Je weet wat vrijwel betekent... toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Maagdelijke Fokker...waar zie je die nog
Nog drie keer uitspellen en het kwartje valt bij het neefje.quote:
Is er weer wat? Je duikt ook op de meest gunstige momenten op merk ik...zit je nou echt te wachten ?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog drie keer uitspellen en het kwartje valt bij het neefje.
Wachten? Ik zit gewoon op FOK! en dan zorgt een nieuwe post in een topic ervoor dat dat topic bovenaan in mijn AT's komt te staan.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
Is er weer wat? Je duikt ook op de meest gunstige momenten op merk ik...zit je nou echt te wachten ?
Hmm,.,ik zie hier nu een zelfingenomen stuk vreten positie nemen... sorry voor de bewoordingquote:Op zondag 3 maart 2013 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wachten? Ik zit gewoon op FOK! en dan zorgt een nieuwe post in een topic ervoor dat dat topic bovenaan in mijn AT's komt te staan.
Oh wacht, ik herinner me nu dat jij het principe van My AT's ook al niet begreep. Dat verklaart weer een hoop.
Smaakt de spek? En smaken de boontjes ook?
Ik voel me door jou niet beledigd hoor. Ik weet tenslotte welk familielid het zegt.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm,.,ik zie hier nu een zelfingenomen stuk vreten positie nemen... sorry voor de bewoording
och ......quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent gewoon geliefd en een graag geziene gast
Vermakelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
och ......
Maar ik leer hier nog wat met al die proxy's en klonen, die poezenwoest is een echte hacker![]()
thee
jij bent ook lief hoor, ook namens Poezewoestquote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
och ......
Maar ik leer hier nog wat met al die proxy's en klonen, die poezenwoest is een echte hacker![]()
thee
Viste ik naar een complimentje, denk je?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent ook lief hoor, ook namens Poezewoest![]()
Joepiequote:Op zondag 3 maart 2013 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen om 22u komt ie nog een keer, 2,5u Johan
Ja, maar ik wil het vanavond zien, want ik wil v. Bommel nu wel eens horen over de affaire met van Basten en hij schijnt behoorlijk openhartig te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
van Bommel vind ik weinig maar ga kijkenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:26 schreef Jian het volgende:
Vanavond trouwens Derksen met van Bommel, hè Heks, dat schijnt wel een aardige aflevering te zijn heb ik begrepen
kijk jij naar Divorce? echt klein stukje van gezien lijkt me nu echt een serie van niks.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |