Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Let op je grammatica.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef Finland. het volgende:
De laatste tijd wordt ik door veel mensen ontvriend. Nou ja, mij best. Maar dan ben je dus geen vrienden meer met ze, maar je krijgt nog wel continu hun statusupdates in je timeline. Persoonlijk zou ik graag een mailtje krijgen als mensen die mij ontvolgd hebben...
Oh, hier moet ik mij even heel diep voor schamenquote:
Hoe kun je nog statusupdates krijgen als je geen vrienden meer met hun bent?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef Finland. het volgende:
De laatste tijd word ik door veel mensen ontvriend. Nou ja, mij best. Maar dan ben je dus geen vrienden meer met ze, maar je krijgt nog wel continu hun statusupdates in je timeline.
Hoe kan dat. Als iemand je ontvriendt, ontvang je zijn of haar berichten toch niet meer?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef Finland. het volgende:
De laatste tijd word ik door veel mensen ontvriend. Nou ja, mij best. Maar dan ben je dus geen vrienden meer met ze, maar je krijgt nog wel continu hun statusupdates in je timeline. Persoonlijk zou ik graag een mailtje krijgen als mensen die mij ontvolgd hebben...
Als je iemand ontvriendt krijg je ook de mogelijkheid om diegene te blokkeren. Dan zie je diegene niet meer in je statusupdates.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef Finland. het volgende:
Nee, maar ZIJ ontvrienden mij. IK blijf nog steeds hun statusupdates zien, terwijl ik allang geen vrienden meer met ze ben omdat zij mij ontvriend hebben.
Dat soort mensen niet eruit flikkerenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:34 schreef RadioSlut het volgende:
In 1 week:
"Zoveel liefde vor mijn zoon!!!
You make me the proudest mom of the hole world♥♥"
"Dylano vind zn trein helemaal geweldig.....
Alleen de rails istie minder blij mee dies al gesloopt haahahahaha...."
"Zo vanaf vandaag f lano in zn onderbroek laten lopen zonder luier aan en kijken of die aangeeft mama plassen......
Nu uurtje zonder luier en nog droog♥"
"straks naar et cb met lano♥"
"lano douche aankleden ..
dan richting et cb....kijken wat ze te lullen hebben"
+ Acht foto's van haar en d'r kind 'lano'.
"Lano kotst alles onder!!
Met vloedgolven uit zn mond!! Pff"
Een plaatje met melancholisch gezeik over kinderen.
Alleen al over haar kind. Ook wel 'my prouth'.
En dan nog 10 statusupdates over haar puppy die pas over 2 weken bij haar komt.
Nog wat gezeik over haar moeder en haar 'mannetje' (die is 32 en zij is 24). Dat ze iemand die ze 1x heeft ontmoet (of waarschijnlijk nooit want het is een internetvriendin) als een beste vriendin beschouwt. Helemaal trots en alles.
En nog wat leuke statusjes.
"Heb et gehad met de mensen die mij dwars zitten of willen zitten... Ik heb mn eigen leven en ik leef die op de manier hoe ik die verdomme zelf wil!! Laat mij met rust.... !! Voordat et dalijk egt uit de hand loop!!
@ gelukkig zijn met mijn leven & mn 2 mannetjez♥"
"Als ik terug denk aan 3 jaar geleden wask zo gelukkig met je... Veeelste veeel ups & downs gehad... Zelfs vaak uitmekaar gegaan...nu 3 jaar en 3 maanden zijn wij nog steeds een stel ... Jij bent mijn steun en toeverlaat mijn leven mijn trots♥ ik hou heel veel van je [naam] en nooit laat ik je los♥♥
Wij samen vanaf 18/12/09♥"
(Even voor de duidelijkheid: Er waren soms dagen waar het letterlijk om de 5 minuten aan- en uitging.)
[drama-alert]
"ik vecht nergens meer voor o_O"
"waarom ga ik nooit eens een x omhoog inplaats van naar beneden daleb gvd!!! @ graf k leven!! :-@"
":'("
"haaaat mn leven!!!!!!"
"Hou dit niet meer vol"
[/drama-alert]
En dat is dan gemengd met reacties als in: ik ben zwaar gelukkig ♥♥♥♥♥♥ enzo
Dit vind ik heel raar. Ik heb laatst ook een aantal mensen verwijderd, het is toch niet de bedoeling dat ze mijn statusupdates nog zienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef Finland. het volgende:
Nee, maar ZIJ ontvrienden mij. IK blijf nog steeds hun statusupdates zien, terwijl ik allang geen vrienden meer met ze ben omdat zij mij ontvriend hebben.
Zij heeft mij eruit geflikkerd!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat soort mensen niet eruit flikkeren
Dat kan ook helemaal niet. Eruit is eruit dus dan volg je niets meer van die persoon en andersom.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dit vind ik heel raar. Ik heb laatst ook een aantal mensen verwijderd, het is toch niet de bedoeling dat ze mijn statusupdates nog zien
En al die andere werkelozen dan?quote:
Heb ook zo'n moedertje op FB die klakkeloos als deelt, oa dat 52 paarden verhaal, de snelle aardbei, de waar schuwing van de politie en die auto met flitser in de skibox. Heb het één keer in m'n hoofd gehaald om erop te reageren dat het oud nieuws was (dat paarden verhaal) en toen ging ze helemaal door het lint dat ik iets meer gevoel moest hebben voor problemen in deze wereld. Wtf...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En al die andere werkelozen dan?
Ik zag laatst het "spoedbericht" over de 52 paarden die naar de slacht gaan weer.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 07:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat kan ook helemaal niet. Eruit is eruit dus dan volg je niets meer van die persoon en andersom.
Godverdommequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:34 schreef RadioSlut het volgende:
In 1 week:
"Zoveel liefde vor mijn zoon!!!
You make me the proudest mom of the hole world♥♥"
"Dylano vind zn trein helemaal geweldig.....
(...shit...)
En dat is dan gemengd met reacties als in: ik ben zwaar gelukkig ♥♥♥♥♥♥ enzo
Dan ben je nog lid van hun feeds.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dit vind ik heel raar. Ik heb laatst ook een aantal mensen verwijderd, het is toch niet de bedoeling dat ze mijn statusupdates nog zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |