Schans?quote:
Zonder ski's danquote:
Maar zonder Chopin was het niet fijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
de dokter heeft zijn leven gered.. niet chopin
Hoe slecht zou zijn seksleven zijn denk je....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Wacht effe je krijgt een orgasme van dit nummer?
Heeft hij niet nodig als hij dit elke dag 10x draait.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe slecht zou zijn seksleven zijn denk je....
Patty: Heeft chopin al gereageerd op deze documentaire ?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Van Nieuwkerk echt hoge kijkcijfers wil moet hij nu die Brard aan het woord laten.
Ik kan nooit meer naar Chopin luisteren nuquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft hij niet nodig als hij dit elke dag 10x draait.
Nee, maar door wanbeleid daaro moeten wij nu wel tot bóven de 3% bijpassen, toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:57 schreef MrTorture het volgende:
Van JBC alleen het laatste stukje gezien
Hebben ze het nog gehad over zijn oproep "vooral niet beleefd" te zijn richting die "boerenbraadlul" Van Keulen? Of ontkent-ie nu gewoon dat-ie z'n blog heeft aangepast?
En daarnaast: die miljarden voor de SNS staan toch niet op de begroting? Net als de miljarden van de telecomveiling daar ook niet op staan?
Mij jeukt het ook maar matigjes.quote:
Ze denkt dat het over shoppen gaatquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Patty: Heeft chopin al gereageerd op deze documentaire ?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:59 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ze denkt dat het over shoppen gaat
Hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
oh ja, het word weer 3 dagen achter elkaar sbs kijken
Ik ben blij dat ik dat gemist hebquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:00 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, dit kan echt niet.
Eerst House of the rising sun en nu dit. Schande!
Nu word ik wel heel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen we dat serieus eens gewoon niet doen?
Hoe ken jij eriksdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, nu hoeft het al niet meer Stadskanoal.
Henk.quote:
Dit is toch the best of Februari?quote:
Oh wacht dat doet me hier aan denken, las ik vanmiddag:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
youtube filmpjes..![]()
filmpjes met geiten
Die geiten zingen echt beter.quote:
Nou ja, bestquote:
Een keer Tosh.O vind ik wel genoegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht dat doet me hier aan denken, las ik vanmiddag:
De VPRO komt in april met een nieuwe tv-show die volledig over internetfilmpjes gaat. In UploadTV, zoals het programma heet, worden de video’s besproken en getoond. Dat heeft de omroep laten weten. Internetfilmpjes veranderen volgens de VPRO de manier waarop we naar de wereld kijken. “UploadTV bespreekt de trends, graaft naar de verborgen juweeltjes en de verhalen achter de YouTube-hits. Het publiek kan de inhoud meebepalen door video’s in te sturen“, legt ze uit.
Het programma wordt vanaf 5 april elke vrijdagavond om 21.30 uur uitgezonden. De presentatie is in handen van Dagan Cohen en Gwen Pol.
Of fuck nou komt die gast straks ook weer langs hiervoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
De VPRO komt in april met een nieuwe tv-show die volledig over internetfilmpjes gaat. In UploadTV, zoals het programma heet, worden de video’s besproken en getoond. Dat heeft de omroep laten weten. Internetfilmpjes veranderen volgens de VPRO de manier waarop we naar de wereld kijken. “UploadTV bespreekt de trends, graaft naar de verborgen juweeltjes en de verhalen achter de YouTube-hits. Het publiek kan de inhoud meebepalen door video’s in te sturen“, legt ze uit.
Het programma wordt vanaf 5 april elke vrijdagavond om 21.30 uur uitgezonden. De presentatie is in handen van Dagan Cohen en Gwen Pol.
Leuk, origineel ook..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooie ogen heeft zequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:07 schreef Jivis het volgende:
lekkere chicka is dat, ik zou haar raken en jullie
Ben ik niet heel zeker van. De bank wordt overgenomen met geld dat anders werd gebruikt om versneld af te lossen. Volgens mij zou daar het effect minimaal van moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, maar door wanbeleid daaro moeten wij nu wel tot bóven de 3% bijpassen, toch?
Ik had het al gezien na een paar seconden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
In 2 minuten heb je het eigenlijk allemaal gezien.
Treetje Bier bier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
ik ben me al in aan het drinken voor vliegende hollanders
Niet goed, maar braver dan de meeste bankiers. Tot op de dag van vandaag trouwens.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef MrTorture het volgende:
Daarnaast vind ik JBC een lafbek: hij riep op om Van Keulen meer dan lastig te vallen. Op het moment dat vK vluchtte, paste JBC zijn blog aan, om vervolgens alles te ontkennen.
Een 8!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Patty zit er als juridisch expert.
Tsja.quote:
zet ook je bril opquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen inderdaad.
Alsof alles vast zit met elastiek en plakband.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Eerlijk of niet ik vind Patty irritant, vooral dat lachen
in die programma's zie je het product Patty, en nu zie je meer de persoon Pattyquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen zo eerlijk op tv.
Even die springshows buiten beschouwing gelaten.
jij vind persoon patty een positief iets?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
in die programma's zie je het product Patty, en nu zie je meer de persoon Patty
Jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:16 schreef Rickazio het volgende:
[..]
achter patty? inderdaad, gadverdamme zeg
Dat heb je wel bij VI, misschien wat voor jou?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
dat live-aspect mis ik eerlijk gezegd ook wel een beetje.
En dit is ook live he?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb je wel bij VI, misschien wat voor jou?
Nee dat heb ik niet gezegd, ik zei dat ik haar wel mee vind vallen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij vind persoon patty een positief iets?
Ik twijfel tussen Boskamp en Pattyquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb je wel bij VI, misschien wat voor jou?
Iedereen wilde naar een bank met hoge spaarrentes en lage kredietrentes. Banken die het veilig aanpakten, raakten de klanten kwijt. Kun je het die bankiers kwalijk nemen dat ze meer risico namen om de klant toch maar aan boord te houden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet goed, maar braver dan de meeste bankiers. Tot op de dag van vandaag trouwens.
Hij blijft een gentleman.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef Rickazio het volgende:
witteman maakt dr even uit voor zeemonster
Dan is de keuze voor Patty snel gemaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Boskamp en Patty
quote:
Doen ze iedere maandquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
Zouden ze vaker moeten doen, een vaste tafel zonder te wisselen.
Daar staat toch duidelijk dat hij elke vrijdag op televisie is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:19 schreef iFok. het volgende:
Pieter heeft wel een hele leuke site: http://www.pieterderks.nl/
Doe wat je wil, laat gaan johquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja ja, je hoeft niet zo aan te dringen.
Ik heb m'n broekje al uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe wat je wil, laat gaan joh
Natuurlijk zijn we hebberig en willen we altijd meer. Maar banken hebben nooit in ons belang gehandeld en dat doen ze nog steeds niet. Een soort paardenvlees verkopen terwijl ze het rund noemen. Maar dan in het kwadraat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef MrTorture het volgende:
Wat er met de banken gebeurd is, is een gevolg van ons eigen leengedrag.
Heb ik net ook gedaan. Whisky.quote:
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Iedereen wilde naar een bank met hoge spaarrentes en lage kredietrentes. Banken die het veilig aanpakten, raakten de klanten kwijt. Kun je het die bankiers kwalijk nemen dat ze meer risico namen om de klant toch maar aan boord te houden?
Veel mensen stuurden hun geld naar IJsland voor de hoge spaarrentes en iedereen wilde een tophypotheek. Bij ome Dirk kreeg je makkelijk 150% van de marktwaarde, dus massaal lenen daar.
Wat er met de banken gebeurd is, is een gevolg van ons eigen leengedrag.
Juich nooit te vroegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
VI en FC Groningen flikt het in Kerkrade dit weekend!
En wat heb ik jou ooit aangedaan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ze deugt gewoon niet, had ik al eerder aangegeven
Ja maar ja, jij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ze deugt gewoon niet, had ik al eerder aangegeven
Nog niet zo heel langquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Maar banken hebben ook zorgplicht.
OK dan is het goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Niet zo happen, maakte maar een grapje,
goed weekend
Ik kan niet wachten tot maandag maar niet heus.quote:Bart van Loo: zesde college Franse chansons
Maandagavond zal francofiel Bart van Loo weer zijn eigen bevlogen licht laten schijnen over het verhaal achter de Franse chanson!
Van Loo (1973) heeft een fameuze reputatie verworven als francofiel, spreker en schrijver over Franse cultuur en levenskunst. Hij is de auteur van de Frankrijktrilogie 'Eten! Lezen! Vrijen!' (2011), van de bestseller 'Chanson. Een gezongen geschiedenis van Frankrijk' (2011) en van 'Bleu Blanc Rouge' (2012).
In Brabant vatten ze dingen wel vaker verkeerd op, zie friet en carnaval.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Schuppen is Brabants voor penetreren,
Met de leeftijd die Karina heeft, kan je lang zoeken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is dan ook Pasen, dan kun je ook nog eieren zoeken.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Met de leeftijd die Karina heeft, kan je lang zoeken.
Nee maar ik kan wel erg opvliegend zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
Heb jij last van opvliegers, Karina?
En nu inmiddels zachtjes neergedaald in je bedjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik kan wel erg opvliegend zijn
Het meest strontvervelende item van DWDD.quote:
Terwijl er best mooie/leuke Franse liedjes zijn maar deze man weet het goed te verprutsen.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Het meest strontvervelende item van DWDD.![]()
Dit. Ik krijg exceem van die Belg.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl er best mooie/leuke Franse liedjes zijn maar deze man weet het goed te verprutsen.
Maar hij kan ook tot een van die twee groepen horen, dat weet je niet. Jij weet dat binnenkort wel.quote:
Ik hoop tot de bejaardengroep, kan hij mij niet meer voor "oud" uitscheldenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar hij kan ook tot een van die twee groepen horen, dat weet je niet. Jij weet dat binnenkort wel.
Had ik gisteravond gepostquote:Op maandag 4 maart 2013 09:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komen vanavond Jan Mulder denk ik als tafelheerWie de andere gasten zijn die komen weet ik niet.
Had ik niet gelezen of gekeken naar Fok! iig bedankt.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:49 schreef Karina het volgende:
Had ik gisteravond gepostFrans Bauer, Claw Boys Claw en inderdaad Jan Mulder. Plus de Belg met zijn Franse liedjes.
"Hij is zo lekker gewoon gebleven".quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
Ik vind Fransje eigenlijk wel een aardige gozer![]()
Dit lijkt me dan wel weer grappig. Verzameling koningshuis prullaria bekijken.quote:Inhuldigings-merchandise: Herman Pleij
Het Koningshuis sells! De roddelbladen verkopen op kiekjes van Willem-Alexander en Máxima, oma’s hebben standaard een koektrommel met Beatrix erop. Ook de komende inhuldiging zal een waar commercieel festijn zijn: vlaggen, doosjes, mokken, snoep, schilderijtjes… wereldwijd wordt er aan het troonswisselingsoeuvre gewerkt. Het auteursrecht ligt bij de Rijksvoorlichtingsdienst, maar er hoeft geen toestemming te worden gevraagd voor gebruik van een koninklijke beeltenis. Maar dit is niks nieuws, al in de 17e werd koninklijke merchandise ingezet om de Oranjes te promoten. Aan tafel: historicus Herman Pleij.
Pas maar op, straks wordt ze weer boos.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef alors het volgende:
Oh daarom kende Karina dit, het zijn bejaarden
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef alors het volgende:
Amsterdamse bejaarden vast ook nog.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt ze weer boos.
Wat ken ik?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef alors het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt ze weer boos.
Die grijze 'rockers' die zo gaan 'optreden'quote:Op maandag 4 maart 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ken ik?
[..]ja want ik ben geen bejaarde.
Spytool gebruiken, voor die eckte zonder leven.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
En pas op met wat jullie zeggen, de spytool is er weer
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
En pas op met wat jullie zeggen, de spytool is er weer
dooorrrr
Ah die zijn leuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Die grijze 'rockers' die zo gaan 'optreden'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |