quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Oognip het volgende:
Ik ben echt bloedchagrijnigStond de hele tijd voor tegen hello_quickie, tot het laatste moment en toen kreeg ik de Q ook nog
Het is me gewoon niet gegund
#148: hello_quickie - socks_ 406 - 359.
quote:
Gestartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Invites verstuurd naar EvertK, Jos met de moeilijke apostrof en Takkedinges.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders volgt diskwalificatie
Ik denk dat de meningen hier over cheaten wel bekend zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]en dat ga jij HOE doen zonder je superpowers?
Je cheat zelfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat de meningen hier over cheaten wel bekend zijn
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel eens bier drinken ter inspiratie ja
In ieder grapje zit een kern van waarheid toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUhahahahahahhaa
Lang leve wordfeudhelper![]()
![]()
ik schrok al, wil wel van je winnen natuurlijkquote:
ik gebruik beta blokkers en cafeine als doping voor mijn concentratie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel eens bier drinken ter inspiratie ja
Ja ik kreeg nog even hoop, maar helaas heb ik chronische letterklopquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:04 schreef crv het volgende:
gewonnen van Schunkel
#?? Elzass (459) - Schunkel (309)
Ik leek af te stomen op een eenvoudige overwinning tot ik even in een letterdip kwam en Shunkel met DERVING ineens in de buurt kwam. Geluk kon ik mijn letterklop te boven komen en weer uitlopen.
Succes verder Schunkel
en voortaan wat geconcentreerder, want toen je mijn RENNEN verlengde met een D op 3WW had je natuurlijk ook een woord met een D kunnen leggenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja ik kreeg nog even hoop, maar helaas heb ik chronische letterklop
Jij ook succes verder
Ja, ik ben te gehaast af en toe, dan heb ik een redelijkd score en dan vergeet ik verder te kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef crv het volgende:
[..]
en voortaan wat geconcentreerder, want toen je mijn RENNEN verlengde met een D op 3WW had je natuurlijk ook een woord met een D kunnen leggen
op dat punt had je me bij kunnen halen en was het een hele andere pot gewordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja, ik ben te gehaast af en toe, dan heb ik een redelijkd score en dan vergeet ik verder te kijken
Thanks, die MONDAIN was inderdaad de knockout:quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:23 schreef crv het volgende:
Gewonnen van remlof
#?? Elzass (496) - Remlof (379)
degelijk potje, kwam niet echt in gevaar en met MONDAIN kon ik de genadeklap uitdelen.
Ik kreeg de luck letters deze pot
Succes verder remlof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |