Wanneer?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb toch al een pic van d'r gezien
Je hebt geluk, ik heb sinds een tijdje geleerd mijn masturbatie drang te beperken. Er zaten geen witte vlekken op. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja zou goed kunnen dat je dan ergens een foto hebt gezien ja.
Vind je ons huis groot? Dat heb ik vaak mensen horen zeggenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ik heb sinds een tijdje geleerd mijn masturbatie drang te beperken. Er zaten geen witte vlekken op. Zo ben ik dan ook wel weer.
Prima te doen. Twintig keer groter dan mijn appartementje in Den Haagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vind je ons huis groot? Dat heb ik vaak mensen horen zeggen
Dit weet je trouwens niet volgens mij, maar mijn broertje en zijn groep kwamen rond een uur of half 5 thuis en gingen nog afterparty doen met pz en sv en smitjewquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima te doen. Twintig keer groter dan mijn appartementje in Den Haag
Ben het huis van mijn ouders gewend dus kijk niet meer zo snel op
Wel jammer dat ik dat gemist had jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit weet je trouwens niet volgens mij, maar mijn broertje en zijn groep kwamen rond een uur of half 5 thuis en gingen nog afterparty doen met pz en sv en smitjew
En PZ heeft toen bier gesnoven, dus dat naast de poedersuikerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dat gemist had jaMaar op een gegeven moment ging het lichtje uit
Sowiesoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:56 schreef FL_Freak het volgende:
Ja ik was ook behoorlijk moe op een gegeven moment en heb flips nog smorgens om 8 uur afgezet op het station de lieverd dat ik ben![]()
xquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:57 schreef Monopoly het volgende:
Even een fris neusje halen met een peuk buiten op het balkon!
Zo terug !
Oh wat was er toen gebeurd man?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 04:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, maar in December een nare ervaring gehad op het spoor, en toen weer begonnen.
Volgens mij zijn er nog niet echt concrete plannen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb trouwens veel gemist. Wat zijn de plannen rondom de meet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |