Dat is ook zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Oeh.. vind ik ook hoor. Beter gigantisch verliezen dan de winst net aan je neus voorbij zien gaan. Aan de andere kant, zulke scores maken de potjes wel spannend en daardoor leuk
nope: 136 is op dit moment de highscorequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
126 is zeker geen maandrecord? Nou, voor mij wel.
Matchnummer en de namen/score in de volgorde zoals in de sheet staat noemen pleasequote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Overigens #167 verloren van die knakker met die zilvervloot.
[ afbeelding ]
Scheelt ons gewoon veel zoek en nadenkwerk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Matchnummer en de namen/score in de volgorde zoals in de sheet staat noemen please![]()
Zit aan de wijn dus moet niet teveel nadenken. Buiten dat is er veel te updaten en op die manier kost het minder tijd
Bvd
Check. Zal er aan denken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef crv het volgende:
geldt ook voor jou Ziggy
[..]
[..]
Scheelt ons gewoon veel zoek en nadenkwerk.
quote:
Ik dus, want je moet niet naar punten maar resultaat kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:03 schreef crv het volgende:
Sheet is bijgewerkt: maart
En we hebben een nieuwe koploper [ afbeelding ]
Nope, hangt af van het weer , de neerslaghoeveelheid, Windsterkte als OOTW erwtensoep gegeten heeft en of ik aan kop kan staan of niet.quote:
Sorry.. ik ben nog nieuwquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Matchnummer en de namen/score in de volgorde zoals in de sheet staat noemen please![]()
Zit aan de wijn dus moet niet teveel nadenken. Buiten dat is er veel te updaten en op die manier kost het minder tijd
Bvd
geen probleem, bedankt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Sorry.. ik ben nog nieuwEn ik zag dat je de boel inmiddels had bijgewerkt, dus de volgende keer zal ik het er bij zetten.
die moet waarschijnlijk even een pic uploadenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef Oognip het volgende:
Remlof gaat het blijkbaar niet melden dus ik doe het maar weer
Verloren
#88 remlof- socks_: 503 - 384
Dat kan snelllllerrrrquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
die moet waarschijnlijk even een pic uploaden
quote:
Nee, ik keek Nieuwsuurquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
die moet waarschijnlijk even een pic uploaden
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kijk die socks_ naar beneden kelderen
Wedstrijdleiders, ik vind dat hier een straf op moet komen hoor. Kom op zeg, prioriteiten stellen! Beetje nieuwsuur gaan zitten kijken terwijl je je stand nog niet hebt doorgegevenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik keek Nieuwsuur
Pot begonnen en geëindigd op 6 maart trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |