Nog drie keer uitspellen en het kwartje valt bij het neefje.quote:
Is er weer wat? Je duikt ook op de meest gunstige momenten op merk ik...zit je nou echt te wachten ?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog drie keer uitspellen en het kwartje valt bij het neefje.
Wachten? Ik zit gewoon op FOK! en dan zorgt een nieuwe post in een topic ervoor dat dat topic bovenaan in mijn AT's komt te staan.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
Is er weer wat? Je duikt ook op de meest gunstige momenten op merk ik...zit je nou echt te wachten ?
Hmm,.,ik zie hier nu een zelfingenomen stuk vreten positie nemen... sorry voor de bewoordingquote:Op zondag 3 maart 2013 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wachten? Ik zit gewoon op FOK! en dan zorgt een nieuwe post in een topic ervoor dat dat topic bovenaan in mijn AT's komt te staan.
Oh wacht, ik herinner me nu dat jij het principe van My AT's ook al niet begreep. Dat verklaart weer een hoop.
Smaakt de spek? En smaken de boontjes ook?
Ik voel me door jou niet beledigd hoor. Ik weet tenslotte welk familielid het zegt.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm,.,ik zie hier nu een zelfingenomen stuk vreten positie nemen... sorry voor de bewoording
och ......quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent gewoon geliefd en een graag geziene gast
Vermakelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
och ......
Maar ik leer hier nog wat met al die proxy's en klonen, die poezenwoest is een echte hacker![]()
thee
jij bent ook lief hoor, ook namens Poezewoestquote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
och ......
Maar ik leer hier nog wat met al die proxy's en klonen, die poezenwoest is een echte hacker![]()
thee
Viste ik naar een complimentje, denk je?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent ook lief hoor, ook namens Poezewoest![]()
Joepiequote:Op zondag 3 maart 2013 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen om 22u komt ie nog een keer, 2,5u Johan
Ja, maar ik wil het vanavond zien, want ik wil v. Bommel nu wel eens horen over de affaire met van Basten en hij schijnt behoorlijk openhartig te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
van Bommel vind ik weinig maar ga kijkenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:26 schreef Jian het volgende:
Vanavond trouwens Derksen met van Bommel, hè Heks, dat schijnt wel een aardige aflevering te zijn heb ik begrepen
kijk jij naar Divorce? echt klein stukje van gezien lijkt me nu echt een serie van niks.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
dan kijk ik hem nog een keerquote:Op zondag 3 maart 2013 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zou denken dat hij dat vaker gezien heeftquote:Op zondag 3 maart 2013 22:12 schreef Jian het volgende:
Mwah, niet spectaculair, maar ook geen slecht interview, ik was wel even verbaasd dat van Bommel helemaal emotioneel werd bij die beelden van de WK finale.
en zijn haar zat netjes en nieuwe bril of hij krijgt weer een dikkere kopquote:
Hij was naar de kapper geweest en zijn haar was dus net geföhndquote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en zijn haar zat netjes en nieuwe bril of hij krijgt weer een dikkere kop
Johan zag er verzorgd uit voor zijn doenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en zijn haar zat netjes en nieuwe bril of hij krijgt weer een dikkere kop
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
da's een doordenkertje Michiel en het is al laat
Hij zei van niet en gezien zijn reactie, ..... dat was niet gespeeldquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij dat vaker gezien heeft
Morgen zou hij ook aan me voorbij gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
da's een doordenkertje Michiel en het is al laat
Ik geloof ook wel dat hij het nog niet gezien had, vooral gezien zijn emotionele reactie, maar dat is toch raar? Ik dacht altijd dat ze de beelden tot in den treuren terug keken.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zei van niet en gezien zijn reactie, ..... dat was niet gespeeld
zat netjes, niet zo vet deze keerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij was naar de kapper geweest en zijn haar was dus net geföhnd
Ik denk te ver door denk ik want ik vat hem nietquote:
http://www.assem.nl/schoe(...)LA4bUCFVDMtAodVW4AWwquote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk te ver door denk ik want ik vat hem niet
Ik wist niet dat hij schoenen hadquote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
http://www.assem.nl/schoe(...)LA4bUCFVDMtAodVW4AWw
doet van Bommel in schoenen?, nou hij had Venz aanquote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
http://www.assem.nl/schoe(...)LA4bUCFVDMtAodVW4AWw
van Bommel is het oudste en één van de bekendste zo niet het bekendste merk schoenen van Nederland. Foei Deisyy!quote:
en Nogmaals Foei!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doet van Bommel in schoenen?, nou hij had Venz aangeen nette herenschoenen, die van Johan zijn niet te betalen, die heeft dure maar geloof alleen aan schoenen en aan c.d.`s geeft hij zijn geld uit
Nou, van Bommel Schoenen niet kennen is wel een beetje vloeken in de kerk hoor.quote:
Jij kunt opnieuw behangen met je notesquote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef Toverheks het volgende:
waarom alleen maar Foei Deisyyik wist het ook niet hoor. hoop dat dit me niet weer een note bezorgd
of moet ik vanaf nu af aan heel lief en vriendelijk mee posten, bij welke Mod moet ik ff extra slijmen en moet ik mijn *vijanden* ook behandelen zoals ze mij behandelen,en welke mod heeft er zo een godsgruwelijke hekel aan me, dilema dilema dilema
Nee, was je nietquote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was eerder met mijn post dan jij, Foei
quote:
vraag het me toch af, welke mod heeft er toch zo een godsgruwelijke hekel aan me, om bij het minste geringste note`s aan me te geven, valt gewoon op, maar ja bekend maken dat doen ze dan weer niet, beetje jeweetwel. Maar ik hou er maar weer over op anders heeft degene weer een excuse om me te note`n.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Jij kunt opnieuw behangen met je notes
Duh..quote:
Denk daar maar eens zelf over na.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraag het me toch af, welke mod heeft er toch zo een godsgruwelijke hekel aan me, om bij het minste geringste note`s aan me te geven, valt gewoon op, maar ja bekend maken dat doen ze dan weer niet, beetje jeweetwel. Maar ik hou er maar weer over op anders heeft degene weer een excuse om me te note`n.
als je nou gewoon 2 weekjes gewoon bijv. via je mobiele telefoon een abo neemt, kan je het gewoon inzienquote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraag het me toch af, welke mod heeft er toch zo een godsgruwelijke hekel aan me, om bij het minste geringste note`s aan me te geven, valt gewoon op, maar ja bekend maken dat doen ze dan weer niet, beetje jeweetwel. Maar ik hou er maar weer over op anders heeft degene weer een excuse om me te note`n.
Nee, Lang leve de nieuwe Koning, Hoera Hoera Hoeraquote:
quote:
Je kop houwe zou al een hele stap in de goeie richting zijn...quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kop houwe zou al een hele stap in de goeie richting zijn...
Maarrr.. je verzameld ze hé? Als een een soort "reputatiepunten"
Jazeker! Ik heb een paar mooie zwart-witte brogues van VBquote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Penisnijd![]()
Maar ik weet zeker dan jij Van Bommel schoenen wel kent
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb een paar mooie zwart-witte brogues van VB
nee want de naam van de desbetreffende mod staat er niet bij, maar zit me beetje dwars klaar is klaar, maar elke keer ppffftt lees wel ergere dingen dat ik denk zoho tu tu asjemenou, en lees nog veel ergere dingen in andere Topic`s op FOK dat ik denk, wij in de Sc zijn toch wel erg cristelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
als je nou gewoon 2 weekjes gewoon bijv. via je mobiele telefoon een abo neemt, kan je het gewoon inzien
klassiekersquote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verstandige vader!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef MichieldeR het volgende:
Mijn vader zei altijd: Beter een lesbische vrouw dan een lelijk wijf.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kop houwe zou al een hele stap in de goeie richting zijn...
Maarrr.. je verzameld ze hé? Als een een soort "reputatiepunten"
en als ze nou Lesbische is en ook nog lelijk, dan heb je een lelijke lesbische vrouwquote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef MichieldeR het volgende:
Mijn vader zei altijd: Beter een lesbische vrouw dan een lelijk wijf.
Als je de melding ziet, weet je heus wel van wie die is hoor, 3 eurootjes per sms, linksboven de pagina staat proefabo, kan je alles zien .........quote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee want de naam van de desbetreffende mod staat er niet bij, maar zit me beetje dwars klaar is klaar, maar elke keer ppffftt lees wel ergere dingen dat ik denk zoho tu tu asjemenou, en lees nog veel ergere dingen in andere Topic`s op FOK dat ik denk, wij in de Sc zijn toch wel erg cristelijk
Ik had niet de indruk, en als ik me niet vergis, sterf jij van de reputatiepunten, lieverdje...quote:Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]Moet je weer een nieuw slachtoffer hebben Gher, denk je misschien dat ik het verbaal van een vrouw kan winnen, want de mannen hier in deze SC zijn niet op hun bekkie gevallen, daar moet ik steeds het onderspit delven
nee schatje, je vergist jequote:Op zondag 3 maart 2013 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk, en als ik me niet vergis, sterf jij van de reputatiepunten, lieverdje...
Ik heb vorige week trouwens nog staan kwijlen voor een Haagse etalage bij een paar supermooie VB-laarsjes.quote:
As is verbrande turfquote:Op zondag 3 maart 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als ze nou Lesbische is en ook nog lelijk, dan heb je een lelijke lesbische vrouw
ik zwicht ook altijd voor Van Bommels, alleen niet zulke laarsjesquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb vorige week trouwens nog staan kwijlen voor een Haagse etalage bij een paar supermooie VB-laarsjes.![]()
[ afbeelding ]
De vervolgprocedure is dat ik deze week weer ga kijken en dan waarschijnlijk ga zwichten.
mooi met skinnyjeans er boven PBquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb vorige week trouwens nog staan kwijlen voor een Haagse etalage bij een paar supermooie VB-laarsjes.![]()
[ afbeelding ]
De vervolgprocedure is dat ik deze week weer ga kijken en dan waarschijnlijk ga zwichten.
Die zijn welquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb VV's .. van die gele .. ken je die ook?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zegt me eerlijk gezegd niets.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb VV's .. van die gele .. ken je die ook?
Ja deze, helemaal jij, staan je vast fantastischquote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb VV's .. van die gele .. ken je die ook?
Hahaha.. ik heb een vrij ruime collectie schoenen en dat is het understatement van de eeuwquote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja deze, helemaal jij, staan je vast fantastisch![]()
[ afbeelding ]
quote:
ik heb veel laarzen, maar je loopt eigenlijk altijd op dezelfdequote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. ik heb een vrij ruime collectie schoenen en dat is het understatement van de eeuwmaar zoiets staat er niet tussen en dat zal ook niet zo snel gebeuren denk ik..
Je kon Imelda heten zeg maar...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. ik heb een vrij ruime collectie schoenen en dat is het understatement van de eeuwmaar zoiets staat er niet tussen en dat zal ook niet zo snel gebeuren denk ik..
Tis al erg genoeg dat ik er regelmatig op loop vind je niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Klompendans, oefen je nog wel eens ZOA
Ik dus niet. Ik draag schoenen of laarzen bijna nooit meer dan een keer per week. Zo blijven ze lang mooi.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb veel laarzen, maar je loopt eigenlijk altijd op dezelfde![]()
Hahahahahaha... zo word ik dus ook vaak genoemd.quote:
Ik heb nog nooit op klompen gelopen, lijkt me ook behoorlijk kut lopen eerlijk gezegdquote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis al erg genoeg dat ik er regelmatig op loop vind je niet?
Topnummer ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |