Duh..geilcretaresequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:33 schreef TheShadow het volgende:
wat voor functie bekleed ze?
Hey veldmuis, ik dacht net aan jequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:34 schreef veldmuis het volgende:
"ze stuurd".
Dat ze tegenwoordig ook al een internetverbinding hebben in de keten van de gemeenteharkers!
Als je niets te melden hebt, mieter dan opquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:34 schreef veldmuis het volgende:
"ze stuurd".
Dat ze tegenwoordig ook al een internetverbinding hebben in de keten van de gemeenteharkers!
Wat een vraag, neuk jij niet onder je stand ofzo?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:33 schreef TheShadow het volgende:
wat voor functie bekleed ze?
Denk RAL8019quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:36 schreef spliffy het volgende:
Wat is iemand de 'shits' in neuken?
Hoezo?quote:
Ik had wel wat te melden en dat deed ik dan ook. Nu snel weer gaan harken, okay?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:35 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Als je niets te melden hebt, mieter dan op
Hop Hop, trek je stoute schoenen aan en gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:36 schreef AnthonyZeus het volgende:
Helemaal aan gort neuken omdat ze er om vraagt...
Okay, vind je het erg als ik dat "harken" opvat als typen naar die MILF dat ik er nu aan kom...Mijn ICT functie laat namelijk geen tuingereedschap toe...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoezo?!
[..]
Ik had wel wat te melden en dat deed ik dan ook. Nu snel weer gaan harken, okay?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |