op 3 en 4 loop je ook zo door toch ?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anders gewoon W2, daar vandaan kan je zo naar W1.
Ja, je zal wel wat op heuphoogte zittende hekjes over moeten klimmen maar dat moet je van W2 naar W1 ook.quote:
Haterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:43 schreef Cara het volgende:
weer gezellig op K zonder ook maar 1 iemand van fok in de buurt
Kan je niet gewoon buitenom lopen via de trappen dan ? Heb tot nu toe nog nooit extra controlle gehad als ik die trap op liep (alleen bij de deur zegmaar waar je erin gaat wel, maar van binnen zitten dr geen extra controlles meer toch?)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, je zal wel wat op heuphoogte zittende hekjes over moeten klimmen maar dat moet je van W2 naar W1 ook.
quote:
Er staan wel stewards voor de trappen naar de vakken, die vragen meestal één keer je pasje. Maar dat is zo makkelijk te omzeilen, sowieso wordt er in de rust al helemaal niet meer naar gekeken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon buitenom lopen via de trappen dan ? Heb tot nu toe nog nooit extra controlle gehad als ik die trap op liep (alleen bij de deur zegmaar waar je erin gaat wel, maar van binnen zitten dr geen extra controlles meer toch?)
Malloot dat ze dat wel doen op W, bij Z staan er nooit stewards. Enkel tegen Praag thuis als ik me het herinner, en toen was het verre van uitverkocht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staan wel stewards voor de trappen naar de vakken, die vragen meestal één keer je pasje. Maar dat is zo makkelijk te omzeilen, sowieso wordt er in de rust al helemaal niet meer naar gekeken.
Verder is het ook zo dat wanneer je eenmaal op het vak staat, en je loopt naar beneden voor bier dat ze het daarna ook niet meer vragen.
Dan ben je ook debiel als je dat voor elkaar krijgt.quote:
Ach, mij boeit het geen flikker. Ik denk dat ik van de 17 thuiswedstrijden er 7 mijn pas moet laten zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Malloot dat ze dat wel doen op W, bij Z staan er nooit stewards. Enkel tegen Praag thuis als ik me het herinner, en toen was het verre van uitverkocht.
ook daar komt ooit een einde aan als je lief bentquote:
ik ben nog nooit bij W gecontroleerd, kan altijd doorlopenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Malloot dat ze dat wel doen op W, bij Z staan er nooit stewards. Enkel tegen Praag thuis als ik me het herinner, en toen was het verre van uitverkocht.
Alweer?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit was wel echt zijn laatste kans helaas.
preciesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staan wel stewards voor de trappen naar de vakken, die vragen meestal één keer je pasje. Maar dat is zo makkelijk te omzeilen, sowieso wordt er in de rust al helemaal niet meer naar gekeken.
Verder is het ook zo dat wanneer je eenmaal op het vak staat, en je loopt naar beneden voor bier dat ze het daarna ook niet meer vragen.
Ik geloof je wel hoor, t is alleen dat het volgens mij altijd al zijn laatste kans was.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan geloof je 't niet, mij om 't even.
tegen pisvee stond dr ook een klein geel leger bij zquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
W2 is een vak met twee gezichten wat dat betreft. Tegen de middellijn zitten de meesten braaf, tegen W1 aan (mijn stek) staat iedereen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik ga ook voor W1/W2. Afgelopen seizoen op W3 gezeten en dan lijken me de andere W's toch veel sfeervoller.
T kan erger...quote:
Wacht maar tot de nieuwe kuip er isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:11 schreef Dekatria het volgende:
Wel schofterig dat we nog altijd zo duur zijn t.o.v. de rest.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef PIETR het volgende:
Kun je een uitkaart aanvragen als je geen seizoenskaart hebt?
Nee, maar aangezien vorige topic eindigde met het feit dat vele Fokkers daar proberen te komen is gewoon super!quote:
quote:
Balen man. Zou af en toe best een uitwedstrijdje willen bezoeken. Op losse kaarten vind ik echt verschrikkelijk. Keertje gedaan bij NAC, moeilijk om je in te houden wanneer Feyenoord scoort.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef PIETR het volgende:
Kun je een uitkaart aanvragen als je geen seizoenskaart hebt?
Heb ik ook, maar zelfs met uitkaart is het voor mij gewoon bijna niet te doen. Woon in Enschede en als Feyenoord tegen Twente speelt hebben ze maar paar opstapkaarten in Hengelo en die zijn binnen 20 seconden uitverkocht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Balen man. Zou af en toe best een uitwedstrijdje willen bezoeken. Op losse kaarten vind ik echt verschrikkelijk. Keertje gedaan bij NAC, moeilijk om je in te houden wanneer Feyenoord scoort.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:25 schreef Dekatria het volgende:
Onlogisch en ik hebben gewoon een onwijze aantrekkingskracht.
Nee, je kan kiezen voor automatische incasso. Dat betaal je in mei of juni, afhankelijk of het Feyenoord lukt in mei.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:53 schreef Maastoren het volgende:
Moet je gelijk betalen als je gaat verlengen via internet?
Ah ok. Thnxquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, je kan kiezen voor automatische incasso. Dat betaal je in mei of juni, afhankelijk of het Feyenoord lukt in mei.
quote:De wedstrijd tussen Feyenoord en FC Utrecht, die op zondag 17 maart om 14.30 uur wordt gespeeld in De Kuip, is volledig uitverkocht. Vrijdag werden de laatste kaarten voor dit duel verkocht. Dit betekent dat Feyenoord de wedstrijd tegen de club uit de Domstad af zal werken in een tot de nok toe gevulde Kuip, gesteund door ruim 47.000 Feyenoord-supporters.
De passe partout voor de komende drie thuiswedstrijden (FC Utrecht, VVV-Venlo en Vitesse) en is inmiddels ook uitverkocht.
Dit dus.quote:
twitter:fnetwerk twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 14:26:24Kongolo maakt na 4 maanden blessureleed zaterdag zijn rentree bij Feyenoord A1 - PSV A1 #feyenoord reageer retweet
mja misschien wel ja, volgend jaar ga ik ook in rotterdam wonen dus is dat ook meteen een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog een reden om snel een SCC aan te schaffen voor volgend seizoen
Kongolo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
twitter:fnetwerk twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 14:26:24Kongolo maakt na 4 maanden blessureleed zaterdag zijn rentree bij Feyenoord A1 - PSV A1 #feyenoord reageer retweet
Kongolo is een mix van BMI en de Vrij, het beste van beide. Word echt een beest.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kongolo.Wordt echt een topper, kan ook opbouwen in tegenstelling tot BMI.
Kruising tussen SdV en BMIquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kongolo.Wordt echt een topper, kan ook opbouwen in tegenstelling tot BMI.
Sierd de Vos?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kruising tussen SdV en BMIBeste van beide werelden
GMTAquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Kongolo is een mix van BMI en de Vrij, het beste van beide. Word echt een beest.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Kongolo is een mix van BMI en de Vrij, het beste van beide. Word echt een beest.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kruising tussen SdV en BMIBeste van beide werelden
Dat roep ik al zo lang. Straks is 't weer: Kapiteintje moet z'n gelijk weer komen halen over die en die speler. Bij deze: Kongolo wordt een grotere speler dan de Vrij en BMI.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
quote:Koeman ontvangt goed en slecht nieuws uit ziekenboeg over verdedigers
Bruno Martins Indi is zondag niet inzetbaar voor trainer Ronald Koeman in de uitwedstrijd tegen NEC. De verdediger viel vorige week in de topper met PSV uit met een hamstringblessure en hoewel de schade meevalt, kan Martins Indi dit weekend nog niet in actie komen. Aanvoerder Stefan de Vrij is wél fit genoeg en zal zondag zodoende in de bus naar Nijmegen stappen.
De Vrij liet vanwege lichte klachten aan zijn knie de donderdagtraining aan zich voorbij gaan, maar trainde vrijdag zonder problemen mee met de groep. Martins Indi is nog niet van de pijn verlost en kan zondag zodoende nog niet spelen. Hij wordt vermoedelijk vervangen door Miguel Nelom. "Ik verwacht dat hij volgende week weer fit zal zijn", zei Koeman op de website van zijn club.
Deze week trainde Terence Kongolo overigens weer mee met de selectie. De jonge verdediger staat al maandenlang buitenspel met een knieblessure, maar het gaat goed met zijn herstel. Kongolo zal aankomende zaterdag in de topper van Feyenoord A1 tegen PSV A1 zijn rentree maken en is mogelijk nog dit seizoen inzetbaar voor het eerste elftal.
Daar ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat roep ik al zo lang. Straks is 't weer: Kapiteintje moet z'n gelijk weer komen halen over die en die speler. Bij deze: Kongolo wordt een grotere speler dan de Vrij en BMI.
Dat moet nog blijken lijkt mequote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat hebben wij er toch kijk op he?
Ik heb een functie aangeboden gekregen als scoutquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat hebben wij er toch kijk op he?
Gezellig, zit ik straks niet meer alleen op Varkenoord.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een functie aangeboden gekregen als scout
Eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat roep ik al zo lang. Straks is 't weer: Kapiteintje moet z'n gelijk weer komen halen over die en die speler. Bij deze: Kongolo wordt een grotere speler dan de Vrij en BMI.
Inb4 'Kongolo is een zoon van HMF'.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:11 schreef Cara het volgende:
Ik zei al dat kongolo een baas was toen ie nog niet eens geboren was
Mijn neeftje heeft met z'n broertje gevoetbald, die speelt nu in de C en schijnt nog beter te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:11 schreef Cara het volgende:
Ik zei al dat kongolo een baas was toen ie nog niet eens geboren was
Baas HMF heeft de bevalling van zn moeder gedocumenteerdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inb4 'Kongolo is een zoon van HMF'.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Baas HMF heeft de bevalling van zn moeder gedocumenteerd
[..]
[..]
Ik stel voor dat we allemaal met een rode roos in ons knoopsgat naar 't stadion komen, zodat we elkaar kunnen herkennen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:23 schreef Bombvis het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel FOK!kers op W1 staan, ik sta er ook al een tijdje. Nou ja, ik had een SCC voor W4, maar ik sta altijd op W1, nu maar eens kijken of die SCC voor W1 gaat lukken
Is gewoon een feit. Niks bijzonders aan. Samen met zijn broertje Rodney.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de lul uit de broek ?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we allemaal met een rode roos in ons knoopsgat naar 't stadion komen, zodat we elkaar kunnen herkennen.
Deal, 17 maart tegen Utreg gaan we het meteen doenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we allemaal met een rode roos in ons knoopsgat naar 't stadion komen, zodat we elkaar kunnen herkennen.
Rodney & Terence.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Is gewoon een feit. Niks bijzonders aan. Samen met zijn broertje Rodney.
Too obvious. Dan weet iedereen direct dat we van Fok! zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de lul uit de broek ?
Goed plan, fok meet, ik zeg..zet t op!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Deal, 17 maart tegen Utreg gaan we het meteen doen
Dan sleept die van HMF waarschijnlijk over de grond.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de lul uit de broek ?
Is een middenvelder.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Mijn neeftje heeft met z'n broertje gevoetbald, die speelt nu in de C en schijnt nog beter te zijn.
Phillip had leuker geweestquote:
Kuyt, Tomasson, Guidetti, Makaay, Pellequote:
Als je het mij laat opzetten, eindigen we ergens in 020, geen strak planquote:
's ochtends beginnen met hamassen, vervolgens allemaal onnodige meters maken en daarna de bal recht op de keeper schieten?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef Maraten het volgende:
Overigens, Lexie is zijn eigen voetbalschool begonnen
en jij denk dat daar mensen met mee gaanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je het mij laat opzetten, eindigen we ergens in 020, geen strak plan
Iets verkeerd geformuleerd, maar je snapt het wel. Ik en organiseren van dingen = kutquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en jij denk dat daar mensen met mee gaan
dikke plasser in je oorquote:
Hebben we vorig jaar mei al gedaan ouwe reus.quote:
Dat is toch zeker al bijna een jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Hebben we vorig jaar mei al gedaan ouwe reus.
Dit jaar zal er toch wel weer een FOK! team komen tijden het groene haas toernooi...????quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is toch zeker al bijna een jaar geleden.
(Lijkt me ook nogsteeds een keer tof om met heel VBL/SC een bietje te doen en te voetballen. Potje knokken erna ook altijd leuk.)
Gewoon weer dit jaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Hebben we vorig jaar mei al gedaan ouwe reus.
ik ben heel slecht, dus doe ook meequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit jaar zal er toch wel weer een FOK! team komen tijden het groene haas toernooi...????
(waar ik dit jaar helaas niet bij kan zijn, als het weer met pinksteren in)
Daar ga ik undercover kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit jaar zal er toch wel weer een FOK! team komen tijden het groene haas toernooi...????
(waar ik dit jaar helaas niet bij kan zijn, als het weer met pinksteren in)
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar ga ik undercover mastruberen.
Anders word ik op mijn bakkes geslagen. Oh, kijk daar, Lange_Lans, vuile pisveëer. Kom dan hier jongen. En dan wat uitdagen en dan komt TwenteFC en die maakt dan korte metten met een aantal Feyenoorders terwijl ik me uit de voeten maak. Zo zie ik het althans gebeuren.quote:
quote:Feyenoord presenteert oude bekende maandag als nieuwe hoofdsponsor
Feyenoord presenteert maandag een nieuwe hoofdsponsor, zo meldt RTV Rijnmond. Het gaat om het van origine Duitse automerk Opel, dat in de jaren tachtig (tussen 1984 en 1989) ook al hoofdsponsor was van de club uit Rotterdam. Naar verluidt staat er maandag om 12:30 uur een persconferentie gepland; Opel zal vermoedelijk een verbintenis voor vier of vijf seizoenen tekenen.
Met Opel op het wedstrijdtenue werd Feyenoord in het seizoen 1983/84 landskampioen, in dat jaar wonnen de Rotterdammers ook het bekertoernooi. Hoeveel de autofabrikant jaarlijks in Feyenoord wil steken is niet bekend. Eerder liet de club wel weten dat het hoofdsponsorschap een waarde heeft van circa zes miljoen euro.
Op dit moment is ASR nog de hoofdsponsor van Feyenoord, de verzekeringsmaatschappij is dat sinds 2009. Daarvoor waren ook Fortis, Stad Rotterdam Verzekeringen, HCS en Gouden Gids de hoofdsponsoren van Feyenoord.
Ik zie alleen een kruisje.quote:
En dan zingen alle Feyenoorders 'joden lopen altijd weg'quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Anders word ik op mijn bakkes geslagen. Oh, kijk daar, Lange_Lans, vuile pisveëer. Kom dan hier jongen. En dan wat uitdagen en dan komt TwenteFC en die maakt dan korte metten met een aantal Feyenoorders terwijl ik me uit de voeten maak. Zo zie ik het althans gebeuren.
Dan zing ik ook mee en dan wijzen naar die rennende joden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En dan zingen alle Feyenoorders 'joden lopen altijd weg'
Ligt aan het bedrag.quote:
Nee dat is wat Koevermans het shirt minimaal waard vond.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
6 mil/seizoen minimaal naar verluid, mwoh.
Vind het sowieso al opvallend dat het een deal voor een dergelijk lange tijd is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee dat is wat Koevermans het shirt minimaal waard vond.
Later gingen er bedragen rond dat Opel waarschijnlijk tussen de 4 a 5 miljoen per seizoen gaat betalen. Ook een insider op Feyenoord Netwerk (die tot dusverre vaak juist zat met zijn kennis) bevestigd dat het bedrag tussen de 4 a 5 miljoen zal liggen.
Dat is minder dan ASR betaalde, maar is in feite niet verkeerd als je ziet wat clubs in grotere competities voor shirtsponsoring krijgen en waar de sponsorbedragen ook teruglopen. Dan krijgen de Nederlandse topclubs relatief veel.
Waarom is het geen fatsoenlijke sponsor? Omdat die niet buitenaf is gevonden? Een lang contract juich ik verder alleen maar toe, en het sponsorbedrag is inderdaad minder dan wat ASR betaalde, maar je moet tegelijkertijd ook zo realistisch zijn dat de sponsorbedragen overal teruglopen, en de Nederlandse topclubs relatief veel krijgen in verhouding met wat clubs in het buitenland voor shirtsponsoring ontvangen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:40 schreef De_Pel het volgende:
Dus Koeverpauper kan niet alleen geen fatsoenlijke sponsor vinden, hij gaat ook nog akkoord met een teringlang contract voor een grijpstuiver?![]()
![]()
De Vrij Dabei
Koevermansquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind het nog steeds erg slecht gedaan door de marketing dat zowel Ollie als Blijdorp Feyenoord shirt niet te koop zijn. Dat is toch zonde van alle reclame en je gebruikt de hele hype niet
ik denk dat de planning gewoon heel erg kort was, die shirtjes duren ff om te maken he.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind het nog steeds erg slecht gedaan door de marketing dat zowel Ollie als Blijdorp Feyenoord shirt niet te koop zijn. Dat is toch zonde van alle reclame en je gebruikt de hele hype niet
Ik vind dat echt een vergelijking van lik mijn reet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben mij daar nooit zo bewust van geweest, maar als je nagaat dat bijvoorbeeld de gemiddelde Premier League en Bundesliga club, op de allergrootste clubs als Man Utd, Chelsea, Bayern Munchen en Dortmund na, gemiddeld ook zo'n 5 miljoen per jaar ontvangen aan shirtsponsoring. Dan is het bedrag dat Feyenoord ontvangt gewoon goed.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Anders word ik op mijn bakkes geslagen. Oh, kijk daar, Lange_Lans, vuile pisveëer. Kom dan hier jongen. En dan wat uitdagen en dan komt TwenteFC en die maakt dan korte metten met een aantal Feyenoorders terwijl ik me uit de voeten maak. Zo zie ik het althans gebeuren.
Ze waren al vanaf de zomer bezig met de actie, dat lijkt mij tijd genoeg (bron: Feyenoord Magazine, heb geen scanner dus inscannen gaat niet lukken). Daarin staat ook trouwens dat eind maart Olli in de Feyenoord Fanshop + souvenirshop van Blijdorp moet liggenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik denk dat de planning gewoon heel erg kort was, die shirtjes duren ff om te maken he.
Waarom deugt die vergelijking niet? Dat zijn grotere competities met betere clubs en meer exposure. Lijkt me dan ook logisch dat een Eredivisie (top)club minder waard is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een vergelijking van lik mijn reet.
En als het bedrag lager is dan wat ASR betaalde dan heeft Koevermans gewoon wederom prutswerk afgeleverd.
Die krijgen links- of rechtsom toch veel meer gelden binnen van sponsoren. Verder twijfel ik ook aan de juistheid ervan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom deugt die vergelijking niet? Dat zijn grotere competities met betere clubs en meer exposure. Lijkt me dan ook logisch dat een Eredivisie (top)club minder waard is.
Natuurlijk vervelend dat Opel minder betaalt dan ASR, maar ook Ajax gaat niet meer zoveel krijgen als dat ze van Aegon hebben gekregen hoor, mark my words, en overal zie je dat de sponsorbedragen teruglopen, in binnen- en buitenland.
Die hadden al vanaf het begin van de reclame met Giovanni in de fanshop moeten liggen. Ken genoeg mensen die daarvoor naar Blijdorp zouden zijn gegaan. Denk dat aan het einde van maart de interesse gelijk een stuk minder isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze waren al vanaf de zomer bezig met de actie, dat lijkt mij tijd genoeg (bron: Feyenoord Magazine, heb geen scanner dus inscannen gaat niet lukken). Daarin staat ook trouwens dat eind maart Olli in de Feyenoord Fanshop + souvenirshop van Blijdorp moet liggen
quote:1. Barcelona – £25m-a-year (Qatar Foundation)
2. Bayern Munich – £23.6m-a-year (Deutche Telekom)
3. Manchester United – £20m-a-year (Aon) to be replaced by GM from the 2014/15 season
3. Liverpool – £20m-a-year (Standard Chartered)
3. Manchester City – £20m-a-year (Etihad Airways)
3. Sunderland – £20m-a-year (Invest in Africa)
7. Real Madrid – £16.8m-a-year (Bwin)
8. Chelsea – £13.8m-a-year (Samsung)
9. Tottenham Hotspur – £10m-a-year (Autonomy & Investec)
9. AC Milan – £10m-a-year (Emirates)
9. Newcastle United – £10m-a-year (Wonga) could net Newcastle up to £10million a year.(2012-16)
Wat de clubs in het buitenland aan sponsorgelden binnenhalen is gewoon te vinden op internet hoor. Zal vanavond anders wel een aantal artikelen opzoeken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die krijgen links- of rechtsom toch veel meer gelden binnen van sponsoren. Verder twijfel ik ook aan de juistheid ervan.
Maargoed, ASR betaalde al ondermaats vond ik. Met de positieve ontwikkelingen die de club heeft doorgemaakt zou minstens hetzelfde bedrag niet misstaan. Altijd maar dat kleine denken, bah.
Ik kijk liever naar de clubs in de eredivisie. 6-7 miljoen lijkt me een prima bedrag als bijvoorbeeld Ajax op 9 zit, nu zit je de komende 5 jaar opgescheept met een jodenfooitje omdat het ook nog eens inclusief de deal is die er al bestond met opel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat de clubs in het buitenland aan sponsorgelden binnenhalen is gewoon te vinden op internet hoor. Zal vanavond anders wel een aantal artikelen opzoeken.
Uiteraard krijgen de grote clubs véél meer, maar de gemiddelde club in de Duitse Bundesliga en de gemiddelde club in de Premierleague ontvangen zo'n 5 miljoen per seizoen aan shirtsponsoring. Al ontvangen ze wel veel meer televisiegelden.
Aan de andere kant zal de economie de komende jaren alleen maar verder door het putje gaan. Dus tja, wat is wijsheid?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zullen toch ook wel bonussen zijn als we kampioen worden of de CL/EL halen? Denk dat de duur wel wat te lang is aangezien we de komende tijd alleen maar beter zullen presteren
Mja laat maar dan, erg goed geregeld van Koevermansquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze waren al vanaf de zomer bezig met de actie, dat lijkt mij tijd genoeg (bron: Feyenoord Magazine, heb geen scanner dus inscannen gaat niet lukken). Daarin staat ook trouwens dat eind maart Olli in de Feyenoord Fanshop + souvenirshop van Blijdorp moet liggen
koevermansquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:40 schreef De_Pel het volgende:
Dus Koeverpauper kan niet alleen geen fatsoenlijke sponsor vinden, hij gaat ook nog akkoord met een teringlang contract voor een grijpstuiver?![]()
![]()
De Vrij Dabei
Mathijsen dacht ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Welke speler maakt trouwens de meeste meters per wedstrijd? Ik denk Immers die jaagt altijd wel goed door
Rullevant, want?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Welke speler maakt trouwens de meeste meters per wedstrijd? Ik denk Immers die jaagt altijd wel goed door
een te verwaarlozen bedrag vergeleken met wat Feyenoord in principe voor bedrag binnen had kunnen krijgen met een 5 (!) jarig sponsorcontract. Koevermansquote:
Watskeburt met Ritmo dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:29 schreef De_Pel het volgende:
Vriendje stoeptegel is overigens vertrokken
Denk dat tegen P$V het Janmaat was!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Immers denk ik met afstand. Janmaat loopt ook best veel.
Koevermans heeft nog niets goed gedaan voor Feyenoord, maar dit is een beetje voorbarig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:31 schreef Cara het volgende:
[..]
een te verwaarlozen bedrag vergeleken met wat Feyenoord in principe voor bedrag binnen had kunnen krijgen met een 5 (!) jarig sponsorcontract. Koevermans![]()
wat ben ik ontzettend teleurgesteld in dat mannetje
wat verwacht je dat er nog magisch staat te gebeuren? die vent heeft werkelijkwaar alles verkloot wat er te verkloten valtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Koevermans heeft nog niets goed gedaan voor Feyenoord, maar dit is een beetje voorbarig.
Klopt, verwacht er ook niets van.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:42 schreef Cara het volgende:
[..]
wat verwacht je dat er nog magisch staat te gebeuren? die vent heeft werkelijkwaar alles verkloot wat er te verkloten valt
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:50 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind ineens in de kast een casettebandje terug met de Radio Rijnmond samenvattingen van de UEFA Cup PSV thuis en Milan uit. Hans van Vliet
Zal eens kijken of ik dat digitaal en online kan krijgen
Dat zou wel tering vet zijn, kijk maar of het lukt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:50 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind ineens in de kast een casettebandje terug met de Radio Rijnmond samenvattingen van de UEFA Cup PSV thuis en Milan uit. Hans van Vliet
Zal eens kijken of ik dat digitaal en online kan krijgen
Er was wel eenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt, verwacht er ook niets van.
Sowieso valt er veel meer te halen uit de merchandising. Heb zelf al verschillende ideeen aangedragen (oa een 'canvas-service'), maar dan krijg je vaak niet eens een mailtje terug.
Ze verkopen nu wel een seizoensposter. Maar dat ding wil toch geen koter aan z'n slaapkamermuur? Mooie Rotterdamse achtergrond, heul de selectie, en hoppa. Zelfs dat is al te lastigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er was wel eenFeyenoord-Uitzendbureau
Nooit meer wat van gehoord overigens
De tekst erbij ook:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze verkopen nu wel een seizoensposter. Maar dat ding wil toch geen koter aan z'n slaapkamermuur? Mooie Rotterdamse achtergrond, heul de selectie, en hoppa. Zelfs dat is al te lastig
quote:Bestel nu jou Feyenoord poster. Alle spelers staat afgebeeld op de foto en in het midden zie je de Kuip afgebeeld.
Ik moet het afspelende bandje opnemen, dus kwestie van de kwaliteit zo goed mogelijk krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zou wel tering vet zijn, kijk maar of het lukt.
Ik denk dat er een of andere mod van marokkaantjes houdt en z'n stoere stoeptegelavonturen zodoende niet goed gevallen zijnquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze verkopen nu wel een seizoensposter. Maar dat ding wil toch geen koter aan z'n slaapkamermuur? Mooie Rotterdamse achtergrond, heul de selectie, en hoppa. Zelfs dat is al te lastig
De teringquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:20 schreef NJ het volgende:
[..]
De tekst erbij ook:
[..].
Zeker door iemand z'n neefje van 12 opgezet.
Wat een wilde weldoeners ook. Zomaar gratis al hun publiciteit opgevenquote:T-shirt Feyblij zwart senior
ASR helpt! Samen met ASR helpt Feyenoord organisaties door ze een steuntje in de rug te geven. Zo ook het oer-Rotterdamse Blijdorp! Daarom is het laatste deel van het seizoen 2012-2013 Diergaarde Blijdorp hoofdsponsor van Feyenoord!
Dit leuke Feyenoordshirt is gemaakt van 100% zwart katoen. Voorop staat prominent een olifant met de tekst "Diergaarde Blijdorp hoofdsponsor Feyenoord" in zwarte letters en het Feyenoordlogo. Een deel van de opbrengst van de verkoop van dit shirt komt ten goede aan de Rotterdamse diergaarde.
Met de complimenten van ASR, DÉ Nederlandse Verzekeringsmaatschappij voor alle verzekeringen!
aldo een ban ?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:29 schreef De_Pel het volgende:
Vriendje stoeptegel is overigens vertrokken
Azijnzeikmodus: jou poster, prachtig Nederlands ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:20 schreef NJ het volgende:
[..]
De tekst erbij ook:
[..].
Om er nog maar niet van te spreken hoe alle spelers afgebeeld staat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Azijnzeikmodus: jou poster, prachtig Nederlands ook
Waar is de tijd van de 90s, de selectiefoto's met de Erasmusbrug, de Kuip, danwel de haven e.d. op de achtergrondquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Azijnzeikmodus: jou poster, prachtig Nederlands ook
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:20 schreef NJ het volgende:
[..]
De tekst erbij ook:
[..].
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Digitaal overnemen Radio Rijnmond dingesen van de UEFA Cup is, met wat improvisatie, gelukt. Ik prrrrrrrrrrresenteer:
Fey-PSV samenvatting met interviews
Geniet ervan. Ik heb het onderhand echt tig keer achter elkaar gehoord, en nog schiet ik in de lach.
Ik voel me tevens oud
(die van Milan uit volgt)
Hans van Vliet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Digitaal overnemen Radio Rijnmond dingesen van de UEFA Cup is, met wat improvisatie, gelukt. Ik prrrrrrrrrrresenteer:
Geniet ervan. Ik heb het onderhand echt tig keer achter elkaar gehoord, en nog schiet ik in de lach.
Ik voel me tevens oud
Ik voel me tevens oud
Ik upload het evenzo - hele voorbeschouwing en nabeschouwing zit eraan vastquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hans van Vliet.
Één van de weinige wedstrijdverslagen van Radio Rijnmond uit de Uefacup toernee in 2002 die nog niet op Youtube was gepost, bedankt man!
De uitwedstrijd in Milaan staat al wel op Youtube trouwens.
Op het bandje wat ik gevonden heb (2 kanten van 30 min elk) staan enkel PSV thuis en Milan uit. Als ik nieuwe bandjes vind zet ik die natuurlijk ook onlinequote:
sowieso klasse mien jongquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op het bandje wat ik gevonden heb (2 kanten van 30 min elk) staan enkel PSV thuis en Milan uit. Als ik nieuwe bandjes vind zet ik die natuurlijk ook online
Heldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Ik voel me tevens oud
Ik voel me tevens oud
Geniaal, je bent een heldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:24 schreef Dekatria het volgende:
De uitzending van Inter uit, met voorbeschouwing, start van de wedstrijd, (gedeelte van) de goal, laatste fluitsignaal en nabeschouwing
Da's grote klassequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:24 schreef Dekatria het volgende:
De uitzending van Inter uit, met voorbeschouwing, start van de wedstrijd, (gedeelte van) de goal, laatste fluitsignaal en nabeschouwing
quote:
Radio Rijnmond is sowieso niet meer wat het geweest is sinds Hans van Vliet is vertrokken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:33 schreef Dekatria het volgende:
Dank allenvind het ergens ook wel raar dat Rijnmond het zelf niet online zet... ze moeten het toch nog wel in het archief hebben lijkt me
[..]
Denk dat Zanger Rinus wel oprecht is hoor, maar gewoon niet zo gestoord als Hansquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Zijn wedstrijdverslagen waren legendarisch. Tegenwoordig proberen ze ook enthousiasme te veinzen, maar het wordt nooit meer zo als met rassupporter Hans van Vliet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo wordt JDS al tijden bij Rijnmond genoemd heur
Die maakte van een saaie 0- 0 nog wat spannends, en 10 cm naast bleek op TV 2 meter te zijn, maar legandarisch was het well!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Radio Rijnmond is sowieso niet meer wat het geweest is sinds Hans van Vliet is vertrokken.
Zijn wedstrijdverslagen waren legendarisch. Tegenwoordig proberen ze ook enthousiasme te veinzen, maar het wordt nooit meer zo als met rassupporter Hans van Vliet.
Hoor die keesie wonderboy danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Ik voel me tevens oud
Kan er geen oordeel over geven, luister al jaren geen radio meer voor voetbal.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:50 schreef De_Pel het volgende:
Overigens vind ik zanger rinus helemaal geen verkeerde.
Goed het is geen Hans, maar dat zijn er maar weinig.
http://www.rijnmond.nl/sp(...)rend-duel-voorbij-azquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan er geen oordeel over geven, luister al jaren geen radio meer voor voetbal.
Mulgodquote:Feyenoord is na de winst op koploper PSV plotseling een bloedserieuze titelkandidaat. Maar de kaarten liggen na elke speelronde weer compleet anders. Keeper Erwin Mulder bekijkt het zoals hij is: nuchter. 'Er zijn drie clubs die kampioen moéten worden, bij Feyenoord is het nog altijd een kwestie van mogen. Dát is een groot verschil.'
Na de winst tegen PSV volgt de lastige uitwedstrijd tegen NEC. Als het patroon van de Eredivisie zich doortrekt zoals de laatste maanden gaan jullie in Nijmegen dus weer onderuit. De ploeg die een week eerder indruk maakt, valt meestal zeven dagen later weer van de troon.
Mulder: 'Je zou het haast zeggen, want in Nederland kan het dit seizoen inderdaad echt alle kanten op. Waar wij ons aan vasthouden is vooral de manier waarop wij PSV hebben verslagen. De eerste helft was redelijk, maar na rust hebben wij de koploper echt onze wil opgelegd. Tegen NEC kunnen we weer een andere wedstrijd verwachten, maar we voelen ons sterk.'
Maar die woorden klonken ook vanuit De Kuip toen jullie de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle moesten spelen. Toch ging het daar mis.
'Die verliespartij hebben wij intern uitgebreid geanalyseerd. We hadden daar niet onderuit hoeven gaan. Maar op een gegeven moment moet je een nederlaag ook los kunnen laten. Na PEC volgde een sterk antwoord tegen PSV. We hebben dit seizoen bewezen dat wij tegen de ploegen onder ons veel punten pakken. Tegen PEC ging dat fout, maar tegen NEC moet het wel weer gebeuren.'
Nog even over de wedstrijd tegen PEC. Jij ging in de fout bij de winnende treffer van Denni Avdic. Maar je dwong respect af door na afloop gewoon voor de camera's te gaan staan en die fout toe te geven.
'Ik wist in Zwolle dat ik fout zat, punt uit. Ik gaf zelfs aan dat ik ook bij de eerste tegentreffer (eigen doelpunt Pellè, red.) in de fout ging, hoewel sommige media daar anders over dachten. Ik loop niet weg voor het feit dat ik een fout heb gemaakt. De mensen hebben allemaal hetzelfde gezien als ik. Ik ben kritisch op mezelf en heb er geen moeite mee om dat met de buitenwereld te delen. Als ik daarmee respect heb afgedwongen, is dat mooi. Maar dat was niet mijn insteek.'
Na zo'n fout weet je wel dat jij tegen PSV onder een vergrootglas ligt.
'Dat klopt. Ik las ook dat alle ogen op mij gericht zouden zijn. Ach, dat moet dan maar. Ik denk dat ik tegen PSV een duidelijk antwoord heb gegeven, zoals de hele ploeg dat heeft gedaan. Natuurlijk speelt ervaring daarbij een rol. Ik ben 23 jaar, nog altijd niet oud voor een doelman. Maar een paar seizoenen geleden zou ik meer bezig geweest zijn met het feit dat ik geen tweede wedstrijd op een rij in de fout moest gaan. Nu voel ik vertrouwen van de technische staf en weet ik dat ik er weer sta na zo'n duel als in Zwolle. Ik wilde mij graag revancheren.'
Die ontwikkeling maken veel meer spelers door. Is Feyenoord dan ook gewoon een meer dan serieuze titelkandidaat?
'Het klinkt sai, maar we bekijken het van wedstrijd tot wedstrijd. Zo begon je zelf ook dit interview, dat alles zo razendsnel verandert in de Eredivisie. Het is een feit dat er drie clubs in Nederland zijn die kampioen moeten worden. Bij Feyenoord is het nog altijd een kwestie van mogen. Maar neem van mij aan, iedereen droomt ervan om een keer op die Coolsingel te staan met de schaal.'
En dan is de slotreeks met liefst vier thuiswedstrijden in de laatste zes competitieduels een wapen.
'Dat is een voordeel, in De Kuip zijn wij heel erg lastig te verslaan. Al bijna anderhalf jaar is er thuis niet meer verloren. Maar laten we niet vooruit lopen op de komende weken. Ik ga zaterdag rustig op televisie naar FC Twente - Ajax kijken. Maar ongeacht dat resultaat moeten wij gewoon ons werk doen in Nijmegen.'
Dat uitzendbureau was zo weer failliet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er was wel eenFeyenoord-Uitzendbureau
Nooit meer wat van gehoord overigens
ach we zullen het morgen zien. Ze analyseren altijd alles en dan krijg je weer een zaadpartij of een paar corners tegen.quote:
quote:
De site Feyenoordwerkt.nl is wel nog gewoon online en bijgewerkt met actuele vacatures?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat uitzendbureau was zo weer failliet.
Ah ja, klopt:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De site Feyenoordwerkt.nl is wel nog gewoon online en bijgewerkt met actuele vacatures?
quote:Faillisement
Faillisement
Diverse media berichten dat Feyenoord Werkt failliet zou zijn. Er is inderdaad een technisch faillissement uitgesproken als gevolg van een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
De verhuizing van Feyenoord Werkt in 2011 is namelijk gebleken niet te zijn verwerkt in de administratie van een toeleverancier. Dit had als gevolg dat correspondentie van de betreffende toeleverancier niet is ontvangen en beantwoord. Hierdoor is door deze partij ten onrechte een faillissementsaanvraag ingediend, die door de rechter ook bij verstek is toegewezen. Feyenoord Werkt was niet op de hoogte van de faillissementsaanvraag, noch van de zitting bij de rechtbank. Wij en onze toeleverancier betreuren deze situatie uiteraard ten zeerste en hebben in goed overleg passende maatregelen getroffen om het faillissement op zo kort mogelijke termijn weer ongedaan te maken.
Feyenoord Werkt
Datum: 18-1-2012
Faillissement vernietigd
Per 24 januari om 16:00 uur heeft de rechtbank van Rotterdam het faillisement definitief vernietigd. Feyenoord Werkt betreurt dat deze samenloop van omstandigheden toch heeft geleid tot de nodig imagoschade, echter hebben de inspanningen van velen ertoe geleid dat de faillisementsstatus slechts vijf werkdagen heeft aangehouden. Wij zien de toekomst met vertrouwen tegemoet en zullen meer dan eens hand in hand van Feyenoord Werkt een succes maken. Wij rekenen hierbij als vanoudsher ook op uw vertrouwen.
Feyenoord Werkt
Datum: 24-1-2012
Als het werkelijk 5 miljoen per seizoen is (exclusief bonussen), dan vind ik dat geen slechte deal eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
en dan ook nog tot 2017. Feyenoord wordt weer lekker genaaid. Had veel beter moeten zijn.
Ah, weer lekker handig aangepakt dus. Wat een blunder.quote:
Dat vind ik eigenlijk vrij mager. Kijk naar een Ajax of PSV. Die krijgen veel meer en nu weet ik ook wel dat die de afgelopen jaren meer gepresteerd hebben. Als je als Feyenoord zijnde en als sponsor overtuigd bent van een wederopstanding dan had ik meer verwacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als het werkelijk 5 miljoen per seizoen is (exclusief bonussen), dan vind ik dat geen slechte deal eerlijk gezegd.
Sowieso niet echt een succes:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, weer lekker handig aangepakt dus. Wat een blunder.
Ajax gaat ook terug in sponsorinkomsten zodra het contract met Aegon is afgelopen. Sowieso betaalt Aegon buitensporig veel, dus dat vind ik geen eerlijke maatstaf.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk vrij mager. Kijk naar een Ajax of PSV. Die krijgen veel meer en nu weet ik ook wel dat die de afgelopen jaren meer gepresteerd hebben. Als je als Feyenoord zijnde en als sponsor overtuigd bent van een wederopstanding dan had ik meer verwacht.
Slechte site inderdaad, viel mij ook al op. Daar ga je geen klanten of werkzoekenden mee werven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Sowieso niet echt een succes:
[ afbeelding ]
Maar, eigenlijk heeft dit uitzendbureau weinig te maken met Feyenoord. Is gewoon een groter uitzendbureau die de naam van Feyenoord gebruikt in de hoop meer klanten te krijgen. Al is het natuurlijk kansloos als je die site ziet.
Nee, kampioen mogen worden ipv moeten worden. Dat is wat anders dan vrijblijvend met wedstrijden omgaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:14 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Mulder is het bij Feyenoord nog een kwestie van mogen winnen... Vind dat toch vrij ambitieloos.
En daar zou de huidige deal al bij inbegrepen zitten, dus de 'upgrade' naar het shirt is misschien 3,5 waard ofzoquote:
3 opels en een zak aardappels zou jij volgens mij ook nog te verklaren vinden, want crisis.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als het werkelijk 5 miljoen per seizoen is (exclusief bonussen), dan vind ik dat geen slechte deal eerlijk gezegd.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
3 opels en een zak aardappels zou jij volgens mij ook nog te verklaren vinden, want crisis.
Feyenoord ontvangt momenteel geen sponsorinkomsten van Opel. Opel stelt alleen de auto's gratis beschikbaar voor Feyenoord. Feyenoord ontvangt dus geen financiële vergoeding van Opel op dit moment.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En daar zou de huidige deal al bij inbegrepen zitten, dus de 'upgrade' naar het shirt is misschien 3,5 waard ofzo
En dan ook gewoon voor vijf jaar tekenen!!!!
Dat is als Mathijsen vastleggen tot z'n 39e
Die bende faalhazen kan beter eerst eens zorgen dat ze hun shit op orde hebben voor ze gaan kankeren over een nieuw stadion.
quote:Minder trainen met meer kwaliteit.
Varkenoord is ook een opleiding voor trainers. Jean-Paul van Gastel stroomde door naar het eerste elftal, waar hij voor velen geldt als de gedroomde opvolger van Ronald Koeman.
‘Er is geen geheim’, zegt hij over de opleiding. ‘Er is werkethiek. De mensen zijn betrokken bij wat ze doen, in dienst van de kinderen. Dan heb je inhoudelijk nog niets, maar die drive is belangrijk.’ Veelvuldig spreekt hij over ‘de kinderen’, alsof ze van hemzelf zijn. ‘Je bent daar voor de kinderen, de kinderen zijn er niet voor jou. Dat is de cultuur. Als je het anders doet, wordt dat snel genoeg duidelijk gemaakt, met al die trainers van de gestampte pot. Je wordt vanzelf meegetrokken, of je vertrekt weer.’
De meeste trainers blijven jaren: Gösgens, Makaay, Taument, Adriaanse. Stanley Brard is al acht jaar hoofd opleidingen. Hij nam in 2006 inspanningsfysioloog Raymond Verheijen aan om diens methode van periodisering te introduceren: evenwicht zoeken tussen belasting en rust. In de praktijk betekende dat onder meer: minder trainen (vier in plaats van zes keer per week) met meer kwaliteit, en niet meer dan één wedstrijd in een weekeinde. Minder vermoeid raken dus, hetgeen uiteindelijk ten gunste moest komen van de handelingssnelheid. Geduldig zijn ook, opgroeien in een veilige omgeving.
Natuurlijk was er kritiek op die aanpak. Minder trainen? Een talent moest toch juist meer trainen? Waren de beleidsmakers gek geworden? Van Gastel: ‘Je moet kinderen rust geven en de gelegenheid bieden te groeien. Veel clubs gaan meer trainen in de vakanties. Wij geven jongens nu juist een halve week vrij. Dan kunnen ze kind zijn, met hun vriendjes spelen, tot rust komen, fris worden.’
Vroeg op
Dat is nodig. ‘De jongste groepen trainen om negen uur ’s ochtends. Als je met het openbaar vervoer uit Leidschendam komt, moet je om zes uur opstaan. Vroeg op dus, trainen, school, terug naar huis, dan zijn ze rond vijf uur thuis. En dan zitten wij er ook nog eens kort op. Praten over voeding, dvd’s kijken met wedstrijdbeelden. Maar het zijn kinderen. Dat mogen we nooit vergeten.’
Feyenoord leidt wat anders op dan bijvoorbeeld Ajax. ‘Alle jeugdtrainers assisteren elkaar bij ons. Ajax traint heel veel individueel. Wij niet. Dat hebben we nooit gedaan. We doen alles in groepstrainingen. Trainingen worden soms afgestemd op individuen, maar de groepstraining is het uitgangspunt. Je probeert iemand iedere keer in een situatie te brengen, vanuit de partijvorm.
‘Op donderdagen spelen we elf tegen elf. Dan speelt A1 tegen A2, en is Gaston Taument (voormalig rechtsbuiten, red.) bezig met de buitenspelers. Hij coacht aan de kant waar hij nodig is. Roy Makaay let op spitsen, enzovoorts. We zijn alleen bezig om spelers beter te maken.’ Te wensen blijft er genoeg over. Het liefst zou Van Gastel veel meer jongens aannemen. ‘Op open dagen zie je zo veel van die jochies van 6, 7 jaar die lekker kunnen voetballen. Ik opteer voor een piramide met tien F-elftallen, waarna je langzaam naar boven werkt. Je krijgt dan logistieke problemen: je hebt extra trainers nodig en meer geld. Maar ik geloof in die methode. Ik wil alle goede spelers hebben. Hoe meer talent, des te meer goede spelers je overhoudt.’
Eigenlijk is geduld het toverwoord, mocht er een toverwoord bestaan. ‘Wij wisten dat Boëtius zover was om in het eerste elftal te komen, maar hij had een zware knieblessure gehad. Toen hebben we gezegd: rustig aan, we weten dat hij komt. Laat hem eerst nog een half jaar in de A1 voetballen. Toen het moment rijp was, pakte hij in één keer Ajax-thuis mee.’
Van Gastel.quote:
Ja ze moeten gewoon winnen en zeker van mindere tegenstanders.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:14 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Mulder is het bij Feyenoord nog een kwestie van mogen winnen... Vind dat toch vrij ambitieloos.
Het was voor een keertje leuk. Leuk voor al die spelers die een jaar eerder waren uitgelachen door heel Nederland. Het was leuk omdat je van ver kwam. Maar nu niet meer, als je nu tweede wordt geen feestje. Als je tweede bent, ben je de eerste verliezer. Het zou knap zijn om tweede te worden, maar niet waard om het te vieren.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja ze moeten gewoon winnen en zeker van mindere tegenstanders.
Wat dat beterft had Boskamp wel gelijk dat hij niet begreep dat ze vorig jaar gingen feesten na een tweede plaats (of was Gijp het)
als we tweede worden graag rellen bij maasgebouwquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was voor een keertje leuk. Leuk voor al die spelers die een jaar eerder waren uitgelachen door heel Nederland. Het was leuk omdat je van ver kwam. Maar nu niet meer, als je nu tweede wordt geen feestje. Als je tweede bent, ben je de eerste verliezer. Het zou knap zijn om tweede te worden, maar niet waard om het te vieren.
Toch ook wel bizar hoe de opleidingen verschillen individueel vs groep en veel vs minder trainen. Compleet anders. Ook het hele kind zijn is volgens mij wel anders als bij Ajax waar echt een andere cultuur heerst denk ik.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Wederom is nuance ver te zoeken bij jou.
Toch werd vorig jaar de wederopstanding meer gevierd en verwacht ik geen waanzin bij een herhaling. We hebben wel weer veel verzwakkingen moeten opvangen, maar een Nederlandse topclub moet dat ieder jaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:26 schreef Caland het volgende:
Als we dit seizoen tweede worden is dat een betere prestatie dan vorig seizoen.
quote:
Klaar...Richten... VUUR!quote:
Absoluut, en ook een 3de plaats zou een goede prestatie zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:26 schreef Caland het volgende:
Als we dit seizoen tweede worden is dat een betere prestatie dan vorig seizoen.
Bij PSV rammelt het binnen de ploeg, al een hele tijd. Allemaal van die incidentjes, spanningen etc... zie zomaar gebeuren dat de druk hen teveel wordt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:13 schreef Jimbo het volgende:
boys...we gaan dit seizoen gewoon winnen. klaar uit simpel. Dat psv gaat t verneuken door hun attitude, de neuzen gaan t verneuken omdat...nouja geen ideegaan ze gewoon doen.
Wij worden met een middelmatig team gewoon eerste dit jaar
En dit. Zoals gezegd, worden we dit seizoen tweede dan zal er geen herhaling van zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:16 schreef Caland het volgende:
Het feest van vorig seizoen stond dan ook niet voor die tweede plek.
Ik hoop het ook. Die spanning bij PSV valt me inderdaad ook al een hele tijd op, ook op de beelden van de training op de Herdgang en in de interviews na de wedstrijd Feyenoord - PSV.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij PSV rammelt het binnen de ploeg, al een hele tijd. Allemaal van die incidentjes, spanningen etc... zie zomaar gebeuren dat de druk hen teveel wordt.
Van Gastel lijkt mij typisch iemand die zijn hele leven bij Feyenoord moet blijven, als het even kan.quote:
Nee, Brard heeft een contract van onbepaalde duur met een opzegtermijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:45 schreef Cara het volgende:
Even een ontketende vraag. Als brard naar Azerbeidzjan zou gaan, moeten die dan een dik som geld aan Feyenoord bepalen?
Geciteerd vanwege waarheidquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:16 schreef Caland het volgende:
Het feest van vorig seizoen stond dan ook niet voor die tweede plek. Maar ach, zolang mensen er nog steeds over praten moet ik er wel om lachen. Zelfs bij zo´n kleinschalig onthaal in Rotterdam gaat het er gekker aan toe dan bij menig kampioenschapsfeestje.
Dan moeten we kampioen worden want anders moet je voorronde wedstrijden spelen, 2 ronden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit seizoen is er denk ik wel een klein feestje als we CL halen hoor, want de laatste wedstrijd is in De Kuip tegen NAC.
Ligt eraan. Sleep je die wedstrijd de tweede plaats binnen, dan wel. Anders zal het meevallen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit seizoen is er denk ik wel een klein feestje als we CL halen hoor, want de laatste wedstrijd is in De Kuip tegen NAC.
Het niet begrijpen als ik een hyperbool gebruik om mijn punt te benadrukkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Wederom is nuance ver te zoeken bij jou.
Tot Zomer '17 is 4 jaar, lijkt me.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het niet begrijpen als ik een hyperbool gebruik om mijn punt te benadrukken
We zijn geen stelletje tijdelijk oplevende provincialen, wij zijn topclub Feyenoord, dan moet je niet uitkomen op miljoenen minder dan PSV of Ajax.
Ik denk dat jij bij 3,5 miljoen ook had gezegd dat 'de markt er nu eenmaal naar is' en dat we 'gewoon niet beter konden krijgen in deze tijd'. Koevermans heeft gewoon z'n product niet goed weten te vermarkten. Dat is dan nog 1, maar teken dan gewoon niet gelijk voor 5 jaar.
Dat begrijp ik wel, maar naar mijn mening overdrijf je en ben je niet genuanceerd. 3,5 miljoen had ik ook veel te weinig gevonden. Gelukkig is dat niet aan de orde, maar krijgt Feyenoord naar verluidt 5 miljoen, en dat is niet heel veel minder dan de 5,5 miljoen die we nu jaarlijks ontvangen van ASR.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het niet begrijpen als ik een hyperbool gebruik om mijn punt te benadrukken
We zijn geen stelletje tijdelijk oplevende provincialen, wij zijn topclub Feyenoord, dan moet je niet uitkomen op miljoenen minder dan PSV of Ajax.
Ik denk dat jij bij 3,5 miljoen ook had gezegd dat 'de markt er nu eenmaal naar is' en dat we 'gewoon niet beter konden krijgen in deze tijd'. Koevermans heeft gewoon z'n product niet goed weten te vermarkten. Dat is dan nog 1, maar teken dan gewoon niet gelijk voor 5 jaar.
ok, wie van jullie was vannacht in Brabant ?quote:Supporters van Ajax en Feyenoord zijn vannacht in het Brabantse Goirle met elkaar op de vuist gegaan.
De hooligans kregen het met elkaar aan de stok in een eettent. Toen één van de Ajax-fans na een woordenwisseling de zaak verliet werd hij achtervolgd door iemand uit de Feyenoord-groep. Buiten kwam het tot een vechtpartij tussen de twee. Dat meldt het ANP.
Later bemoeiden ook de vrienden van de twee met het gevecht, waardoor vannacht om een uur of drie ongepland de klassieker op een Brabantse straat werd uitgevochten.
Toegesnelde agenten arresteerden zeven van de negen vechtersbazen. Eén persoon uit de Ajax-groep raakte gewond.
Je hebt gelijk, als het inderdaad tot 2017 zal zijn. Er werd eerder ook gesproken over 5 jaar.quote:
triest, dit is toch gewoon uitgaansgeweld. dat die mongolen nou net voor een voetbalclub zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok, wie van jullie was vannacht in Brabant ?
klopt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:11 schreef Cara het volgende:
[..]
triest, dit is toch gewoon uitgaansgeweld. dat die mongolen nou net voor een voetbalclub zijn.
PSV wint , ajax waarschijnlijk.quote:
Klopt, ook dit seizoen rijdt Feyenoord namelijk al Opel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zie Pellè trouwens al in een Opel rijden.
Als Ajax wint kunnen we FC Twente definitief achter ons laten, net als FC Utrecht trouwens. Mits wij zelf winnen uiteraard.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:42 schreef Cara het volgende:
[..]
PSV wint , ajax waarschijnlijk.
als ze beiden verliezen is NEC uit net zo belangrijk als dat ze beiden winnen, die punten uit de thuiswedstrijden komen de meesten toch wel vandaan
liever dat Ajax niet wint Twente eindigt toch niet boven ons.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Ajax wint kunnen we FC Twente definitief achter ons laten, net als FC Utrecht trouwens. Mits wij zelf winnen uiteraard.
als ik dan toch moet kiezen zeg ik idd twente want die 3 punten op ajax voorblijven zou te mooi voor woorden zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Ajax wint kunnen we FC Twente definitief achter ons laten, net als FC Utrecht trouwens. Mits wij zelf winnen uiteraard.
Dubbele gevoelens inderdaad. Als FC Twente wint kunnen we boven Ajax komen, maar Ajax voorblijven en eventueel zelfs kampioen worden lijkt me een hele prestatie, bovendien staat Fc Twente dan nog vlak achter ons.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:00 schreef Cara het volgende:
[..]
als ik dan toch moet kiezen zeg ik idd twente want die 3 punten op ajax voorblijven zou te mooi voor woorden zijn
Ik hou liever kans op kampioenschap, dan gegarandeerd top 4.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dubbele gevoelens inderdaad. Als FC Twente wint kunnen we boven Ajax komen, maar Ajax voorblijven en eventueel zelfs kampioen worden lijkt me een hele prestatie, bovendien staat Fc Twente dan nog vlak achter ons.
Dan heb ik liever de zekerheid dat er definitief afgerekend wordt met Fc Twente (en Fc Utrecht) waardoor sowieso een plek bij de beste 4 al gegarandeerd lijkt.
Ik ook. Maar ideaal lijkt me een gelijkspelletje. Bij winst op NEC staan we dan 1 punt boven Ajax en 5 boven Twente.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik hou liever kans op kampioenschap, dan gegarandeerd top 4.
Ja duh, maar die hou je dan ook natuurlijk, al zie ik het nog steeds niet gebeuren.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik hou liever kans op kampioenschap, dan gegarandeerd top 4.
Wat is er zo erg aan als 5e eindigen? Vroeger toen je top 2 de Champions League in kon sturen, was dat belangrijk. Maar tegenwoordig boeit het geen reet of je 2e wordt of 5e.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja duh, maar die hou je dan ook natuurlijk, al zie ik het nog steeds niet gebeuren.
Maar daarom is het fijn als die concurrent alvast afhaakt, en dat er dan in ieder geval nog meer in het vat zit.
Anders loop je het risico heel leuk om het kampioenschap mee te strijden maar uiteindelijk alsnog 5de te eindigen bijvoorbeeld.
Toch word ik liever 3de of 4de.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan als 5e eindigen? Vroeger toen je top 2 de Champions League in kon sturen, was dat belangrijk. Maar tegenwoordig boeit het geen reet of je 2e wordt of 5e.
Vitesse thuis komt nog.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sowieso wel heerlijk dat wij geen toppers meer hebben nu. We hebben het bijna in eigen hand. Hoop dat de spelers daar ook wat mee gaan doen.
Theoretisch gezien niet. Als Ajax van PSV wint en de rest wint en PSV wint ook de rest wordt Feyenoord nog 3e op doelsaldo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:22 schreef ursel het volgende:
Als Feyenoord nou gewoon alles wint worden we minimaal 2e.
Oohja.. dat kan ook nog ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:36 schreef jakees het volgende:
[..]
Theoretisch gezien niet. Als Ajax van PSV wint en de rest wint en PSV wint ook de rest wordt Feyenoord nog 3e op doelsaldo.
Die verrekte rekensom heb ik ook gemaakt pfff het was eenvoudiger toen Feyenoord nergens aan meedeed. Dan hoefde je ook niet te rekenen restant programma's uit je hoofd te leren etc.quote:
Je moeder - 2,50.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ok, leuk
PSV - Feyenoord 10-0
PSV - Feyenoord 3-2
PSV - Feyenoord 3-0
PSV - Feyenoord 2-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |