bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
brrrrquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Kan er zometeen niet iemand naakt springen of zo? Wordt het nog een beetje spannend.
Kelly is er uitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Kan er zometeen niet iemand naakt springen of zo? Wordt het nog een beetje spannend.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft jammer dat Jaap niet mee doet.
Jaap gaat dan rollend van de 70 meter afquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft jammer dat Jaap niet mee doet.
Alstu!quote:
En eindigt als sneeuwbal van 10 meterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jaap gaat dan rollend van de 70 meter af
zeker wel, na 24 uur moet je er zelfs voor betalen op tv.quote:
ik zou kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En eindigt als sneeuwbal van 10 meter
Dat zou pas televisie zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En eindigt als sneeuwbal van 10 meter
Ik zou het nog niet kijken als ik er voor betaald kreegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
zeker wel, na 24 uur moet je er zelfs voor betalen op tv.
Daar zou je voor betaald moeten krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
zeker wel, na 24 uur moet je er zelfs voor betalen op tv.
Goh dat wist ik nog niet man.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doen ze expres zodat je niet kan zappen.
Ik kan wel zappenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doen ze expres zodat je niet kan zappen.
Tom Selleck in een potje ????quote:
Die werkt wel, je moet alleen even iets aanzetten wat je al opgenomen hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom werkt de doorspoelknop op mijn afstandsbediening niet
Ik heb nog sensationele Lingobeelden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Die werkt wel, je moet alleen even iets aanzetten wat je al opgenomen hebt
Bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Lipfinity blijf inderdaad lang zitten, maar is wel hardstikke duur.
Daar zou ik ook snel doorheen spoelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog sensationele Lingobeelden.
Alleen als je er een volle pak van opvreet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
Vitalu, alsof je daardoor alles aankan.
een of ander neger moest dansen en dat ging wat te sensueelquote:
Je mag erbij gaan zitten heurquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Spannend heur. Ik sta te trillen op m'n beentjes.
Ik ook, en dan weet ik niet eens wie fluistermuts isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef remcoP het volgende:
Ik vind tess bijna erger dan de fluistermuts bij expeditie poolcirkel.
Eens, en ik ken fluistermuts ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, en dan weet ik niet eens wie fluistermuts is
Nee die fluistermuts was erger. Wat een irritante trut was dat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef remcoP het volgende:
Ik vind tess bijna erger dan de fluistermuts bij expeditie poolcirkel.
Laura Versterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Meer dan anders?quote:
Lauren Versterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |