Ik hoopte dat je boos werd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:00 schreef Bart het volgende:
Topic jatten he? Nou, ik gooi toch mijn eigen TT er wel in.
Welnee. Dan had ik een nieuw topic aangemaakt en deze op slot gegooid.quote:
Gastmoddenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee. Dan had ik een nieuw topic aangemaakt en deze op slot gegooid.
Ook lekker, net als gerookte palingquote:
Je kan met met een gerust hart een keer sushi gaan etenquote:
Daar trek ik me niets van aan.quote:
Ieuw nee palingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook lekker, net als gerookte paling
[..]
Je kan met met een gerust hart een keer sushi gaan eten
Misschien moeten we er collectief een paar aanschaffenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dat wordt vechten voor een sjoelbak
Ik ga wel gewoon aan de bar hangen en me bezatten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
30 euro per bak mangquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien moeten we er collectief een paar aanschaffen.
30 man, 1 euro pp.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon aan de bar hangen en me bezatten.
Onmogelijk. Jij moet dansen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon aan de bar hangen en me bezatten.
Tot sushi!quote:
De FOK!kers gaan op 2 bakken sjoelenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
"Van alles, ik zorg wel dat er wat lekkers is".quote:
ik wil ook wel komen etenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:28 schreef Greys het volgende:
Hoeveel aten er nou mee om 18 uur?
Mono, Ren, Bart en ik?
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:34 schreef Muis006 het volgende:
Godsamme
Meneer Muis: "waar gaat het over?"
- "Oh, een paar mensen eten om 6 uur met de sjoeligans mee morgen"
"Wij toch ook?"
- "Nee, want wij zijn er pas om half 7"
"Helemaal niet! We rijden toch om 5 uur weg?"
"Ja"
- "..Oh ja dan zijn we er om half 7"
Maar ik ken jullie allemaal niet, dus jullie moeten een grote FOK!button op zodat ik weet bij wie ik moet zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]Jaaaa! Dan geef ik 5 personen door die rond 18 uur mee eten
ja hoiquote:Op zondag 3 maart 2013 11:28 schreef Greys het volgende:
Hoeveel aten er nou mee om 18 uur?
Mono, Ren, Bart en ik?
Je kijkt maar gewoon even in mijn fobo.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ik ken jullie allemaal niet, dus jullie moeten een grote FOK!button op zodat ik weet bij wie ik moet zijn
Er zijn ongeveer 8 vijftigplussers en 5 jonge blommen.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ik ken jullie allemaal niet, dus jullie moeten een grote FOK!button op zodat ik weet bij wie ik moet zijn
Whiiiiiiiiquote:Op zondag 3 maart 2013 11:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben er ook om 18:00, maar ik drink alleen een bakkie koffie, want ik moet voor 18:30 op school zijn
Maar ik ben gewoon een lul, daar kan ik toch ook niets aan doenquote:
Als jij de jonge blom bent, zal ik dan luiers meenemen?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 8 vijftigplussers en 5 jonge blommen.
Wij zijn de jonge blommen
Heul nietquote:Op zondag 3 maart 2013 11:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon een lul, daar kan ik toch ook niets aan doen.
Die heb ik niet meer, die heb ik ingeruild voor een sjieke antracietequote:Op zondag 3 maart 2013 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jou heb ik al wel eens gezien! Met je gele auto jij
Ik dacht dat jij er anders uitzag, maar volgens mij ben ik met ezechielk in de war, die heet in het grotemensenleven ook Bartquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer, die heb ik ingeruild voor een sjieke antraciete
en ander merk
ja maar hij begon uit elkaar te vallenquote:
JIJ MAAKT LEKKER VRIENDEN ZEG??!!!!quote:Op zondag 3 maart 2013 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij de jonge blom bent, zal ik dan luiers meenemen?
Je mag er een kusje op geven.quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij de jonge blom bent, zal ik dan luiers meenemen?
Hij heeft gewoon gelijk.quote:
ik heb de vriezer open laten staan per ongeluk ... sneeuw zat hierquote:Op zondag 3 maart 2013 12:02 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ntedag-van-jaar.html
[..]
Matigen comeback 5/10quote:Op zondag 3 maart 2013 12:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb de vriezer open laten staan per ongeluk ... sneeuw zat hier
Wacht maar tot ie morgen weer 20 minuten loopt over dat 2 minuten stukkie van de metro naar Henk.quote:
kakkerwijk van rotterdamquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:34 schreef Muis006 het volgende:
Godsamme
Meneer Muis: "waar gaat het over?"
- "Oh, een paar mensen eten om 6 uur met de sjoeligans mee morgen"
"Wij toch ook?"
- "Nee, want wij zijn er pas om half 7"
"Helemaal niet! We rijden toch om 5 uur weg?"
"Ja"
- "..Oh ja dan zijn we er om half 7"
ik dacht aan een uur of 8 op CS?quote:
Ochtend? Avond? Amsterdam? Eindhoven? Den Haag? Rotterdam?quote:
8 uur s'ochtends ben zelfs ik nog aan het werk en ik kom alleen langs Den Haag CSquote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ochtend? Avond? Amsterdam? Eindhoven? Den Haag? Rotterdam?
Chaos!
ik heb een baard van een week!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef Cat22 het volgende:
En ik weet nog niet wat ik aan ga doen én mijn haar zit niet goed.
Oh noesquote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Boerka? Twee vliegen in één klapquote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef Cat22 het volgende:
het is maar sjoelen. Doe normaal.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef Cat22 het volgende:
maar dr haar zit niet goed!!!!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is maar sjoelen. Doe normaal.
Japs.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:12 schreef Muis006 het volgende:
Cat jij en Takke zijn er morgen rond kwart voor 5 toch?
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is maar sjoelen. Doe normaal.
RAMPZALIG!!! BLAAS ALLES MAAR AFquote:
Ja primaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs.![]()
Als dat voor jou ook oké is ten minste.
Precies!quote:
lol!quote:
crisis!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies!![]()
De whoesh zit er niet in en ik ga donderdag pas naar de kapper!
Dat is dan al één ding wat morgen gesmeerd gaat lopen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja primadat is mooi tegelijkertijd met De Mannen.
Finally, an explanation.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:15 schreef sp3c het volgende:
ik heb gister volgens mij niet in de spiegel gekeken
incl thuglife capuchon pose?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond mijn haar gisteren uitstekend zitten.
Voor morgen ambieer ik hetzelfde.
Ik ga zo schraal bij jou afsteken.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond mijn haar gisteren uitstekend zitten.
Voor morgen ambieer ik hetzelfde.
je klinkt verrastquote:
Cousin It!quote:
Epic moment op de parkeerplaats.quote:
Is er toch nog iets zwart.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:18 schreef sp3c het volgende:
ik probeerde het en toen liet ik een scheet?
volgens mij deed ik het niet goed
Ik wilde wel! Maar werd een beetje verlegen.quote:
je bent een beetje een vreemd meisje of niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is er toch nog iets zwart.
Boewhehehehahahaha
Konthaarbaard!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:18 schreef sp3c het volgende:
ik probeerde het en toen liet ik een scheet?
volgens mij deed ik het niet goed
Ik ben rivella.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent een beetje een vreemd meisje of niet?
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is er toch nog iets zwart.
Boewhehehehahahaha
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Morgen bril op voor pinpoint nauwkeurigheid tijdens het sjoelen
Ik ga nog gauw even wat krachttraining doen voor optimale zwiepsnelheid.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Morgen bril op voor pinpoint nauwkeurigheid tijdens het sjoelen
van welke film is deze?quote:
hebben we net al het oud papier de ondergrondse container ingesmeten..quote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Mag ik een oproepje plaatsen?ik moet zaterdag papiermaché-en. E ik heb geen kranten. Zou iemand (of iemands) oude kranten mee willen nemen als het niet te veel moeite is?
wie doet dat nou op zondag?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef franklop het volgende:
[..]
hebben we net al het oud papier de ondergrondse container ingesmeten..
anders had t gister gebeurtquote:Op zondag 3 maart 2013 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
wie doet dat nou op zondag?rustdag jonge
Wij hebben een nee nee stickert, maar de meneer is bereid morgen wat metro's voor je mee te snaaienquote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Mag ik een oproepje plaatsen?ik moet zaterdag papiermaché-en. E ik heb geen kranten. Zou iemand (of iemands) oude kranten mee willen nemen als het niet te veel moeite is?
als hij dat wil doen, en het geen moeite isquote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij hebben een nee nee stickert, maar de meneer is bereid morgen wat metro's voor je mee te snaaien
Dan zijn we er pas half 9. een uur te laatquote:Op zondag 3 maart 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
done deal!
8 uur CS
(dat is den haag CS ja Cat22)
als je de intentie hebt vind ik het al liefquote:Op zondag 3 maart 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
als ik eraan denk heb ik ook wel wat metro's maar ik denk er waarschijnlijk niet aan
Ben je met de auto morgen??quote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Ik alleen zadeltassen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer het gaspedaal mogen jndrukken.ik ben met de fiets en heb fietstassen
Bij ons wordt dinsdag het oud papier opgehaald. Paps en mams hebben een container vol met kranten. Die wil ik met plezier voor je leeghalen, maar als ik ze daarna allemaal weer mee terug moet nemen, dan ga ik dat niet zo nuttig vindenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer het gaspedaal mogen jndrukken.ik ben met de fiets en heb fietstassen
Dnkjewel!!!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij ons wordt dinsdag het oud papier opgehaald. Paps en mams hebben een container vol met kranten. Die wil ik met plezier voor je leeghalen, maar als ik ze daarna allemaal weer mee terug moet nemen, dan ga ik dat niet zo nuttig vinden
Ik gooi een stapeltje voor je in de auto
En dan vond je mij raar.quote:
Ik had beter deze kunnen quoten.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
done deal!
8 uur CS
(dat is den haag CS ja Cat22)
Mij hoorde je verder niet over je acht uur. Ik had je rustig een uur te laat laten komen.quote:
na een uur kun je nog prima aanschuivenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mij hoorde je verder niet over je acht uur. Ik had je rustig een uur te laat laten komen.
Kan ik best mee leven.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
ik neem dus geen kranten meer mee he en het is jullie schuld
eentje is denk ik genoeg van de zondageditiesquote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik best mee leven.![]()
Moet ik nog wat zondagnieuwsen meenemen als ik eraan denk? Of passen die niet meer in de Muismobiel?
Hihihi, schuiven.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
na een uur kun je nog prima aanschuiven
Ik denk dat je de Muismobiel onderschatquote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik best mee leven.![]()
Moet ik nog wat zondagnieuwsen meenemen als ik eraan denk? Of passen die niet meer in de Muismobiel?
Geen zondageditie, een Zondagsnieuws.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
eentje is denk ik genoeg van de zondagedities
Wijf!quote:
OOOOH. Weet ik veel hahaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen zondageditie, een Zondagsnieuws.Denk lokaal suffertje.
jij moet minder tof doen gekquote:
O ja, meneer Muis heeft me al verteld dat er prima een MPG tussen Takke en mij op de achterbank past.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Muismobiel onderschat
Drie operaties verder is me verteld dat dat onmogelijk is.quote:
kof·fer·bak (de; m; meervoud: kofferbakken) 1bergruimte voor bagage achter in een autoquote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja, meneer Muis heeft me al verteld dat er prima een MPG tussen Takke en mij op de achterbank past.
Dan moet er ook nog wat Zondagsnieuws bij kunnen.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
kof·fer·bak (de; m; meervoud: kofferbakken) 1bergruimte voor bagage achter in een auto
Ik zal jou morgens eens gaan gebarentalen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En anders binden we jou op het dak![]()
Zit er meteen whoosh in je haar
wijfquote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Drie operaties verder is me verteld dat dat onmogelijk is.
Sorry ik val op mannen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal jou morgens eens gaan gebarentalen.
oeh ik zal jou morgen eens gebarentalenquote:
oooooOOOOOOooooooooooooooooooooow SNAP!quote:
wijfquote:
Waar!?quote:
unexpected ...quote:
Dat mag.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
unexpected ...
ik moet daar even over nadenken
Mean lean sjoelmachine!quote:
Why don't you go cry about it, saddle bags.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien nodig, en mee te sjouwen, snaai ik er ook wel een paar meequote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij hebben een nee nee stickert, maar de meneer is bereid morgen wat metro's voor je mee te snaaien
Internationaal gebaar van waarderingquote:
Tussen de lijntjesquote:
In de woonwijk nabij, of als je geluk hebt zelfs dichterbij.quote:
Je hebt de kroeg en daarnaast een metrospoor. Als je vanaf de kroeg aan de andere kant van het metrospoor half op de stoep parkeert sta je goedquote:
Of gewoon bij de Arbo; een heel leeg parkeerterrein, net aan de andere kant van het spoor waar 's avonds helemaal niemand van het kantoor hoeft te staan...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt de kroeg en daarnaast een metrospoor. Als je vanaf de kroeg aan de andere kant van het metrospoor half op de stoep parkeert sta je goedEn anders langs de kroeg rijden tot je een plekkie ziet of in één van de zijstraatjes. Maar je kunt beter aan de andere kant van het spoor blijven, da's 1 minuut lopen en daar is altijd plek
Staat daar geen bord met nare kleine letters waar ze dreigen met 'post' onder je ruitenwisser of dat ze verstoppertje gaan spelen met je auto?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of gewoon bij de Arbo; een heel leeg parkeerterrein, net aan de andere kant van het spoor waar 's avonds helemaal niemand van het kantoor hoeft te staan...
Ja, dat staat er wel. Maar het kantoor is gesloten en er wil echt niemand parkeren. Ik sta er al jaren en naar tevredenheidquote:Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef Fogel het volgende:
Staat daar geen bord met nare kleine letters waar ze dreigen met 'post' onder je ruitenwisser of dat ze verstoppertje gaan spelen met je auto?
Dus dan ga je met je wielen ergens op de stoep staanquote:Op zondag 3 maart 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik durf er idd nooit te parkeren ivm dat wegsleepbord![]()
Maar bij Elies gaat het idd al jaren goed.
op een P&Rquote:
Wij hielden het netjes met maar twee wielen op de stoep.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus dan ga je met je wielen ergens op de stoep staan
dat soort bordjes zijn op privéterrein helemaal niet geldig. Daar komt de politie je niet wegslepen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Staat daar geen bord met nare kleine letters waar ze dreigen met 'post' onder je ruitenwisser of dat ze verstoppertje gaan spelen met je auto?
Ik ken de Nederlandse wet op dat gebied niet, en er was ook plek waar geen twijfel mogelijk wasquote:Op maandag 4 maart 2013 10:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat soort bordjes zijn op privéterrein helemaal niet geldig. Daar komt de politie je niet wegslepen.
De politie niet, de eigenaar van het terrein wellicht welquote:Op maandag 4 maart 2013 10:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat soort bordjes zijn op privéterrein helemaal niet geldig. Daar komt de politie je niet wegslepen.
Succes! Jij mag mijn auto niet zomaar wegslepen.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef Peter het volgende:
[..]
De politie niet, de eigenaar van het terrein wellicht wel
Pessimist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
de wereld kan nog vergaan tijdens het sjoelen maar hier wordt vast vooruit gekeken. JA morgen is er weer een dag.quote:
Ik mag wel mijn terrein afsluiten. Ook met andermans auto erop.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Succes! Jij mag mijn auto niet zomaar wegslepen.
Dát mag dan weer wel ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag wel mijn terrein afsluiten. Ook met andermans auto erop.
Vraag maar aan damart
Dan blik ik hem inquote:Op maandag 4 maart 2013 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat kun je ook beter door een sleepbedrijf laten doenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 4 maart 2013 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag wel mijn terrein afsluiten. Ook met andermans auto erop.
Vraag maar aan damart
Parkeerterrein van het ziekenhuis in Emmen. Auto's blokkeerden daar iets van 100 andere auto's. "Privéterrein dus we kunnen niets doen."quote:Op maandag 4 maart 2013 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat kun je ook beter door een sleepbedrijf laten doen.
Volgens mij mag het namelijk wel gewoon, als duidelijk is aangegeven dat het privéterrein is en dat foutgeparkeerde auto's kunnen worden weggesleept. Ik kan zo snel alleen niet terugvinden waar dat geregeld is, maar dit is in ieder geval wat we met werk te horen kregen van de gemeente en politie jaren geleden toen wij last hadden van wildparkeerders op ons privéterrein.
Als ik me goed herinner, is het betreffende terrein bij de kroeg gewoon vrij toegankelijk vanaf de openbare weg en is niet direct duidelijk dat het privéterrein is, toch? In dat geval kan de politie eventueel ook handhavend optreden, omdat het normale regime uit de wegenverkeerswet geldt. De politie kan een foutparkeerder (nou ja, diens auto dan) laten wegslepen. De politie zal doorgaans echter alleen optreden als de auto buiten de vakken staat en er sprake is van gevaar of hinder.
Als het afgesloten terrein is, dan klopt dat. Is het niet afgesloten, dan kan het als openbare weg worden gezien. En anders misleidt Google mequote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Parkeerterrein van het ziekenhuis in Emmen. Auto's blokkeerden daar iets van 100 andere auto's. "Privéterrein dus we kunnen niets doen."
Hoe laat kan jij d'r zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef NJ het volgende:
Als jullie nou wat langer blijven hangen, kom ik ook nog even kijken.
niet afgesloten.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het afgesloten terrein is, dan klopt dat. Is het niet afgesloten, dan kan het als openbare weg worden gezien. En anders misleidt Google me.
Boerka!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Kledingstress
Haarstress
Allesstress
Prestatiedruk!
* Muis006 gaat in foetushouding op de grond liggen
Iets zonder inkijkquote:Op maandag 4 maart 2013 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Kledingstress
Haarstress
Allesstress
Prestatiedruk!
* Muis006 gaat in foetushouding op de grond liggen
Tis niet afgesloten, maar wel gewoon eigen bedrijfsterrein denk ik. Dan mógen ze op zich toch gewoon verbieden daar te parkeren als je er niets te zoeken hebt?quote:
Checkquote:
Dat van je haar geeft niet, want jij bent Muisquote:Op maandag 4 maart 2013 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Checkmaar verder kom ik niet
En mijn haar zit als een dode kraai. Hopelijk verandert dat nog.
Da's het belangrijkstequote:Op maandag 4 maart 2013 14:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik ruik tenminste wel lekker, dat is goed gegaan vandaag.
Ja ik ga weer voor de korte mouwenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:17 schreef Puala het volgende:
Oh en iets van een shirtje met een vestje, want met zoveel man in de kroeg zal het wel lekker warm zijn
Jaquote:Op maandag 4 maart 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis niet afgesloten, maar wel gewoon eigen bedrijfsterrein denk ik. Dan mógen ze op zich toch gewoon verbieden daar te parkeren als je er niets te zoeken hebt?
Je had de mijne wel mogen lenen als het jouw beurt wasquote:Op maandag 4 maart 2013 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was m'n bril kwijt, m'n dromen voor sniper-sjoelvisie vielen bijna in duigen
Dan kan de politie dus eventueel wel in actie komen volgens mijn bronnen die ik heb gevonden via Googlequote:
Gewoon aan de andere kant van de weg, bandjes op de stoep: klahquote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan de politie dus eventueel wel in actie komen volgens mijn bronnen die ik heb gevonden via Google.
Nah, ze doen maar. Ga ik wel naar huis lopen. Krijg ik een strak kontje van!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan de politie dus eventueel wel in actie komen volgens mijn bronnen die ik heb gevonden via Google.
Met slagbomenquote:
Zal ik het dan maar zeggen?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, ze doen maar. Ga ik wel naar huis lopen. Krijg ik een strak kontje van!
Ik denk dat je daar iets te laat voor bentquote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, ze doen maar. Ga ik wel naar huis lopen. Krijg ik een strak kontje van!
Als ze nu vertrekt haalt ze half 8 nog welquote:Op maandag 4 maart 2013 14:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar iets te laat voor bent
De strakke kondtquote:Op maandag 4 maart 2013 14:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als ze nu vertrekt haalt ze half 8 nog wel
Duh! Dat snapte ik ook welquote:
Ja dat zegt ze nu!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Duh! Dat snapte ik ook wel![]()
Ga jij maar verder met je krultang stresskip
Fohnen dan, whatevah!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze nu!
Ik krul mijn haar nooit
Ik heb spesjaal voor jou mijn oren gewassenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wilde dat even melden.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb spesjaal voor jou mijn oren gewassen
*kijkt naar decolletage*quote:
Awesomeness is weg?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Checkmaar verder kom ik niet
En mijn haar zit als een dode kraai. Hopelijk verandert dat nog.
Dat zullen de heren vast niet erg vindenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt naar decolletage*
Crap. Enige waar ik niet aan gedacht heb.
Whahahaquote:Op maandag 4 maart 2013 15:09 schreef Puala het volgende:
Was wel tof trouwens. Wij liepen zaterdag het restaurant binnen en Kano echt zo "volgens mij zie ik de zwabber zitten" en die mensen achter ons echt zo van "wtf"
En dan met een strak gezicht aan het tafeltje naast een schoonmaakkarretje gaan zitten.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:09 schreef Puala het volgende:
Was wel tof trouwens. Wij liepen zaterdag het restaurant binnen en Kano echt zo "volgens mij zie ik de zwabber zitten" en die mensen achter ons echt zo van "wtf"
Dat had wel humor geweestquote:Op maandag 4 maart 2013 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan met een strak gezicht aan het tafeltje naast een schoonmaakkarretje gaan zitten.
Scherp van jequote:Op maandag 4 maart 2013 15:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik zag jullie eerst niet en toen opeens een meute enthousiast zwaaiende mensentoen dacht ik "ah! daar zitten ze"
Thnx dearquote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen?
"Maar Elies, dat heb JIJ toch helemaal niet nodig?"![]()
![]()
Nee, helaas niet; ben aan het werkquote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lang zitten wachten tot je een comeback kon maken?
Ik heb ook nog advies van je nodig. Ik heb nl. in de dag gemeten en een verschil van 3cm ten opzichte van het andere object en nu snap ik er nog niets vanquote:
Ik zal het je vanavond wel ff uitleggenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:14 schreef Puala het volgende:
Ik heb ook nog advies van je nodig. Ik heb nl. in de dag gemeten en een verschil van 3cm ten opzichte van het andere object en nu snap ik er nog niets van
Coolquote:Op maandag 4 maart 2013 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal het je vanavond wel ff uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |