en vooral bij crv is dat zo gebeurt want tegen de tijd dat ie gaat updaten zit er meestal al wat wijn inquote:Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
[..]
Jullie gebruiken soms de rijnummers van de sheet i.p.v. de wedstrijdnummers. Graag de wedstrijdnummers gebruiken anders raken crv en ik in de war![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:21 schreef Takaiki het volgende:
#48 Takkedinges-yissyuss 372-406
#54 Takkedinges-Elzass 324-638
Slecht begin voor mij
Hahaha, valt dat effe tegenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef Oognip het volgende:
Degene waarvan ik dacht wel van te gaan winnen....
#189 socks_ - schunckelstar: 296 - 387
Dit doet echt heel erg pijnquote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Hahaha, valt dat effe tegen
Maar goede poging hoor
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:37 schreef Takaiki het volgende:
#38 tegen Prikkeldraak gestart en met mijn tweede woord 136 punten gescoord!
Ik weet er alles van, ben afgedroogd door Elzassquote:Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef Kattenkop het volgende:
[..]Er blijft zo niets meer van mij over in deze competitie. Klappen in het begin van potjes zijn niet leuk
Altijd even melden, we houden ook een highscore voor woord bij. Welk Woord scoorde je want 136 is voorlopig een gedeelde highscorequote:Op zondag 3 maart 2013 23:37 schreef Takaiki het volgende:
#38 tegen Prikkeldraak gestart en met mijn tweede woord 136 punten gescoord!
Ik reageer hier ook maar even op. Het was met het woord 'verloren'quote:Op maandag 4 maart 2013 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
Altijd even melden, we houden ook een highscore voor woord bij. Welk Woord scoorde je want 136 is voorlopig een gedeelde highscore
Overigens heb ik je met alle plezier afgedroogd hoor![]()
bedankt,quote:Op maandag 4 maart 2013 09:02 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik reageer hier ook maar even op. Het was met het woord 'verloren'De camera op mijn telefoon doet raar, ik geen foto's/printscreen maken helaas.
Was al doorgegeven hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 08:31 schreef crv het volgende:
weer gewonnen, gaat voorlopig lekker.
Nu tegen socks gewonnen met 592 tegen 219. Kan helaas ff het matchnummer niet weergeven, komt vanaaf weer.
Ik heb de laatste paar potjes echt veel geluk met letters en ook de mogelijkheid ze goed weg te leggen
Socks bedankt en succes verder![]()
quote:
je bent niet onmisbaar, als je daar p doelde tenminstequote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heeft het nog moeite gekost om de sheet voor maart te maken?
Viel best mee eigenlijk. Gelukkig was het aantal deelnemers niet groter dan vorige keer, want dan had ik nog na moeten denken ookquote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heeft het nog moeite gekost om de sheet voor maart te maken?
haha tja, beetje eigen schuld. als we gewoon het potje ervoor voor de competitie hadden gespeeld had je gewonnen, maar ja, toen durfde je nietquote:
Nee, die kat van je helpt welquote:Op maandag 4 maart 2013 17:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
haha tja, beetje eigen schuld. als we gewoon het potje ervoor voor de competitie hadden gespeeld had je gewonnen, maar ja, toen durfde je niet![]()
maar vooruit, hier een plaatje van een kat om je te troosten![]()
[ afbeelding ]
Sinds de vorige pot kan je me zeker missen als kiespijnquote:Op maandag 4 maart 2013 15:01 schreef crv het volgende:
[..]
je bent niet onmisbaar, als je daar p doelde tenminste
haha, vandaar je suggestiequote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Viel best mee eigenlijk. Gelukkig was het aantal deelnemers niet groter dan vorige keer, want dan had ik nog na moeten denken ook
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Maart 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
3. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
6. schunckelstar - schunckelstar
7. Judith_1973 - judith_73
8. svk1985 - svk1985
9. Remlof - remlof
10. Socks_ - oognip
11. Cat-22 - Cat22
12. Takkedinges - Takaiki
13. Hello_Quickie - Quickie_Brat
14. fsteo-tomtomaat
15. MPGFOK - MPG
16. ziggyziggyziggy
17. piet hein kaptein. - pieheinkaptein
18. Prikkeldraak - Kattenkop
19. Djeep_64 - Djeep_64
20. yissyuss - yissyuss
Ik stel voor om het maximum aantal deelnemers net als in februari op 21 te houden. Dus... nog plaats voor 1.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:11 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Sinds de vorige pot kan je me zeker missen als kiespijn
In de laatste week van de maand komt er de nieuwe inschrijflijst voor de nieuwe maand en dan kun je je inschrijven. zie ook de OPquote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef fonkeymonkey het volgende:
hoe doe ik mee?
of kan ik spelen tegen iemand?
Oke dankjewel, heb je 'n invite gestuurdquote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
In de laatste week van de maand komt er de nieuwe inschrijflijst voor de nieuwe maand en dan kun je je inschrijven. zie ook de OP
en tot die tijd kun je vragen of mensen tijd hebben voor "oefenpotjes".
Je mag me uitnodigen mijn WFnaam is Elzass.
geaccepteerd. Je moet soms wel geduld hebben, mijn wedstrijdpotjes krijgen voorrang op mijn oefenpotjes succesquote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Oke dankjewel, heb je 'n invite gestuurd
begrijp ik haha!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
geaccepteerd. Je moet soms wel geduld hebben, mijn wedstrijdpotjes krijgen voorrang op mijn oefenpotjes succes
#114 FSTEO 472 - Schunkel 278quote:Op maandag 4 maart 2013 17:59 schreef Schunckelstar het volgende:
ah kut, #114 is klaar. die heb ik (dik) verloren van fsteo, maar ik weet de stand niet meer..
had hem niet hier al getypt, maar blijkbaar heb ik op preview geduwd ipv op invoeren en ik heb daarna het potje verwijderd![]()
dus hopelijk weet fsteo hem nog wel?
tja, als je goede letters hebt kun je die gok wagen. Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef Oognip het volgende:
Is iemand al achter de tactiek van hello_quickie?Ons potje is net begonnen en na een paar beurten ging ze al passen, 2x achter elkaar. Ik snap het niet, maar volgens haar hoort het bij haar masterplan. Iemand deze al ontdekt?
Ondertussen is ze overgeschakeld naar Plan B, want het pakte iets anders uit dan de bedoeling was
Ik snap hem nu inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
tja, als je goede letters hebt kun je die gok wagen. Heb ik ook wel eens gedaan
jouw woordenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap hem nu inderdaad.
Ik ben niet het helderste licht, laten we het daar maar op houden
Dit is # 61!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:21 schreef crv het volgende:
eerste verliespartij... verloren van Judith
#?? Elzass - Judith : 424 - 430 Start 1-3 einde 5-3
Hier ging het op het laatst helemaal mis. dure letters en Q die ik niet meer kwijt kon en Judith heeft het gewoon goed uitgespeeld en geen kans meer weggegeven. in de laatste beurt sloop ze me voorbij
gefeliciteerd en succes verder Judith
Vakantie in Patagonië was uitstekend !quote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef crv het volgende:
[..]ik aas ook enorm op revanche
![]()
Hoe was je vakantie of whatever je aan het doen was?
Is toch geen mooi woordquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:04 schreef Schunckelstar het volgende:
godver, leg ik eindelijk een mogelijk recordbrekend woord, is het in een oefenpotje![]()
afsnoepe, 154 punten
Mijn eerste winstquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:45 schreef djeep_64 het volgende:
Eerste verlies...
#85 verloren van Remlof
427-488
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:52 schreef MPG het volgende:
Ik zie dat van FEBRUARI match #170 nog niet verwerkt is:
FEBRUARI: #170 MPGFOK - Skatespeare is geeindigd in 432 - 413 (begin 24-2, eind: 3-3)
Ook bijgewerkt in Februariquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:18 schreef Thomas B. het volgende:
Laatste twee uitslagen van februari:
Mpgfok 432 - skate 413
Hello quickie 311 - skate 373
ik zie niks nu welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ingemaakt in #140...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |