abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:34:02 #1
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123517209
Welkom in het centrale Facebooktopic!
Facebook wordt met de dag populairder en de klachten groeien ook. Hierom kan een verzameltopic met de meeste klachten wel handig zijn.
Voorbeeld uit een eerder deel:

quote:
18s.gif Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.

Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen. ;) en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden :D

Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.

Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever :D
Regels:
Dit is géén slowchattopic
Geen facebooklinkjes/privégegevens posten
áls je een status van iemand wilt laten zien, typ het over of maak een printscreen waar je de naam weghaalt.

Laatste posts:

Win Share Like acties :r
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:44:04 #2
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123517646
De laatste tijd word ik door veel mensen ontvriend. Nou ja, mij best. Maar dan ben je dus geen vrienden meer met ze, maar je krijgt nog wel continu hun statusupdates in je timeline. Persoonlijk zou ik graag een mailtje krijgen als mensen die mij ontvolgd hebben...
pi_123517796
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef Finland. het volgende:
De laatste tijd wordt ik door veel mensen ontvriend. Nou ja, mij best. Maar dan ben je dus geen vrienden meer met ze, maar je krijgt nog wel continu hun statusupdates in je timeline. Persoonlijk zou ik graag een mailtje krijgen als mensen die mij ontvolgd hebben...
Let op je grammatica.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:49:13 #4
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123517871
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Let op je grammatica.
Oh, hier moet ik mij even heel diep voor schamen :@! Zelfs dat ik even met mijn hoofd ergens anders zit vind ik geen excuus. Kan zelf totaal niet tegen dit soort fouten |:(.
pi_123518039
Mensen die hun profielfoto of omslagfoto (vrijwel) dagelijks veranderen. Meestal iets vaags, om een dagje later weer terug te switchen. Puur geaandachtshoer ook.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:10:30 #6
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_123518972
quote:
De laatste tijd word ik door veel mensen ontvriend. Nou ja, mij best. Maar dan ben je dus geen vrienden meer met ze, maar je krijgt nog wel continu hun statusupdates in je timeline.
Hoe kun je nog statusupdates krijgen als je geen vrienden meer met hun bent?
Volgens mij kan dat alleen als hun deze instelling hebben aangezet:
https://www.facebook.com/settings?tab=followers
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:13:28 #7
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123519140
quote:
De laatste tijd word ik door veel mensen ontvriend. Nou ja, mij best. Maar dan ben je dus geen vrienden meer met ze, maar je krijgt nog wel continu hun statusupdates in je timeline. Persoonlijk zou ik graag een mailtje krijgen als mensen die mij ontvolgd hebben...
Hoe kan dat. Als iemand je ontvriendt, ontvang je zijn of haar berichten toch niet meer?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123519670
Wanneer je je profiel alleen voor vrienden zichtbaar hebt ingesteld, lijkt mij niet dat wanneer ze je ontvrienden, dat ze dan nog toegang hebben tot iets wat op je profiel staat.

hoop ik
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:31:31 #9
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123520054
Nou, je bent dan geen vrienden meer met ze, maar nog wel geabonneerd op hun statusupdates, zodoende.
pi_123520676
Ja dat moeten ze toestaan, dus als anderen JOUW statusupdates nog zien, heb jij daar ergens toestemming voor gegeven, toch?! ;)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:58:00 #11
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123521056
Nee, maar ZIJ ontvrienden mij. IK blijf nog steeds hun statusupdates zien, terwijl ik allang geen vrienden meer met ze ben omdat zij mij ontvriend hebben.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:05:24 #12
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_123521326
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef Finland. het volgende:
Nee, maar ZIJ ontvrienden mij. IK blijf nog steeds hun statusupdates zien, terwijl ik allang geen vrienden meer met ze ben omdat zij mij ontvriend hebben.
Als je iemand ontvriendt krijg je ook de mogelijkheid om diegene te blokkeren. Dan zie je diegene niet meer in je statusupdates.
Denk dat dat ook geldt voor jouw situatie.
"Weet je zeker dat je [naam] als vriend wilt verwijderen? (Opmerking: [naam] volgt je openbare updates tenzij je haar blokkeert door op de link Rapporteren/blokkeren te klikken op haar profiel of je abonnementen uitschakelt.)"

Ga naar diegene z'n pagina toe, en naast + vriendje toevoegen staat er zo'n tandwiel waar je diegene kunt blokkeren.
"[naam] blokkeren
Blokkeren houdt in dat je elkaar op Facebook niet meer kunt zien en geen contact meer met elkaar kunt opnemen"

En zo niet dan vraag je aan diegene of hij je wilt blokkeren.
Kaleidoscopiklimax
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:34:05 #13
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_123522527
In 1 week:

"Zoveel liefde vor mijn zoon!!!

You make me the proudest mom of the hole world♥♥"

"Dylano vind zn trein helemaal geweldig.....
Alleen de rails istie minder blij mee dies al gesloopt haahahahaha...."

"Zo vanaf vandaag f lano in zn onderbroek laten lopen zonder luier aan en kijken of die aangeeft mama plassen......
Nu uurtje zonder luier en nog droog♥"

"straks naar et cb met lano♥"

"lano douche aankleden ..
dan richting et cb....kijken wat ze te lullen hebben"

+ Acht foto's van haar en d'r kind 'lano'.

"Lano kotst alles onder!!
Met vloedgolven uit zn mond!! Pff"

Een plaatje met melancholisch gezeik over kinderen.

Alleen al over haar kind. Ook wel 'my prouth'.
En dan nog 10 statusupdates over haar puppy die pas over 2 weken bij haar komt.

Nog wat gezeik over haar moeder en haar 'mannetje' (die is 32 en zij is 24). Dat ze iemand die ze 1x heeft ontmoet (of waarschijnlijk nooit want het is een internetvriendin) als een beste vriendin beschouwt. Helemaal trots en alles.

En nog wat leuke statusjes.
"Heb et gehad met de mensen die mij dwars zitten of willen zitten... Ik heb mn eigen leven en ik leef die op de manier hoe ik die verdomme zelf wil!! Laat mij met rust.... !! Voordat et dalijk egt uit de hand loop!!

@ gelukkig zijn met mijn leven & mn 2 mannetjez♥"

"Als ik terug denk aan 3 jaar geleden wask zo gelukkig met je... Veeelste veeel ups & downs gehad... Zelfs vaak uitmekaar gegaan...nu 3 jaar en 3 maanden zijn wij nog steeds een stel ... Jij bent mijn steun en toeverlaat mijn leven mijn trots♥ ik hou heel veel van je [naam] en nooit laat ik je los♥♥

Wij samen vanaf 18/12/09♥"

(Even voor de duidelijkheid: Er waren soms dagen waar het letterlijk om de 5 minuten aan- en uitging.)

[drama-alert]
"ik vecht nergens meer voor o_O"

"waarom ga ik nooit eens een x omhoog inplaats van naar beneden daleb gvd!!! @ graf k leven!! :-@"

":'("

"haaaat mn leven!!!!!!"

"Hou dit niet meer vol :'("
[/drama-alert]

En dat is dan gemengd met reacties als in: ik ben zwaar gelukkig ♥♥♥♥♥♥ enzo :')
Kaleidoscopiklimax
pi_123522698
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:34 schreef RadioSlut het volgende:
In 1 week:

"Zo vanaf vandaag f lano in zn onderbroek laten lopen zonder luier aan en kijken of die aangeeft mama plassen......

Nog wat gezeik over haar moeder en haar 'mannetje' (die is 32 en zij is 24). Dat ze iemand die ze 1x heeft ontmoet (of waarschijnlijk nooit want het is een internetvriendin) als een beste vriendin beschouwt. Helemaal trots en alles.

"Heb et gehad met de mensen die mij dwars zitten of willen zitten... Ik heb mn eigen leven en ik leef die op de manier hoe ik die verdomme zelf wil!! Laat mij met rust.... !! Voordat et dalijk egt uit de hand loop!!

"Als ik terug denk aan 3 jaar geleden wask zo gelukkig met je... Veeelste veeel ups & downs gehad... Zelfs vaak uitmekaar gegaan...nu 3 jaar en 3 maanden zijn wij nog steeds een stel ... Jij bent mijn steun en toeverlaat mijn leven mijn trots♥ ik hou heel veel van je [naam] en nooit laat ik je los♥♥

(Even voor de duidelijkheid: Er waren soms dagen waar het letterlijk om de 5 minuten aan- en uitging.)

[drama-alert]

"waarom ga ik nooit eens een x omhoog inplaats van naar beneden daleb gvd!!! @ graf k leven!! :-@"

"haaaat mn leven!!!!!!"

[/drama-alert]

En dat is dan gemengd met reacties als in: ik ben zwaar gelukkig ♥♥♥♥♥♥ enzo :')
Dat soort mensen niet eruit flikkeren :')
pi_123523056
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef Finland. het volgende:
Dit vind ik heel raar. Ik heb laatst ook een aantal mensen verwijderd, het is toch niet de bedoeling dat ze mijn statusupdates nog zien :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 00:34:14 #16
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_123524860
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat soort mensen niet eruit flikkeren :')
Zij heeft mij eruit geflikkerd! :'(
Werd geïnspireerd door een post in het vorige topic. :Y
Kaleidoscopiklimax
pi_123527965
:'(
pi_123528143
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Dit vind ik heel raar. Ik heb laatst ook een aantal mensen verwijderd, het is toch niet de bedoeling dat ze mijn statusupdates nog zien :')
Dat kan ook helemaal niet. Eruit is eruit dus dan volg je niets meer van die persoon en andersom.
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 08:20:24 #19
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123528320
quote:
En al die andere werkelozen dan?
Ik zag laatst het "spoedbericht" over de 52 paarden die naar de slacht gaan weer.
pi_123528478
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 08:20 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

En al die andere werkelozen dan?
Ik zag laatst het "spoedbericht" over de 52 paarden die naar de slacht gaan weer.
Heb ook zo'n moedertje op FB die klakkeloos als deelt, oa dat 52 paarden verhaal, de snelle aardbei, de waar schuwing van de politie en die auto met flitser in de skibox. Heb het één keer in m'n hoofd gehaald om erop te reageren dat het oud nieuws was (dat paarden verhaal) en toen ging ze helemaal door het lint dat ik iets meer gevoel moest hebben voor problemen in deze wereld. Wtf... :')
pi_123529244
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 07:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat kan ook helemaal niet. Eruit is eruit dus dan volg je niets meer van die persoon en andersom.
^O^
  zaterdag 2 maart 2013 @ 10:53:02 #22
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_123529778

"Snap het probleem niet van dat paardenvlees in rundvlees producten!! Het is gewoon de natuur zoals je kan zien!! "

:N
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:01:19 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123529932
quote:
In 1 week:

(...shit...)

Godverdomme :') Via via heb ik ook van die sjappies in mijn netwerk, gelukkig niet bevriend. Zo te zien is haar wereld klein als ze de hele tijd post over de kots, kak en gesloopte speelgoed van zoonlief.

Ik heb er eentje die rustig vrij grafisch verteld over de poeptaferelen van haar kinderen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_123532436
quote:
Dylano
Dat alleen zegt al genoeg.
pi_123532507
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Dan ben je nog lid van hun feeds.
pi_123532944
Het lijkt ook wel dat, hoe meer meuk/updates ect. ik blokkeer, hoe meer onzin er voor in de plaats komt. Ik krijg nu ook opeens " voorgestelde pagina's" in mijn timeline. Rot eens op met die zooi of zorg ervoor dat ik het met ėėn muisklik kan verbergen. Begin bijna terug te verlangen naar Hyves waar dit wel kon...

En de share en win acties zijn nu vaak foto's geworden die mensen delen, en die kun je niet rapporteren als spam! Stelletje ratten!

[ Bericht 18% gewijzigd door Scriptascripta op 02-03-2013 13:07:24 (Aanvullinkje) ]
pi_123535423
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Godverdomme :') Via via heb ik ook van die sjappies in mijn netwerk, gelukkig niet bevriend. Zo te zien is haar wereld klein als ze de hele tijd post over de kots, kak en gesloopte speelgoed van zoonlief.

Ik heb er eentje die rustig vrij grafisch verteld over de poeptaferelen van haar kinderen.
Oh die had ik er af geflikkerd , ik zit niet te wachten op dat soort berichten :(
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:44:02 #28
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_123535986
quote:
In 1 week:

[drama-alert]

"haaaat mn leven!!!!!!"

[/drama-alert]

vriendin van jou? :D
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:33:33 #29
394711 A.Jensen
I never asked for this..
pi_123537298
Er is onlangs weer iemand moeder geworden in mijn vriendenlijst en jawel hoor..

"album: Me kleine ventje<3 toegevoegd"

"Mijn knappe nichtje&Neefje (foto)"

"Dag begon al goed, Me kleine schat de hele nacht doorgeslapen voor het eerst :) Laatste fles om half 10 en pas om half 7 wakker :) Zo trots!! Vanmiddag na het cb geweest.. Milan weeg nu 3915gram, En is 55cm :) Alleen krijg hij fysio voor zijn nekje.."

"Mijn mooie mannetje ♥ (foto)"

"Vandaag gezellig een dagje na me zus en de kindjes :).. Lekker witlofschotel eten.."

"Zo huis weer gepoets.. Nu de kleine nog in bad en dan lekker met de pootjes omhoog op de bank :)"

"Lekker met de kleine wezen wandelen :) Hij vond het heerlijk, Lag maar te loeren hihi ♥"

"Me lieve ventje ♥ HouVanJouW !! (foto)"

"Wandelwagen ook binnen :) Vanmiddag maar eens een stukje wandelen met me kleine schatje ♥ Als het weer een beetje mee zit :)"

En ga zo maar door..

En al die reacties van pittige kapsels die geen doel meer hebben "wat een lieverd!, wat een mooie foto, trots! wat een leuk kereltje..hihihihihi" etc.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:39:46 #30
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123537509
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:33 schreef A.Jensen het volgende:

[...]
Vreselijk inderdaad. Ik heb een Facebookvriendin die continu foto's post van haar schattige (lees: irritante) neefje. En laatst had ze 34(!) foto's tegelijk gepost van een of andere baby die allemaal grappige ( :{ ) petjes enzo op had. -O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:41:02 #32
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123537548
quote:
In 1 week:

[...]
Wat een kutleven heb je dan zeg, excusez le mot.

In the hole world. :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:41:40 #33
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123537565
quote:
Dit vind ik wel aardig kloppen.
pi_123539025
quote:
Wat een baas.

Dik 42.000 kudde schapen. :') :')

Daarbij, al zou het niet mogen; politie mag in sommige situaties ook te hard rijden, misschien was hij ook wel met een noodsituatie bezig. Waar bemoeien al die mensen zich.

Door delen en liken zal vast ook wel iets plotseling op tv komen. :') :') :')
pi_123539114
  zaterdag 2 maart 2013 @ 16:30:52 #36
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123539237
Jeroen Pater all rights reserved :')
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:12:37 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123540464
quote:
Het kopieerapparaat uit de supermarkt heeft gebeld en wil zijn toner terug ;(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator zaterdag 2 maart 2013 @ 17:23:33 #38
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_123540881
Ik heb een pittige huisvrouw in m'n vriendenlijst met een kook- en eetobsessie ;( :

O.k ik moet echt viezer gaan koken!! Heb zo ontzettend teveel gegeten....:(((. Voor mij geld echt: ogen zijn VEEL groter dan de maag.....

Homemade erwtensoep en als toet chocolade,noten,kersencakjes met chocoglazuur.... Verder aan t twijfelen: gaan we wel/niet naar de lichtstoet straks.......... Of op t bankje met leuke film,hapjes n goed flesje rood!

Pannekoeken bakken!!! Meisjes hebben supr geslapen met zn 3-tjes! Dadelijk beetje bakken n voorkoken voor volgende logeerpartij!

Hoe blij kun je zijn met paar leuke Jamie Oliver schaaltjes+oliekannetje voor bijna niks bij a&h! Heeeel blij dus!:)))

Wat gaan we doen vandaag?? Dadelijk nog verse vis halen en dan de hele dag koken,bakken,tafel stylen,prosecco+wijntjes koud zetten.... Vanavond op de Schoolstraat Femmes Culinaires: ons eigen thuiskookclubje met 5 kookgekke vrouwen;)) zin in!!!!

zit nu op blz 2 van Nigellissima en het zijn al twee superrecepten! Jij het hoofd nog koel in the kitchen? Ik nu aan de witte port en Fee speelt bij Jules. Me likey :-)

Nagenieten met glaasje wijn van eerste avond van ons kookclubje! Was supr gezellig en verheug me nu al op 31 mei onze volgende kookdate!!!

Bolognese saus op pruttelen op t fornuis.... (Met lekker veel rode wijn)
Dadelijk komt oma de muppets naar huis brengen na logeerfeestje en eet ze lekker bordje mee....
Vanavond filmpje op de bank met Rob#heerlijklekkerniksmoetenweekend!!!
F.K.A. SuperwormJim
pi_123545394
Sinds een aantal dagen is echt iedere foto op Facebook ronduit fucked up. Ze laden niet of slechts in een of andere extreem lage resolutie ofzo. Nog iemand last van? Alsof hun fotoserver opeens extreem kut is geworden.
pi_123545937
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef Xeanor het volgende:
Sinds een aantal dagen is echt iedere foto op Facebook ronduit fucked up. Ze laden niet of slechts in een of andere extreem lage resolutie ofzo. Nog iemand last van? Alsof hun fotoserver opeens extreem kut is geworden.
Ligt echt aan je internetverbinding denk ik :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123546071
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb een pittige huisvrouw in m'n vriendenlijst met een kook- en eetobsessie ;( :
_O-

Geen problemen met het laden van foto's hier (helaas, zou ik bijna zeggen.. :') ).
pi_123548887
Dit haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan:

pi_123572355
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:33 schreef A.Jensen het volgende:

"album: Me kleine ventje<3 toegevoegd"

"Mijn knappe nichtje&Neefje (foto)"

"Dag begon al goed, Me kleine schat de hele nacht doorgeslapen voor het eerst :) Laatste fles om half 10 en pas om half 7 wakker :) Zo trots!! Vanmiddag na het cb geweest.. Milan weeg nu 3915gram, En is 55cm :) Alleen krijg hij fysio voor zijn nekje.."

"Mijn mooie mannetje ♥ (foto)"

"Vandaag gezellig een dagje na me zus en de kindjes :).. Lekker witlofschotel eten.."

"Zo huis weer gepoets.. Nu de kleine nog in bad en dan lekker met de pootjes omhoog op de bank :)"

"Lekker met de kleine wezen wandelen :) Hij vond het heerlijk, Lag maar te loeren hihi ♥"

"Me lieve ventje ♥ HouVanJouW !! (foto)"

"Wandelwagen ook binnen :) Vanmiddag maar eens een stukje wandelen met me kleine schatje ♥ Als het weer een beetje mee zit :)"

En ga zo maar door..

En al die reacties van pittige kapsels die geen doel meer hebben "wat een lieverd!, wat een mooie foto, trots! wat een leuk kereltje..hihihihihi" etc.
Hahaha, ja erg herkenbaar... en vooral die reacties inderdaad!
Dezelfde types zijn ook vaak melodramatisch op "belangrijke" gebeurtenissen.
"Jasmijntje alweer 4 vandaag, wat vliegt de tijd.... ik weet nog goed dat ik 4 jaar geleden klaarstond om naar het ziekenhuis te gaan, wat een zware bevalling, maar wat was ik trots op mijn kleine meid toen ze in mijn arme lag, mijn kleine wonder..." :')

En dan uiteraard de reacties weer..."Ja daar mag je zeker trots op zijn!" "Wat een ontzettende mooie meid heb je toch" "Geniet ervan zo saampjes"
En het zijn alleen maar reacties van hippe huismoeders met pittige kapsels uiteraard, die zo lekker gek doen ;)
pi_123573484
"Werk: full time mama"

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 14:59:07 ]
pi_123575456
Maar het irritantst zijn toch de mensen die hashtags op facebook gebruiken. Gelijk ontvrienden :W
pi_123575683
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Baron_Boterham het volgende:
Maar het irritantst zijn toch de mensen die hashtags op facebook gebruiken. Gelijk ontvrienden :W
Vooral in combinatie met instagram foto's. :') #schatje #liefje #popje #bff #loveu
pi_123576267
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

Vooral in combinatie met instagram foto's. :') #schatje #liefje #popje #bff #loveu
En dan nog de fotos waarop ze een rare smoel trekken en dan #crazy #weird #omg :')
pi_123584315
O.M.G. :'(

pi_123584560
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef YogaLove het volgende:

[ afbeelding ]
:{ :')
  zondag 3 maart 2013 @ 20:59:33 #50
394711 A.Jensen
I never asked for this..
pi_123589943
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:30 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

Dit dus ja, ik was even het woord "genieten" vergeten :')
  zondag 3 maart 2013 @ 21:17:54 #51
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_123591115
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef Montelly het volgende:

[..]

vriendin van jou? :D
Nee, dat is de potentiële misschien waarschijnlijke échte exvriendin van mn broer.
Even voor de duidelijkheid, of ze hebben nooit een relatie gehad, of dat wijf switcht constant tussen de vader van het kind en m'n broer. :') Dat weet ik niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat een kutleven heb je dan zeg, excusez le mot.

In the hole world. :')
prouth :') is erger :')
Kaleidoscopiklimax
  zondag 3 maart 2013 @ 21:33:58 #52
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_123592275
Afgelopen 24 uur minstens 200 tweets. :{
https://twitter.com/bigleader1994

Vanaf 2 februari 45,441 tweets
Dat is 1 maand! :')

[ Bericht 22% gewijzigd door RadioSlut op 03-03-2013 21:42:43 ]
Kaleidoscopiklimax
pi_123593428
Vanaf dinsdag zullen de 'genieten van de zon' berichten ook wel weer om je oren vliegen in mijn timeline....
  zondag 3 maart 2013 @ 21:59:10 #54
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123593910
Oh gelukkig, dan hoef ik ook niet meer van mijn zolderkamer af om te weten dat het buiten mooi weer is :').
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 3 maart 2013 @ 22:09:09 #55
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_123594631
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:52 schreef Stansfield het volgende:
Vanaf dinsdag zullen de 'genieten van de zon' berichten ook wel weer om je oren vliegen in mijn timeline....
En terrasfoto's _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 3 maart 2013 @ 22:25:17 #56
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_123595826
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:59 schreef Finland. het volgende:
Oh gelukkig, dan hoef ik ook niet meer van mijn zolderkamer af om te weten dat het buiten mooi weer is :').
Heb je geen dakraam?
Kaleidoscopiklimax
  zondag 3 maart 2013 @ 22:33:25 #57
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123596343
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef RadioSlut het volgende:
Afgelopen 24 uur minstens 200 tweets. :{
https://twitter.com/bigleader1994

Vanaf 2 februari 45,441 tweets
Dat is 1 maand! :')
:T
Ok stelletje hokboeren
  maandag 4 maart 2013 @ 06:41:34 #58
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_123605365
pi_123606050

Dit kreeg ik ook via via te zien. 'Toch maar een zwangerschapsshoot gedaan.'

Need I say more...
pi_123606560
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:09 schreef Paul het volgende:

[..]

En terrasfoto's _O_
En foto's van lelijke voeten in teenslippers :r
pi_123606781
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 08:31 schreef RuckUngermans het volgende:
[ afbeelding ]

Need I say more...
GodverJesusChristusMo'tje!

Wtf is dit!!! Een zeekoe!!
pi_123606879
Oh, daar zit ook nog ergens een kind verstopt? :') :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:38:54 #63
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_123607175
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 08:31 schreef RuckUngermans het volgende:
[ afbeelding ]

Need I say more...
"Ziet er goed uit meis, geniet ervan met je drietjes!!!!11!"

:')

Sowieso is dat zwanger zijn nogal genieten als ik mijn TL moet geloven, zelfs na 8 maanden nog:
"heerlijk met mn mannetje en de kleine in mn buik tv kijken"

ga toch weg man, je gaat mij niet wijs maken dat het dan nog 'genieten geblazen' is..
Robert Moog died for our synths
  maandag 4 maart 2013 @ 10:01:05 #64
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_123607669
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef YogaLove het volgende:

[ afbeelding ]
Ik moest lachen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_123607745
Wat heb ik een rustige lieve timeline als ik dit zo allemaal lees O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123607806
Ik had er alleen eentje die constant moest vermelden hoe druk ze het wel niet had en hoe hard ze wel niet aan het studeren is. en die moeder: "Oh ik ben zo trots op je!"
Doei! :r :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_123607807
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:01 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ik moest lachen
Ik stiekem ook, het was btw een pittige moeder die deze plaatste.

De #lente is begonnen op mijn timeline, hashtags alles! *O*
#vakantie #strand #bikini

Zijn die mensen al buiten geweest vandaag? ;)

Niet dat ik niet blij ben dat eindelijk de #ZON schijnt! 8-)
pi_123608126
Hashtags zijn kanker :r
Man, wanneer houdt men daar eindelijk eens mee op
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 4 maart 2013 @ 10:24:45 #69
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123608232
Ik vind die hashtags ook echt debiel, je zit niet op twitter.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 4 maart 2013 @ 10:31:51 #70
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123608403
Je zou je maar kunnen storen aan hashtags :')
Ok stelletje hokboeren
  maandag 4 maart 2013 @ 10:36:44 #71
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_123608520
Best zielig, iemand met 600 vrienden op FB die naar een psycholoog gaat omdat ze niet kan omgaan met mensen en bijna geen 'echte' vrienden heeft.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 4 maart 2013 @ 10:38:29 #72
206580 Luxuria
pi_123608556
Ik heb iemand op Facebook die er echt alleen maar moppen en grappen op zet.
Enkele voorbeelden van de afgelopen week:

quote:
Er komt een zwerver een café binnenrennen en roept "een vork, een vork, geef me een vork". Zodra hij de vork heeft rent hij weer naar buiten.

Komt er vlak daarna nog een zwerver binnenrennen. "een vork, een vork, geef me een vork". Zodra hij de vork heeft rent hij weer naar buiten.

De 3e zwerver rent naar binnen en roept "een rietje, een rietje geef me een rietje". De barkeeper zegt "Jij krijgt een rietje als je me eerste even verteld wat er aan de hand is".

Daarop zegt de zwerver "Er is buiten iemand over zijn nek gegaan, maar de harde stukkies zijn allemaal al op"
quote:
“Gelooft u in vliegende schotels?”
“Ja zeker wel”, antwoord de man.”‘Heeft u er ooit een gezien?”
“Na mijn echtscheiding niet meer, nee.”
quote:
Een echtpaar van middelbare leeftijd heeft 2 bloedmooie tienerdochters.

Ze willen graag nog een zoon en besluiten om het nog 1 keer te proberen.

Na een paar maanden wordt de vrouw zwanger en bevalt 9 maanden later van een gezonde jongen.

Haar man gaat zo snel hij kan naar het ziekenhuis om zijn zoontje te bekijken.

Hij schikt zich rot want naast zijn vrouw ligt de lelijkste baby die hij ooit heeft gezien.

Hij zegt tegen zijn vrouw: "Ik kan onmogelijk de vader van dit afzichtelijke kind zijn, kijk eens wat een verschil met onze prachtige dochters"

Opeens realiseert hij zich wat er aan de hand kan zijn en vraagt streng aan zijn vrouw: "Je bent toch niet met een ander naar bed gegaan?"

De vrouw glimlacht lief en antwoordt: "Nee lieverd, dit keer niet."
quote:
Twee tomaten lopen
over straat. Vraagt de
een aan de ander:"Wat
wil jij later worden?

Antwoordt de ander:
"Ketchup."
quote:
Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas. De juf
krijgt het op haar zenuwen en vraagt:
"Pietje, wat is jouw probleem?"
Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de
derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar
de 3e klas".
De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de
directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten
legt de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan
zal ik hem even persoonlijk testen." zegt de directeur..
"Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in
de 1e klas".
De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur:
"Hoeveel is 3 x 3?"
Pietje: "9"
Directeur: "Hoeveel is 6 x 6 ?"
Pietje: "36"
En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas
behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt:
"Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan."
Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar vragen
mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar
eerste vraag:
"Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?"
Pietje: "benen"
De Juffrouw: "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
Pietje: "Zakken"
De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal
en smakelijk?" Pietje: "een kokosnoot"
Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw
vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf je mond binnen en komt er zacht en slap uit?"
Pietje: "kauwgum"
De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
Pietje: "Een hand geven"
De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
Pietje: "Firetruck"
De directeur zucht heel diep en zegt: "Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout."
quote:
Vandaag ging ik even lekker een broodje halen bij de SubWay. Kom ik nog geen 10 minuten later terug, staat een agent een bon uit te schrijven. Dus ik zeg “Meneer agent, dat gaat zomaar niet”. Dus ik begin te schelden tegen die agent, geeft die me gewoon nog een bon. Mongool die je er bent… het bandenprofiel… achterlijke debiel… niet binnen de lijn geparkeerd… en zo ga ik en agent nog wel even door. Na een tijdje schelden is er nog amper ruimte onder de ruitenwissers en besef ik me dat het geen zin heeft...

Ik geeft het op en loop door naar mijn eigen auto om de hoek.
quote:
Een kerel gaat met zijn pas gekochte hond naar de dierenarts. Eindelijk is hij aan de beurt en komt met zijn hond de behandelkamer binnen.
En?, vraagt de dierenarts, wat is het probleem?. Nou, zegt de eigenaar van het beest, ik heb hem gekocht om te waken, maar elke keer als de bel gaat, dan gaat mijn hond in de hoek zitten.
De dierenarts wrijft eens vakkundig over zijn kin en zegt tenslotte: jadat doen boxers.
En ga zo maar door...
  maandag 4 maart 2013 @ 10:44:09 #73
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_123608702
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:38 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb iemand op Facebook die er echt alleen maar moppen en grappen op zet.
Enkele voorbeelden van de afgelopen week:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En ga zo maar door...
Ach sommige kan ik nog wel om grinniken, en het is ook niet in slecht Nederlands dus onterechte klacht
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 4 maart 2013 @ 10:44:55 #74
206580 Luxuria
pi_123608723
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:44 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ach sommige kan ik nog wel om grinniken, en het is ook niet in slecht Nederlands dus onterechte klacht
Sommige zijn inderdaad wel grappig, maar als je iedere dag zoiets van hem voorbij ziet komen, word je het wel moe. Veel zijn ook heel flauw.
  maandag 4 maart 2013 @ 10:47:10 #75
259233 GimmeGore
pi_123608781
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:36 schreef EDMAN- het volgende:
Best zielig, iemand met 600 vrienden op FB die naar een psycholoog gaat omdat ze niet kan omgaan met mensen en bijna geen 'echte' vrienden heeft.
Ik heb iemand met bijna 1200 fb-vrienden, maar die beseft niet dat ze geen echte vrienden heeft.
pi_123609136
Mensen die hun hele dagplanning op Facebook zetten :')
  maandag 4 maart 2013 @ 11:02:54 #77
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123609240
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:59 schreef Captainp00face het volgende:
Mensen die hun hele dagplanning op Facebook zetten :')
Doet m'n zusje ook :'). Ze was niet blij toen ik met sinterklaas haar een agenda had gegeven, met de mededeling: hoef ik je dagbesteding ook niet meer op FaceBook te zien.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:04:23 #78
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123609293
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:02 schreef Finland. het volgende:

[..]

Doet m'n zusje ook :'). Ze was niet blij toen ik met sinterklaas haar een agenda had gegeven, met de mededeling: hoef ik je dagbesteding ook niet meer op FaceBook te zien.
_O_
Ok stelletje hokboeren
pi_123609349
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:02 schreef Finland. het volgende:

[..]

O+
pi_123609476

:|W
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_123609585
Heb echt gelachen om veel reacties hier, wat een herkenning!

Wat ik ook irritant vind zijn van die types met "een maatje meer" die dan constant dingen plaatsen als "curvy is beautiful" (bij curvy denk ik aan Kim Kardashian of Scarlett Johansson)
Of "I'm sexy and I know it" :')

Grappige is dat dat juist niet de sexy dames zijn maar dames met echt ongezond overgewicht, waar maar liefst een kilootje of 50 af moet.... :')
pi_123609649
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:10 schreef Apotheose het volgende:
[ afbeelding ]

Die dochter zal ook trots zijn... :')
pi_123611047
ook irritant, een statusupdate van een kerel van 23 jaar binnen 24 uur:

-Even while it hurts i cant slow down

-Weer 2 uurtjes slaap te pakken , zometeen school tot laat meteen door werk joepie

-Geen slaap..

-Laat allemaal maar.

-2pac - changes

-I never was to good in following rules better pretending im just a foooool

-Saai dagje.
pi_123611631
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:14 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Die dochter zal ook trots zijn... :')
die is nu nog te jong om te weten wat Facebook uberhaupt is :')

Die updates over kinderen.. Ok. Maar van dit mens vind ik het storend. Ligt gewoon aan haar zelf. Vind het gewoon een typisch huisvrouwtje van 45 geworden (ze is 31 trouwens). Reden waarom ik haar niet uit mn FB gooi is omdat een potje ergeren op zn tijd wel ff leuk is :P
  maandag 4 maart 2013 @ 12:21:29 #85
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_123612081
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 06:41 schreef FRseezu het volgende:
[ afbeelding ]
Dek dat ik deze maar ff op m'n FB ga plaatsen :Y
Ik ben inmiddels overleden
pi_123612128
Ja, sorry hoor. Gedeelde smart is halve smart. Nog eentje uit de serie zwangerschapsshoot:

maandag 4 maart 2013 @ 12:23:25 #87
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_123612156
Gvd serieus net een aangespoelde walrus
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 4 maart 2013 @ 12:23:47 #88
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_123612173
Godver kan dit in een spoiler? Zit in een stilteruimte en de persoon naast mij denkt nu dat ik een gekke fetish heb :').
  maandag 4 maart 2013 @ 12:24:13 #89
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_123612191
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:10 schreef Apotheose het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn moeder deed dat dus.. 2 dochters en 1 zoon. Fijn om ook erkend te worden. En ook nog eens irritant.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 4 maart 2013 @ 12:24:35 #90
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_123612201
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef Finland. het volgende:
Godver kan dit in een spoiler? Zit in een stilteruimte en de persoon naast mij denkt nu dat ik een gekke fetish heb :').
_O-
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_123612264
There's a lot more where that came from. Als er iemand echt geïnteresseerd is in wanstaltige kitsch-foto's die nog erger zijn dan de voorgaande, dan post ik ze.
  maandag 4 maart 2013 @ 12:28:03 #92
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_123612343
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef RuckUngermans het volgende:
There's a lot more where that came from. Als er iemand echt geïnteresseerd is in wanstaltige kitsch-foto's die nog erger zijn dan de voorgaande, dan post ik ze.
Doe.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 4 maart 2013 @ 12:28:33 #93
259233 GimmeGore
pi_123612480
  maandag 4 maart 2013 @ 12:32:12 #95
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_123612513
Meer graag :')
pi_123612570
quote:
Meeeeer!
#TeamMiley
  maandag 4 maart 2013 @ 12:36:41 #97
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_123612663
Ik heb die foto's even doorgemaild naar Seaworld
  maandag 4 maart 2013 @ 12:40:00 #98
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_123612781
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dek dat ik deze maar ff op m'n FB ga plaatsen :Y
Ik heb hem al geplaatst :)
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_123612784
quote:
:D Oh no you didn't!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_123612879
quote:
en hoeveel moeten daar uiteindelijk uitkomen? 5 ofzo?
  maandag 4 maart 2013 @ 12:42:46 #101
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_123612894
quote:
Godverdomme wat een lelijke foto's. Moet dat nu echt van zo dichtij :')
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')