Goed voorbeeld voor mij om FatSecret weer te gaan gebruiken, dat helpt wel met dit soort verrassingenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee plakken roggebrood met in totaal 100 gram volvette kaas en een dun laagje becel. Een boterham met boter, dik pindakaas en hagelslag. Groot glas halfvolle melk en groot glas jus d Orange. Ik probeer m wat bewuster te maken van broodbeleg. Hij eet al 900 kcals aan beleg
ja hoor! Je kan het zelfs bereiden in de microgolfoven!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: havermout
L: flinke bak yoghurt met een appel, stukjes gedroogde vijg, walnoot, en wat honing
T: mueslinotenbrood met kaas
D: ratatouille met rijst
T: bakje straciatellayoghurt
Verder fietsen naar werk (=50 minuten).
Is rijst eigenlijk goed op te warmen in de magnetron?
lekker toch! Vroeg opstaan moet je de rest van je leven nog mits je je DNA wil vermenigvuldigenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet nog ontbijten... Maar deze luie stinkerd is dan ook echt pas NET wakker. Als in een half uurtje.
Als mijn dnavermenigvuldiging op mij lijkt hoef ik dan ook niet vroeg mn bed uit. Mn ouders hadden een luxeleventje met mij als baby/peuter/kleuter; het werd pas werken voor ze toen mijn broertje kwam. Dat was het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker toch! Vroeg opstaan moet je de rest van je leven nog mits je je DNA wil vermenigvuldigen
het zijn altijd die kleine broertjesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als mijn dnavermenigvuldiging op mij lijkt hoef ik dan ook niet vroeg mn bed uit. Mn ouders hadden een luxeleventje met mij als baby/peuter/kleuter; het werd pas werken voor ze toen mijn broertje kwam. Dat was het tegenovergestelde
je kan zelf kiezen wat die ticker wel of niet aangeeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:19 schreef THEFXR het volgende:
ik snap even niks van de tickers in de op, bij ongeveer de helft staan gaan dagen bij?
Ja vreselijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zijn altijd die kleine broertjes
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet nog 7 ons tot de helft en tien kilo voor mijn gewenste trouwjurk gewicht
hou op. De mijne is net 28 geworden en mijn babybroertje was laatst ineens 22quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja vreselijkNu is hij wel schattig hoor, boom van een jongen en werkt sinds een paar maanden als begeleider op een woongroep voor zwaar autistische jongeren.
dat klinkt bijzonder haalbaarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
hier nog 8.5 tot ik dit topic verlaat
Ja hij is nu net 21, het hummeltje. Hij reageert ook nog altijd op mij als ik hem kleintje noemquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou op. De mijne is net 28 geworden en mijn babybroertje was laatst ineens 22
goed afgericht noemen we datquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hij is nu net 21, het hummeltje. Hij reageert ook nog altijd op mij als ik hem kleintje noem
Yup! Welkom terug!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:13 schreef Roze_spekkie het volgende:
Mag deze in de openingspost?
[ afbeelding ]
je ziet er goed uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Woei, ook eindelijk het juiste jurkje binnen
[ afbeelding ]
Moet nog wel wat afvallen maar het is veelbelovend
Sommige bloemen kan je prima etenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:33 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, ik heb net boodschappen gedaan en ipv troepsnaaigedoe een bos bloemen gekocht. Ga ik daar lekker naar kijken en de hele tijd "mhuahahahaha jullie KAN ik lekker niet eten" denken om de week van de maand door te komen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:33 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, ik heb net boodschappen gedaan en ipv troepsnaaigedoe een bos bloemen gekocht. Ga ik daar lekker naar kijken en de hele tijd "mhuahahahaha jullie KAN ik lekker niet eten" denken om de week van de maand door te komen.
ik geloof dat dit ook weleens door diabeteci wordt gebruikt, alleen is het wel duurquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:48 schreef Roze_spekkie het volgende:
Hier ben ik ook weer eens, wie weet kent iemand me nog
Ik ben wel blijven bijlezen hier, maar vind het ook wel weer leuk om mee te posten.
Destijds werd mijn ticker uit de OP weggehaald, terwijl ik wel meepostte, wat voor mij toen blijkbaar een reden was om in een hoekje te zitten en me verder maar stil te houden.
Kenmerkend voor mij als ik me heel dik en lelijk voel, zo'n "zie je wel, ik ben de moeite niet waard" houding![]()
Ik ben intussen van 110 kilo naar de 95,1 afgevallen, en voel me steeds beter over m'n lijf.
Vervelend is wel dat ik sinds half december de diagnose Diabetes 2 heb, en dus een ander voedingspatroon aan moeten leren.
Ik moet heel bewust eten nu, en ben aan het leren over langzame en snelle suikers enzo.
Zijn hier nog meer mensen met diabetes?
Geen idee, ze zijn wel mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb anthuriums!
Of zijn het dan anthuria?
ja, ik heb een ikea-ficus, en die doet hetal zeker 7 jaar. Wat een unicum is hierquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn wel mooiIk heb vorig jaar een kamerplant van 8 euro bij de ikea gekocht... dat ding doet het als een idioot zo goed
Ja maf hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb een ikea-ficus, en die doet hetal zeker 7 jaar. Wat een unicum is hierik denk pas aan water geven als het blad geel wordt
dat eerste wel, drinken ook wel, omgooien gelukkig niet (heb er driequote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:46 schreef Zeester het volgende:
Planten kunnen hier niet, mijn kat eet ze op, of gooit de vaas om omdat hij eruit wil drinken!
herstel, het is geen ficus maar hetzelfde als jij hebtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja maf heDeze heb ik:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/76804023/
Ow en mag mijn tickertje er ook bij? Hij is zo mooi nu![]()
[ afbeelding ]
Geef m eens water johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verdwijnt, ik merk dat mijn standaard route het koekjes-pad niet meer bevat en dat ik er daardoor ook niet meer aan denk! Dus hou vol!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:35 schreef nectarientje het volgende:
Heb sinds ik op mn eten let veeeel meer zin in de slechte dingen. Voel me soms net een junkie in de appie, moet bewust het koekjespad vermijden
+ 1quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:25 schreef Sjeen het volgende:
Ik lust alleen geen... rozijnen in appeltaart
+1, ik sla dat pad over, tenzij ik thee of koffie nodig heb en dan is het meteen ook een grooooote uitdaging om erlangs te lopen. Gelukkig ben ik zelden alleen in een supermarktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het verdwijnt, ik merk dat mijn standaard route het koekjes-pad niet meer bevat en dat ik er daardoor ook niet meer aan denk! Dus hou vol!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Weet je hoequote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Woei, ook eindelijk het juiste jurkje binnen
[ afbeelding ]
Moet nog wel wat afvallen maar het is veelbelovend
zat te vinden momenteelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Weet je hoemet heels!!! Lekker ding
Vriendje wil graag een maatpak voor de communie van dochter en daar ben ik het roerend mee eens, want dan kan ik in toffe jurk ernaast. Nu nog een toffe jurk
Hee, ik ga morgen ook de stad in, geef maar een gil als je me herkentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
+ 1En alles dat a la creme heet, snotspul! Spruitjes en schaal- en schelpdieren laat ik ook met liefde liggen. Melkproducten mag ik niet. Ik vind mezelf niet lastig, spruitjes en de zeedingen hebben wel meer mensen. Melk is wel lastig, mensen bakken vaak ongemerkt in vloeibare margarine ofzo waar melkbestanddelen in zitten en daar word ik al goed ziek van.
Vandaag was een ultieme buteetdag, ben er niet trots op. Morgen dagje shoppen met vriendjelief en mamalief in Mstricht. Veel lopen, maar wrs ook ergens lunchen en sowieso bij mama eten. Ben benieuwd. Ga niet te veel plannen, maar wrs twee t's meenemen en een flesje drinken, anders vergeet ik dat weer en heb ik halverwege de dag hoofdpijn.
Vandaag:
O: 2,5 wentelteefje van in totaal 1 ei, wat LV melk en twee eetlepels suiker en kaneel.
T: -
S: In een huis of vier trap op, trap af i.v.m. bezichtigingen. Wel leuke huisjes gezien
L: Een bifiworstje en een hazelnoot big between.
S: Uur op een retesloom paardgereden, dus heel hard m'n best gedaan om het beest aan het lopen te krijgen, incl. het nodige gevloek en getier en een schrikmomentje toen het beest schrok en er heel even vandoor ging.
T: Bekertje ranja.
D: Lekker veel sla, beetje dressing. Kipkluifjes en barbecuekrieltjes. Alles uit de airfryer, Geen toegevoegd vet dus.
T: 250 LV yoghurt.
[..]
+1, ik sla dat pad over, tenzij ik thee of koffie nodig heb en dan is het meteen ook een grooooote uitdaging om erlangs te lopen. Gelukkig ben ik zelden alleen in een supermarkt
Probeer dan geen tomatencremesoep te nemen, maar een iets gezonder soepje, of maak een lekkere zelfgemaakte soep die je invriest als je wel tijd hebt?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:58 schreef Cuppiecake het volgende:
Mijn lijstje vandaag, ben er weer niet erg trots op..
O: 2 boterhammen met spiegelei
L: Tosti van plakje kaas & ham zonder boter gebakken. Boterham met jam.
T: Worteltjes.
T2: Een appelflap, een jongen op mijn nieuwe werk had appelflappen gebakken en meegenomen en dat vond ik zo schattig dat ik het niet kon weerstaan...
D: Tomatencremesoep, hamburger op ciabata. Stracciatella yoghurt.
Ik baal van mijn avondeten. Maar mijn nieuwe werktijden zijn een beetje onhandig. Ik moet om kwart over 1 aanwezig zijn en dan ben ik om half 10 's avonds weer thuis. Dus dan eet ik rond 5 uur maar een boterham (of een appelflap -.-) en dan 's avonds laat pas avondeten. En dan word het dus iets makkelijks want na 6 uur gelopen te hebben wil ik gewoon eten...
Nee dat is me om half 10 's avonds al teveel gedoe, afwas enzo.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:18 schreef Zeester het volgende:
Mijn favoriete makkelijke maaltijd is trouwens pasta met quorn. Je hebt van quorn van die pakjes met saté blokjes, die zijn 3 WW punten voor zo'n half bakje (inclusief de satésaus), ik weet niet hoe het qua calorieen zit, want daar doe ik niet aan, en roerbak die blokjes met een zakje chinese roerbakgroenten. Dan met tagliatelle eten. Het klinkt een beetje vreemd maar ik vind het heerlijk en het is met een paar minuten klaar.
Ja ik zou normaal ook gewone tomatensoep nemen maar mijn vriend had boodschappen gedaan. Invriezen is niet echt een optie, we hebben zo'n klein half koelkastje met een mini vriesvak, anders was dat wel een goede optie.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:16 schreef Zeester het volgende:
[..]
Probeer dan geen tomatencremesoep te nemen, maar een iets gezonder soepje, of maak een lekkere zelfgemaakte soep die je invriest als je wel tijd hebt?
Grote wokpanquote:Op zondag 3 maart 2013 00:24 schreef Zeester het volgende:
Ik ben echt de luiste persoon op aarde als het om afwas gaat, en dit recept is echt te maken met 2 pannen, 1 spatel en bord en bestek. Minder dan als je soep moet opwarmen in een pannetje en een hamburger moet bakken denk ik?
Hmmz, nu ga ik dadelijk als een neuroot elke niet superdunne vrouw aankijken om te zien of jij het bentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:09 schreef Sjeen het volgende:
Hee, ik ga morgen ook de stad in, geef maar een gil als je me herkent
Sue me, maar ik zie de logica van geen leuke dingen doen om af te vallen, niet helemaal. Je kunt alles eten, maar ook bij een buffet kun je een klein beetje van de minder gezonde dingen nemen en aanvullen met de gezonde dingen. Die 10e, 11e en 12e hap zijn toch niet zo lekker als de 1e, 2e en 3e... Niemand komt 10 kilo aan van een glaasje 43, maar kies daar dan bewust voor en laat iets anders ervoor liggen. Je kunt een heleboel dingen gewoon nemen, maar niet alles tegelijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 08:30 schreef Barretje80 het volgende:
mijn leven is te leuk om te diëten
of nouja.. ik wil de leuke dingen niet opzij zetten om af te vallen
Alleen neurotisch kijken naar blonde niet superdunne vrouwen met een bruine jas tot net boven de knieën, dat maakt het al makkelijkerquote:Op zondag 3 maart 2013 09:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hmmz, nu ga ik dadelijk als een neuroot elke niet superdunne vrouw aankijken om te zien of jij het bentHeb geen idee hoe jij eruit ziet en heb geen tijd meer om oude topics door te spitten op zoek naar een foto...
Hoe dan ook, als je iemand in een spijkerbroek, met zwarte wandelschoenen (want die moeten ingelopen worden voor Canada), een lange zwarte jas, met een flinke bos krullen en een kleine kerel in een zwarte leren jas met een pet op ziet, zijn wij hetOp zich staan er inmiddels genoeg foto's van mij in dit forum, dus zou moeten lukken.
[..]
Sue me, maar ik zie de logica van geen leuke dingen doen om af te vallen, niet helemaal. Je kunt alles eten, maar ook bij een buffet kun je een klein beetje van de minder gezonde dingen nemen en aanvullen met de gezonde dingen. Die 10e, 11e en 12e hap zijn toch niet zo lekker als de 1e, 2e en 3e... Niemand komt 10 kilo aan van een glaasje 43, maar kies daar dan bewust voor en laat iets anders ervoor liggen. Je kunt een heleboel dingen gewoon nemen, maar niet alles tegelijk.![]()
Ik maak dus geen lijstje voor vandaag, maar heb een pakje biscuitjes in m'n tas voor tussendoor trek en hen vanochtend mamalief gebeld om te vragen wat we eten. Het wordt varkenshaas met broccoli, sla en gebakken aardappeltjes. Heb er zin in, dus ga proberen te lunchen met een salade. Ligt er een beetje aan waar we dat gaan doen, maar dat zien we dan wel weer.
Toedeloe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun!You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op zondag 3 maart 2013 10:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Alleen neurotisch kijken naar blonde niet superdunne vrouwen met een bruine jas tot net boven de knieën, dat maakt het al makkelijkerIk ga m'n best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun!Gaan iig zo onderweg, dus dan amper nog Fok.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Read more: http://www.cracked.com/ar(...)s.html#ixzz2MTDxLDTZquote:The Biggest Loser puts extremely overweight people through an intense diet and exercise regimen to see who can shed the most pounds by the end of the show's run. The first few episodes look like a bunch of circus bears doing jumping jacks, but gradually the contestants lose extra weight like car keys on a roller coaster. For instance, first season winner Ryan Benson lost a total of 130 pounds, which is roughly the equivalent of two Goonies (excluding Sloth and Chunk). Who wouldn't be motivated by that?
Why It's Depressing
We'll tell you who wouldn't be motivated -- anyone who has met Ryan Benson in real life. Benson's current weight is around 300 pounds, which is just 30 pounds less than what he weighed at the start of The Biggest Loser.
Benson isn't an anomaly -- almost every Biggest Loser winner has gained back a chunk of the weight he or she lost on the show. The worst example is Season 3 winner Eric Chopin. Chopin began the show clocking in at 400 pounds, and won after successfully dropping 200. Once the show was over, however, Chopin bounced (ahem) right back up to 370 pounds like he got stung by Earth's mightiest bee. It's like some kind of mummy curse the contestants can't escape.
The unfortunate truth is that people on The Biggest Loser don't do anything but train for the entirety of the season -- the show's producers cover all their expenses during filming. It's not like they're going to work and then driving over to the gym to film some sit-ups. They aren't doing anything except training, under constant supervision, for however many weeks production lasts.
Once the show is over, they go back to their normal 9-to-5 lives, which typically do not include controlled diet and exercise. They cannot possibly continue a weight loss program as intense as the one on the show, and in all fairness, if you'd spent the past two months sweating through a purple T-shirt with the word "LOSER" written across it while punishingly in-shape people scream into your face about taking responsibility for your love handles, you'd probably drive straight home and order all of the pizza in the world, too, and not just because there's no longer anyone there to keep you from doing it.
Wait, it gets better. People who watch the show are more likely to have a negative view of physical activity.A recent study showed that the grueling way exercise is portrayed on The Biggest Loser actively discourages viewers from wanting to participate. Basically, overweight people watching the show see other overweight people crying, throwing up, and passing out during their exercise sessions while all of the thin personal trainers just yell and berate them. The end result may be inspirational, but The Biggest Loser seems to go out of its way to make the actual process of weight loss seem like thankless fucking misery.
+1 herkenning.quote:Op zondag 3 maart 2013 08:30 schreef Barretje80 het volgende:
Moet je met toch even uitleggen wat dat zakje autodrop met 'leuk' te maken heeft, of een vieze boterham van de pomp?quote:Op zondag 3 maart 2013 08:30 schreef Barretje80 het volgende:
de afgelopen dagen:
vrijdag.
O: komkommer-ananas-sellerie sapje
t: zakje autodrop in de auto
L: pakje vifit en kaas-ei-sla boterhammen van de pomp
t: 1 borrelhapje , 1 brugsezotte
D: italiaans lopend buffet met tomatensoep ( met mozarella balletjes en pesto) , vleesch, kaas, salade en iets met paddestoelen en room.. dat alles begeleid met een flinke slok wijn
sowieso te weinig EN de verkeerde keuzes
zaterdag.
O(11.30hrs): bth zalm, bth gekookt eitje, 3 glazen versgeperst sinaasappelsap, vers fruit met yoghurt, mini pain-au-chocolat
L: niets want late lunch
t: een paar langevingers
D: bruscetta met parma ham, lamskoteletjes met fetablok uit de oven,(iets grieks?? ) en salade en zelfgemaakte tzaziki, semafreddo met aardbeien. met een fles rode wijn en een glaasje liquor 43
alcohol is de boosdoener..
vandaag.
O: bth met runderollade + bth met kaas
t: ontbijtkoek
S: 1.5 hrs zwemmen
L: bak kwark met een banaan
t: niks! ( geen popcorns bij de film is ook een achievement)
D: chinees in haags chinatown
maandag weer normaal doen dus
Ik vind de stelling moeilijk om te begrijpen. Je levensgeluk hangt toch niet af van wat en hoe je eet?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
+1 herkenning.
Ik heb nu ook geaccepteerd dat ik nooit mt 40 of 38 zal hebben. Maar doe wel mijn best om in de 42 te blijven passen.
Mijn levensgeluk hangt voor een groot deel af van mijn sociale leven. Mijn sociale leven draait om etentjes en vooralquote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind de stelling moeilijk om te begrijpen. Je levensgeluk hangt toch niet af van wat en hoe je eet?
En dan nog hangt je levensgeluk niet af van afvallen. Aanpassen wat je eet en hoeveel je eet, maakt het sociale contact toch niet minder leuk? Bij mij in ieder geval niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn levensgeluk hangt voor een groot deel af van mijn sociale leven. Mijn sociale leven draait om etentjes en vooralalcohol
Nou ja als ik geen sociaal leven had, was ik denk ik al maat 38 geweest.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:57 schreef An24 het volgende:
[..]
En dan nog hangt je levensgeluk niet af van afvallen. Aanpassen wat je eet en hoeveel je eet, maakt het sociale contact toch niet minder leuk? Bij mij in ieder geval niet.
Ik heb maat 36, had ooit 44 en ik heb een groot sociaal leven. En ik kies niet. Ze kunnen prima naast elkaar bestaan. Het sociale aspect zit hem in communicaties en hechting, niet in het eten. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja als ik geen sociaal leven had, was ik denk ik al maat 38 geweest.
En dat is prima. Dat is een keuze. Dat sociale aspect hecht ik dus blijkbaar meer waarde aan dan nog een maat afvallen.
Daar ben ik het ook mee eens hoor, maar dan is er nog steeds een verschil tussen 'ik eet gewoon mee' of 'ik schrans alles op wat voorbij komt'. Net als op een verjaardag. Je kan gewoon een stukje gebak eten en wat chipjes, of je eet letterlijk ieder hapje wat voorbij komt. Dat is in mijn ogen ook al 'bewust bezig zijn met'. Ik ben vrijdag weesten lunchen met vriendinnen, en toen kon ik tussen allerlei calorie rijke drankjes kiezen of bijvoorbeeld een verse muntthee. Dan kies ik voor de muntthee.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb meer dagen zonder sociale verplichtingen dan met. Op de dagen dat ik sociale verplichtingen heb wil ik gewoon niet constant bezig zijn met 'niet goed voor me, moet ik niet nemen etc etc', dan wil ik gewoon een leuke avond hebben. Al die andere dagen (veel meer dus!) dat ik niet met andere mensen eet let ik wel op mijn lijn. Dat werkt beter voor mij dan mezelf restricties opleggen als ik een avond uit ben.
Dat herken ik ook welquote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef Cuppiecake het volgende:
Daar ben ik het ook mee eens hoor, maar dan is er nog steeds een verschil tussen 'ik eet gewoon mee' of 'ik schrans alles op wat voorbij komt'. Net als op een verjaardag. Je kan gewoon een stukje gebak eten en wat chipjes, of je eet letterlijk ieder hapje wat voorbij komt. Dat is in mijn ogen ook al 'bewust bezig zijn met'. Ik ben vrijdag weesten lunchen met vriendinnen, en toen kon ik tussen allerlei calorie rijke drankjes kiezen of bijvoorbeeld een verse muntthee. Dan kies ik voor de muntthee.
Wat je nou allemaal zegt krijg ik niet verwerkt in mijn simpele hersens hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 13:22 schreef An24 het volgende:
Ik snap het.
Maar dan heeft eten niets te maken met het sociale aspect, maar met het geen restricties op willen leggen op een bepaald moment. Dat is impulscontrole, oftewel korte termijn denken. Als je denkt vanuit restricties opleggen creeer je een selff fulfilling prophesy. Als je denkt over wat het je op de langere termijn kan opleveren, gaan je omgevingsfactoren daar vanzelf in meebewegen. Met andere woorden: als je in sociale contacten geen natuurlijke impulscontrole hebt, zal die er ook niet zijn in andere situaties. Als je echt je hele leven slank wilt blijven gaat het niet om acceptatie van je gewicht, maar om acceptatie van de mate van impulscontrole, oftewel: rust in je hoofd over hoe je met eten omgaat.
Daarom heb ik gister die appelflap ook op, die jongen kwam gister helemaal trots vertellen dat hij ze zelf gebakken had, en dat vond ik zo niet bij hem passen, dat ik er gewoon echt heel erg door overdonderd wasquote:Op zondag 3 maart 2013 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat herken ik ook welEn ik neem geen taartje meer als het niet zelf is gebakken
(snobistisch huh! maar het meeste diepvriesgebak is mij de kcal niet waard)
Eten los koppelen van sociale gebeurtenissen en eten meer koppelen aan de emotie die jij daar achter beleeft.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:23 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Wat je nou allemaal zegt krijg ik niet verwerkt in mijn simpele hersens hoor
Ja nu is hetniet zo'n groot verschil of je een megamokkachinodeluxe met slagroom of een munttheetje kiest. Maar de een muntthee is niet vergelijkbaar met een lekker cocktailtje.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens hoor, maar dan is er nog steeds een verschil tussen 'ik eet gewoon mee' of 'ik schrans alles op wat voorbij komt'. Net als op een verjaardag. Je kan gewoon een stukje gebak eten en wat chipjes, of je eet letterlijk ieder hapje wat voorbij komt. Dat is in mijn ogen ook al 'bewust bezig zijn met'. Ik ben vrijdag weesten lunchen met vriendinnen, en toen kon ik tussen allerlei calorie rijke drankjes kiezen of bijvoorbeeld een verse muntthee. Dan kies ik voor de muntthee.
Oh, maar ik heb veel rust in mijn hoofd in sociale situaties wat eten betreft. Ik zeg tegen mezelf dat ik gewoon alles mag nemen waar ik zin in heb. En ondertussen maak ik dan nog best reele en gezonde keuzes. Als ik tegen mezelf van te voren zeg dat ik bijna niets mag behalve 5 schijfjes komkommer en 1 glas wijn dan voel ik me de hele avond kut en baal ik dat ik wil afvallen incl overheersend FML gevoelquote:Op zondag 3 maart 2013 13:22 schreef An24 het volgende:
Ik snap het.
Maar dan heeft eten niets te maken met het sociale aspect, maar met het geen restricties op willen leggen op een bepaald moment. Dat is impulscontrole, oftewel korte termijn denken. Als je denkt vanuit restricties opleggen creeer je een self fulfilling prophesy. Als je denkt over wat het je op de langere termijn kan opleveren, gaan je omgevingsfactoren daar vanzelf in meebewegen. Met andere woorden: als je in sociale contacten geen natuurlijke impulscontrole hebt, zal die er ook niet zijn in andere situaties. Als je echt je hele leven slank wilt blijven gaat het niet om acceptatie van je gewicht, maar om acceptatie van de mate van impulscontrole, oftewel: rust in je hoofd over hoe je met eten omgaat.
Dan zit jij er anders in dan Barretje en DPquote:Op zondag 3 maart 2013 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb veel rust in mijn hoofd in sociale situaties wat eten betreft. Ik zeg tegen mezelf dat ik gewoon alles mag nemen waar ik zin in heb. En ondertussen maak ik dan nog best reele en gezonde keuzes. Als ik tegen mezelf van te voren zeg dat ik bijna niets mag behalve 5 schijfjes komkommer en 1 glas wijn dan voel ik me de hele avond kut en baal ik dat ik wil afvallen incl overheersend FML gevoel
Voor mij wel, want ik geef helemaal niks om alcohol. Daarnaast vind ik het onzin dat je die alcohol nodig hebt voor een 'gezellige' avond maar dat is weer een hele andere discussie die we beter niet kunnen gaan voeren.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja nu is hetniet zo'n groot verschil of je een megamokkachinodeluxe met slagroom of een munttheetje kiest. Maar de een muntthee is niet vergelijkbaar met een lekker cocktailtje.
Ik geef heel veel om alcohol.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:29 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Voor mij wel, want ik geef helemaal niks om alcohol. Daarnaast vind ik het onzin dat je die alcohol nodig hebt voor een 'gezellige' avond maar dat is weer een hele andere discussie die we beter niet kunnen gaan voeren.
Oeh, waar haal je in deze tijd lekkere aardbeien vandaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:37 schreef douche-eendje het volgende:
Dus... gezellige discussieNog een week of 5 en dan zit ik in Ierland. Ook een paar dagen veel uit eten & veel drinken. Dus nu maar even opletten
![]()
O: havermout
T: appel, 2 koekjes
L: 4 volkoren (2x sandwichspread, 2x cottage cheese). Karnemelk
T: aardbeien
D: vegastukjes, wokgroenten en wat cassavechips.
T: magere kwark met muesli.
S: 45 minuten fietsen, 15 konijnenhokken schoonmaken & mn huis gepoetst.
Nietquote:Op zondag 3 maart 2013 13:38 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Oeh, waar haal je in deze tijd lekkere aardbeien vandaan?
En zijn al die konijnen van jezelf?
Mijn opa gaat in de zomer altijd aardbeien halen bij de boer, die zijn zo lekker! En wel goed dat je dat doet, helpen bij het knaagdiercentrum!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
NietDoosje gekocht omdat ik mij niet in kon houden maar ze zijn niet zo heel lekker. Kan niet wachten tot ik weer een aardbeienplant buiten kan zetten.
2 konijnen zijn van mij, de rest zit in het Knaagdierencentrum Heiloo te wachten op een huisje. En dat is een lekker stukje fietsen van mijn huis vandaan
Is dat niet een beetje weinig?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met een appel, 2 gedroogde vijgjes, kneepje honing en walnoten
T: paar lepels vla
L: brood met omelet
D: marokaanse kipstoof
S: half uur hardlopen
Misschien ergens nog een banaan tussen ofzo.
dan weet ie toch ook niet wat buiten is?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, ik overweeg m'n poes weg te doen, omdat ik denk dat hij niet zo blij is, en het beter zou doen als hij naar buiten zou kunnen, maar ik heb hem al sinds hij 6 weken oud is.
Nee maar hij is erg onrustig in huis en niet echt tevreden te krijgen. Nou ja, ik kijk het nog ff aan, maar baal er van.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan weet ie toch ook niet wat buiten is?
5. Verder een absolute schatquote:
Speelgoed heeft hij meer dan zat, doet hij weinig mee. Spelen doen we regelmatig. Ik heb twee katten, dus ze houden elkaar ook wel bezig gelukkig. Ze zijn allebei geholpen. Ik ga in m'n extra kamertje binnenkort maar een klimgedoe voor hem in elkaar zetten met plankjes en touwen aan de muur ofzo, daar zat ik al langer aan te denken.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Sarabi het volgende:
Hoe zit het met speelgoed en tijd die je met hem speelt? Je hebt ook van dat speelgoed dat hij moet werken voor zijn eten.
Is hij trouwens geholpen?
Dat zullen ze leuk vindenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Speelgoed heeft hij meer dan zat, doet hij weinig mee. Spelen doen we regelmatig. Ik heb twee katten, dus ze houden elkaar ook wel bezig gelukkig. Ze zijn allebei geholpen. Ik ga in m'n extra kamertje binnenkort maar een klimgedoe voor hem in elkaar zetten met plankjes en touwen aan de muur ofzo, daar zat ik al langer aan te denken.
Maar goed, ik moest het even kwijt. Zat het topic niet verder vervuilen.
Tsja, ik hou gewoon van koken, bakken, lekker eten en wijn...quote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Eten los koppelen van sociale gebeurtenissen en eten meer koppelen aan de emotie die jij daar achter beleeft.
Sociale contacten = emotie en gevoelens
Eten = emotie en gevoelens
In plaats van: sociale contacten = eten = emotie en gevoelens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op zondag 3 maart 2013 16:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tsja, ik hou gewoon van koken, bakken, lekker eten en wijn...
Leuk jurkje gekocht, even in spoiler vanwege huge ass... fotoleuk jurkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja dat is waarquote:Op zondag 3 maart 2013 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan hoe laat je uit je nest kwam![]()
Wie doet er aan anti-dieet propaganda dan? Ik heb het zeker even gemistquote:Op zondag 3 maart 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind overigens een dieettopic niet echt de juiste plek voor anti dieet propaganda. Net als dat je niet de grote geneugten van het roken gaat promoten in het stoppen met roken topic of anti kinderwens verhalen in zwangerschapstopics gooitjust my 2 cents
Ik was heel laat op inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 16:36 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ja dat is waarMaar omdat er echt O + L stond dacht ik dat ze wel vroeg opgestaan was. Ik heb mijn O + T overgeslagen omdat ik pas om 12 uur op was.
Omdat ik dan de bloemkool aan moet snijden en ik die dan liever bewaar tot woensdag, wanneer we weer met zijn 2en eten.quote:Op maandag 4 maart 2013 07:47 schreef Vanyel het volgende:
Waarom niet gewoon koken wat je van plan was?
Half uurtje valt toch wel mee? Ik sta best vaak om 7 uur pas te koken. Maargoed, ik vind koken best ontspannend werken, dus dan is het misschien wel andersquote:Op maandag 4 maart 2013 07:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Omdat ik dan de bloemkool aan moet snijden en ik die dan liever bewaar tot woensdag, wanneer we weer met zijn 2en eten.
En omdat ik dan een half uur in de keuken sta en daar geen zin meer in hem om 7 uur.. incl flinke afwas.. Liever 1 pan als 3 pannen..
Ja wat dat betreft ben ik helemaal vreemd, want als ik alleen ben kan ik iets eten wat mijn vriend niet lekker vind ^^ Dus dat vind ik ook leuk.. xDquote:Op maandag 4 maart 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar voor 1 persoon doe ik dat zelf ook niet zo snel dus ik snap het wel. Ik heb hier veel vreemdere excuses voorbij zien komen voor friet en pizza
dat is helemaal niet vreemd dat is logischquote:Op maandag 4 maart 2013 08:44 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft ben ik helemaal vreemd, want als ik alleen ben kan ik iets eten wat mijn vriend niet lekker vind ^^ Dus dat vind ik ook leuk.. xD
quote:Op zondag 3 maart 2013 16:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tsja, ik hou gewoon van koken, bakken, lekker eten en wijn...
Leuk jurkje gekocht, even in spoiler vanwege huge ass... fotoLeuk! Waar heb je die gevonden? Ik wil 'm ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja dat! Supergaaf jurkje. Helaas heb ik niet de eigenschappen om het een beetje tot zijn recht te laten komen. Als je begrijpt wat ik bedoel winkwinknudgenudge.
Gevonden!
http://www.kinglouie.nl/dames/jurken/
Leuke dingen soewieso!
ligt er aan hoe laat je vertrekt, ik was zonet nog verrekte blij met mijn handschoenen op de fietsquote:Op maandag 4 maart 2013 09:01 schreef Cuppiecake het volgende:
Even heel offtopic. De zon schijnt, en ik heb een nieuwe zomerjas, zou ik die vandaag al aankunnen?
oe. ik ben verliefdquote:Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja dat! Supergaaf jurkje. Helaas heb ik niet de eigenschappen om het een beetje tot zijn recht te laten komen. Als je begrijpt wat ik bedoel winkwinknudgenudge.
Gevonden!
http://www.kinglouie.nl/dames/jurken/
Leuke dingen soewieso!
HAhaha. Hier dus hetzelfde.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:22 schreef Tink89 het volgende:
Iemand enig idee hoe die maten vallen? Die jurk bestaat maar t/m L en ik ben bang dat mijn boezem er niet in gaat passen...
10 jaar geleden een maat 38 van KL gepast en teruggehangen, omdat ik 'em niet mooi opvulde. Had het idee dat het beter staat met goede curves, maar dat was een overslagmodel en lang geleden.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:22 schreef Tink89 het volgende:
Iemand enig idee hoe die maten vallen? Die jurk bestaat maar t/m L en ik ben bang dat mijn boezem er niet in gaat passen...
Ik kan er zo chagrijnig van worden als ik bij een ander moet eten (omdat ik daar nou eenmaal benquote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef Cuppiecake het volgende:
En weer een teleurstellend lijstje.. Heb O + T overgeslagen want was pas om 12 uur uit bed.
L: Tosti van kipfilet + kaas, zonder vet gebakken.
T: Wortels + komkommers.
T2 (bij schoonmoeder): klein blokje pure chocolade.
D: (bij schoonmoeder) Frietjes gegeten...
T: Klein koekje.
Weer niet erg gezond dus. En geen fruit.
ik instrueer ze tegenwoordig ook van tevorenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan er zo chagrijnig van worden als ik bij een ander moet eten (omdat ik daar nou eenmaal ben) en ze alleen ongezond voer op tafel kunnen zetten. Met patat als ergste. Dat is geen maaltijd! Dat is een bijgerechtje waar je niet te veel van moet nemen
Gisterenavond at ik bij vrienden en was het heel doodgewoon stamppot andijvie.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan er zo chagrijnig van worden als ik bij een ander moet eten (omdat ik daar nou eenmaal ben) en ze alleen ongezond voer op tafel kunnen zetten. Met patat als ergste. Dat is geen maaltijd! Dat is een bijgerechtje waar je niet te veel van moet nemen
idem, maar dan met koffie. Tenzij zaterdagavond, dan is het "bier?"quote:Op maandag 4 maart 2013 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Is ook wel zo hoor. Ik vind water en thee gewoon ook echt het lekkerst om te drinken.![]()
Vroeger dronk ik wel heel veel cola, maar daar ben ik bij de eerste keerafvallen dus idd mee gestopt en nooit meer anders gedaan eigenlijk.
Vrienden vragen me ook eigenlijk nooit wat ik wil drinken, het is meer 'Thee?'
Recept klinkt lekker, ik heb hem bewaard. Ik zou er wel een buttload meer groente doorheen doen trouwens.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:13 schreef Vicky het volgende:
Gister wel goddelijk lekker gegeten: Griekse aardappelsalade.
Fetablokjes in olie vervangen door light feta
ik had er een in stukjes gesnede kipkrokantschnitzel.door gedaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Recept klinkt lekker, ik heb hem bewaard. Ik zou er wel een buttload meer groente doorheen doen trouwens.
Edit: Damn, nu heb ik daar trek in. Even denken wat er mogelijk is deze week.
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik had er een in stukjes gesnede kipkrokantschnitzel.door gedaan.
Het vulde prima!
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik voor gergrilld Grieks gekruid gehakt ga, ik heb een paar weken geleden een lekkere kruidencombi ontdekt. Vooral lekker met kleine stukjes feta in het gehaktquote:Op maandag 4 maart 2013 12:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik had er een in stukjes gesnede kipkrokantschnitzel.door gedaan.
Het vulde prima!
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 4 maart 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
net even lekker stukkie gelopen met collega's.
Anderhalf jaar geleden hobbelde ik hijgend achter ze aan, nu word ik teruggefloten door mijn collega van bijna 2 meter lang omdat ik te hard ga_!
Zijn van die verschillen die je van dag tot dag nauwelijks merkt, maar als je er zo op terug kijkt wel toffe prestaties zijn
(het stoppen met roken heeft daar ook wel wat aan bijgedragen natuurlijk)
Prima oplossing. Ik zou er ook vooral niet aan beginnen!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:42 schreef douche-eendje het volgende:
Helpen jullie mij de dag even door? Collega heeft een zak minichocoladebars (je weet wel, rolo, lion, mars, snickers etc) meegenomen. Ze liggen achter mij. En bij mij is het de tijd van de maand. Negeer negeer negeer het is vast helemaal niet lekker...
-edit- pot buiten zicht gezet.
Ik zou zo graag samen met iemand wandelenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga steeds meer voordelen inzien van het wandelen. Natuurlijk gezond en calorieverbranding. Maar ook een betere conditie, vitamine D, energie, en ik word er bruin van.
Hartstikke vies!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ja niet te vreten he... Pot staat nu dichtbij de fanatieke snoepcollega. Dat zij zichzelf maar misselijk mag eten. Dan kom ik niet in de verleiding
Ik heb een luisterboek in combinatie met Endomondo. De tijd vliegt echt voorbij.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou zo graag samen met iemand wandelenVriendlief wil niet, die heeft binen no time last van zijn voeten en hij sjokt. Want het moet wel iemand zijn die in een behoorlijk tempo wil wandelen
Oh ja, dat was ik van planquote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een luisterboek in combinatie met Endomondo. De tijd vliegt echt voorbij.
Oh shit, ik ben mijn appel vergeten.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mn appel zal vast veel lekkerder zijn....Buh.
Helpt echt. En het voelt minder als tijdverspilling.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik van planGeen luisterboeken maar podcasts downloaden en gaan luisteren!
De overwinning op jezelf is zoeter dan die mars!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mn appel zal vast veel lekkerder zijn....Buh.
Dan moet je maar een mars etenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh shit, ik ben mijn appel vergeten.
Ja dat zal zeker zo zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De overwinning op jezelf is zoeter dan die mars!
heb je geen vriendinnen die interesse hebben?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou zo graag samen met iemand wandelenVriendlief wil niet, die heeft binen no time last van zijn voeten en hij sjokt. Want het moet wel iemand zijn die in een behoorlijk tempo wil wandelen
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan moet je maar een mars eten
[..]
Ja dat zal zeker zo zijn![]()
Straks met mn appeltje maar even een rondje buiten lopen denk ik. Zulk mooi weer nu
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Het was echt heerlijk net buiten. Ik krijg er echt energie van. Liep ik daar met mijn goeie haardag helemaal sportief te zijnen een megapak pleepapier van de Lidl onder mijn arm
Die wonen niet waar ik woonquote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
heb je geen vriendinnen die interesse hebben?
Ik wandel nu elke maandagavond met een vriendin, erg leuk, voorheen zagen we elkaar om de maand ofzo en kwamen de gesprekken dus nooit verder dan "wat heeft het kint nu weer meegemaakt in de ontwikkeling" (ze heeft een zoon van 14 maanden). Sinds we elke week lopen voeren we weer echte gesprekken
Oh, lekker!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik had radijsjes bij me omdat die in mijn herinnering heel lekker waren, maar eigenlijk zijn het maar vieze dingen
Ah well, voor 12 kcals/100g bijten we daar maar doorheen
is dat winst?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, afrader voor iedereen: naar Lidl gaan. Het ligt daar weer vol met allerlei feestdagenlekkernijen. Echt terreur zeg.
Maar ik heb gewonnen en alleen 3 bonken cheddar meegenomen.
geen idee, ik vind ze dus niet zo lekker überhauptquote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, lekker!Of is het radijsje ook al slachtoffer van de algehele smaakvervlakkingsterreur?
Haha, ja want de cheddar was gepland. En daar doe ik heel zuinig mee. Het zou best nog kunnen dat dat over een paar maanden pas op is.quote:
oh, dan is t goedquote:Op maandag 4 maart 2013 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha, ja want de cheddar was gepland. En daar doe ik heel zuinig mee. Het zou best nog kunnen dat dat over een paar maanden pas op is.
Ik heb daarnet een geweldig lang pad langs een dijk gevonden vlakbij mijn werk. Ik denk dat ik mijn hardloop kleren mee naar kantoor neem en na het werk ga.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is heerlijk inderdaad buiten. Ik zou zo graag in dit weer willen hardlopen maar durf voorlopig alleen in het donker.
Herkenbaar +1quote:Op maandag 4 maart 2013 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is heerlijk inderdaad buiten. Ik zou zo graag in dit weer willen hardlopen maar durf voorlopig alleen in het donker.
Dat lijkt me zalig, lopend naar mijn werkquote:Op maandag 4 maart 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik het laptoppie op kantoor laat vandaag zodat ik morgen lopend kan
Het is 3700 meter hier dus prima te behappen, en met dit weer echt geen strafquote:Op maandag 4 maart 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me zalig, lopend naar mijn werk
(ok ok, ik fiets zo'n 7 minuten en wandel dan 15 minuten (2x per dag dus): ook beweging. Maar er zit nog een treinreis tussen)
Ik moet zaterdag bij mijn ouders zijn de hele dag, en dan komt Ross me 's avonds ophalen met de auto. Ik denk dat ik gewoon naar ze ga wandelenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Het is 3700 meter hier dus prima te behappen, en met dit weer echt geen straf
Heerlijk, ik zit 25 km in de auto en dat is echt te ver om te fietsen...quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is 3700 meter hier dus prima te behappen, en met dit weer echt geen straf
goed plan!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag bij mijn ouders zijn de hele dag, en dan komt Ross me 's avonds ophalen met de auto. Ik denk dat ik gewoon naar ze ga wandelenDat is 9 km. Ik hoop dat dan de zon ook schijnt
Oh jij bent er ook zoeenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:59 schreef Barretje80 het volgende:
wat een lekker actief weer is het toch he??
als het morgen regent verdwijnt ook meteen mijn fietsen-naar-het-werk-plan
Jep. Lekker in mn onflatteuze regenpak shinen op de fietsquote:Op maandag 4 maart 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook een echte. Ik kan namelijk kiezen tussen fietsen of lopen, dus dan is de keuze snel gemaakt bij &%#weer
ik fiets al heel mijn leven elke dag en ik heb gewoon geen regenpak, hoe sneu is datquote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. Lekker in mn onflatteuze regenpak shinen op de fiets![]()
.
Echt hema. 14 euro voor jas + broekquote:Op maandag 4 maart 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik fiets al heel mijn leven elke dag en ik heb gewoon geen regenpak, hoe sneu is dat
En de reden? Ik vind ze te duur....
ik ben wel zo'n snob dat ik dan iets beters wil dan zuiver plastic.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Echt hema. 14 euro voor jas + broek
Ja dan moet je ook niet miepen hoor, snobbiequote:Op maandag 4 maart 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben wel zo'n snob dat ik dan iets beters wil dan zuiver plastic.
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
Ik ben zo solidiar. Stond de pot chocotroep half in de zon... hehehequote:
ik snij ze altijd eerst doormidden met een mesch, dan zie je het snel zat?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan je garanderen dat ze niet rot zijn van binnen?
mijn felblauwe neplederen bomberjack is ook waterdicht, maar ik blijf altijd op de broek hangen...quote:Op maandag 4 maart 2013 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een waterdicht zwart jack van Nike(en een hele oude, viezig uitziende donkerblauwe regenbroek van een regenpak van mijn pa
)
Ja 3 collega's hebben de halve pot al leeg gemaakt.... nu de andere helft nog. Anders zit ik morgen nog een dag in ARGHmodus.quote:
Het moet ook wel héél hard regenen wil ik die broeh aantrekkenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
mijn felblauwe neplederen bomberjack is ook waterdicht, maar ik blijf altijd op de broek hangen...
ik ben ooit, heel lang geleden, een keer terug naar huis vervoerd door ons hoofd magazijn om iets droogs aan te trekkenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel eens als een verzopen kat op het werk aangekomen. Voordeel: ziekenhuis. Dus snel een witte broek aandoen en natt ebroek over de verwarming en we kunnen er weer tegen aan
Ik werk ook in een ziekenhuis maar krijg hier geen broeken uit de KUA. Alleen de "lange doktersjas kort model maat 38".quote:Op maandag 4 maart 2013 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel eens als een verzopen kat op het werk aangekomen. Voordeel: ziekenhuis. Dus snel een witte broek aandoen en natt ebroek over de verwarming en we kunnen er weer tegen aan
Ja, zo'n systeem hadden we ook in een ander ziekenhuis (en er dan op 1 dag 3 doktersjassen doorjagen), maar hier hangt alles in de kelder op rekken per maat. Kan je zo pakken. Reuze handigquote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik werk ook in een ziekenhuis maar krijg hier geen broeken uit de KUA. Alleen de "lange doktersjas kort model maat 38".
het zoveelste geheime boek, alle info is ook gewoon te vinden via het inet, verder nogal valse ads ivm fitness modellen.quote:
Ben al een paar keer bij het administratiehokje geweest om mn maat aan te laten passenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo'n systeem hadden we ook in een ander ziekenhuis (en er dan op 1 dag 3 doktersjassen doorjagen), maar hier hangt alles in de kelder op rekken per maat. Kan je zo pakken. Reuze handig
ben jij zo'n ukkie?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben al een paar keer bij het administratiehokje geweest om mn maat aan te laten passenkan nog 1x, 36 is het kleinste wat ze hebben.
1.63 kort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 van de 10 keer kan je het aan zien komen bij het steeltje. Als het daar bruin/zacht is, is meestal de appel van binnen rot.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan je garanderen dat ze niet rot zijn van binnen?
Thanks voor de tip. Ik ga het in de gaten houden. Ik weiger om appel-angst te krijgenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
9 van de 10 keer kan je het aan zien komen bij het steeltje. Als het daar bruin/zacht is, is meestal de appel van binnen rot.
*ril*quote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een zakje pompoenpitten open gemaakt en een schep door mijn havermoutpap gedaan. Voor ik een hap nam vond ik dat de pompoenpitjes zo raar aan elkaar...hingen. In het zakje gekeken en bleken er allemaal draden van spinnenweb in te zitten, incl kleine dode spinnetjes.
ik heb ook heel lang issues gehad met de afhaalchinees nadat er een keer een levende zwarte tor uit mijn bami kwam gekropenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik heb heel lang geen pompoenpitjes meer aangeraakt, want elke keer dacht ik dat ik over mijn nek zou gaan
Zo kwamen er laatst vliegjes uit mn bus couscous gevlogenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een zakje pompoenpitten open gemaakt en een schep door mijn havermoutpap gedaan. Voor ik een hap nam vond ik dat de pompoenpitjes zo raar aan elkaar...hingen. In het zakje gekeken en bleken er allemaal draden van spinnenweb in te zitten, incl kleine dode spinnetjes.
Weet ikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Een kop koffie is geen tussendoortje he
mij maakt het niet uit, ik doe niet aan lijstjes, maar je hoeft ook niet iets te gaan verzinnen om maar een tussendoortje op te schrijven toch? Of ben je bang voor de lijstjesmafia?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet ikMaar had om kwart voor 12 pas tijd voor mn tussendoortje en dat was in combinatie met lunch om 12 uur niet zo heul handig
Hmpf als ik op mijn voedingscentrum kijk zit ik nogal laag aan kcals vandaag![]()
Dat is mij gelukt met M&M's, dieettechnisch echt een geweldige actie...quote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Ja joh. Nachtmerrie's en daghengsten heb ik van zequote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mij maakt het niet uit, ik doe niet aan lijstjes, maar je hoeft ook niet iets te gaan verzinnen om maar een tussendoortje op te schrijven toch? Of ben je bang voor de lijstjesmafia?
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja joh. Nachtmerrie's en daghengsten heb ik van ze
Dan moet je ze eerst roosteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is mij gelukt met M&M's, dieettechnisch echt een geweldige actie...
Ik ben sinds afgelopen week weer panisch voor pijnboompitten, alles smaakt weer goor.
prachtigquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt heel mooi
[ afbeelding ]
Zit ook regelmatig "regenboogwortels" in het pakket, dan krijg je een bos met zoiets:
[ afbeelding ]
Ja een prachtige manier om mijn luiheid te verbloemen. Ik vind het echt zo lastig om leuke dingen te verzinnen om te koken, met zo'n biopakket weet ik iig dat ik veel variatie aan groente krijg. Heb de afgelopen jaren, vooral in het begin veel groente gehad die ik nog nooit had gegeten.quote:
Helaas pindakaas... Dat werkt niet bij mijquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dan moet je ze eerst roosteren.
Goed voor de lijnquote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook heel lang issues gehad met de afhaalchinees nadat er een keer een levende zwarte tor uit mijn bami kwam gekropen
Waar gekocht!! Die pijnboompitten dus. Zodat iedereen hier die weer kan mijden. Bah bah bah.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef Sjeen het volgende:
Dat is mij gelukt met M&M's, dieettechnisch echt een geweldige actie...
Ik ben sinds afgelopen week weer panisch voor pijnboompitten, alles smaakt weer goor.
Oh leukquote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, iig alvast avondeten bedenken voor morgenMn vitataslijstje is weer bekend voor deze week:
Appel Topaz, Broccoli, Gele bieten, Peren Williams, Prei, Waspeen Paars
Leuke kleurenmix. Heb ook nog paarse bieten liggen...
bij niemand dacht ik. Vieze pitjes zijn vies en.doe je niks tegen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helaas pindakaas... Dat werkt niet bij mij
Met roosteren haal je het chemische stofje niet weg wat je smaakpapillen aanvaltquote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:24 schreef Brighteyes het volgende:
bij niemand dacht ik. Vieze pitjes zijn vies en.doe je niks tegen.
wat was de schade? Hier 1,7 kiloquote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vandaag hopelijk weer lekker wandelen na een weekend dat een heel klein pietsebeetje van god los was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |