Alone in the dark heb ik gezien. alleen ik denk niet dat dat degene is die zij bedoelenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef jordyqwerty het volgende:
1 euro als je een van deze kijkt
IMDb Bottom 100
Ik ga die kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Vierde is ook wel leuk
maarja, snap er niks meer van daarna
Ik heb Epic Movie gezien, krijg ik nu een euro?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef jordyqwerty het volgende:
1 euro als je een van deze kijkt
IMDb Bottom 100
neequote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb Epic Movie gezien, krijg ik nu een euro?
Hij staat op #63
Chuckie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat op m'n lijstje 'mindfuck' films die ik nog moet kijken, wel gedownloadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Bazenfilm deze
Oldeuboi (2003) - IMDb
Ik vond hem qua mindfuck wel meevallen, maar zeker vet. Heb je nog aanraders?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Staat op m'n lijstje 'mindfuck' films die ik nog moet kijken, wel gedownload
Die moet ik ook nog kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Bazenfilm deze
Oldeuboi (2003) - IMDb
Ene meisje is vet eng met haar vinger voor haar mondquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef Trollscience het volgende:
Sinister (2012)
Redelijk goede film.
Ik heb deze lijst gedownloadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vond hem qua mindfuck wel meevallen, maar zeker vet. Heb je nog aanraders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb deze lijst gedownload
Niet zoveel gezien nog, Identity was goedA Beautiful MindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je maintiendrai
[..]
Niet zoveel gezien nog, Identity was goed1408, memento en the machinist heel snel kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je requiem for a dream wat vindt kun je je ook geven aan trainspotting
Heb je shadow dancer al gezien trouwens?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oja die was ook goed, in Ierland gezien
Wat valt er niet aan te snappen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Overigens snap ik Donnie Darko nog steeds niet
halloquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Overigens snap ik Donnie Darko nog steeds niet
The Machinist en Trainspotting heb ik wel gezien jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1408, memento en the machinist heel snel kijken
Als je requiem for a dream wat vindt kun je je ook geven aan trainspotting
Wat wel? Heb je 'm gezien?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
[..]
Niet zoveel gezien nog, Identity was goedKijk ook: mamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je denkt dat hij schizofreen is en dan toch nietquote:
Nee nog niet! Jij?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je shadow dancer al gezien trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |