2012 hier ook meerdere keren bij een notaris gezeten het enige echt leuke daar is het kopje koffie. Verder alleen maar papierwerk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 04:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Saai zeg, bij de notaris. Maar goed, we hebben de sleutels! Alle twaalf.
Zenuwen!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 04:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Saai zeg, bij de notaris. Maar goed, we hebben de sleutels! Alle twaalf.. Gisteravond niet veel meer in het huis kunnen doen omdat het al vrij snel donker werd, dus de avond nuttig besteed met een rondje Ikea en bouwmarkt. Ook hebben we een hoop regeldingen in orde gemaakt die we nog niet durfden te doen toen we de sleutels nog niet hadden.
Dit hele weekend schilderen, ben dus heel benieuwd hoe het er morgenavond uit ziet! (We gaan niet midden in de nacht beginnen hoor. Ik ben gewoon een beroerde slaper de laatste weken.)
Ik drink geen koffie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:01 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
2012 hier ook meerdere keren bij een notaris gezeten het enige echt leuke daar is het kopje koffie. Verder alleen maar papierwerk.
Gefeliciteerd in ieder geval en veel klus plezier.
Zijn toch wel de eerst dingen die je zowiezo wel doet. Gewoon om tijdens het klussen al een bakje koffie te kunnen drinken, of thee natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:38 schreef Lienekien het volgende:
Hahaha! Het eerste wat ik deed, was ook de keuken inruimen!
Een koffiezetapparaat of waterkoker is een, maar de hele keuken inruimen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:41 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Zijn toch wel de eerst dingen die je zowiezo wel doet. Gewoon om tijdens het klussen al een bakje koffie te kunnen drinken, of thee natuurlijk.
Dus nog niet de pannen voor dagelijks gebruik zeg maar. Neem aan dat jullie nog vrolijk eten in een ander huis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, we hebben het hier wel over fonduestellen die al een plekje hebben.
Google Images -> search by image -> hoppaquote:Op zondag 3 maart 2013 05:58 schreef Viking84 het volgende:
Nice! Deze ga ik ook even volgen. Wel benieuwd waar het is. Dm?
Ik kende dat helemaal niet! Ziet er leuk uit! Heb je dat snoer in de stad gekocht?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de slaapkamer wil ik trouwens een hanglamp van Cotton ball lights, eentje met een pendel voor drie lampen. Morgen even langs een woonwinkel hier fietsen om de kleuren te bepalen. Ik heb er ook zo'n snoer van met twintig kleine balletjes.
Ja, bij Woonn! Ze hebben er losse snoeren en bakken met alle kleuren balletjes, dus je kan zelf een kleurencombinatie samenstellen. Ik heb er eentje met wit, lichtblauw en lichtroze, voor straks in de studeerkamer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kende dat helemaal niet! Ziet er leuk uit! Heb je dat snoer in de stad gekocht?
Gevonden! Wat leuk!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, bij Woonn! Ze hebben er losse snoeren en bakken met alle kleuren balletjes, dus je kan zelf een kleurencombinatie samenstellen. Ik heb er eentje met wit, lichtblauw en lichtroze, voor straks in de studeerkamer.
Hé, die kleurencombinatie had ik ook voor in de slaapkamer bedachtquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zonet de hanglamp voor de slaapkamer besteld. Het wordt er dus eentje met drie ballen eraan, van 25, 31 en 36 cm doorsnede. Dit is de kleurencombinatie die ik heb gekozen:
[ afbeelding ]
ik moet het even zien, denk ik, om me er wat bij voor te kunnen stellenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:36 schreef Daph_ het volgende:
OMG dat wil ik voor in m'n bieb! *bookmark*
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 06:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag gaan we over!
Een keer raden wie er ziek wakker geworden is..
Truus en Bregje in de zwanestraat verkopen ze ook! Mocht je net op zoek zijn naar en kleur die Woonn nit heeftquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, bij Woonn! Ze hebben er losse snoeren en bakken met alle kleuren balletjes, dus je kan zelf een kleurencombinatie samenstellen. Ik heb er eentje met wit, lichtblauw en lichtroze, voor straks in de studeerkamer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |