Goed voorbeeld voor mij om FatSecret weer te gaan gebruiken, dat helpt wel met dit soort verrassingenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee plakken roggebrood met in totaal 100 gram volvette kaas en een dun laagje becel. Een boterham met boter, dik pindakaas en hagelslag. Groot glas halfvolle melk en groot glas jus d Orange. Ik probeer m wat bewuster te maken van broodbeleg. Hij eet al 900 kcals aan beleg
ja hoor! Je kan het zelfs bereiden in de microgolfoven!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: havermout
L: flinke bak yoghurt met een appel, stukjes gedroogde vijg, walnoot, en wat honing
T: mueslinotenbrood met kaas
D: ratatouille met rijst
T: bakje straciatellayoghurt
Verder fietsen naar werk (=50 minuten).
Is rijst eigenlijk goed op te warmen in de magnetron?
lekker toch! Vroeg opstaan moet je de rest van je leven nog mits je je DNA wil vermenigvuldigenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet nog ontbijten... Maar deze luie stinkerd is dan ook echt pas NET wakker. Als in een half uurtje.
Als mijn dnavermenigvuldiging op mij lijkt hoef ik dan ook niet vroeg mn bed uit. Mn ouders hadden een luxeleventje met mij als baby/peuter/kleuter; het werd pas werken voor ze toen mijn broertje kwam. Dat was het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker toch! Vroeg opstaan moet je de rest van je leven nog mits je je DNA wil vermenigvuldigen
het zijn altijd die kleine broertjesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als mijn dnavermenigvuldiging op mij lijkt hoef ik dan ook niet vroeg mn bed uit. Mn ouders hadden een luxeleventje met mij als baby/peuter/kleuter; het werd pas werken voor ze toen mijn broertje kwam. Dat was het tegenovergestelde
je kan zelf kiezen wat die ticker wel of niet aangeeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:19 schreef THEFXR het volgende:
ik snap even niks van de tickers in de op, bij ongeveer de helft staan gaan dagen bij?
Ja vreselijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zijn altijd die kleine broertjes
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet nog 7 ons tot de helft en tien kilo voor mijn gewenste trouwjurk gewicht
hou op. De mijne is net 28 geworden en mijn babybroertje was laatst ineens 22quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja vreselijkNu is hij wel schattig hoor, boom van een jongen en werkt sinds een paar maanden als begeleider op een woongroep voor zwaar autistische jongeren.
dat klinkt bijzonder haalbaarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
hier nog 8.5 tot ik dit topic verlaat
Ja hij is nu net 21, het hummeltje. Hij reageert ook nog altijd op mij als ik hem kleintje noemquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou op. De mijne is net 28 geworden en mijn babybroertje was laatst ineens 22
goed afgericht noemen we datquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hij is nu net 21, het hummeltje. Hij reageert ook nog altijd op mij als ik hem kleintje noem
Yup! Welkom terug!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:13 schreef Roze_spekkie het volgende:
Mag deze in de openingspost?
[ afbeelding ]
je ziet er goed uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Woei, ook eindelijk het juiste jurkje binnen
[ afbeelding ]
Moet nog wel wat afvallen maar het is veelbelovend
Sommige bloemen kan je prima etenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:33 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, ik heb net boodschappen gedaan en ipv troepsnaaigedoe een bos bloemen gekocht. Ga ik daar lekker naar kijken en de hele tijd "mhuahahahaha jullie KAN ik lekker niet eten" denken om de week van de maand door te komen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:33 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, ik heb net boodschappen gedaan en ipv troepsnaaigedoe een bos bloemen gekocht. Ga ik daar lekker naar kijken en de hele tijd "mhuahahahaha jullie KAN ik lekker niet eten" denken om de week van de maand door te komen.
ik geloof dat dit ook weleens door diabeteci wordt gebruikt, alleen is het wel duurquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:48 schreef Roze_spekkie het volgende:
Hier ben ik ook weer eens, wie weet kent iemand me nog
Ik ben wel blijven bijlezen hier, maar vind het ook wel weer leuk om mee te posten.
Destijds werd mijn ticker uit de OP weggehaald, terwijl ik wel meepostte, wat voor mij toen blijkbaar een reden was om in een hoekje te zitten en me verder maar stil te houden.
Kenmerkend voor mij als ik me heel dik en lelijk voel, zo'n "zie je wel, ik ben de moeite niet waard" houding![]()
Ik ben intussen van 110 kilo naar de 95,1 afgevallen, en voel me steeds beter over m'n lijf.
Vervelend is wel dat ik sinds half december de diagnose Diabetes 2 heb, en dus een ander voedingspatroon aan moeten leren.
Ik moet heel bewust eten nu, en ben aan het leren over langzame en snelle suikers enzo.
Zijn hier nog meer mensen met diabetes?
Geen idee, ze zijn wel mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb anthuriums!
Of zijn het dan anthuria?
ja, ik heb een ikea-ficus, en die doet hetal zeker 7 jaar. Wat een unicum is hierquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn wel mooiIk heb vorig jaar een kamerplant van 8 euro bij de ikea gekocht... dat ding doet het als een idioot zo goed
Ja maf hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb een ikea-ficus, en die doet hetal zeker 7 jaar. Wat een unicum is hierik denk pas aan water geven als het blad geel wordt
dat eerste wel, drinken ook wel, omgooien gelukkig niet (heb er driequote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:46 schreef Zeester het volgende:
Planten kunnen hier niet, mijn kat eet ze op, of gooit de vaas om omdat hij eruit wil drinken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |