Nee, was je nietquote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was eerder met mijn post dan jij, Foei
quote:
vraag het me toch af, welke mod heeft er toch zo een godsgruwelijke hekel aan me, om bij het minste geringste note`s aan me te geven, valt gewoon op, maar ja bekend maken dat doen ze dan weer niet, beetje jeweetwel. Maar ik hou er maar weer over op anders heeft degene weer een excuse om me te note`n.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Jij kunt opnieuw behangen met je notes
Duh..quote:
Denk daar maar eens zelf over na.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraag het me toch af, welke mod heeft er toch zo een godsgruwelijke hekel aan me, om bij het minste geringste note`s aan me te geven, valt gewoon op, maar ja bekend maken dat doen ze dan weer niet, beetje jeweetwel. Maar ik hou er maar weer over op anders heeft degene weer een excuse om me te note`n.
als je nou gewoon 2 weekjes gewoon bijv. via je mobiele telefoon een abo neemt, kan je het gewoon inzienquote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraag het me toch af, welke mod heeft er toch zo een godsgruwelijke hekel aan me, om bij het minste geringste note`s aan me te geven, valt gewoon op, maar ja bekend maken dat doen ze dan weer niet, beetje jeweetwel. Maar ik hou er maar weer over op anders heeft degene weer een excuse om me te note`n.
Nee, Lang leve de nieuwe Koning, Hoera Hoera Hoeraquote:
quote:
Je kop houwe zou al een hele stap in de goeie richting zijn...quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kop houwe zou al een hele stap in de goeie richting zijn...
Maarrr.. je verzameld ze hé? Als een een soort "reputatiepunten"
Jazeker! Ik heb een paar mooie zwart-witte brogues van VBquote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Penisnijd![]()
Maar ik weet zeker dan jij Van Bommel schoenen wel kent
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb een paar mooie zwart-witte brogues van VB
nee want de naam van de desbetreffende mod staat er niet bij, maar zit me beetje dwars klaar is klaar, maar elke keer ppffftt lees wel ergere dingen dat ik denk zoho tu tu asjemenou, en lees nog veel ergere dingen in andere Topic`s op FOK dat ik denk, wij in de Sc zijn toch wel erg cristelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
als je nou gewoon 2 weekjes gewoon bijv. via je mobiele telefoon een abo neemt, kan je het gewoon inzien
klassiekersquote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb een paar mooie zwart-witte brogues van VB
Verstandige vader!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef MichieldeR het volgende:
Mijn vader zei altijd: Beter een lesbische vrouw dan een lelijk wijf.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kop houwe zou al een hele stap in de goeie richting zijn...
Maarrr.. je verzameld ze hé? Als een een soort "reputatiepunten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |