Wat is dit, ga pissen mensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu is het te laat, hihaho ff soppen/afwassen
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:31 schreef utopie het volgende:
Heeft iemand de lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk teveel en onnodig, dat snapt iedereen
ja dahag, ik weet niet eens waar dat ligtquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
OMGGGGG
dat liedje dat ik gisteren postte, Mind Is BLown.
DAT STAAT GEWOON IN DE ITUNES TOP 30 OMG![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dahag, ik weet niet eens waar dat ligtLimburg toch? Dat is te ver weg.
Sof lijkt hem alleen niet te waarderenquote:
sorryquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof lijkt hem alleen niet te waarderen
Vrouwen zijn soms onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof lijkt hem alleen niet te waarderen
141 km, 1 uur 29 min. In het huidige verkeer: 1 uur 30 min.quote:
hahaha ja erg hequote:
gewoon van je bed afduwen. doe ik ookquote:
Ik wil vrouwen niet begrijpen. Vrouwen begrijpen elkaar en ze haten elkaar.quote:
ja echt welquote:
Best te doen joh, toen ik een keer naar Drenthe ging zat ik 4 en een half uur in de treinquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
141 km, 1 uur 29 min. In het huidige verkeer: 1 uur 30 min.
Nou zegquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen niet begrijpen. Vrouwen begrijpen elkaar en ze haten elkaar.
En toch hou ik zo van ze![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen niet begrijpen. Vrouwen begrijpen elkaar en ze haten elkaar.
En toch hou ik zo van ze![]()
toppiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:37 schreef utopie het volgende:
[..]
ben blij dat je het met mij eens bent
nee wij zijn beste matties jwzquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon van je bed afduwen. doe ik ook
Ja daar kies je zelf dan voor hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Best te doen joh, toen ik een keer naar Drenthe ging zat ik 4 en een half uur in de trein
Alleen bij argo is het grappigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:35 schreef Stuart het volgende:
Zo triest die lui die het nodig blijven vinden om te moeten topic kapen
Meeste wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou zegAlsof mannen te begrijpen zijn
Ik zeg toch dat ik ondanks alles toch van jullie houquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
best wel héquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:35 schreef Stuart het volgende:
Zo triest die lui die het nodig blijven vinden om te moeten topic kapen
Ja jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik ondanks alles toch van jullie hou
Dat kunnen wij natuurlijk niet voor jou bepalenquote:
Ken jij diequote:
Ja is dan wel weer zoquote:
Ik ben heteroquote:
Ieh bah, Crokyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Thai Sweet Chili
Of Paprika van Croky
Oh zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is dan wel weer zo
[..]
Ik ben hetero
Viesquote:
Sowieso nietquote:
Wij begrijpen onszelf niet eensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo zou je wel raar opkijken dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:39 schreef utopie het volgende:
[..]
Waarom kijk ik hier niet raar van op ?Had alleen verwacht dat je wel een DM zou sturen.
Die van Lays?quote:
Ik begrijp mij nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij begrijpen onszelf niet eens
kuthipsterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:41 schreef utopie het volgende:
Mensen die Lays en Croky boven Kettle prefereren
Is niet eens nodig, zonder DM krijg ik 'm ook welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo zou je wel raar opkijken dan?
Nee, dm hack je toch xD
Jij weet, damn itquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Die van Lays?
Zoveel mensen kennen die niet, maar dat is echt de lekkerste![]()
Kettlequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:41 schreef utopie het volgende:
Ik vind die bolognese wel lekkerquote:
Nee Croky is pittigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Echt wel, lekker krokant en vet, Lays is hartstikke smakeloos tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Crackito voor eckte bazen en homo's
Tot later en succes op je werkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ervandoor menschen, spreek jullie vanavond![]()
Voel je je nou buitengesloten? arme jij.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:39 schreef utopie het volgende:
[..]
Waarom kijk ik hier niet raar van op ?Had alleen verwacht dat je wel een DM zou sturen.
quote:
Ja want die smaken zijn ook zo goed te vergelijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:41 schreef utopie het volgende:
Neeee veel te pittigquote:
Oh dus je kan ook al wa hacken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:42 schreef utopie het volgende:
[..]
Is niet eens nodig, zonder DM krijg ik 'm ook welxD
Zou je kunnen doen jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh dus je kan ook al wa hacken.
Cool. Kan ik het net zo goed hier posten
Duurde even voordat het kwartje vielquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:43 schreef JRRY het volgende:
Croky is de Pepsi onder de cola, Croky is ook beter dan het grotere merk.
Dat kan hij nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh dus je kan ook al wa hacken.
Cool. Kan ik het net zo goed hier posten
Die vind ik best aardig. Niet geweldig maar okayquote:
Hier ook hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:44 schreef Stuart het volgende:
Kettle vind ik niet zo bijzonder. Is hier al jaren trouwens
Is goed hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké ik stuur pizza een foto, hack je dan, en post maar hier oké?
ga nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:50 schreef JRRY het volgende:
OK ik heb om 13.00 afgesproken met m'n neef dus dan moet ik nu weg maar ik wil niet fietsen
Veel plezierquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:50 schreef JRRY het volgende:
OK ik heb om 13.00 afgesproken met m'n neef dus dan moet ik nu weg maar ik wil niet fietsen
Aannamequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:54 schreef GJonline het volgende:
Kliekjes vorming hier, dat kan toch niet..
Te gek voor woorden, zou niet eens proberen met ons te praten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:54 schreef GJonline het volgende:
Meeh jaaaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:54 schreef GJonline het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:54 schreef GJonline het volgende:
Hij speelde hontquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mijn hele gezicht is nu nat
hij heeft je toch niet gebeten he?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mijn hele gezicht is nu nat
Maar ik geef je toestemming.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:05 schreef utopie het volgende:
[..]
Geen zin om een ban tegemoet te gaan, dus nee dankje.
Ik DM je tegen de avond wel, nadat ik gesport heb en de stad in ben gegaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik geef je toestemming.
Of dm maar.
Kan niet wachten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:07 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik DM je tegen de avond wel, nadat ik gesport heb en de stad in ben gegaan
Als ik het DM wat win ik danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik geef je toestemming.
Of dm maar.
Een klapquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als ik het DM wat win ik dan
Ja, alleen moet ik dan ver reizenquote:
Hoe ver (in tijd)quote:
half uur met de bus, en eerst nog naar bushalte fietsenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe ver (in tijd)
Hier ongeveer 10 minuten lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Als je mij goed genoeg kent dan weet je dat ik nooit bluf. Maar vanavondquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niks.
Wil gewoon weten of je bluft of niet.
Maar ik ken je niet goed en wil jou ook nooit goed leren kennen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Als je mij goed genoeg kent dan weet je dat ik nooit bluf. Maar vanavond
Dat schiet niet op dus. Dan wordt het wel een dure lunch ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
half uur met de bus, en eerst nog naar bushalte fietsenEn bus kost ook al 2,50
ja iddquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op dus. Dan wordt het wel een dure lunch ook
Zijn we het daar over eensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ken je niet goed en wil jou ook nooit goed leren kennen.
Sportse
Zo is dat. Hoef je ook niet lang te reizenquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:37 schreef Trollscience het volgende:
net bij de muziekboer langsgeweest heb minor threat en the stooges en refused gekocht :S
Hoi Pizza.quote:
werdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Net iemand gezien die met zijn kop in een bak spijkers gedrukt word
om 15 jarige jongetjes te pestenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:41 schreef Trollscience het volgende:
waarom plakt men irritante stickers op cd's die er niet vanaf gaan?
omdat ze ons haten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:41 schreef Trollscience het volgende:
gelukkig ben ik niet 15quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
om 15 jarige jongetjes te pesten
Over het algemeen om de prijs mee aan te gevenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:41 schreef Trollscience het volgende:
ja man vet allemaal bier drinken lol XDquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Of ben je al 16. in dat geval gefeliciteerd
Stoer, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef utopie het volgende:
[..]
Tis gelukt hoor, nu naar sportschool, daarna stuur ik je een DM
Of van die papieren stickers op een hoesje van een spel voor de PS3. Papieren sticker op een plasticquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:41 schreef Trollscience het volgende:
Aan het zien van jouw manier van schrijven ben je niet veel ouder.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Of ben je al 16. in dat geval gefeliciteerd
Nee, van die stickers met "including the #1 hits bla bla" of "special edition extra aids blabla"quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Over het algemeen om de prijs mee aan te geven
wat liefquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie en ik gaan straks pannenkoeken bakkenmaar ik denk dat ze gaat mislukken
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stoer, ben benieuwd.
Tevens word ik misselijk van jouw hartjes PI
Warm water en dan laten weken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, van die stickers met "including the #1 hits bla bla" of "special edition extra aids blabla"
Hoeveel wekenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Warm water en dan laten weken.
het is een digipakquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Warm water en dan laten weken.
Ja ik weetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wat liefik moet een beetje kotsen van de liefheid, maar wel erg lief.
Ik ga straks alleen thuis Saw kijkenik denk dat ik er niet zoveel aan ga vinden
17quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:43 schreef utopie het volgende:
[..]
Of van die papieren stickers op een hoesje van een spel voor de PS3. Papieren sticker op een plastic
[..]
Aan het zien van jouw manier van schrijven ben je niet veel ouder.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee weken, zorgen dat het loslaat. Het is een werkwoord?
Jullie worden zo'n standaard stelletje met suikerspinnen en hartjesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja ik weetwe zijn opeens enorm klef of zo
aww
Pure liefdequote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als ik over jou heen mag kotsen
Nooitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jullie worden zo'n standaard stelletje met suikerspinnen en hartjes
ik heb echt een leven nodig ja
nooitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
toch wel he
ooh dankje ditdat
Ja, ik hou van je.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:49 schreef utopie het volgende:
[..]
Stiekem zou je wel willen dat het pure liefde is
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja en zwart is een vorm van wit
JAWELquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nooitNEE NIET WAAR
JE BENT GEWOON JALOERS.
kus
NIETquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JAWELEN JA IK BEN OOK JALOERS
![]()
Jullie worden roze, en dan niet het roze, als in een opengereten lichaam, maar als in hartjes![]()
HAHAHA IK HEB EEN RELATIE MET MEZELF HAHAHA EN MET MIJN BOEKEN AHAHAHAquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NIETHAHAHAHAHA IK HEB LEKKER WEL EEN RELATIE EN JIJ NIET HAHAHAHAHA
![]()
![]()
We zullen nooit hartjes-roze worden.NOOIT
HAHAHA JE BENT JALOEEEERS. HAHAHA PIZZA FOREVER ALONEEEEE.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHAHA IK HEB EEN RELATIE MET MEZELF HAHAHA EN MET MIJN BOEKEN AHAHAHA![]()
![]()
JULLIE ZIJN EEN EN AL LIEFDE GADVERDAMME![]()
![]()
![]()
HAHA JALOERS OP JULLIE KNUFFEL KUSJES RELATIE, IK HEB GVD NIEMAND NODIG, IK HEB FANTASIE EN DAT IS BETER DAN JE ZIEL DELEN MET IEMAND DIE DAT NIET HEEFTquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
HAHAHA JE BENT JALOEEEERS. HAHAHA PIZZA FOREVER ALONEEEEE.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHA JALOERS OP JULLIE KNUFFEL KUSJES RELATIE, IK HEB GVD NIEMAND NODIG, IK HEB FANTASIE EN DAT IS BETER DAN JE ZIEL DELEN MET IEMAND DIE DAT NIET HEEFT![]()
Ja mijn ouders zullen ooit van me houdenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]komt wel goed schatje. Ooit zal er ook iemand van jou houden.O+
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja mijn ouders zullen ooit van me houdendaarbij kan ik ook prima zonder
quote:
Nee ik emogif jullie dramatische gesprekquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHA JIJ BENT JALOERS OP MIJN NIET RELATIE
Je bent gewoon jaloers dat jij geen dramatische gesprekken hebtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ik emogif jullie dramatische gesprek
omdat je jaloers bentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ga je me nou emo.giffen
Zie je sig, waarom zou ik jaloers zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent zo jaloers op mij dat je denkt dat ik jaloers ben op jou.
Heel ergquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen dramatische gesprekken hebt
omdat ik wel iemand heb om pannenkoeken mee te bakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zie je sig, waarom zou ik jaloers zijn![]()
Hallon.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heel erg
Ga nu maar weer huilen met hypo over jouw 'geen relatie'
Je hoeft niet zo boos te doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heel erg
Ga nu maar weer huilen met hypo over jouw 'geen relatie'
ik denk dat ze jaloers isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te doen
Ja ik kan toch ook gewoon iemand gaan vragenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat ik wel iemand heb om pannenkoeken mee te bakken
Laten we klef doen hihiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hallon.
Zin in een dramatisch gesprek?
iedereen wijst je afquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik kan toch ook gewoon iemand gaan vragen
Tsjah.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou weet ik ook weer hoe je over me denkt
pics van je chicksquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Chicks staan in de rij te soppen
Trio tochquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb Heppie al. Jullie zouden juist zo'n leuk stelletje zijn.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dramatisch klef?
pedofielquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn zusje en haar vriendin van 8 gaan dat niet waarderen
heppie jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
pedofielen je zusje met haar outie
jij bent een incestpedofielquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
heppie jajij bent een innie als in 'in the closet'
Nee het was maar een grapjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent een incestpedofieljij bent een in the closet innie
![]()
![]()
daar denkt de AIVD anders overquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee het was maar een grapjeIK BEN HETERO IK HEB BEWIJS
![]()
HAHAHA DE AIVD KAN NIETS (Nederlandse inlichtingendienstquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daar denkt de AIVD anders overBEWIJS HET
Pizza's zijn sowieso nooit homoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHAHA DE AIVD KAN NIETS (Nederlandse inlichtingendienst) NEE
![]()
want dan moet ik mijn ex gaan vragen of zij een reactie wil geven zodat mensen op internet weten dat ik niet homo ben
JOU VERMOORDENquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHAHA DE AIVD KAN NIETS (Nederlandse inlichtingendienst) NEE
![]()
want dan moet ik mijn ex gaan vragen of zij een reactie wil geven zodat mensen op internet weten dat ik niet homo ben
Begrijpend lezen, moeilijk heaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
heb je een soa ja? Blijf maar thuis.
I AM GODquote:
Ook nergens dat ik het wel hebquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je zegt nergens dat je er nog geen hebt
GA HATEN OP MIJN TELEFOON ZONDER WAPquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
I AM GOD
Nee, want jij hebt geen wap heen dan kan het niet he
dus huilen nu he
wap is veels te mainstreamquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
GA HATEN OP MIJN TELEFOON ZONDER WAP
HAAT HEEL VEEL HAATquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
GA HATEN OP MIJN TELEFOON ZONDER WAP
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:18 schreef jordyqwerty het volgende:
guilty pleasure
mij ervan beschuldigen dat ik homoseksueel ben onder de streep
---------------------------------------------------------------------------------------
homoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:18 schreef jordyqwerty het volgende:
guilty pleasure
mij ervan beschuldigen dat ik homoseksueel ben onder de streep
---------------------------------------------------------------------------------------
Dat filmpje posten is zo afgezaagdquote:
over een half jaar zit ik in antwerpenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
en jordy is wel aardig, alleen een beetje jammer van zuid limburg
Goeiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:21 schreef Trollscience het volgende:
hamertje is wel aardig, alleen jammer dat hij zich overal zo dik om maakt
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:21 schreef Trollscience het volgende:
hamertje is wel aardig, alleen jammer dat hij zich overal zo dik om maakt
Nee :0quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hamerhaaitje wil je me dood hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |