aaah oke, dan krijg ik het vanzelf wel te horenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog niet echt concrete plannen.
Ik was afgelopen week ook afwezig. Dacht al straks hebben ze al gemeet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb trouwens veel gemist. Wat zijn de plannen rondom de meet ?
Ja idd. Dit stelletje stoners is zo stoned dat ze ons vergeten uit te nodigenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week ook afwezig. Dacht al straks hebben ze al gemeet.
NIGGA pls. Ik ben juist goed in grammatica en spelling maar na 12'en glipt er wel eens wat door m'n vingersquote:
Dat maakt niet uit. Daar ben ik voor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NIGGA pls. Ik ben juist goed in grammatica en spelling maar na 12'en glipt er wel eens wat door m'n vingers
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Incorrect. Daar is Chloroform voor, zij heeft de officiele tag met spellchecker
Nou haske plezant meid.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Overigens ben ik helemaal niet zo'n grammar nazi hoor. Alleen omdat heel veel mensen die fout maken, verbeter ik die meestal wel. Je moet toch wat om deze wereld wat plezanter te maken.
Ja 2. Postbezorgen en bakkerij bij Appie. Kan nergens voor meer dan 30 uur aan de bak dus ja dan maar 2 baantjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:09 schreef Piye het volgende:
Awh lastig. Ik ben vrij, maar heb ook nog niet geblowd. Hoezo moet je 2 keer werken heb je zoveel baantjes?
Dit is wel een beetje laat ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag. Ben weer eens veel te laat mijn bed uitgerolt
Ik ken het. Ik heb ook regelmatig dat de wekker om 6.45 afgaat en ik om 7.45 pas m'n bed uitkom. Het jammere is dat ik mij daarna gigantisch moet haasten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik was al een uur wakker maar mijn bed was zo warm
Ja moest van 9 tot 1 werken hahaquote:
Ik ken het, da's echt klotequote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Wil niet meer werken vanavond, zo'n hekel aan avondurendan ben je al ingekakt en wil je rustig chillen met een jointje en biertje.
Idd, vooral dat er savonds bij de bakkerij niet echt veel meer te doen is en ik een uur te vroeg klaar ben en dus maar vlees enzo kan gaan afboekenquote:
Dit is de eerste keer in weken dat ik überhaupt geen vrijdagavond hoef te werken, en ook alleen maar omdat ik vrij heb gevraagd omdat ik dus naar m'n tante gaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, vooral dat er savonds bij de bakkerij niet echt veel meer te doen is en ik een uur te vroeg klaar ben en dus maar vlees enzo kan gaan afboekenwel chill opzich maar niet als je elke keer savonds werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |