor schuldeisers geen verhaal meer kunnen halen op die bezittingen.
Zijn ze daar niet een beetje te laat mee dan? Het kwaad is tenslotte al geschiedt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar even een wikipedia'tje erbij:
[..]
Daar krijgt hij toch problemen mee dan lijkt me?
Tenzij hij echt naar een ver buitenland gaat en ook nooit meer naar Nederland terug wil.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef houdjemond het volgende:
http://www.twitch.tv/thefatshuffler/c/1978933
Volgens WikiPedia is het strafbaar, kan er alleen zo snel geen wettelijke bron voor vinden (wel dat de rechtshandelingen ongedaan gemaakt kunnen worden, maar dan moet iedereen de spullen weer inleveren dus dat lijkt me niet).quote:Op zondag 10 maart 2013 22:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zijn ze daar niet een beetje te laat mee dan? Het kwaad is tenslotte al geschiedt.
Ik kan mij zo voorstellen dat als hij de boel verkoopt, de rechter kan bepalen dat die inkomsten tot de bank toebehoren. Maar zonder inkomsten...quote:Op maandag 11 maart 2013 00:11 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Volgens WikiPedia is het strafbaar, kan er alleen zo snel geen wettelijke bron voor vinden (wel dat de rechtshandelingen ongedaan gemaakt kunnen worden, maar dan moet iedereen de spullen weer inleveren dus dat lijkt me niet).
Maargoed, ik neem aan dat de bank het hier niet bij laat zitten dus ben benieuwd of we er nog wat van horen hoe het juridisch afloopt.
Persoonlijk aansprakelijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan mij zo voorstellen dat als hij de boel verkoopt, de rechter kan bepalen dat die inkomsten tot de bank toebehoren. Maar zonder inkomsten...
Dat komt omdat je ledenmaten slecht gepositioneerd zijn. Dan denkt je brein dat je valt of zo.quote:
FC Utrecht .... is dat Paul?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef houdjemond het volgende:
http://www.twitch.tv/thefatshuffler/c/1978933
+1quote:
Je bedoeld plaatjes plaatsen die niet werken?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:17 schreef Manke het volgende:
Ik zie een nieuwe hype ontstaan :p
[ afbeelding ]
Het kan een verslaving zijn. En desastreuzer voor het uiterlijk dan crack, schijnbaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom mensen dit hunzelf aandoen. Ziet er toch niet meer uit man![]()
quote:
Ja meneer, natuurlijk mag u er tussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |