Op zaterdag zijn er er wat SLT's in de dienstregeling in het zuiden, dat is gewoon planmatig. De rest van de week mag je het doen met de reguliere oude meukquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:49 schreef J.B. het volgende:
Een SLeT in de stoptrein tussen Maastricht Randwyck en Roermond! Is dat iets nieuws of zo?
Nou doe je net of SLT een vooruitgang isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:57 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn er er wat SLT's in de dienstregeling in het zuiden, dat is gewoon planmatig. De rest van de week mag je het doen met de reguliere oude meuk.
SLT wint het by far van plan-v.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou doe je net of SLT een vooruitgang is
ten opzichte van wat dan ook.
Dat is niet zo.
Plee? Plan V wintquote:
Alleen de plee wint, slt is stiller, zuiniger, mooier, ris, sneller.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plee? Plan V wint
Comfort? Plan V wint
Snelheid? Hoogstens gelijk
Ik weet niet wat jij "by far" noemt, maar de werkelijkheid is anders
Dat is op geen manier een voordeel. Je rijdt er meer mensen mee dood en je mist de treinbelevingquote:
Nou en.quote:zuiniger,
Neequote:mooier,
Wat?quote:ris,
Nauwelijks.quote:sneller.
Dan moet je de switch maken naar goederen.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:55 schreef GlenSpey het volgende:
SLT = saai en meer een computer dan een trein. Ik heb er echt helemaal niks mee. Helaas voor mij is het de toekomst...
Kweenie, het is al een tijd terug sinds Plan V niet meer planmatig op het traject Zutphen - Nijmegen rijdt(quote:Op zondag 3 maart 2013 04:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Heeft Plan V meer beenruimte dan SGMm en SLT? Zo komt het op mij niet over. In V's en T's zit ik altijd knie-tegen-knie.
Zomaar ? niet verborgen in de kleine lettertjes van je opleidingscontract ?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Ze deden bij ons iig vet moeilijk. Wij moeten in eens zelf betalen voor al die examens, meer dan 1000 euro. Uit het niets. Mooi klote.,
Enige wat ik echt vervelend vind in de SLT zijn de veel te krappe 4 zitsquote:Op zondag 3 maart 2013 09:53 schreef dennistd het volgende:
Als treinliefhebber heb ik liever Plan V, lekker rammelend, mooi geluid bij optrekken en lekker piepen met het remmen. Maar als ik er dagelijks in zou moeten zitten zou ik toch echt voor de SLT gaan denk ik, die loopt een stuk rustiger.
Eurolines (Van veolia) en IDbus (van SNCF) hebben wel degelijk een toilet aan boordquote:Op zondag 3 maart 2013 09:48 schreef _serial_ het volgende:
Wat is het toch met toilet in de SLT ? busdiensten op lange trajecten hebben ze ook niet, hoor je nooit iemand over
[ afbeelding ]
Ik bedoelde eigenlijk nationale busdiensten.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Eurolines (Van veolia) en IDbus (van SNCF) hebben wel degelijk een toilet aan boord
De Langste die ik in Nederland weet was Alkmaar Leeuwarden ofzo, daar zat idd geen toilet in. En daar zaten niet genoeg stoelen in ten tijde van het Oeral Festival.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk nationale busdiensten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |