Ja hehequote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh god ja, ik weet het het weer. Met dat kaartspelletje.
Soppen en der tietjes aan het strelen.quote:
Tik hem aan broeder. Ik kan er ook wat van. Ik drink tegenwoordig enkel halve liters omdat normale blikken zo op zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:17 schreef Oerbeer het volgende:
Je moest een shot nemen als je een stapeltje kaarten omblies. Maar goed, ik heb dan ook een vrij hoge alcohol tolerantie.
Ja en SV was helemaal van het padje af en je had hem toen (per ongelijk) op de verkeerde trein gezetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:17 schreef Oerbeer het volgende:
Je moest een shot nemen als je een stapeltje kaarten omblies. Maar goed, ik heb dan ook een vrij hoge alcohol tolerantie.
Ja echt lastig. Het kost gewoon het dubbele en maakt je minder bezopen bij te weinig bier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tik hem aan broeder. Ik kan er ook wat van. Ik drink tegenwoordig enkel halve liters omdat normale blikken zo op zijn
Nou nee, ik had de juiste trein voor hem uitgepikt maar hij stapte zelf een trein in op perron B terwijl ik A zei.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja en SV was helemaal van het padje af en je had hem toen (per ongelijk) op de verkeerde trein gezet
Ah oke is dat ook weer helderquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou nee, ik had de juiste trein voor hem uitgepikt maar hij stapte zelf een trein in op perron B terwijl ik A zei.
Was wel lachen die avond.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah oke is dat ook weer heldermaar zijn eigen schuld dat ie zijn grens niet kent
Ja dat zeker. Maar serieus hoe wij die ruimte hebben verneukt man, toilet papier, bier blikjes allesquote:
Dat was echt gewoon kinderachtig en dat hoop ik dan ook nooit meer mee te maken. Dat ging echt nergens over. Zeker niet met de volwassenen die daar aanwezig waren. Kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Maar serieus hoe wij die ruimte hebben verneukt man, toilet papier, bier blikjes alles
En jij naar de dokter geweest en wonder boven wonder is alles gewoon primaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:25 schreef Monopoly het volgende:
Voor ik de magische combo van veel alcohol en cannabis heb geleerd, ging dat ook gepaard met visioenen en tijdelijke angstige momenten
Ja daar heb je ook zeker een punt en heb daarom ook bijna niks gegooidquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat was echt gewoon kinderachtig en dat hoop ik dan ook nooit meer mee te maken. Dat ging echt nergens over. Zeker niet met de volwassenen die daar aanwezig waren. Kan gewoon niet.
Ik ben door mijn medische en psychologische keuringen gekomen dus ik denk het welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En jij naar de dokter geweest en wonder boven wonder is alles gewoon prima
Ik heb alleen leelll bekogeld met nat pleepapier en daarna vond ik het wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook zeker een punt en heb daarom ook bijna niks gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |