kan, hispeed luitjes zeiden dat ie binnenkort dicht zal gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:10 schreef James1988 het volgende:
De tunnel is open, voor zover ik weet blijft die tunnel open totdat de nieuwe open gaat
Als mijn frans nog goed genoeg is, is de oorzaak van de brand kortsluiting in eerder geinstalleerde electrische wisselverwarmingenquote:
Vanwaar dan het toevoegen van die brugquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:10 schreef James1988 het volgende:
De tunnel is open, voor zover ik weet blijft die tunnel open totdat de nieuwe open gaat
Schiet lekker opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:12 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
kan, hispeed luitjes zeiden dat ie binnenkort dicht zal gaan
nog 6 praktijkdagen ondertussen![]()
mooie BBQ geweestquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ondertussen, in een technische ruimte van Lijn U in Parijs (Waar treinen met de missiecode PILS rijden)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tel daar dit bij op...
[ afbeelding ]
Bron
mooie glijbaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:26 schreef Mirgeam het volgende:
De zelfmoordbrug op Breda Centraal is in gebruik sinds gisteren![]()
[ afbeelding ]
pokkeding![]()
moet die kraan onder de trap door kunnen of zo?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:26 schreef Mirgeam het volgende:
[ afbeelding ]
pokkeding![]()
leggen ze een mooie brug aan, is het weer niet goed ...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet die kraan onder de trap door kunnen of zo?
Zodat er ook een uitgang aan de noordkant blijft. Het voetgangerstunneltje dat er eerst lag is al een tijd dicht (en gesloopt).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vanwaar dan het toevoegen van die brug?
Die is wel wat minder stijl als de trap van Venlo destijds als ik het zo ziequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:26 schreef Mirgeam het volgende:
[ afbeelding ]
pokkeding![]()
neuh. Is bedoeld om de reizigers met blaasproblemen te beperken in hun reismogelijkhedenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:49 schreef J.B. het volgende:
Een SLeT in de stoptrein tussen Maastricht Randwyck en Roermond! Is dat iets nieuws of zo?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. Is bedoeld om de reizigers met blaasproblemen te beperken in hun reismogelijkheden
Op zaterdag zijn er er wat SLT's in de dienstregeling in het zuiden, dat is gewoon planmatig. De rest van de week mag je het doen met de reguliere oude meukquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:49 schreef J.B. het volgende:
Een SLeT in de stoptrein tussen Maastricht Randwyck en Roermond! Is dat iets nieuws of zo?
Nou doe je net of SLT een vooruitgang isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:57 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn er er wat SLT's in de dienstregeling in het zuiden, dat is gewoon planmatig. De rest van de week mag je het doen met de reguliere oude meuk.
SLT wint het by far van plan-v.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou doe je net of SLT een vooruitgang is
ten opzichte van wat dan ook.
Dat is niet zo.
Plee? Plan V wintquote:
Alleen de plee wint, slt is stiller, zuiniger, mooier, ris, sneller.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plee? Plan V wint
Comfort? Plan V wint
Snelheid? Hoogstens gelijk
Ik weet niet wat jij "by far" noemt, maar de werkelijkheid is anders
Dat is op geen manier een voordeel. Je rijdt er meer mensen mee dood en je mist de treinbelevingquote:
Nou en.quote:zuiniger,
Neequote:mooier,
Wat?quote:ris,
Nauwelijks.quote:sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |