deze vinden elke maand in de laatste week plaats. dan wordt in dit topic een inschrijflijst geopend.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef Cirilico het volgende:
Vraagje, wanneer/waar hebben de inschrijvingen plaatsgevonden? Want ik zou wel een volgend keer willen meedoen.
Je kunt OOTW nog een bericht sturen maar het aanpassen van het speelschema is nogal veel werk.quote:
je mag mij uitnodigen voor een potje, mijn WFnaam is Elzassquote:
nou z3 legde daarvoor heel mooi EQUIPES neer, maar doordat die ongunstig lag kreeg die maar iets van 30 punten ervoorquote:
In de sheet onder het kopje 'matchnr'. Tweede rij (of heet dat kolom?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:38 schreef Schunckelstar het volgende:
waar vind ik die wedstrijdnummers eigenlijk?
oh ja, dank jequote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
In de sheet onder het kopje 'matchnr'. Tweede rij (of heet dat kolom?) van links
jij nu denk ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:04 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Er is nog geen duidelijke koploper
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:33 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Was een leuk potje![]()
#126 OOTW - schunckelstar 417 - 347
jaquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:50 schreef crv het volgende:
Sheet bijgewerkt: maart
Er zijn 2 duidelijke koplopers
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:00 schreef djeep_64 het volgende:
Nog voor Februari:
De kampioen verslagen
Djeep_64-Evertk 484-345
En ook nog Elzass van de 4e plaats verdrongen
Deze verwerkt in februari.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:00 schreef djeep_64 het volgende:
Nog voor Februari:
De kampioen verslagen
Djeep_64-Evertk 484-345
En ook nog Elzass van de 4e plaats verdrongen
De eindstand is inderdaad heel geflatteerd door die 2 klappers en doet zeker geen recht aan de het beeld van het spelletje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:04 schreef yissyuss het volgende:
Verloren va OOTW ik dacht lekker opweg te zijn maar OOTW klapte bijna 2 x een woord van rond de 100 neer.....![]()
#135 414 - 521 gestart 2 maart
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef yissyuss het volgende:
#142 begonnen tegen socks
#114 begonnen tegen H089
Jullie gebruiken soms de rijnummers van de sheet i.p.v. de wedstrijdnummers. Graag de wedstrijdnummers gebruiken anders raken crv en ik in de warquote:
57 en 188 waren nog niet verwerkt. Nu wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:22 schreef Oognip het volgende:
Ik heb er 7 lopen, maar in de sheet staan er 5. Ze zijn vast niet allemaal doorgegevenEven voor de duidelijkheid:
#57, 102, 115, 138, 183, 188 en 189 zijn gestart.
en vooral bij crv is dat zo gebeurt want tegen de tijd dat ie gaat updaten zit er meestal al wat wijn inquote:Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
[..]
Jullie gebruiken soms de rijnummers van de sheet i.p.v. de wedstrijdnummers. Graag de wedstrijdnummers gebruiken anders raken crv en ik in de war![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:21 schreef Takaiki het volgende:
#48 Takkedinges-yissyuss 372-406
#54 Takkedinges-Elzass 324-638
Slecht begin voor mij
Hahaha, valt dat effe tegenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef Oognip het volgende:
Degene waarvan ik dacht wel van te gaan winnen....
#189 socks_ - schunckelstar: 296 - 387
Dit doet echt heel erg pijnquote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Hahaha, valt dat effe tegen
Maar goede poging hoor
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:37 schreef Takaiki het volgende:
#38 tegen Prikkeldraak gestart en met mijn tweede woord 136 punten gescoord!
Ik weet er alles van, ben afgedroogd door Elzassquote:Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef Kattenkop het volgende:
[..]Er blijft zo niets meer van mij over in deze competitie. Klappen in het begin van potjes zijn niet leuk
Altijd even melden, we houden ook een highscore voor woord bij. Welk Woord scoorde je want 136 is voorlopig een gedeelde highscorequote:Op zondag 3 maart 2013 23:37 schreef Takaiki het volgende:
#38 tegen Prikkeldraak gestart en met mijn tweede woord 136 punten gescoord!
Ik reageer hier ook maar even op. Het was met het woord 'verloren'quote:Op maandag 4 maart 2013 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
Altijd even melden, we houden ook een highscore voor woord bij. Welk Woord scoorde je want 136 is voorlopig een gedeelde highscore
Overigens heb ik je met alle plezier afgedroogd hoor![]()
bedankt,quote:Op maandag 4 maart 2013 09:02 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik reageer hier ook maar even op. Het was met het woord 'verloren'De camera op mijn telefoon doet raar, ik geen foto's/printscreen maken helaas.
Was al doorgegeven hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 08:31 schreef crv het volgende:
weer gewonnen, gaat voorlopig lekker.
Nu tegen socks gewonnen met 592 tegen 219. Kan helaas ff het matchnummer niet weergeven, komt vanaaf weer.
Ik heb de laatste paar potjes echt veel geluk met letters en ook de mogelijkheid ze goed weg te leggen
Socks bedankt en succes verder![]()
quote:
je bent niet onmisbaar, als je daar p doelde tenminstequote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heeft het nog moeite gekost om de sheet voor maart te maken?
Viel best mee eigenlijk. Gelukkig was het aantal deelnemers niet groter dan vorige keer, want dan had ik nog na moeten denken ookquote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heeft het nog moeite gekost om de sheet voor maart te maken?
haha tja, beetje eigen schuld. als we gewoon het potje ervoor voor de competitie hadden gespeeld had je gewonnen, maar ja, toen durfde je nietquote:
Nee, die kat van je helpt welquote:Op maandag 4 maart 2013 17:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
haha tja, beetje eigen schuld. als we gewoon het potje ervoor voor de competitie hadden gespeeld had je gewonnen, maar ja, toen durfde je niet![]()
maar vooruit, hier een plaatje van een kat om je te troosten![]()
[ afbeelding ]
Sinds de vorige pot kan je me zeker missen als kiespijnquote:Op maandag 4 maart 2013 15:01 schreef crv het volgende:
[..]
je bent niet onmisbaar, als je daar p doelde tenminste
haha, vandaar je suggestiequote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Viel best mee eigenlijk. Gelukkig was het aantal deelnemers niet groter dan vorige keer, want dan had ik nog na moeten denken ook
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Maart 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
3. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
6. schunckelstar - schunckelstar
7. Judith_1973 - judith_73
8. svk1985 - svk1985
9. Remlof - remlof
10. Socks_ - oognip
11. Cat-22 - Cat22
12. Takkedinges - Takaiki
13. Hello_Quickie - Quickie_Brat
14. fsteo-tomtomaat
15. MPGFOK - MPG
16. ziggyziggyziggy
17. piet hein kaptein. - pieheinkaptein
18. Prikkeldraak - Kattenkop
19. Djeep_64 - Djeep_64
20. yissyuss - yissyuss
Ik stel voor om het maximum aantal deelnemers net als in februari op 21 te houden. Dus... nog plaats voor 1.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:11 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Sinds de vorige pot kan je me zeker missen als kiespijn
In de laatste week van de maand komt er de nieuwe inschrijflijst voor de nieuwe maand en dan kun je je inschrijven. zie ook de OPquote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef fonkeymonkey het volgende:
hoe doe ik mee?
of kan ik spelen tegen iemand?
Oke dankjewel, heb je 'n invite gestuurdquote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
In de laatste week van de maand komt er de nieuwe inschrijflijst voor de nieuwe maand en dan kun je je inschrijven. zie ook de OP
en tot die tijd kun je vragen of mensen tijd hebben voor "oefenpotjes".
Je mag me uitnodigen mijn WFnaam is Elzass.
geaccepteerd. Je moet soms wel geduld hebben, mijn wedstrijdpotjes krijgen voorrang op mijn oefenpotjes succesquote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Oke dankjewel, heb je 'n invite gestuurd
begrijp ik haha!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
geaccepteerd. Je moet soms wel geduld hebben, mijn wedstrijdpotjes krijgen voorrang op mijn oefenpotjes succes
#114 FSTEO 472 - Schunkel 278quote:Op maandag 4 maart 2013 17:59 schreef Schunckelstar het volgende:
ah kut, #114 is klaar. die heb ik (dik) verloren van fsteo, maar ik weet de stand niet meer..
had hem niet hier al getypt, maar blijkbaar heb ik op preview geduwd ipv op invoeren en ik heb daarna het potje verwijderd![]()
dus hopelijk weet fsteo hem nog wel?
tja, als je goede letters hebt kun je die gok wagen. Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef Oognip het volgende:
Is iemand al achter de tactiek van hello_quickie?Ons potje is net begonnen en na een paar beurten ging ze al passen, 2x achter elkaar. Ik snap het niet, maar volgens haar hoort het bij haar masterplan. Iemand deze al ontdekt?
Ondertussen is ze overgeschakeld naar Plan B, want het pakte iets anders uit dan de bedoeling was
Ik snap hem nu inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
tja, als je goede letters hebt kun je die gok wagen. Heb ik ook wel eens gedaan
jouw woordenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap hem nu inderdaad.
Ik ben niet het helderste licht, laten we het daar maar op houden
Dit is # 61!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:21 schreef crv het volgende:
eerste verliespartij... verloren van Judith
#?? Elzass - Judith : 424 - 430 Start 1-3 einde 5-3
Hier ging het op het laatst helemaal mis. dure letters en Q die ik niet meer kwijt kon en Judith heeft het gewoon goed uitgespeeld en geen kans meer weggegeven. in de laatste beurt sloop ze me voorbij
gefeliciteerd en succes verder Judith
Vakantie in Patagonië was uitstekend !quote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef crv het volgende:
[..]ik aas ook enorm op revanche
![]()
Hoe was je vakantie of whatever je aan het doen was?
Is toch geen mooi woordquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:04 schreef Schunckelstar het volgende:
godver, leg ik eindelijk een mogelijk recordbrekend woord, is het in een oefenpotje![]()
afsnoepe, 154 punten
Mijn eerste winstquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:45 schreef djeep_64 het volgende:
Eerste verlies...
#85 verloren van Remlof
427-488
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:52 schreef MPG het volgende:
Ik zie dat van FEBRUARI match #170 nog niet verwerkt is:
FEBRUARI: #170 MPGFOK - Skatespeare is geeindigd in 432 - 413 (begin 24-2, eind: 3-3)
Ook bijgewerkt in Februariquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:18 schreef Thomas B. het volgende:
Laatste twee uitslagen van februari:
Mpgfok 432 - skate 413
Hello quickie 311 - skate 373
ik zie niks nu welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ingemaakt in #140...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Oognip het volgende:
Ik ben echt bloedchagrijnigStond de hele tijd voor tegen hello_quickie, tot het laatste moment en toen kreeg ik de Q ook nog
Het is me gewoon niet gegund
#148: hello_quickie - socks_ 406 - 359.
quote:
Gestartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Invites verstuurd naar EvertK, Jos met de moeilijke apostrof en Takkedinges.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders volgt diskwalificatie
Ik denk dat de meningen hier over cheaten wel bekend zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]en dat ga jij HOE doen zonder je superpowers?
Je cheat zelfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat de meningen hier over cheaten wel bekend zijn
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel eens bier drinken ter inspiratie ja
In ieder grapje zit een kern van waarheid toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUhahahahahahhaa
Lang leve wordfeudhelper![]()
![]()
ik schrok al, wil wel van je winnen natuurlijkquote:
ik gebruik beta blokkers en cafeine als doping voor mijn concentratie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel eens bier drinken ter inspiratie ja
Ja ik kreeg nog even hoop, maar helaas heb ik chronische letterklopquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:04 schreef crv het volgende:
gewonnen van Schunkel
#?? Elzass (459) - Schunkel (309)
Ik leek af te stomen op een eenvoudige overwinning tot ik even in een letterdip kwam en Shunkel met DERVING ineens in de buurt kwam. Geluk kon ik mijn letterklop te boven komen en weer uitlopen.
Succes verder Schunkel
en voortaan wat geconcentreerder, want toen je mijn RENNEN verlengde met een D op 3WW had je natuurlijk ook een woord met een D kunnen leggenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja ik kreeg nog even hoop, maar helaas heb ik chronische letterklop
Jij ook succes verder
Ja, ik ben te gehaast af en toe, dan heb ik een redelijkd score en dan vergeet ik verder te kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef crv het volgende:
[..]
en voortaan wat geconcentreerder, want toen je mijn RENNEN verlengde met een D op 3WW had je natuurlijk ook een woord met een D kunnen leggen
op dat punt had je me bij kunnen halen en was het een hele andere pot gewordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja, ik ben te gehaast af en toe, dan heb ik een redelijkd score en dan vergeet ik verder te kijken
Thanks, die MONDAIN was inderdaad de knockout:quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:23 schreef crv het volgende:
Gewonnen van remlof
#?? Elzass (496) - Remlof (379)
degelijk potje, kwam niet echt in gevaar en met MONDAIN kon ik de genadeklap uitdelen.
Ik kreeg de luck letters deze pot
Succes verder remlof
Succes, het staat na ieder een beurt nu 67 - 13quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef Oognip het volgende:
#88 remlof - socks_ is begonnen. Ik begon met een Y en een Q op m'n bordjeen tóch ga ik winnen
Ik ga gewoon voor de 1e plaatsquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef -jos- het volgende:
#32 JosDaBosS` 626 - 312 FSTEO
Ik ga voor een gemiddeld saldo van 100+ deze maand, moet te doen zijn
Jezus wat een hoop spellenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef remlof het volgende:
#98 remlof - FSTEO 399 - 376
1 maart begonnen, 6 maart geëindigd.
[ afbeelding ]
Oh dat was niet de bedoeling, effe nieuwe uploadenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jezus wat een hoop spellen
*edit: finished gamesik kan niet lezen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef Kattenkop het volgende:
Ik heb net alweer een potje verloren, dit keer van FSTEO.
Prikkeldraak - FSTEO 399 - 484
ik ga voor de 2e plekquote:
Oeh.. vind ik ook hoor. Beter gigantisch verliezen dan de winst net aan je neus voorbij zien gaan. Aan de andere kant, zulke scores maken de potjes wel spannend en daardoor leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:50 schreef Oognip het volgende:
Dit vind ik wel heel zuur
#102 H089 - socks_: 431 - 426
Dat is ook zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Oeh.. vind ik ook hoor. Beter gigantisch verliezen dan de winst net aan je neus voorbij zien gaan. Aan de andere kant, zulke scores maken de potjes wel spannend en daardoor leuk
nope: 136 is op dit moment de highscorequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
126 is zeker geen maandrecord? Nou, voor mij wel.
Matchnummer en de namen/score in de volgorde zoals in de sheet staat noemen pleasequote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Overigens #167 verloren van die knakker met die zilvervloot.
[ afbeelding ]
Scheelt ons gewoon veel zoek en nadenkwerk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Matchnummer en de namen/score in de volgorde zoals in de sheet staat noemen please![]()
Zit aan de wijn dus moet niet teveel nadenken. Buiten dat is er veel te updaten en op die manier kost het minder tijd
Bvd
Check. Zal er aan denken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef crv het volgende:
geldt ook voor jou Ziggy
[..]
[..]
Scheelt ons gewoon veel zoek en nadenkwerk.
quote:
Ik dus, want je moet niet naar punten maar resultaat kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:03 schreef crv het volgende:
Sheet is bijgewerkt: maart
En we hebben een nieuwe koploper [ afbeelding ]
Nope, hangt af van het weer , de neerslaghoeveelheid, Windsterkte als OOTW erwtensoep gegeten heeft en of ik aan kop kan staan of niet.quote:
Sorry.. ik ben nog nieuwquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Matchnummer en de namen/score in de volgorde zoals in de sheet staat noemen please![]()
Zit aan de wijn dus moet niet teveel nadenken. Buiten dat is er veel te updaten en op die manier kost het minder tijd
Bvd
geen probleem, bedankt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Sorry.. ik ben nog nieuwEn ik zag dat je de boel inmiddels had bijgewerkt, dus de volgende keer zal ik het er bij zetten.
die moet waarschijnlijk even een pic uploadenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef Oognip het volgende:
Remlof gaat het blijkbaar niet melden dus ik doe het maar weer
Verloren
#88 remlof- socks_: 503 - 384
Dat kan snelllllerrrrquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
die moet waarschijnlijk even een pic uploaden
quote:
Nee, ik keek Nieuwsuurquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
die moet waarschijnlijk even een pic uploaden
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kijk die socks_ naar beneden kelderen
Wedstrijdleiders, ik vind dat hier een straf op moet komen hoor. Kom op zeg, prioriteiten stellen! Beetje nieuwsuur gaan zitten kijken terwijl je je stand nog niet hebt doorgegevenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik keek Nieuwsuur
Pot begonnen en geëindigd op 6 maart trouwens
Mijn hart huilt een klein beetje hoorquote:
Dat ding loopt zo snel leeg dat ik hem beter aan de lader kan latenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan je iPhone wel van de lader halen trouwens
Wat doe je er dan mee? Gebruik je 'm als vibrator ofzo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat ding loopt zo snel leeg dat ik hem beter aan de lader kan ladenDing is vandaag al 5x opgeladen
Ik breng hem altijd in inderdaad en dan bel ik hem met de huistelefoon op. Jammer dat ik m'n voicemail niet uit kan zetten, want nu gaat ie net te kort overquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat doe je er dan mee? Gebruik je 'm als vibrator ofzo?
wat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 06:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mijn god, en dit lees ik dan op de vroege ochtend...
doe je hem dan wel een jasje aan ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik breng hem altijd in inderdaad en dan bel ik hem met de huistelefoon op. Jammer dat ik m'n voicemail niet uit kan zetten, want nu gaat ie net te kort over
Maar dan heb je dan geen last van de lucht als je gewoon ermee belt ?quote:
Kijk, dit is weer een beetje jammerquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:59 schreef crv het volgende:
[..]
Maar dan heb je dan geen last van de lucht als je gewoon ermee belt ?
quote:
Zeker een spannend potjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:23 schreef Oognip het volgende:
Verloren van Outofthisworld na een spannende pot. Ik kon hem dit keer goed bijhouden.
#127 OutofThisWorld - Socks: 423 - 411
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:32 schreef Schunckelstar het volgende:
Potje tegen evertk is geeindigd in 480-293 voor evertk.
Matchnummer zoek ik er vanavond wel bij.
Maar ik denk ik zet hem er vast neer voordat ik per ongeluk het potje weer wis voordat het hier staat
Tegen Piethein is ook al klaar, maar die heb ik dus alweer gewist
Dus hopelijk weet hij hem nog?
Afgedroogd.quote:
Dat was #2.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:32 schreef Schunckelstar het volgende:
Potje tegen evertk is geeindigd in 480-293 voor evertk.
Matchnummer zoek ik er vanavond wel bij.
Maar ik denk ik zet hem er vast neer voordat ik per ongeluk het potje weer wis voordat het hier staat
Tegen Piethein is ook al klaar, maar die heb ik dus alweer gewist
Dus hopelijk weet hij hem nog?
Dank jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat was #2.
#3 was ook spannend en geëindigd in: EvertK - Socks_: 376 - 340
Lijkt me sterk, bewijs?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een nieuw woord met de 'q' ontdektqs
klopt, tegen mijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo bewijs? Ik heb het woord net gelegd.
Sorry oognip.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:06 schreef Oognip het volgende:
Gewonnen van Cat
#187 Cat-22 - Socks_: 327 - 348
He johquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry oognip.dit keer geen absolute nulscore voor jou.
Djeep weet dat nu ook!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een nieuw woord met de 'q' ontdektqs
hehequote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Djeep weet dat nu ook!![]()
Niet dat ik mijn achterstand kan inhalen, maar alle beetjes tellen.
QS ?? Wat zou dat dan betekenen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:34 schreef djeep_64 het volgende:
#74 gewonnen
Djeep_64-Cat-22 422-398
Het scheelde niet veel, want Cat legde op het laatst...QS!
Bedankt hè, Oognip
Ze kunnen hier mijn Fok!naam niet onthouden en natuurlijk werd het al snel Takke, Takkie en natuurlijk ook Takkedingesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:36 schreef WordFreud het volgende:
#2 gewonnen van schunckelstar 480 - 293
#3 gewonnen van socks 376 - 340
#5 gewonnen van zzz 398 - 274
Wat zit er trouwens achter al die bijzondere WF namen ?
Dat heet tactiek :-)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:01 schreef -jos- het volgende:
#36 JosDaBosS` 457 - 462 Elzass
Verloren omdat op het eind de plek waar ik mn letters kwijt kon werd geblokt
Dat biedt perspectief!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:01 schreef -jos- het volgende:
#36 JosDaBosS` 457 - 462 Elzass
Verloren omdat op het eind de plek waar ik mn letters kwijt kon werd geblokt
Heb je alsnog je bewijsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:21 schreef -jos- het volgende:
Net een woord met qs gelegd in een random potje, 78 punten. Bedankt voor de tip
sorry :pquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je alsnog je bewijsnooit meer aan me twijfelen
Ik heb hem proberen op te zoeken maar daar kwam niks uit.quote:
Dan zouden KS, PS en DS enzo ook moeten kunnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:38 schreef WordFreud het volgende:
Als betekenis vond ik trouwens: q's. Dus meervoud van Q. Tja.....
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef crv het volgende:
Prikkeldraad uitgenodigd en tegen svk gestart
Het is Prikkeldraak, dus daar kan het fout zijn gegaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:58 schreef crv het volgende:
Prikkel, heb je mijn uitnodiging afgeslagen ?
Gratis tip: KS kan ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zouden KS, PS en DS enzo ook moeten kunnen
Ik heb QS nog niet kunnen leggen trouwens.
Ok,quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:29 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
[..]
Het is Prikkeldraak, dus daar kan het fout zijn gegaan.
Beide zijn verantwoordelijk om te melden. je MAG ern NIET zomaar vanuit gaan dat de ander dat wel even voor je doet.quote:En ik heb weer potjes dramatisch verlorenIk laat het aan de winnaars om hun scores te komen meedelen. (en anders zoek ik de nummers zelf wel op
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |