abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123819169
Saai zeg, bij de notaris. Maar goed, we hebben de sleutels! Alle twaalf. :+. Gisteravond niet veel meer in het huis kunnen doen omdat het al vrij snel donker werd, dus de avond nuttig besteed met een rondje Ikea en bouwmarkt. Ook hebben we een hoop regeldingen in orde gemaakt die we nog niet durfden te doen toen we de sleutels nog niet hadden.

Dit hele weekend schilderen, ben dus heel benieuwd hoe het er morgenavond uit ziet! (We gaan niet midden in de nacht beginnen hoor. Ik ben gewoon een beroerde slaper de laatste weken.)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_123820077
Gefeliciteerd! *O*
pi_123820418
*O* yay! Veel klusplezier!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_123820474
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 04:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Saai zeg, bij de notaris. Maar goed, we hebben de sleutels! Alle twaalf.
2012 hier ook meerdere keren bij een notaris gezeten het enige echt leuke daar is het kopje koffie. Verder alleen maar papierwerk.

Gefeliciteerd in ieder geval en veel klus plezier.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 11:28:29 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_123822073
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 04:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Saai zeg, bij de notaris. Maar goed, we hebben de sleutels! Alle twaalf. :+. Gisteravond niet veel meer in het huis kunnen doen omdat het al vrij snel donker werd, dus de avond nuttig besteed met een rondje Ikea en bouwmarkt. Ook hebben we een hoop regeldingen in orde gemaakt die we nog niet durfden te doen toen we de sleutels nog niet hadden.

Dit hele weekend schilderen, ben dus heel benieuwd hoe het er morgenavond uit ziet! (We gaan niet midden in de nacht beginnen hoor. Ik ben gewoon een beroerde slaper de laatste weken.)
Zenuwen!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_123827847
Dan is 't nu dus officieel! Gefeliciteerd DaD!
pi_123840377
Vandaag dan toch echt geklust! Veel voorbereidend werk gedaan voor het schilderen: alles afgeplakt, vloeren afgedekt en radiatoren leeg laten lopen en eraf gehaald. In de slaapkamer zit de eerste laag verf op de muur, in de studeerkamer hebben alle muren een eerste laag gehad en twee muren al een tweede laag. Mijn vriend heeft ook lampen opgehangen in de badkamer, wc, gang en overloop.

Aan het einde van de dag heb ik de keuken uit gesopt en ingedeeld met de spullen die we al ingepakt en meegenomen hadden.

Morgen het schilderwerk afmaken en de badkamer schoonmaken. :).
pi_123840527
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:01 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

2012 hier ook meerdere keren bij een notaris gezeten het enige echt leuke daar is het kopje koffie. Verder alleen maar papierwerk.

Gefeliciteerd in ieder geval en veel klus plezier.
Ik drink geen koffie. :+.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 20:38:52 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123840825
Hahaha! Het eerste wat ik deed, was ook de keuken inruimen!
The love you take is equal to the love you make.
pi_123841036
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 20:38 schreef Lienekien het volgende:
Hahaha! Het eerste wat ik deed, was ook de keuken inruimen!
Zijn toch wel de eerst dingen die je zowiezo wel doet. Gewoon om tijdens het klussen al een bakje koffie te kunnen drinken, of thee natuurlijk.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 20:42:56 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123841086
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 20:41 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

Zijn toch wel de eerst dingen die je zowiezo wel doet. Gewoon om tijdens het klussen al een bakje koffie te kunnen drinken, of thee natuurlijk.
Een koffiezetapparaat of waterkoker is een, maar de hele keuken inruimen?
pi_123841338
Ja, we hebben het hier wel over fonduestellen die al een plekje hebben.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:32:10 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123843770
En, paste het allemaal zoals je in je slapeloze uurtjes had liggen bedenken?
pi_123844341
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, we hebben het hier wel over fonduestellen die al een plekje hebben.
Dus nog niet de pannen voor dagelijks gebruik zeg maar. Neem aan dat jullie nog vrolijk eten in een ander huis.
pi_123858890
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 05:58 schreef Viking84 het volgende:
Nice! Deze ga ik ook even volgen. Wel benieuwd waar het is. Dm? :)
Google Images -> search by image -> hoppa
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 18:43:15 #66
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_123883793
Sorry Vonkenboer, nog geen foto van de meterkast. :P.

Wel wat fotootjes van het schilderwerk van dit weekend.

Woonkamer voor:

Woonkamer na:

De oranje muren in de eetkamer zijn dezelfde kleur groen geworden.

De slaapkamer was eerst donkerpaars, die is nu ook groen (valt het op dat ik dol ben op groen?):

De studeerkamer had één donkerpaarse muur en drie lila muren. Nu is het lichtblauw en wit.

Behalve schilderen hebben we vandaag nog de radiatoren teruggehangen (en het systeem bijgevuld en ontlucht - dat was nog even puzzelen), alles opgeruimd, nog wat lampen opgehangen en ik heb de badkamer geschrobt en gedeeltelijk ingeruimd.

Er zijn nog wel een aantal grote dingen die we willen doen, zoals een schutting plaatsen in de achtertuin, een wasruimte maken van de bijkeuken en een inloopkast maken in de grote slaapkamer, maar dat zijn meer projecten voor in de loop van de tijd. Verhuizen staat voor komende zaterdag op de planning, en dan lukt ook gewoon. Voor die tijd nog even het hele huis flink schoonmaken, dweilen en de houten vloer olieën, en dan kunnen we over!

Ook leuk: van de buren rechts hadden we al een kaartje in de bus en de buurvrouw links kwam ons ook welkom heten in de buurt. :).
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 21:00:09 #68
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_123884165
Prima buurt.

Groen, ik vond het oranje ook leuk! Maar dit is wel frisjes ;)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_123885085
Ik háát oranje. :D. Het groen maakt de kamer ook veel ruimer en rustiger.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:31:14 #70
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_123886192
Mooie rustige kleuren inderdaad. Dat oranje zou ook stevig op mijn zenuwen zijn gaan werken. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_123979756

Zo ziet de woonkamer van ons huidige/oude huis er momenteel uit. Ik ben het alweer helemaal zat. :+.

Morgen komen de vriezer, eetkamerstoelen, eetkamertafel en vakkenkast! *O*.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:40:38 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123979957
Wat vindt poes ervan?

Wel een voordeel, dat jullie nu zo 'knus' wonen: lekker snel klaar met inpakken. 8-)
pi_123980806
Poes is volledig van de leg. Gelukkig is ze dol op in dozen zitten dus heeft ze er ook nog wel wat plezier van, maar vooral als we de auto aan het inladen zijn met spullen om mee te nemen rent ze een beetje verward rond. Arm ding.

Dat is zeker een voordeel ja! Het is m'n zesde verhuizing in zeven jaar, dus ik heb ook al heel wat inpakervaring. :').
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:00:10 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_123981399
Mooie kleuren! :Y
pi_123982376
Mooie kleuren! Mooi huis ook, heeft heel veel potentieel, zou er zelf ook voor kunnen vallen. Leuk dat je ook een spontane verwelkoming van de buren krijgt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')