en als ze nou Lesbische is en ook nog lelijk, dan heb je een lelijke lesbische vrouwquote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef MichieldeR het volgende:
Mijn vader zei altijd: Beter een lesbische vrouw dan een lelijk wijf.
Als je de melding ziet, weet je heus wel van wie die is hoor, 3 eurootjes per sms, linksboven de pagina staat proefabo, kan je alles zien .........quote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee want de naam van de desbetreffende mod staat er niet bij, maar zit me beetje dwars klaar is klaar, maar elke keer ppffftt lees wel ergere dingen dat ik denk zoho tu tu asjemenou, en lees nog veel ergere dingen in andere Topic`s op FOK dat ik denk, wij in de Sc zijn toch wel erg cristelijk
Ik had niet de indruk, en als ik me niet vergis, sterf jij van de reputatiepunten, lieverdje...quote:Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]Moet je weer een nieuw slachtoffer hebben Gher, denk je misschien dat ik het verbaal van een vrouw kan winnen, want de mannen hier in deze SC zijn niet op hun bekkie gevallen, daar moet ik steeds het onderspit delven
nee schatje, je vergist jequote:Op zondag 3 maart 2013 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk, en als ik me niet vergis, sterf jij van de reputatiepunten, lieverdje...
Ik heb vorige week trouwens nog staan kwijlen voor een Haagse etalage bij een paar supermooie VB-laarsjes.quote:
As is verbrande turfquote:Op zondag 3 maart 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als ze nou Lesbische is en ook nog lelijk, dan heb je een lelijke lesbische vrouw
ik zwicht ook altijd voor Van Bommels, alleen niet zulke laarsjesquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb vorige week trouwens nog staan kwijlen voor een Haagse etalage bij een paar supermooie VB-laarsjes.![]()
[ afbeelding ]
De vervolgprocedure is dat ik deze week weer ga kijken en dan waarschijnlijk ga zwichten.
mooi met skinnyjeans er boven PBquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb vorige week trouwens nog staan kwijlen voor een Haagse etalage bij een paar supermooie VB-laarsjes.![]()
[ afbeelding ]
De vervolgprocedure is dat ik deze week weer ga kijken en dan waarschijnlijk ga zwichten.
Die zijn welquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb VV's .. van die gele .. ken je die ook?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb een paar mooie zwart-witte brogues van VB
Zegt me eerlijk gezegd niets.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb VV's .. van die gele .. ken je die ook?
Ja deze, helemaal jij, staan je vast fantastischquote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb VV's .. van die gele .. ken je die ook?
Hahaha.. ik heb een vrij ruime collectie schoenen en dat is het understatement van de eeuwquote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja deze, helemaal jij, staan je vast fantastisch![]()
[ afbeelding ]
quote:
ik heb veel laarzen, maar je loopt eigenlijk altijd op dezelfdequote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. ik heb een vrij ruime collectie schoenen en dat is het understatement van de eeuwmaar zoiets staat er niet tussen en dat zal ook niet zo snel gebeuren denk ik..
Je kon Imelda heten zeg maar...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. ik heb een vrij ruime collectie schoenen en dat is het understatement van de eeuwmaar zoiets staat er niet tussen en dat zal ook niet zo snel gebeuren denk ik..
Tis al erg genoeg dat ik er regelmatig op loop vind je niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Klompendans, oefen je nog wel eens ZOA
Ik dus niet. Ik draag schoenen of laarzen bijna nooit meer dan een keer per week. Zo blijven ze lang mooi.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb veel laarzen, maar je loopt eigenlijk altijd op dezelfde![]()
Hahahahahaha... zo word ik dus ook vaak genoemd.quote:
Ik heb nog nooit op klompen gelopen, lijkt me ook behoorlijk kut lopen eerlijk gezegdquote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis al erg genoeg dat ik er regelmatig op loop vind je niet?
Topnummer ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |