SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Nee, maar als het gaat om dieren; ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vroeg om verduidelijking. Ben je in opleiding?![]()
Hij kan goed ook goed shotjes drinken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:11 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer is sowieso mooi. Dokter of niet.![]()
Huh?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij kan goed ook goed shotjes drinken.![]()
Ah dierenarts, of assitent?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, maar als het gaat om dieren; ja.![]()
Ja hehequote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh god ja, ik weet het het weer. Met dat kaartspelletje.![]()
![]()
Je moest een shot nemen als je een stapeltje kaarten omblies. Maar goed, ik heb dan ook een vrij hoge alcohol tolerantie.![]()
![]()
Soppen en der tietjes aan het strelen.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door FL_Freak op 01-03-2013 03:29:40 ]![]()
Tik hem aan broeder. Ik kan er ook wat van. Ik drink tegenwoordig enkel halve liters omdat normale blikken zo op zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:17 schreef Oerbeer het volgende:
Je moest een shot nemen als je een stapeltje kaarten omblies. Maar goed, ik heb dan ook een vrij hoge alcohol tolerantie.![]()
![]()
Ja en SV was helemaal van het padje af en je had hem toen (per ongelijk) op de verkeerde trein gezetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:17 schreef Oerbeer het volgende:
![]()
Ja echt lastig. Het kost gewoon het dubbele en maakt je minder bezopen bij te weinig bier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tik hem aan broeder. Ik kan er ook wat van. Ik drink tegenwoordig enkel halve liters omdat normale blikken zo op zijn
Nou nee, ik had de juiste trein voor hem uitgepikt maar hij stapte zelf een trein in op perron B terwijl ik A zei.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja en SV was helemaal van het padje af en je had hem toen (per ongelijk) op de verkeerde trein gezet![]()
![]()
Ah oke is dat ook weer helderquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou nee, ik had de juiste trein voor hem uitgepikt maar hij stapte zelf een trein in op perron B terwijl ik A zei.maar zijn eigen schuld dat ie zijn grens niet kent
![]()
![]()
Was wel lachen die avond.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah oke is dat ook weer heldermaar zijn eigen schuld dat ie zijn grens niet kent
![]()
![]()
Ja dat zeker. Maar serieus hoe wij die ruimte hebben verneukt man, toilet papier, bier blikjes allesquote:![]()
![]()
Voor ik de magische combo van veel alcohol en cannabis heb geleerd, ging dat ook gepaard met visioenen en tijdelijke angstige momenten![]()
![]()
Dat was echt gewoon kinderachtig en dat hoop ik dan ook nooit meer mee te maken. Dat ging echt nergens over. Zeker niet met de volwassenen die daar aanwezig waren. Kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Maar serieus hoe wij die ruimte hebben verneukt man, toilet papier, bier blikjes alles![]()
En jij naar de dokter geweest en wonder boven wonder is alles gewoon primaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:25 schreef Monopoly het volgende:
Voor ik de magische combo van veel alcohol en cannabis heb geleerd, ging dat ook gepaard met visioenen en tijdelijke angstige momenten![]()
![]()
Ja daar heb je ook zeker een punt en heb daarom ook bijna niks gegooidquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat was echt gewoon kinderachtig en dat hoop ik dan ook nooit meer mee te maken. Dat ging echt nergens over. Zeker niet met de volwassenen die daar aanwezig waren. Kan gewoon niet.![]()
![]()
Ik ben door mijn medische en psychologische keuringen gekomen dus ik denk het welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En jij naar de dokter geweest en wonder boven wonder is alles gewoon prima![]()
![]()
Ik heb alleen leelll bekogeld met nat pleepapier en daarna vond ik het wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook zeker een punt en heb daarom ook bijna niks gegooid![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Soppen en der tietjes aan het strelen.![]()
![]()
Dat wil ik nog een keer doen. Als iemand zijn FB hier aan laat staan, alles veranderen in foto's van Nicolas Cage![]()
![]()
Nicolas Cage is een baasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:30 schreef Monopoly het volgende:
Dat wil ik nog een keer doen. Als iemand zijn FB hier aan laat staan, alles veranderen in foto's van Nicolas Cage![]()
![]()
Zal ik er nog een rollen? Moet morgen pas om 13:00 opstaan, maar heb al best veel gesmoked vanavond... Maar alsnog zin in meer![]()
![]()
Ja. Ik help mee met wat opzetten etc. Gaat echt tof worden!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga je 12 maart naar die film meet btw?![]()
Ik kom heel misschien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Ik help mee met wat opzetten etc. Gaat echt tof worden!![]()
Er zijn geen kaarten meer!
Helaas zijn we door alle kaarten heen. We houden echter ook een reservelijst bij, en daar is nog plek! Wees dus snel met aanvragen.
kut![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:36 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb mezelf op de reserve lijst gezet.![]()
![]()
Drama. Ik ontwijk het. Maar heel af en toe ontkom ik er ook niet aan!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:42 schreef FL_Freak het volgende:
Nouja mijn zus woont er ook dus daar meot ik dus af en toe wel ff heen.![]()
Hoe oud is je zuster ?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:44 schreef FL_Freak het volgende:
Verrast dat niemand naar pics vraagt btw.![]()
Dacht mooi dus nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hmm dat is maar een jaar ouder.
Pics!![]()
![]()
Wanneer?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb toch al een pic van d'r gezien![]()
![]()
Je hebt geluk, ik heb sinds een tijdje geleerd mijn masturbatie drang te beperken. Er zaten geen witte vlekken op. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja zou goed kunnen dat je dan ergens een foto hebt gezien ja.![]()
Vind je ons huis groot? Dat heb ik vaak mensen horen zeggenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ik heb sinds een tijdje geleerd mijn masturbatie drang te beperken. Er zaten geen witte vlekken op. Zo ben ik dan ook wel weer.![]()
![]()
Prima te doen. Twintig keer groter dan mijn appartementje in Den Haagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vind je ons huis groot? Dat heb ik vaak mensen horen zeggen
Ben het huis van mijn ouders gewend dus kijk niet meer zo snel op![]()
![]()
Dit weet je trouwens niet volgens mij, maar mijn broertje en zijn groep kwamen rond een uur of half 5 thuis en gingen nog afterparty doen met pz en sv en smitjewquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima te doen. Twintig keer groter dan mijn appartementje in Den Haag
Ben het huis van mijn ouders gewend dus kijk niet meer zo snel op![]()
![]()
Wel jammer dat ik dat gemist had jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit weet je trouwens niet volgens mij, maar mijn broertje en zijn groep kwamen rond een uur of half 5 thuis en gingen nog afterparty doen met pz en sv en smitjewMaar op een gegeven moment ging het lichtje uit
![]()
![]()
En PZ heeft toen bier gesnoven, dus dat naast de poedersuikerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dat gemist had jaMaar op een gegeven moment ging het lichtje uit
![]()
![]()
Ja ik was ook behoorlijk moe op een gegeven moment en heb flips nog smorgens om 8 uur afgezet op het station de lieverd dat ik ben![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:56 schreef FL_Freak het volgende:
Ja ik was ook behoorlijk moe op een gegeven moment en heb flips nog smorgens om 8 uur afgezet op het station de lieverd dat ik ben![]()
Maar ze bleef wel slapen, dus het was een juiste beslissing!![]()
xquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:57 schreef Monopoly het volgende:
Even een fris neusje halen met een peuk buiten op het balkon!
Zo terug !![]()
Oh wat was er toen gebeurd man?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 04:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, maar in December een nare ervaring gehad op het spoor, en toen weer begonnen.![]()
Volgens mij zijn er nog niet echt concrete plannen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb trouwens veel gemist. Wat zijn de plannen rondom de meet ?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: