Jezus wat een hoop spellenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef remlof het volgende:
#98 remlof - FSTEO 399 - 376
1 maart begonnen, 6 maart geëindigd.
[ afbeelding ]
Oh dat was niet de bedoeling, effe nieuwe uploadenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jezus wat een hoop spellen
*edit: finished gamesik kan niet lezen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef Kattenkop het volgende:
Ik heb net alweer een potje verloren, dit keer van FSTEO.
Prikkeldraak - FSTEO 399 - 484
ik ga voor de 2e plekquote:
Oeh.. vind ik ook hoor. Beter gigantisch verliezen dan de winst net aan je neus voorbij zien gaan. Aan de andere kant, zulke scores maken de potjes wel spannend en daardoor leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:50 schreef Oognip het volgende:
Dit vind ik wel heel zuur
#102 H089 - socks_: 431 - 426
Dat is ook zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Oeh.. vind ik ook hoor. Beter gigantisch verliezen dan de winst net aan je neus voorbij zien gaan. Aan de andere kant, zulke scores maken de potjes wel spannend en daardoor leuk
nope: 136 is op dit moment de highscorequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
126 is zeker geen maandrecord? Nou, voor mij wel.
Matchnummer en de namen/score in de volgorde zoals in de sheet staat noemen pleasequote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Overigens #167 verloren van die knakker met die zilvervloot.
[ afbeelding ]
Scheelt ons gewoon veel zoek en nadenkwerk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Matchnummer en de namen/score in de volgorde zoals in de sheet staat noemen please![]()
Zit aan de wijn dus moet niet teveel nadenken. Buiten dat is er veel te updaten en op die manier kost het minder tijd
Bvd
Check. Zal er aan denken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef crv het volgende:
geldt ook voor jou Ziggy
[..]
[..]
Scheelt ons gewoon veel zoek en nadenkwerk.
quote:
Ik dus, want je moet niet naar punten maar resultaat kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:03 schreef crv het volgende:
Sheet is bijgewerkt: maart
En we hebben een nieuwe koploper [ afbeelding ]
Nope, hangt af van het weer , de neerslaghoeveelheid, Windsterkte als OOTW erwtensoep gegeten heeft en of ik aan kop kan staan of niet.quote:
Sorry.. ik ben nog nieuwquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Matchnummer en de namen/score in de volgorde zoals in de sheet staat noemen please![]()
Zit aan de wijn dus moet niet teveel nadenken. Buiten dat is er veel te updaten en op die manier kost het minder tijd
Bvd
geen probleem, bedankt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Sorry.. ik ben nog nieuwEn ik zag dat je de boel inmiddels had bijgewerkt, dus de volgende keer zal ik het er bij zetten.
die moet waarschijnlijk even een pic uploadenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef Oognip het volgende:
Remlof gaat het blijkbaar niet melden dus ik doe het maar weer
Verloren
#88 remlof- socks_: 503 - 384
Dat kan snelllllerrrrquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
die moet waarschijnlijk even een pic uploaden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |