je bent niet onmisbaar, als je daar p doelde tenminstequote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heeft het nog moeite gekost om de sheet voor maart te maken?
Viel best mee eigenlijk. Gelukkig was het aantal deelnemers niet groter dan vorige keer, want dan had ik nog na moeten denken ookquote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heeft het nog moeite gekost om de sheet voor maart te maken?
haha tja, beetje eigen schuld. als we gewoon het potje ervoor voor de competitie hadden gespeeld had je gewonnen, maar ja, toen durfde je nietquote:
Nee, die kat van je helpt welquote:Op maandag 4 maart 2013 17:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
haha tja, beetje eigen schuld. als we gewoon het potje ervoor voor de competitie hadden gespeeld had je gewonnen, maar ja, toen durfde je niet![]()
maar vooruit, hier een plaatje van een kat om je te troosten![]()
[ afbeelding ]
Sinds de vorige pot kan je me zeker missen als kiespijnquote:Op maandag 4 maart 2013 15:01 schreef crv het volgende:
[..]
je bent niet onmisbaar, als je daar p doelde tenminste
haha, vandaar je suggestiequote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Viel best mee eigenlijk. Gelukkig was het aantal deelnemers niet groter dan vorige keer, want dan had ik nog na moeten denken ook
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Maart 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
3. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
6. schunckelstar - schunckelstar
7. Judith_1973 - judith_73
8. svk1985 - svk1985
9. Remlof - remlof
10. Socks_ - oognip
11. Cat-22 - Cat22
12. Takkedinges - Takaiki
13. Hello_Quickie - Quickie_Brat
14. fsteo-tomtomaat
15. MPGFOK - MPG
16. ziggyziggyziggy
17. piet hein kaptein. - pieheinkaptein
18. Prikkeldraak - Kattenkop
19. Djeep_64 - Djeep_64
20. yissyuss - yissyuss
Ik stel voor om het maximum aantal deelnemers net als in februari op 21 te houden. Dus... nog plaats voor 1.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:11 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Sinds de vorige pot kan je me zeker missen als kiespijn
In de laatste week van de maand komt er de nieuwe inschrijflijst voor de nieuwe maand en dan kun je je inschrijven. zie ook de OPquote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef fonkeymonkey het volgende:
hoe doe ik mee?
of kan ik spelen tegen iemand?
Oke dankjewel, heb je 'n invite gestuurdquote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
In de laatste week van de maand komt er de nieuwe inschrijflijst voor de nieuwe maand en dan kun je je inschrijven. zie ook de OP
en tot die tijd kun je vragen of mensen tijd hebben voor "oefenpotjes".
Je mag me uitnodigen mijn WFnaam is Elzass.
geaccepteerd. Je moet soms wel geduld hebben, mijn wedstrijdpotjes krijgen voorrang op mijn oefenpotjes succesquote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Oke dankjewel, heb je 'n invite gestuurd
begrijp ik haha!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
geaccepteerd. Je moet soms wel geduld hebben, mijn wedstrijdpotjes krijgen voorrang op mijn oefenpotjes succes
#114 FSTEO 472 - Schunkel 278quote:Op maandag 4 maart 2013 17:59 schreef Schunckelstar het volgende:
ah kut, #114 is klaar. die heb ik (dik) verloren van fsteo, maar ik weet de stand niet meer..
had hem niet hier al getypt, maar blijkbaar heb ik op preview geduwd ipv op invoeren en ik heb daarna het potje verwijderd![]()
dus hopelijk weet fsteo hem nog wel?
tja, als je goede letters hebt kun je die gok wagen. Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef Oognip het volgende:
Is iemand al achter de tactiek van hello_quickie?Ons potje is net begonnen en na een paar beurten ging ze al passen, 2x achter elkaar. Ik snap het niet, maar volgens haar hoort het bij haar masterplan. Iemand deze al ontdekt?
Ondertussen is ze overgeschakeld naar Plan B, want het pakte iets anders uit dan de bedoeling was
Ik snap hem nu inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
tja, als je goede letters hebt kun je die gok wagen. Heb ik ook wel eens gedaan
jouw woordenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap hem nu inderdaad.
Ik ben niet het helderste licht, laten we het daar maar op houden
Dit is # 61!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:21 schreef crv het volgende:
eerste verliespartij... verloren van Judith
#?? Elzass - Judith : 424 - 430 Start 1-3 einde 5-3
Hier ging het op het laatst helemaal mis. dure letters en Q die ik niet meer kwijt kon en Judith heeft het gewoon goed uitgespeeld en geen kans meer weggegeven. in de laatste beurt sloop ze me voorbij
gefeliciteerd en succes verder Judith
Vakantie in Patagonië was uitstekend !quote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef crv het volgende:
[..]ik aas ook enorm op revanche
![]()
Hoe was je vakantie of whatever je aan het doen was?
Is toch geen mooi woordquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:04 schreef Schunckelstar het volgende:
godver, leg ik eindelijk een mogelijk recordbrekend woord, is het in een oefenpotje![]()
afsnoepe, 154 punten
Mijn eerste winstquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:45 schreef djeep_64 het volgende:
Eerste verlies...
#85 verloren van Remlof
427-488
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:52 schreef MPG het volgende:
Ik zie dat van FEBRUARI match #170 nog niet verwerkt is:
FEBRUARI: #170 MPGFOK - Skatespeare is geeindigd in 432 - 413 (begin 24-2, eind: 3-3)
Ook bijgewerkt in Februariquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:18 schreef Thomas B. het volgende:
Laatste twee uitslagen van februari:
Mpgfok 432 - skate 413
Hello quickie 311 - skate 373
ik zie niks nu welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ingemaakt in #140...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Oognip het volgende:
Ik ben echt bloedchagrijnigStond de hele tijd voor tegen hello_quickie, tot het laatste moment en toen kreeg ik de Q ook nog
Het is me gewoon niet gegund
#148: hello_quickie - socks_ 406 - 359.
quote:
Gestartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Invites verstuurd naar EvertK, Jos met de moeilijke apostrof en Takkedinges.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders volgt diskwalificatie
Ik denk dat de meningen hier over cheaten wel bekend zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]en dat ga jij HOE doen zonder je superpowers?
Je cheat zelfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat de meningen hier over cheaten wel bekend zijn
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel eens bier drinken ter inspiratie ja
In ieder grapje zit een kern van waarheid toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUhahahahahahhaa
Lang leve wordfeudhelper![]()
![]()
ik schrok al, wil wel van je winnen natuurlijkquote:
ik gebruik beta blokkers en cafeine als doping voor mijn concentratie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel eens bier drinken ter inspiratie ja
Ja ik kreeg nog even hoop, maar helaas heb ik chronische letterklopquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:04 schreef crv het volgende:
gewonnen van Schunkel
#?? Elzass (459) - Schunkel (309)
Ik leek af te stomen op een eenvoudige overwinning tot ik even in een letterdip kwam en Shunkel met DERVING ineens in de buurt kwam. Geluk kon ik mijn letterklop te boven komen en weer uitlopen.
Succes verder Schunkel
en voortaan wat geconcentreerder, want toen je mijn RENNEN verlengde met een D op 3WW had je natuurlijk ook een woord met een D kunnen leggenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja ik kreeg nog even hoop, maar helaas heb ik chronische letterklop
Jij ook succes verder
Ja, ik ben te gehaast af en toe, dan heb ik een redelijkd score en dan vergeet ik verder te kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef crv het volgende:
[..]
en voortaan wat geconcentreerder, want toen je mijn RENNEN verlengde met een D op 3WW had je natuurlijk ook een woord met een D kunnen leggen
op dat punt had je me bij kunnen halen en was het een hele andere pot gewordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja, ik ben te gehaast af en toe, dan heb ik een redelijkd score en dan vergeet ik verder te kijken
Thanks, die MONDAIN was inderdaad de knockout:quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:23 schreef crv het volgende:
Gewonnen van remlof
#?? Elzass (496) - Remlof (379)
degelijk potje, kwam niet echt in gevaar en met MONDAIN kon ik de genadeklap uitdelen.
Ik kreeg de luck letters deze pot
Succes verder remlof
Succes, het staat na ieder een beurt nu 67 - 13quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef Oognip het volgende:
#88 remlof - socks_ is begonnen. Ik begon met een Y en een Q op m'n bordjeen tóch ga ik winnen
Ik ga gewoon voor de 1e plaatsquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef -jos- het volgende:
#32 JosDaBosS` 626 - 312 FSTEO
Ik ga voor een gemiddeld saldo van 100+ deze maand, moet te doen zijn
Jezus wat een hoop spellenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef remlof het volgende:
#98 remlof - FSTEO 399 - 376
1 maart begonnen, 6 maart geëindigd.
[ afbeelding ]
Oh dat was niet de bedoeling, effe nieuwe uploadenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jezus wat een hoop spellen
*edit: finished gamesik kan niet lezen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef Kattenkop het volgende:
Ik heb net alweer een potje verloren, dit keer van FSTEO.
Prikkeldraak - FSTEO 399 - 484
ik ga voor de 2e plekquote:
Oeh.. vind ik ook hoor. Beter gigantisch verliezen dan de winst net aan je neus voorbij zien gaan. Aan de andere kant, zulke scores maken de potjes wel spannend en daardoor leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:50 schreef Oognip het volgende:
Dit vind ik wel heel zuur
#102 H089 - socks_: 431 - 426
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |