abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:34:02 #1
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123517209
Welkom in het centrale Facebooktopic!
Facebook wordt met de dag populairder en de klachten groeien ook. Hierom kan een verzameltopic met de meeste klachten wel handig zijn.
Voorbeeld uit een eerder deel:

quote:
18s.gif Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.

Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen. ;) en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden :D

Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.

Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever :D
Regels:
Dit is géén slowchattopic
Geen facebooklinkjes/privégegevens posten
áls je een status van iemand wilt laten zien, typ het over of maak een printscreen waar je de naam weghaalt.

Laatste posts:

Win Share Like acties :r
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:44:04 #2
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123517646
De laatste tijd word ik door veel mensen ontvriend. Nou ja, mij best. Maar dan ben je dus geen vrienden meer met ze, maar je krijgt nog wel continu hun statusupdates in je timeline. Persoonlijk zou ik graag een mailtje krijgen als mensen die mij ontvolgd hebben...
pi_123517796
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef Finland. het volgende:
De laatste tijd wordt ik door veel mensen ontvriend. Nou ja, mij best. Maar dan ben je dus geen vrienden meer met ze, maar je krijgt nog wel continu hun statusupdates in je timeline. Persoonlijk zou ik graag een mailtje krijgen als mensen die mij ontvolgd hebben...
Let op je grammatica.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:49:13 #4
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123517871
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Let op je grammatica.
Oh, hier moet ik mij even heel diep voor schamen :@! Zelfs dat ik even met mijn hoofd ergens anders zit vind ik geen excuus. Kan zelf totaal niet tegen dit soort fouten |:(.
pi_123518039
Mensen die hun profielfoto of omslagfoto (vrijwel) dagelijks veranderen. Meestal iets vaags, om een dagje later weer terug te switchen. Puur geaandachtshoer ook.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:10:30 #6
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_123518972
quote:
De laatste tijd word ik door veel mensen ontvriend. Nou ja, mij best. Maar dan ben je dus geen vrienden meer met ze, maar je krijgt nog wel continu hun statusupdates in je timeline.
Hoe kun je nog statusupdates krijgen als je geen vrienden meer met hun bent?
Volgens mij kan dat alleen als hun deze instelling hebben aangezet:
https://www.facebook.com/settings?tab=followers
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:13:28 #7
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123519140
quote:
De laatste tijd word ik door veel mensen ontvriend. Nou ja, mij best. Maar dan ben je dus geen vrienden meer met ze, maar je krijgt nog wel continu hun statusupdates in je timeline. Persoonlijk zou ik graag een mailtje krijgen als mensen die mij ontvolgd hebben...
Hoe kan dat. Als iemand je ontvriendt, ontvang je zijn of haar berichten toch niet meer?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123519670
Wanneer je je profiel alleen voor vrienden zichtbaar hebt ingesteld, lijkt mij niet dat wanneer ze je ontvrienden, dat ze dan nog toegang hebben tot iets wat op je profiel staat.

hoop ik
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:31:31 #9
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123520054
Nou, je bent dan geen vrienden meer met ze, maar nog wel geabonneerd op hun statusupdates, zodoende.
pi_123520676
Ja dat moeten ze toestaan, dus als anderen JOUW statusupdates nog zien, heb jij daar ergens toestemming voor gegeven, toch?! ;)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:58:00 #11
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123521056
Nee, maar ZIJ ontvrienden mij. IK blijf nog steeds hun statusupdates zien, terwijl ik allang geen vrienden meer met ze ben omdat zij mij ontvriend hebben.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:05:24 #12
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_123521326
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef Finland. het volgende:
Nee, maar ZIJ ontvrienden mij. IK blijf nog steeds hun statusupdates zien, terwijl ik allang geen vrienden meer met ze ben omdat zij mij ontvriend hebben.
Als je iemand ontvriendt krijg je ook de mogelijkheid om diegene te blokkeren. Dan zie je diegene niet meer in je statusupdates.
Denk dat dat ook geldt voor jouw situatie.
"Weet je zeker dat je [naam] als vriend wilt verwijderen? (Opmerking: [naam] volgt je openbare updates tenzij je haar blokkeert door op de link Rapporteren/blokkeren te klikken op haar profiel of je abonnementen uitschakelt.)"

Ga naar diegene z'n pagina toe, en naast + vriendje toevoegen staat er zo'n tandwiel waar je diegene kunt blokkeren.
"[naam] blokkeren
Blokkeren houdt in dat je elkaar op Facebook niet meer kunt zien en geen contact meer met elkaar kunt opnemen"

En zo niet dan vraag je aan diegene of hij je wilt blokkeren.
Kaleidoscopiklimax
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:34:05 #13
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_123522527
In 1 week:

"Zoveel liefde vor mijn zoon!!!

You make me the proudest mom of the hole world♥♥"

"Dylano vind zn trein helemaal geweldig.....
Alleen de rails istie minder blij mee dies al gesloopt haahahahaha...."

"Zo vanaf vandaag f lano in zn onderbroek laten lopen zonder luier aan en kijken of die aangeeft mama plassen......
Nu uurtje zonder luier en nog droog♥"

"straks naar et cb met lano♥"

"lano douche aankleden ..
dan richting et cb....kijken wat ze te lullen hebben"

+ Acht foto's van haar en d'r kind 'lano'.

"Lano kotst alles onder!!
Met vloedgolven uit zn mond!! Pff"

Een plaatje met melancholisch gezeik over kinderen.

Alleen al over haar kind. Ook wel 'my prouth'.
En dan nog 10 statusupdates over haar puppy die pas over 2 weken bij haar komt.

Nog wat gezeik over haar moeder en haar 'mannetje' (die is 32 en zij is 24). Dat ze iemand die ze 1x heeft ontmoet (of waarschijnlijk nooit want het is een internetvriendin) als een beste vriendin beschouwt. Helemaal trots en alles.

En nog wat leuke statusjes.
"Heb et gehad met de mensen die mij dwars zitten of willen zitten... Ik heb mn eigen leven en ik leef die op de manier hoe ik die verdomme zelf wil!! Laat mij met rust.... !! Voordat et dalijk egt uit de hand loop!!

@ gelukkig zijn met mijn leven & mn 2 mannetjez♥"

"Als ik terug denk aan 3 jaar geleden wask zo gelukkig met je... Veeelste veeel ups & downs gehad... Zelfs vaak uitmekaar gegaan...nu 3 jaar en 3 maanden zijn wij nog steeds een stel ... Jij bent mijn steun en toeverlaat mijn leven mijn trots♥ ik hou heel veel van je [naam] en nooit laat ik je los♥♥

Wij samen vanaf 18/12/09♥"

(Even voor de duidelijkheid: Er waren soms dagen waar het letterlijk om de 5 minuten aan- en uitging.)

[drama-alert]
"ik vecht nergens meer voor o_O"

"waarom ga ik nooit eens een x omhoog inplaats van naar beneden daleb gvd!!! @ graf k leven!! :-@"

":'("

"haaaat mn leven!!!!!!"

"Hou dit niet meer vol :'("
[/drama-alert]

En dat is dan gemengd met reacties als in: ik ben zwaar gelukkig ♥♥♥♥♥♥ enzo :')
Kaleidoscopiklimax
pi_123522698
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:34 schreef RadioSlut het volgende:
In 1 week:

Alleen de rails istie minder blij mee dies al gesloopt haahahahaha...."

"Zo vanaf vandaag f lano in zn onderbroek laten lopen zonder luier aan en kijken of die aangeeft mama plassen......
Nu uurtje zonder luier en nog droog♥"

"straks naar et cb met lano♥"

"lano douche aankleden ..
dan richting et cb....kijken wat ze te lullen hebben"

+ Acht foto's van haar en d'r kind 'lano'.

"Lano kotst alles onder!!
Met vloedgolven uit zn mond!! Pff"

Een plaatje met melancholisch gezeik over kinderen.

Alleen al over haar kind. Ook wel 'my prouth'.
En dan nog 10 statusupdates over haar puppy die pas over 2 weken bij haar komt.

Nog wat gezeik over haar moeder en haar 'mannetje' (die is 32 en zij is 24). Dat ze iemand die ze 1x heeft ontmoet (of waarschijnlijk nooit want het is een internetvriendin) als een beste vriendin beschouwt. Helemaal trots en alles.

En nog wat leuke statusjes.
"Heb et gehad met de mensen die mij dwars zitten of willen zitten... Ik heb mn eigen leven en ik leef die op de manier hoe ik die verdomme zelf wil!! Laat mij met rust.... !! Voordat et dalijk egt uit de hand loop!!

@ gelukkig zijn met mijn leven & mn 2 mannetjez♥"

"Als ik terug denk aan 3 jaar geleden wask zo gelukkig met je... Veeelste veeel ups & downs gehad... Zelfs vaak uitmekaar gegaan...nu 3 jaar en 3 maanden zijn wij nog steeds een stel ... Jij bent mijn steun en toeverlaat mijn leven mijn trots♥ ik hou heel veel van je [naam] en nooit laat ik je los♥♥

Wij samen vanaf 18/12/09♥"

(Even voor de duidelijkheid: Er waren soms dagen waar het letterlijk om de 5 minuten aan- en uitging.)

[drama-alert]
"ik vecht nergens meer voor o_O"

"waarom ga ik nooit eens een x omhoog inplaats van naar beneden daleb gvd!!! @ graf k leven!! :-@"

":'("

"haaaat mn leven!!!!!!"

"Hou dit niet meer vol :'("
[/drama-alert]

En dat is dan gemengd met reacties als in: ik ben zwaar gelukkig ♥♥♥♥♥♥ enzo :')
Dat soort mensen niet eruit flikkeren :')
pi_123523056
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef Finland. het volgende:
Dit vind ik heel raar. Ik heb laatst ook een aantal mensen verwijderd, het is toch niet de bedoeling dat ze mijn statusupdates nog zien :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 00:34:14 #16
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_123524860
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat soort mensen niet eruit flikkeren :')
Zij heeft mij eruit geflikkerd! :'(
Werd geïnspireerd door een post in het vorige topic. :Y
Kaleidoscopiklimax
pi_123527965
:'(
pi_123528143
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Dit vind ik heel raar. Ik heb laatst ook een aantal mensen verwijderd, het is toch niet de bedoeling dat ze mijn statusupdates nog zien :')
Dat kan ook helemaal niet. Eruit is eruit dus dan volg je niets meer van die persoon en andersom.
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 08:20:24 #19
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123528320
quote:
En al die andere werkelozen dan?
Ik zag laatst het "spoedbericht" over de 52 paarden die naar de slacht gaan weer.
pi_123528478
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 08:20 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

En al die andere werkelozen dan?
Ik zag laatst het "spoedbericht" over de 52 paarden die naar de slacht gaan weer.
Heb ook zo'n moedertje op FB die klakkeloos als deelt, oa dat 52 paarden verhaal, de snelle aardbei, de waar schuwing van de politie en die auto met flitser in de skibox. Heb het één keer in m'n hoofd gehaald om erop te reageren dat het oud nieuws was (dat paarden verhaal) en toen ging ze helemaal door het lint dat ik iets meer gevoel moest hebben voor problemen in deze wereld. Wtf... :')
pi_123529244
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 07:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat kan ook helemaal niet. Eruit is eruit dus dan volg je niets meer van die persoon en andersom.
^O^
  zaterdag 2 maart 2013 @ 10:53:02 #22
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_123529778

"Snap het probleem niet van dat paardenvlees in rundvlees producten!! Het is gewoon de natuur zoals je kan zien!! "

:N
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:01:19 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123529932
quote:
In 1 week:

(...shit...)

Godverdomme :') Via via heb ik ook van die sjappies in mijn netwerk, gelukkig niet bevriend. Zo te zien is haar wereld klein als ze de hele tijd post over de kots, kak en gesloopte speelgoed van zoonlief.

Ik heb er eentje die rustig vrij grafisch verteld over de poeptaferelen van haar kinderen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_123532436
quote:
Dylano
Dat alleen zegt al genoeg.
pi_123532507
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Dan ben je nog lid van hun feeds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')