bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
brrrrquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Kan er zometeen niet iemand naakt springen of zo? Wordt het nog een beetje spannend.
Kelly is er uitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Kan er zometeen niet iemand naakt springen of zo? Wordt het nog een beetje spannend.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft jammer dat Jaap niet mee doet.
Jaap gaat dan rollend van de 70 meter afquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft jammer dat Jaap niet mee doet.
Alstu!quote:
En eindigt als sneeuwbal van 10 meterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jaap gaat dan rollend van de 70 meter af
zeker wel, na 24 uur moet je er zelfs voor betalen op tv.quote:
ik zou kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En eindigt als sneeuwbal van 10 meter
Dat zou pas televisie zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En eindigt als sneeuwbal van 10 meter
Ik zou het nog niet kijken als ik er voor betaald kreegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
zeker wel, na 24 uur moet je er zelfs voor betalen op tv.
Daar zou je voor betaald moeten krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
zeker wel, na 24 uur moet je er zelfs voor betalen op tv.
Goh dat wist ik nog niet man.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doen ze expres zodat je niet kan zappen.
Ik kan wel zappenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doen ze expres zodat je niet kan zappen.
Tom Selleck in een potje ????quote:
Die werkt wel, je moet alleen even iets aanzetten wat je al opgenomen hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom werkt de doorspoelknop op mijn afstandsbediening niet
Ik heb nog sensationele Lingobeelden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Die werkt wel, je moet alleen even iets aanzetten wat je al opgenomen hebt
Bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Lipfinity blijf inderdaad lang zitten, maar is wel hardstikke duur.
Daar zou ik ook snel doorheen spoelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog sensationele Lingobeelden.
Alleen als je er een volle pak van opvreet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
Vitalu, alsof je daardoor alles aankan.
een of ander neger moest dansen en dat ging wat te sensueelquote:
Je mag erbij gaan zitten heurquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Spannend heur. Ik sta te trillen op m'n beentjes.
Ik ook, en dan weet ik niet eens wie fluistermuts isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef remcoP het volgende:
Ik vind tess bijna erger dan de fluistermuts bij expeditie poolcirkel.
Eens, en ik ken fluistermuts ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, en dan weet ik niet eens wie fluistermuts is
Nee die fluistermuts was erger. Wat een irritante trut was dat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef remcoP het volgende:
Ik vind tess bijna erger dan de fluistermuts bij expeditie poolcirkel.
Laura Versterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Meer dan anders?quote:
Lauren Versterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke scheet te melden hoor.quote:
Scheten meld ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:29 schreef static het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke scheet te melden hoor.
Zoveel krijgt ze echt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
En die Sherry Ann heeft weer 35k verdiend.
Nou, Tess was wel héél erg net bij Sherry Ann. Maar fluistermuts was wel heel irritant.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die fluistermuts was erger. Wat een irritante trut was dat.
Breaking news!!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:29 schreef Stickertje het volgende:
belangrijke mededeling.. hvn begint wat later
Een gemonteerd programma...en dan toch nog uitlopenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:29 schreef Stickertje het volgende:
belangrijke mededeling.. hvn begint wat later
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:31 schreef remcoP het volgende:
Vertraging bij hvn! Heeft de ns aandelen sbs?
Dat. Het blijft ook zo'n tokkie-campingzender.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een gemonteerd programma...en dan toch nog uitlopen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:31 schreef remcoP het volgende:
Vertraging bij hvn! Heeft de ns aandelen sbs?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Jij dacht dat ie die bijnaam ergens anders aan te danken had?
Ja, RTL is tenminste altijd op tijdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat. Het blijft ook zo'n tokkie-campingzender.
Lekkere niet-nadenken-TV is soms ook wel leuk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat. Het blijft ook zo'n tokkie-campingzender.
Vooral op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekkere niet-nadenken-TV is soms ook wel lekker.
en woensdagavondquote:
zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]moeten ze bij SBS eigenlijk promoten, kijk mee via FOK!
Dan komen al die SBSérs hierquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]moeten ze bij SBS eigenlijk promoten, kijk mee via FOK!
Volgende week is alweer de laatste. Ik denk wel dat de finale weer meer kijkers gaat trekken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort scoren ze nog minder dan VI
Ja, net op 3FM.quote:
Jammer. Hopelijk doen ze binnenkort iets van Sterren Springen Bungee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week is alweer de laatste. Ik denk wel dat de finale weer meer kijkers gaat trekken.
Dat kanquote:
Sterren op de trampoline is een serieus plan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer. Hopelijk doen ze binnenkort iets van Sterren Springen Bungee.
Oei!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:07 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, de eerste aflevering trok nog bijna 1,1 miljoen kijkers!
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:38 schreef Karina het volgende:
Denk dat het volgende week wel hoger is hoor, omdat het dan finale is en iedereen hoopt dat er iemand van die 70 meter schans af gaat.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:26 schreef Poezewoes het volgende:
Nou ze staan op de 25ste plaats bij kijkcijfers
Terror Jaap op een trampoline.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sterren op de trampoline is een serieus plan.
Als het moet geef ik wel het laatste zetje bij 'Sterren duwen voor de trein'.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Die is gerserveerd voor een andere serie
![]()
Sterren springen voor de trein
Overigens had het feit dat hij niet sprong helemaal niks te maken met de mentale toestand van de positiviteitsgoeroe. "Ik was er helemaal klaar voor", liet Ratelband weten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:17 schreef Pino112 het volgende:
Emile mocht niet springen van z'n coach.
Goeie smoes, met zijn kwast.quote:Hij wilde het risico niet lopen dat er iets zou kunnen gebeuren met zijn handen.
GEEN POEP SHIRLEYquote:Lieve Patty,
Mijn vriend doet altijd heel raar als in zijn telefoon wil kijken
Met Patty in de jury die punten voor de lef geeft?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:51 schreef Pino112 het volgende:
Leuk programma kan dat wel worden.
"Op zoek naar de nieuwe directeur" *piew piew*
Er moeten wel een aantal zeer ranzige elementen in deze zoektocht terugkomen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:51 schreef Pino112 het volgende:
Leuk programma kan dat wel worden.
"Op zoek naar de nieuwe directeur" *piew piew*
Hopen we.quote:
Dat het niet live is, is idd wel kut. Haalt de spanning er wel wat van af.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Hopen we.
Als er eentje te pletter zou zijn gevallen hadden we dat al wel geweten dus dat gaat vrees ik uit blijven.
Ja. Anders kon je altijd nog hopen dat Jody Bernal met een noodgang op Patty in zou vliegen en we zo twee vliegen in 1 klap zouden slaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat het niet live is, is idd wel kut. Haalt de spanning er wel wat van af.
Ja ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Topvrouw SBS vertrekt per direct![]()
Georgette Schlick, de topvrouw van het kwakkelende SBS, moet per direct "in goed gezamenlijk overleg" het veld ruimen.
Jammerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:07 schreef Cynix ® het volgende:
Patty verklapte gisteren al dat er wel iemand rottig is gevallen, maar zonder blijvend letsel.
Patty moet eens niet zo veel verklappen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:07 schreef Cynix ® het volgende:
Patty verklapte gisteren al dat er wel iemand rottig is gevallen, maar zonder blijvend letsel. En misschien dit keer toch iemand van de 70 meter?
Dus datquote:
Waar heb jij het nou over?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die is trouwens zwanger die ene met maagklachten, of was, zie haar nooit.
OH ik heb het geluid uit. Vandaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Trauma Centrum, wat voor Sterren springen zit.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Nee he, niet eerst een half uur samenvatting.
het is sbs, had je kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Welkom bij SBS6, de zender van de herhalingen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Ben jij een BN'er dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik ga mijzelf opgeven voor het volgende seizoen.
Tsja, ze moeten 2 uur vullen he.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
wat is jouw 'claim of fame' ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik ga mijzelf opgeven voor het volgende seizoen.
Zeg, ik heb net gegetenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
Chimene heeft toen ook zo'n heerlijk klysma gehad bij die Pattyshow.
Doe mij Robin maarquote:
Begin 50 geloof ik.quote:
Ja helaas welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jammer genoeg vind hij waarswchijnlijk joling jammie.
Oh, 46.quote:
Geert doet mannen en vrouwenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja helaas welAl had hij vorige keer een vriendin mee. Maar zal wel EEN vriendin zijn geweest.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef hunter2011 het volgende:
Het juryhok lijkt nu wel op het hutje waarin kleine Jezus werd geborden
Met Patty als Maria?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef hunter2011 het volgende:
geborenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef hunter2011 het volgende:
Dit zijn alleen bepaald niet de 3 wijzen uit het oostenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef hunter2011 het volgende:
De ezel zit er nog inquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef hunter2011 het volgende:
quote:
En die heeft de boel er flink ondergescheten.quote:
nee want hij kreeg een briefje van der mee met succes schatje ik hou heel veel van je blablaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja helaas welAl had hij vorige keer een vriendin mee. Maar zal wel EEN vriendin zijn geweest.
Oh ja. Maar ik las net dat hij van alle kanten is, dus dat opent weer perspectieven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nee want hij kreeg een briefje van der mee met succes schatje ik hou heel veel van je blabla
Iddquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja. Maar ik las net dat hij van alle kanten is, dus dat opent weer perspectieven.
Voorkant, achterkantquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja. Maar ik las net dat hij van alle kanten is, dus dat opent weer perspectieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |