quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
staat er een man voor me die beweerde dat hij naakt aan het stofzuigen was en ten val kwam en zijn geslachtsdeel in de stofzuiger belandde
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Waarom was die man met de stofzuiger daar?Kreeg hij hem er niet meer uit?
Duidelijk een penis verlenging nodig gehadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mstaat er een man voor me die beweerde dat hij naakt aan het stofzuigen was en ten val kwam en met zijn geslachtsdeel in de stofzuiger belandde
word je wel nat van ofnietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:40 schreef LittleLady het volgende:
Ohw via whats app gaat ook zo'n filmpje rond, begint met soort reclame van miele, waarna een zwoele vrouwenstem zegt, ook geschikt voor de nachtmens.
En vervolgens zie je een man keihard een stofzuiger aandouwen.
Ja de tranen liepen over me wangen van het lachen, je moet echt een vent zijn om met zo'n idee te komen.quote:
ik ken een meidsken die een bevroren wortel in haar kut stopte. dus jullie hebben niet echt recht van spreken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja de tranen liepen over me wangen van het lachen, je moet echt een vent zijn om met zo'n idee te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |