Alone in the dark heb ik gezien. alleen ik denk niet dat dat degene is die zij bedoelenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef jordyqwerty het volgende:
1 euro als je een van deze kijkt
IMDb Bottom 100
Ik ga die kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Vierde is ook wel leuk
maarja, snap er niks meer van daarna
Ik heb Epic Movie gezien, krijg ik nu een euro?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef jordyqwerty het volgende:
1 euro als je een van deze kijkt
IMDb Bottom 100
neequote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb Epic Movie gezien, krijg ik nu een euro?
Hij staat op #63
Chuckie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat op m'n lijstje 'mindfuck' films die ik nog moet kijken, wel gedownloadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Bazenfilm deze
Oldeuboi (2003) - IMDb
Ik vond hem qua mindfuck wel meevallen, maar zeker vet. Heb je nog aanraders?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Staat op m'n lijstje 'mindfuck' films die ik nog moet kijken, wel gedownload
Die moet ik ook nog kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Bazenfilm deze
Oldeuboi (2003) - IMDb
Ene meisje is vet eng met haar vinger voor haar mondquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef Trollscience het volgende:
Sinister (2012)
Redelijk goede film.
Ik heb deze lijst gedownloadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vond hem qua mindfuck wel meevallen, maar zeker vet. Heb je nog aanraders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb deze lijst gedownload
Niet zoveel gezien nog, Identity was goedA Beautiful MindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je maintiendrai
[..]
Niet zoveel gezien nog, Identity was goed1408, memento en the machinist heel snel kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je requiem for a dream wat vindt kun je je ook geven aan trainspotting
Heb je shadow dancer al gezien trouwens?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oja die was ook goed, in Ierland gezien
Wat valt er niet aan te snappen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Overigens snap ik Donnie Darko nog steeds niet
halloquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Overigens snap ik Donnie Darko nog steeds niet
The Machinist en Trainspotting heb ik wel gezien jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1408, memento en the machinist heel snel kijken
Als je requiem for a dream wat vindt kun je je ook geven aan trainspotting
Wat wel? Heb je 'm gezien?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
[..]
Niet zoveel gezien nog, Identity was goedKijk ook: mamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je denkt dat hij schizofreen is en dan toch nietquote:
Nee nog niet! Jij?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je shadow dancer al gezien trouwens?
Maar wel eng dat ze eruit zag als kind en niemand had wat doorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja is wel leuk dat er nog een beetje storyline in zit.
Zullen we samen kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wel eng dat ze eruit zag als kind en niemand had wat door
Ik wil Texas Chainsaw 3 kijken, maar durf niet in mijn eentje
Krijg een melding dat je geen DM's van mij wilt ontvangenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als ik je nooit heb geblokkeerd
Ik kan hem gewoon niet plaatsenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja je denkt dat hij schizofreen is en dan toch niet
zie mijn ondertitel, ja ik heb 'm gezien
shhquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]je bent onze affaire vergeten? Jmr
[..]
Goedemiddag
Ja is waargebeurd toch? Dat maakt het juist engerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zullen we samen kijken
Dat verhaal is trouwens gebaseerd op een zieker verhaal, waar Silence Of The Lambs ook op gebaseerd is
Ja het is waar gebeurd, als je trouwens echt een gruwelijk waargebeurd verhaal wil lezen moet je Dahmer googlenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja is waargebeurd toch? Dat maakt het juist enger
The experiment is ook nice, geen horror, maar dan nog.
ja weet ik tog :squote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
vwo 6 vrind ja gaat wel hoe issie bij jou
zelfde shizzle macnizzle? ben je beetje baas aan het uithangen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja weet ik tog :s
Ja helemaal top op school
Zou zo even lezen danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja het is waar gebeurd, als je trouwens echt een gruwelijk waargebeurd verhaal wil lezen moet je Dahmer googlen
Die heb ik niet gezien, zal zo even kijken.
Neeeen ik ben geswitched van opleidingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zelfde shizzle macnizzle? ben je beetje baas aan het uithangen?
Op zich wel interessant imo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zou zo even lezen dan
Ben nu hunger aan het kijken.
Is ook gebaseerd op waargebeurde experiment
sry dat wist ik niequote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeeen ik ben geswitched van opleiding! En daar maak ik helemaal de blits met mn verschijning en cijfers
Ga kijken danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op zich wel interessant imo.
Ooh ik ken het experiment ja, ziet er wel leuk uit, de film dan.
Klassiekerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
Opsporing Verzocht zoekt FOK!ker
![]()
credits aan jordyqwerty voor het vinden van de link
Deel 1?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk saw kijken, maar ik switch wel
Skyfallquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Moet ik nou saw IV kijken of The Experiment
Die Welle was een leuke film!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Je hebt toch ook 'Die Welle'? Ik vond die een beetje te overdreven
Leuk, maar een beetje overgedramatiseerdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die Welle was een leuke film!
Ja het ging af en toe te extreem ja, en dat einde kwam wel heel onverwacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Leuk, maar een beetje overgedramatiseerd
Saw is niet eng, alleen viesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is Saw II enger dan mirrors of niet?
Nee, want dan ga je nog steeds dood(desnoods van honger)(of tijd is om)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan je in de traps trouwens beter niets doen?
Ja maar je gaat toch wel dood.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je nog steeds dood(desnoods van honger)(of tijd is om)
Nee hoor, er zijn mensen die hebben kunnen vluchten, in welke deel weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch wel dood.
Volgens mij kan je gewoon beter zelfmoord plegen dan zo'n spelletje mee spelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn mensen die hebben kunnen vluchten, in welke deel weet ik niet meer.
Echt zoveel films/series zijn op te lossen door het aanschaffen van een satelliet-telefoon.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn mensen die hebben kunnen vluchten, in welke deel weet ik niet meer.
En hoe wil je dan zelfmoord plegen slimmerd?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon beter zelfmoord plegen dan zo'n spelletje mee spelen.
I know, maarja, dat bedenk je toch niet van te voren.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Echt zoveel films/series zijn op te lossen door het aanschaffen van een satelliet-telefoon.
Lost bijvoorbeeld, en Castaway.
(Niet dat dit iets te maken heeft met je post)
Nou gewoon met glasscherven je slagaders doorsnijden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En hoe wil je dan zelfmoord plegen slimmerd?
Heeft de dader nog excuses gemaakt?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:15 schreef jordyqwerty het volgende:
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Want er zijn altijd glasscherven en jouw handen zitten niet vast een iets ofzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou gewoon met glasscherven je slagaders doorsnijden.
Ja maar vaak hebben ze toch iets van een mes of losse handen. Ik denk dat alles beter is dan zo'n spelletje mee spelen, dan geef je die psychopaat alleen wat hij/zij wil.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want er zijn altijd glasscherven en jouw handen zitten niet vast een iets ofzo.
Hoe bevalt je iPod trouwens ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want er zijn altijd glasscherven en jouw handen zitten niet vast een iets ofzo.
Ja nouja, nooit geschoten is altijd mis tochquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar vaak hebben ze toch iets van een mes of losse handen. Ik denk dat alles beter is dan zo'n spelletje mee spelen, dan geef je die psychopaat alleen wat hij/zij wil.
whahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:20 schreef utopie het volgende:
[..]
had je deze al gelezen ?
SEX / Vraag over squirtende vrouwen
Nee het is niet voor niets dat je niet moet onderhandelen met terroristen of 'don't feed the trolls' dat voedt ze alleen, het lijkt me dat als de kans groter is dat je dood gaat, je er tenminste zelf controle over wil.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja nouja, nooit geschoten is altijd mis toch
quote:
quote:Jarenlang dacht ik haar te hebben laten squirten en was hier ook best trots op. Nu beweerde ze dat ze dat al die tijd heeft gefaked door in mijn gezicht te pissen.
Maar er is wel kans dat je wel overleeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee het is niet voor niets dat je niet moet onderhandelen met terroristen of 'don't feed the trolls' dat voedt ze alleen, het lijkt me dat als de kans groter is dat je dood gaat, je er tenminste zelf controle over wil.
Ja maar dan doe ik wat de persoon wilt, mooi niet dat ik hem dat plezier doe. Dan ga ik maar dood, liever dood dan een ander dat plezier doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar er is wel kans dat je wel overleeft.
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:20 schreef utopie het volgende:
[..]
had je deze al gelezen ?
SEX / Vraag over squirtende vrouwen
Soms moet je even jouw trots inslikken, zo kom je nergens.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dan doe ik wat de persoon wilt, mooi niet dat ik hem dat plezier doe. Dan ga ik maar dood, liever dood dan een ander dat plezier doen.
quote:Op maandag 24 december 2012 10:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hallo,
Omdat ik een vriend in een rechtszaak wil bijstaan was ik benieuwd hoe ik het verschil tussen squirt en urine kan proeven.
Zijn er bepaalde technieken voor?
Door bijvoorbeeld de squirt en urine in je mond je laten gorgelen en het dan uit te spuigen, net zoals bij wijn proeven?
Alvast bedankt.
O godquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:25 schreef utopie het volgende:
CUL / Hoe proef ik het verschil tussen squirt en urine?
[..]![]()
![]()
![]()
Liever dood met trots dan leven met die ervaring en de weet dat ik zo zwak was.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Soms moet je even jouw trots inslikken, zo kom je nergens.
Nee joh, gewoon doodgaan is wel fijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Liever dood met trots dan leven met die ervaring en de weet dat ik zo zwak was.
Als een Romeins officier was omsingeld door vijanden zou deze altijd zijn eigen leven nemen, liever dood op je eigen voorwaarden dan doodgemarteld door een ander.
Alhoewel het doodgaan dan wel kut is. Je blijft natuurlijk het liefst leven.
Ja maar dan kies jij ervoor en niet een of andere gek.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon doodgaan is wel fijn.
Nee, want uiteindelijk heb je geen keus, al kies je er zelf voor om zelfmoord te plegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dan kies jij ervoor en niet een of andere gek.
Meer keus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want uiteindelijk heb je geen keus, al kies je er zelf voor om zelfmoord te plegen.
Want normaal zou je niet kiezen om zelfmoord te plegen.
te vaak gelezenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:34 schreef jordyqwerty het volgende:
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Idd, altijd proberen te overlevenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ben je gedwongen om een keus te maken, dus dan is het ook geen keus meer.
Nee, dan geef je toe.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Idd, altijd proberen te overleven
Maar als je zelfmoord pleegt, dan geef je ook toe, want hij wil jou gewoon dood hebben. Dat het zelfmoord is en geen martelen maakt het wel minder leuk, maar dan ben je wel dood.quote:
Ja maar dat wil hij niet, hij wil niet dat je zelfmoord pleegt, dus dan is het laatste wat je doet, hem tarten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als je zelfmoord pleegt, dan geef je ook toe, want hij wil jou gewoon dood hebben. Dat het zelfmoord is en geen martelen maakt het wel minder leuk, maar dan ben je wel dood.
Maar hij wil jou wel dood hebben, dat is zijn doel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dat wil hij niet, hij wil niet dat je zelfmoord pleegt, dus dan is het laatste wat je doet, hem tarten.
Nee hij wil jouw dood hebben op zijn manier.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hij wil jou wel dood hebben, dat is zijn doel.
Inderdaad, geen uitweg = zelfmoordquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Als het echt de keuze is tussen OF doodgemarteld worden OF zelfmoord heeft Pizza gelijk, als de keuze minder zwart-wit is en je ziet een andere uitweg moet je daar voor gaan natuurlijk
Ja, das waar. Maar denk dat hij het ook wel leuk vindt als je zelfmoord pleegt, wel minder dan op zijn manier, maar dan nogquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee hij wil jouw dood hebben op zijn manier.
Haha geen idee, hoe kwam je op het onderwerp?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom denken we hier überhaupt overna
Leuk onderwerp tochquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom denken we hier überhaupt overna
Sawquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha geen idee, hoe kwam je op het onderwerp?
Pizza's schuldquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha geen idee, hoe kwam je op het onderwerp?
Dankje, betekent veel voor me.quote:
in het zuur flikkerenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dankje, betekent veel voor me.
Als jij iemand zou doden, hoe zou je dat dan doen?
Zoals Dexter maar dan oplossen in zuur in plaats van dumpen in zee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met een hamer flink uitleven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nicequote:
Ja, ik ken de context, vandaar een quote uit de tekst die ik eerde postte. Mooi nummer toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nice
https://nl.wikipedia.org/wiki/John_Wayne_Gacy
kwam bij mij ook opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
Ja, een van de meest excessieve psychopathische moorden die bekend zijn in de moderne wereld.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kwam bij mij ook opis dat niet 2 guys 1 hammer o.i.d.
Oh ja, heb je een link naar ene verhaal wat ik moest lezen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
niks gewend ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:05 schreef msacras het volgende:
ik ben focking kapot mang
voor het eerst in een maand weer gewerkt. gelijk chaos voor het leven
ik hou me niet zo bezig met die dingen, snap sowieso niet dat mensen die filmpjes 'interessant' vinden, ik bedoel er zijn genoeg 'video's' te vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, een van de meest excessieve psychopathische moorden die bekend zijn in de moderne wereld.
Deze, wel een erg ziek verhaal trouwens.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, heb je een link naar ene verhaal wat ik moest lezen?
meisje toch, dat wordt bankhangen de rest v/d dagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:05 schreef msacras het volgende:
ik ben focking kapot mang
voor het eerst in een maand weer gewerkt. gelijk chaos voor het leven
Ja nee was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
meisje toch, dat wordt bankhangen de rest v/d dag
Ooh die filmpjes kijk ik ook niet, maar ik vind die excessen van de menselijke geest wel ontzettend interessant. Ook schizofrenie en aanverwante geestesziektes, dat boeit mij best welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik hou me niet zo bezig met die dingen, snap sowieso niet dat mensen die filmpjes 'interessant' vinden, ik bedoel er zijn genoeg 'video's' te vinden
waar gaat de reis heenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja nee was het maar zo'n feest
koffer inpakken, nog dingen kopen, vanavond nog even fissa
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, ik ken de context, vandaar een quote uit de tekst die ik eerde postte. Mooi nummer toch?
quote:Zo nodigde Gacy het observatieteam bij hem uit voor een diner. Tijdens dat etentje roken de agenten een vreemde penetrante lucht in het huis, die een van hen later herkende als de geur die in een mortuarium hangt. Ook vertelde Gacy vol trots over zijn optredens als 'Pogo' en voegde eraan toe: "You know a clown can get away with murder."
In het Engels is het trouwens completer:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, heb je een link naar ene verhaal wat ik moest lezen?
Ik denk dat dat heel veel mensen boeit, heb heel lang psychologie willen studeren maar ik ga toch maar voor bedrijfskundequote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh die filmpjes kijk ik ook niet, maar ik vind die excessen van de menselijke geest wel ontzettend interessant. Ook schizofrenie en aanverwante geestesziektes, dat boeit mij best wel
oquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:09 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, maar er gaan ook al 5 vrienden mee in mn koffe dus dat past niet
Bedankt manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wereldbeeld en mensbeeld gaat er trouwens wel kapot van
Ik verneuk je wereldbeeld graagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedankt man
Daarom vind ik je ook geweldig.
Wel van de naam gehoord, weet alleen niet meer van waarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben ik ook de enige die Elliott Smith kent?
ook een zanger toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Hoe precies is een zelfmoord baas.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Smith suffered from depression, alcoholism, and drug dependence, and these topics often appear in his lyrics. At age 34, he died in Los Angeles, California, from two stab wounds to the chest. The autopsy evidence was inconclusive as to whether the wounds were self-inflicted.
Je kan zeggen wat je wil, maar dat is wel een bazenzelfmoord
Ik ken wel iemand die Missy Elliott heet? Ik weet alleen niet of d'r achternaam Smith isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe precies is een zelfmoord baas.
(als het een zelfmoord betrof)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Smith suffered from depression, alcoholism, and drug dependence, and these topics often appear in his lyrics. At age 34, he died in Los Angeles, California, from two stab wounds to the chest. The autopsy evidence was inconclusive as to whether the wounds were self-inflicted.
Je kan zeggen wat je wil, [quote]Op zaterdag 2 maart 2013 16:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet
Daardoor werd ie gehyped, maar dat doet er niet aan af dat ik gay zou gaan als hij nog in leven was.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gestorven aan depressie drugsgebruik en alcohol, en twee steekwonden die hij zelf gemaakt had![]()
Poehpoeh wat baas
Waarom zeg je dat dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
(als het een zelfmoord betrof)
ja? welk liedje is dat xdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
I hear your heart beat like the beat of the drums
Kesha - Die Youngquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:22 schreef JRRY het volgende:
I hear your heart beat like the beat of the drums
Oh what a shame that you came here with someonequote:
ohwait grapje die ken ik wel ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kesha - Die Young
Ook weer zelfmoord als thema o.i.d.
like we gonna die youngquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh what a shame that you came here with someone
Sof, hier waren ze jonger dan jouquote:
dan jijquote:
Frankrijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:30 schreef JRRY het volgende:
Oke uit welk land zal deze uploadster komen? Zie titel xd
Wat een vervelend liedquote:
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat een vervelend lied
ze zijn hier 17?
hehe ga ik doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
@Pizza deze moet je een keer kijken The Guard (2011) - IMDb
Wel met Whiskey
Ok suc6quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hehe ga ik doen
Nu hardlopen
geen zin om over muziek te praten sorryquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja
Hoezo vervelend dan? Wat vind je van Survivor dan xd
Ik loop altijd hard in het donker omdat ik niet gezien wil wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hehe ga ik doen
Nu hardlopen
Oke dan gaan we over je humeur praten, wat is erquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
geen zin om over muziek te praten sorry
ehb niet zo'n goed humeur
aha dus je wordt niet gezien in het donkerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik loop altijd hard in het donker omdat ik niet gezien wil worden
nah nee toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
aha dus je wordt niet gezien in het donker
weet nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan gaan we over je humeur praten, wat is er
4VWO?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:43 schreef jordyqwerty het volgende:
http://wiskunde-uitwerkin(...)rentiaalrekening.pdf
ik loop al vast bij 1b
dat vergeet je ook zo weer als je het bij je opleiding niet meer nodig hebtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:43 schreef jordyqwerty het volgende:
http://wiskunde-uitwerkin(...)rentiaalrekening.pdf
ik loop al vast bij 1b
getal & ruimtequote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
ooh
ok.
wel raar antwoordending.
welke methode is dat dan?
dag na het pta weet ik het al niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat vergeet je ook zo weer als je het bij je opleiding niet meer nodig hebt
De harlem shake grappig hebben gevondenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
ik krijg echt oorepilepsie van ''harlem shake'' ....
het is niet grappig meer.
donderdag 28 maart 2013 'Harlem Shake AMC'quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
ik krijg echt oorepilepsie van ''harlem shake'' ....
het is niet grappig meer.
nah alleen de remix van Azealia Banks vond ik leuk, omdat Azealiaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De harlem shake grappig hebben gevonden
28 maart. wtfquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
donderdag 28 maart 2013 'Harlem Shake AMC'
Ben ik voor uitgenodigd
Haha 3 jaar geleden voor mij dit, maar sorry ik weet er echt helemaal niets meer van.quote:
Negerinnen swsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
nah alleen de remix van Azealia Banks vond ik leuk, omdat Azealia
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb chipsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
Shit ik heb zin in iets lekkers maar we hebben niks in huis en heb geen zin om naar de ah te gaan ofzo
Echt niks in huis?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
Shit ik heb zin in iets lekkers maar we hebben niks in huis en heb geen zin om naar de ah te gaan ofzo
jawel maar is voor morgenquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:55 schreef JRRY het volgende:
[..]Ja stijfje hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus jij bent braaf en eet niks terwijl er heel veel is.
zo'n prijsje die o.a. Jennifer Lawrence en Argo afgelopen zondag wonnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:59 schreef utopie het volgende:
Nu weet ik wie of wat 'oscar' isMaar nee, maak je niet druk. Ik ben het niet
![]()
Ik hoor net dat ene oscar mensen had gewhapt uit de SC. Vervolgens dacht iedereen schijnbaar dat ik dat wasquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
zo'n prijsje die o.a. Jennifer Lawrence en Argo afgelopen zondag wonnen.
mofquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Onze vreugde vinden wij
In de wouden, in de velden en op de hei
Onze vreugde vinden wij
Aan de oevers van de Rijn
Góh, toevallig dat een ander iemand mij nu opeens whappt met het nummer dat eindigt op 0782quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:01 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ene oscar mensen had gewhapt uit de SC. Vervolgens dacht iedereen schijnbaar dat ik dat wasIk heb wel wat beters te doen dan autistjes te whappen
Ik kreeg overigens 4 of 5 dagen geleden ook een whapje van een jongen met 'Hello, i got your number from a friend'. Ik heb diegene gelijk geblokkeerd. Mijn gedachten gingen er juist naar uit dat iemand uit deze SC met mij zat te trollen
ja arnhem dusquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Onze vreugde vinden wij
In de wouden, in de velden en op de hei
Onze vreugde vinden wij
Aan de oevers van de Rijn
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:07 schreef utopie het volgende:
[..]
Góh, toevallig dat een ander iemand mij nu opeens whappt met het nummer dat eindigt op 0782
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |