Dan moet je de switch maken naar goederen.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:55 schreef GlenSpey het volgende:
SLT = saai en meer een computer dan een trein. Ik heb er echt helemaal niks mee. Helaas voor mij is het de toekomst...
Kweenie, het is al een tijd terug sinds Plan V niet meer planmatig op het traject Zutphen - Nijmegen rijdt(quote:Op zondag 3 maart 2013 04:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Heeft Plan V meer beenruimte dan SGMm en SLT? Zo komt het op mij niet over. In V's en T's zit ik altijd knie-tegen-knie.
Zomaar ? niet verborgen in de kleine lettertjes van je opleidingscontract ?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Ze deden bij ons iig vet moeilijk. Wij moeten in eens zelf betalen voor al die examens, meer dan 1000 euro. Uit het niets. Mooi klote.,
Enige wat ik echt vervelend vind in de SLT zijn de veel te krappe 4 zitsquote:Op zondag 3 maart 2013 09:53 schreef dennistd het volgende:
Als treinliefhebber heb ik liever Plan V, lekker rammelend, mooi geluid bij optrekken en lekker piepen met het remmen. Maar als ik er dagelijks in zou moeten zitten zou ik toch echt voor de SLT gaan denk ik, die loopt een stuk rustiger.
Eurolines (Van veolia) en IDbus (van SNCF) hebben wel degelijk een toilet aan boordquote:Op zondag 3 maart 2013 09:48 schreef _serial_ het volgende:
Wat is het toch met toilet in de SLT ? busdiensten op lange trajecten hebben ze ook niet, hoor je nooit iemand over
[ afbeelding ]
Ik bedoelde eigenlijk nationale busdiensten.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Eurolines (Van veolia) en IDbus (van SNCF) hebben wel degelijk een toilet aan boord
De Langste die ik in Nederland weet was Alkmaar Leeuwarden ofzo, daar zat idd geen toilet in. En daar zaten niet genoeg stoelen in ten tijde van het Oeral Festival.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk nationale busdiensten.
Auch, dat is niet zo mooi inderdaad. Je hebt examen al wel gedaan of moet je dat nog doen?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je de switch maken naar goederen.
Hoorde van de week trouwens dat jullie ook goederenmodule krijgen bij vvrv ? Klopt dat ?
Ze deden bij ons iig vet moeilijk. Wij moeten in eens zelf betalen voor al die examens, meer dan 1000 euro. Uit het niets. Mooi klote.,
Vraag het nog maar eens na, ze zijn echt aan het haten van de toets instantiequote:Op zondag 3 maart 2013 10:44 schreef MTL het volgende:
[..]
Auch, dat is niet zo mooi inderdaad. Je hebt examen al wel gedaan of moet je dat nog doen?
Of wij goederenmodules krijgen is nog steeds niet helemaal duidelijk. Laatste wat ik begreep was dat wij zelf die keuze kunnen maken. Kies je voor goederen, krijg je in het tweede jaar meer stof toegespitst op goederen en ga je ook praktijkexamen doen in goederenvervoer. Kies je voor reizigers, nou ja, lijkt mij duidelijk
Eerder werd al gezegd dat er geprobeerd wordt om iedereen zowel goederen als reizigers te laten doen, maar dat werd weer heel lastig met praktijkexamens of zoiets dergelijks. De kans is dus groot dat we wel voor beide kanten de leerstof aangeboden krijgen, maar dat het aan jezelf is welke kant je kiest
Nah, goederen is niet mijn ding. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik me daar nooit echt in verdiept heb. Wellicht blijkt dat ik het na een stage toch harstikke leuk vindt, maar voor nu neem ik die SLT wel voor lief bij reizigersvervoerquote:Op zondag 3 maart 2013 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je de switch maken naar goederen.
Hoorde van de week trouwens dat jullie ook goederenmodule krijgen bij vvrv ? Klopt dat ?
Ze deden bij ons iig vet moeilijk. Wij moeten in eens zelf betalen voor al die examens, meer dan 1000 euro. Uit het niets. Mooi klote.,
Tweede ontsporing in bijna 40 jaar tijd. Blijft een bijzonder apparaat. Als ik het filmpje zo zie hadden ze in Nederland al twee weken nooddienstregeling gereden.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:08 schreef Sandrvich het volgende:
http://www.br.de/nachrichten/japan-zugunfall-shinkanzen-100.html
Shinkansen ontspoord als gevolg van flinke sneeuwval, geen gewonden.
En die eerste kwam door een aardbevingquote:Op zondag 3 maart 2013 11:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Tweede ontsporing in bijna 40 jaar tijd. Blijft een bijzonder apparaat. Als ik het filmpje zo zie hadden ze in Nederland al twee weken nooddienstregeling gereden.
De langste is volgens mij lijn 13 Steenwijk - Leeuwarden. Alleen niemand reist het hele stuk meequote:Op zondag 3 maart 2013 10:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
De Langste die ik in Nederland weet was Alkmaar Leeuwarden ofzo, daar zat idd geen toilet in. En daar zaten niet genoeg stoelen in ten tijde van het Oeral Festival.
vind het niet gek dat die trein met zoveel sneeuwval gestrand is. Er ligt daar wel even een stukje meer dan die 2 millimeter die hier normaal valt en waarvoor de dienstregeling al uitgekleed wordtquote:Op zondag 3 maart 2013 11:08 schreef Sandrvich het volgende:
http://www.br.de/nachrichten/japan-zugunfall-shinkanzen-100.html
Shinkansen ontspoord als gevolg van flinke sneeuwval, geen gewonden.
Voor de hanzelijn had je nog Lelystad - Groningen. Die komt denk ik ook wel in de buurt. Eén keer gedaan, geen pretjequote:Op zondag 3 maart 2013 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De langste is volgens mij lijn 13 Steenwijk - Leeuwarden. Alleen niemand reist het hele stuk mee
Ik had donderdag Schiphol - Ouderkerkenlaan met lijn 300. Wat heb ik een hekel aan bussenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:43 schreef Viezze het volgende:
[..]
Voor de hanzelijn had je nog Lelystad - Groningen. Die komt denk ik ook wel in de buurt. Eén keer gedaan, geen pretje
Ga je dan nu via alternatieve routes? Ik dacht dat je altijd met IRM ging, dus al meer dan een jaar niet ?!?quote:Op zondag 3 maart 2013 10:49 schreef b2py het volgende:
Laatste keer dat ik met het sloopmat gereisd heb was ij december 2011. Wat een hel vond ik dat..
We zijn niet allemaal zo als jij greavy.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:45 schreef greavy het volgende:
[..]
Ga je dan nu via alternatieve routes? Ik dacht dat je altijd met IRM ging, dus al meer dan een jaar niet ?!?
Via mijn oude woonplaats (2004-2006), Noordwolde. De meesten stappen in Steenwijk Wolvega of Heerenveen wel op de trein voor ri. Leeuwarden. Heb die bus ongeveer 1x/maand Steenwijk - Noordwolde vv.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De langste is volgens mij lijn 13 Steenwijk - Leeuwarden. Alleen niemand reist het hele stuk mee
sloopmat = IRM. En hij heeft daar al een tijdje niet mee gereisd.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo als jij greavy.
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De langste is volgens mij lijn 13 Steenwijk - Leeuwarden. Alleen niemand reist het hele stuk mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |