SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf ^^
Dat wordt ws wat ik ga doen :, thanks guys!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klopt, de goedkoopste die ze hebben is 105, en die zal mss wel passen, maar dat weet ik niet zeker.
Dan kan je idd denk ik handig een naafje bestellen en uit elkaar slopen, dan kan je alles reviseren. Althans, de as met de conussen de kogels en de freewheelbody.
De lagercups zitten bij Shimano vast in de naafbehuizing. Van Campa kan je die wel reviseren.
Deze toch?
http://www.rose.nl/artike(...)f-fh-4600/aid:520048
keesdietst heeft mij een pleister aangeraden. Nog nit gebruikt want ik heb nog niet gefietst maar misschien helpt dat? Ben zo ff kwijt waar ik dat vandaan hebquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:29 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Dat wordt ws wat ik ga doen :, thanks guys!
Jep die heb ik nodig, kost niet echt veel gelukkig die matige kwaliteit
Lol @ trainingen van patroon vs oksel
Iemand nog een goede tip tegen zadelpijn? 600km in Frankrijk was toch wel wat veel voor het zitvlak... Uiercreme dat soort dingen?
Die sticker is van ReSkin en gebruik je tijdens het fietsen, erna van zadelpijn afkomen = meer fietsen of paar dagen rust geven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
keesdietst heeft mij een pleister aangeraden. Nog nit gebruikt want ik heb nog niet gefietst maar misschien helpt dat? Ben zo ff kwijt waar ik dat vandaan heb
Dat spul claimt waterproof te zijn... Maar ik zweette het er zo weer uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:02 schreef Tommeke het volgende:
Pfff, lastig. Ik gebruik nooit zonnebrand, ik verbrand niet snel. En als de zon te heftig is vermijd ik 'm.
Ik smeer m'n poten altijd in met olie om sneller bruin te worden
Misschien Waterproof spul proberen?
Gebruikte het al minimaal. En het trok meteen goed in. Normaal beschermt het me ook (op 't terras of 't strand). Maar ik zweet het razendsnel weer uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:10 schreef MarcoD het volgende:
en alles boven je ogen echt minimaal insmeren? (dus gewoon een heel klein beetje) Of denk je dat je dan alsnog gaat verbranden?
niet boven je ogen insmeren? Daar heb je je helm enzo dus je zal niet snel verbranndenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:57 schreef muzas het volgende:
Beetje vroeg, maar toch ff vragen;
Met mijn semi-rossige huid is fietsen in de zon altijd een feest. Ik verbrand vrij snel... Zeker in m'n gezicht. Vorig jaar gebruikte ik bij het fietsen altijd nivea invisible protect. Trekt inderdaad vrij snel in en blijft niet vettig. Maar ik zweet nogal veel en hard. Dus na 5km Zat het al in m'n ogen, en druipte het van m'n lijf. Gevolg. Rood terug.
Één keer dat p20 gebruikt. Inderdaad beschermd Maar alles wat ik aan had was geel, en kon de vuilnisbak in...
Met het oog op het komende seizoen... Heeft iemand tips?
Zie je verkeerd. Zit zeker nog een cm of 2-3 tussen mijn wenkbrauwen en de rand van mn helm. Welke vorig jaar dus meerdere malen verbrand is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
niet boven je ogen insmeren? Daar heb je je helm enzo dus je zal niet snel verbrannden
Dat is inderdaad een van de lastigste plekkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Zie je verkeerd. Zit zeker nog een cm of 2-3 tussen mijn wenkbrauwen en de rand van mn helm. Welke vorig jaar dus meerdere malen verbrand is.
Toscaanse keienklassieker.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef Oksel het volgende:
Is er vandaag een mooie rit? Zie iets voorbijkomen met strade bianche?
Commentaar van Nys is ook wel leuk om eens te horen. Ik ben aan 't werk dus ik heb alleen geluid. Straks mss wel even finale kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |