Wacht maar tot het wederzijds is. Dan voel je pas sterk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb wel dat idee ja.
[..]
Dat zeg je wel, maar ik wil gewoon echt niets liever dan de gevoelens terug die ik toen had. Mijn hoofd voelde opgeruimd, ik had het gevoel alles aan te kunnen, ik kwam elke ochtend met plezier uit bed. Geen enkele tegenslag voelde echt heel zwaar en alle goede dingen voelden fantastisch.
Ik wil dat terug.
Die mensen hebben het schijnbaar niet slechter, want die kunnen schijnbaar met die in hun ogen nog moeilijkere situatie veel beter omgaan dan ik met de moeilijke situatie om kan gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 06:17 schreef firefly3 het volgende:
Je vraagt alleen maar aandacht met een slachtofferrol. Telkens die verhalen over je gevoelens, terwijl er zo veel mensen zijn die het slechter dan jij hebben. Sorry maar wie denk je dat je bent? Er zijn mensen op het forum die hun ouders verloren hebben en die niet zoals jij praten. Je toont geen respect om wat je om je heen hebt. Sorry dat ik zo direct ben, maar het zou je wakker moeten maken.
Ik denk dat het heel belangrijk is om uit te zoeken waarom dat bij jou zo is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Die mensen hebben het schijnbaar niet slechter, want die kunnen schijnbaar met die in hun ogen nog moeilijkere situatie veel beter omgaan dan ik met de moeilijke situatie om kan gaan.
Waarom niet?quote:Ik heb misschien wel dingen om me heen, maar die maken me niet echt gelukkig.
Ja, dat is belangrijk, maar ik heb geen idee hoe ze dat doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk dat het heel belangrijk is om uit te zoeken waarom dat bij jou zo is.
Omdat ik allemaal dingen heb die mij helemaal niet gelukkig maken en alles niet heb wat mij wel gelukkig zou maken.quote:[..]
Waarom niet?
Psycholoog natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, dat is belangrijk, maar ik heb geen idee hoe ze dat doen.
[..]
Omdat ik allemaal dingen heb die mij helemaal niet gelukkig maken en alles niet heb wat mij wel gelukkig zou maken.
De dingen die mij niet gelukkig maken krijg ik in mijn schoot geworpen en alles wat ik wil hebben kan ik met geen mogelijkheid krijgen.
Omdat je moet werken voor de dingen die je gelukkig maken. Zelden krijg je iets wat je gelukkig maakt in je schoot geworpen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, dat is belangrijk, maar ik heb geen idee hoe ze dat doen.
[..]
Omdat ik allemaal dingen heb die mij helemaal niet gelukkig maken en alles niet heb wat mij wel gelukkig zou maken.
De dingen die mij niet gelukkig maken krijg ik in mijn schoot geworpen en alles wat ik wil hebben kan ik met geen mogelijkheid krijgen.
Wie zegt dat ik niet werk?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat je moet werken voor de dingen die je gelukkig maken.
Werken, moeite doen, etc.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik terecht moet en mijn problemen vallen misschien buiten de reeks waar ik eigenlijk zat, die gaat de laatste tijd over andere dingen. Ik moet de gedachten die in mijn hoofd zitten gewoon kwijt.
Ik ben inmiddels bijna 23. Het aantal dates dat ik in totaal heb gehad is op één hand te tellen. Mijn leven gaat technisch gezien denk ik best wel goed. Studie afgerond, goed werk. Maar verder? Geen vrienden, geen vriendinnetje. Ik heb zo langzamerhand zo ontzettend veel behoefte aan een vriendinnetje. Desnoods alleen af en toe een keer een knuffel van een meisje.
Het gaat dus niet goed, want:
Ik wil het gevoel hebben dat iemand van me houdt
Er werkt op het moment bij een van mijn werkgevers een nieuw meisje. Ik vind haar echt heel leuk. Gelukkig heeft ze al een vriendje en maak ik daardoor geen kans. Dat voelt beter dan me beseffen dat zelfs als ze geen vriendje had gehad ik toch geen kans had gemaakt. Ze is mooi, lief, grappig, stoer en gewoon super tof. Ze heeft een druk leventje, een vriendje.
Dit telt meestal voor alle meisjes.
De meeste doen maar alsof hoor![]()
Ik verveel meisjes en ben schijnbaar niet zo vermakelijk, leuk en aantrekkelijk als andere jongens, hoe hard ik ook probeer. Als ik rondklik over Facebook of op straat kijk naar meisjes met hun vriendje dan zijn bijna alle leuke meisjes bezet en zijn ze allemaal te leuk voor mij en hebben ze vriendjes die op zoveel fronten slechter zijn dan mij, maar die ik op een paar andere fronten nooit zal kunnen evenaren.
Vrouwen willen aandacht, van een niet wanhopig iemand. Dat is alles.
Misschien zal ik wel nooit een meisje vinden dat me wil hebben. Ik heb het echt gehad.
Zelfvertrouwen begint het dus mee.
Ik moet leren hoe ik net zo leuk en aantrekkelijk moet worden als al die andere jongens.
Je moet niet anderen gaan nadoen, want dan val je zo door de mand.
We hebben het niet over een baan hebben. Wat hij zegt is dat je moeite moet dingen voor de dingen die je echt gelukkig zal maken.quote:
Hij bedoelt het anders. Hij bedoelt het op de manier zoals ik werkte. Ik zat in een sociaal isolement => ik ging naar een begeleider en ik ging bij een studentenvereniging => ik voel me nu beter.quote:
De beste tip! Een hond/kat is niet zo hard als een mens, altijd blij als je thuis komt, je komt buiten (in ieder geval met de hond), vertrouwt je altijd én geeft geen weerwoordquote:
Niet grappig, vertel me liever hoe ik het moet oplossen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:31 schreef Weissman het volgende:
In tegenstelling tot iedereen hier vind dat TS gelijk heeft. Vrouwen zijn ook lastig. Ik begrijp zijn situatie heel goed.
benzin, ik zou zeggen; laat je niet ontmoedigen om echt wat aan het probleem te doen door alles wat hier gezegd wordt. Er zijn ook zat meisjes die geilen op jongens in een eeuwige slachtofferrol, het is een kwestie van tijd tot dat je die vind.
Blijf zielig doen, blijf topics openen en verzin wekelijks een nieuw probleem over jezelf; die chicks komen vanzelf wel
Welkom in het menselijk bestaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:52 schreef benzin het volgende:
Vrede vinden in jezelf, de rest volgt. Of niet, maar dan leef je alsnog in vrede. Win-win.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:02 schreef benzin het volgende:
[..]
...vertel me hoe ik het moet oplossen.
Heb je het topic wel gelezen? (en ik bedoel echt gelezen?).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet grappig, vertel me liever hoe ik het moet oplossen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je het topic wel gelezen? (en ik bedoel echt gelezen?).
Zijn al zat adviezen voorbij gekomen.
Wat wil je van ons horen?
Als iedereen dat kon was er geen r&p meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef Gray het volgende:
Als je van jezelf houdt dan heb je geen ander nodig, al is dat niet gelijk aan geen ander kunnen liefhebben.
En een heel stuk minder om te lachen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als iedereen dat kon was er geen r&p meer
Lees de titel; ik wil weten hoe ik aantrekkelijk en vermakelijk moet zijn voor vrouwen, zonder al dat zweverige hou-eerst-van-jezelf-verhaal.quote:
Dat zal moeilijk gaan, behalve (en dit heb ik je al eerder verteld) als je heel goed kunt faken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Lees de titel; ik wil weten hoe ik aantrekkelijk en vermakelijk moet zijn voor vrouwen, zonder al dat zweverige hou-eerst-van-jezelf-verhaal.
Als je niet aantrekkelijk en vermakelijk bent, dan kan je op twee zaken invloed uitoefenen: uiterlijke verzorging en persoonlijkheid. Gezien je onvrede zou je vooral aandacht aan het tweede moeten besteden. Een plezante persoonlijkheid is voor velen zowel aantrekkelijk als vermakelijk, vrouw of anderzijds.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Lees de titel; ik wil weten hoe ik aantrekkelijk en vermakelijk moet zijn voor vrouwen, zonder al dat zweverige hou-eerst-van-jezelf-verhaal.
Dat helpt geen fuck als je lelijk bent. Dan moet je gewoon naar de dokter.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je niet aantrekkelijk en vermakelijk bent, dan kan je op twee zaken invloed uitoefenen: uiterlijke verzorging en persoonlijkheid. Gezien je onvrede zou je vooral aandacht aan het tweede moeten besteden. Een plezante persoonlijkheid is voor velen zowel aantrekkelijk als vermakelijk, vrouw of anderzijds.
Dat betekent alleen wel dat je jezelf moet leren waarderen, ofwel "dat zweverige hou-eerst-van-jezelf-verhaal".
Ofwel uiterlijke verzorging.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat helpt geen fuck als je lelijk bent. Dan moet je gewoon naar de dokter.
Ja, vervelend ventje is het.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:55 schreef Mandéra het volgende:
Bekend verhaal weer dit topic, 100000 adviezen worden gegeven, alles wordt door TS de grond in geboord en we beginnen weer van voor af aan.
Nee, dat is niet vervelend, maar wat Mandéra zegt is wel vervelend.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Is het nou echt zo vervelend dat ik gewoon gelukkig wil zijn?
Jij wil een formule 1 coureur worden zonder rijbewijs.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben hartstikke lief, grappig. En dit probleem laat ik in het echt niet zo zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou ook geen seconde in je buurt willen zijn, dus misschien moet je werken aan je deprimerende persoonlijkheid.
Wat is het probleem dan? Ga naar buiten en go for it.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben hartstikke lief, grappig. En dit probleem laat ik in het echt niet zo zien.
En een zeikerd en een mietje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben hartstikke lief, grappig.[].
Nee, het is vervelend dat je elk advies wat we geven de grond in boort.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Is het nou echt zo vervelend dat ik gewoon gelukkig wil zijn?
Of gewoon kei-hard negeertquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, het is vervelend dat je elk advies wat we geven de grond in boort.
Als ik dat toch eens wist. Meisjes zijn gewoon ingewikkeld en vallen ook nog eens voor verkeerde jongens.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Ga naar buiten en go for it.
Tja hij heeft een schop onder z'n hol nodig, geen lieve woordjes. Ook jij gaat niet door die betonnen muur van 'm komen hoor. Kom je nog wel achterquote:Op zondag 3 maart 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
Als je je nu zo waanzinnig aan TS ergert, dan reageer je toch gewoon niet? Zo moeilijk hoeft het niet te zijn, doe je bloeddruk een groot plezier
Die illusie heb ik ook niet, hoeft ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hij heeft een schop onder z'n hol nodig, geen lieve woordjes. Ook jij gaat niet door die betonnen muur van 'm komen hoor. Kom je nog wel achter
Dan kan Benzin volgens jouw redenatie net zo goed stoppen met reagerenquote:Op zondag 3 maart 2013 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Die illusie heb ik ook niet, hoeft ook niet.
Ik begrijp alleen die opgefokte reacties niet zo; als je je dusdanig aan benzin ergert, dan laat je dit topic toch gewoon links liggen? Het komt nu over als een stel jankende, klagende en steunende sneuneuzen die lopen te miepen over dat ze voor de zoveelste keer hetzelfde moeten zeggen en dat er toch niet naar ze geluisterd wordt.
Kap er dan gewoon mee
Als je het zo bekijkt wel jaquote:Op zondag 3 maart 2013 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kan Benzin volgens jouw redenatie net zo goed stoppen met reageren
Tja maar er is al best lang rustig en geduldig gereageerd hequote:Op zondag 3 maart 2013 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel ja![]()
Ik ben het overigens met iedereen eens dat hij eens naar een psycholoog/psychiater zou kunnen gaan, maar zolang hij daar het nut niet van inziet is het trekken aan een dood paard. Dat gebash vind ik dan weer niet nodig, benzin is oprecht in zijn vragen.
Nogmaals, wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat sporten goed voor je is? De redenen kan je prima zelf verzinnen en zijn je al vaak verteld. Die eerste stap is moeilijk, maar als ik jou was zou ik allereerst proberen een sport te zoeken die je uitvoerbaar lijkt. Kan sportschool zijn, of hardlopen volgens een hardloop schema, of gewichten aanschaffen en daar oefeningen mee doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik stelde er toen vragen over, maar die werden een beetje platgeslagen on de reeks.
Vertel mij maar eerst waarom ik zo'n negatieveling zou willen helpen ? Je wilt niet eens geholpen worden. Waarom zou ik of iemand anders moeite voor jou willen doen ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet grappig, vertel me liever hoe ik het moet oplossen.
Zoals je zegt, hij wil niet geholpen worden. Hij wil zielig gevonden worden, en hoopt dat daardoor een leuk, lief en intelligent meisje gaat denken "De arme jongen, ik zal eens met hem gaan daten." Zinloos dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vertel mij maar eerst waarom ik zo'n negatieveling zou willen helpen ? Je wilt niet eens geholpen worden. Waarom zou ik of iemand anders moeite voor jou willen doen ?
Omdat ik dat verdien. Ik ben ervan overtuigd dat ik een goed mens ben en goede dingen doe. Ik verdien het om gelukkig te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vertel mij maar eerst waarom ik zo'n negatieveling zou willen helpen ? Je wilt niet eens geholpen worden. Waarom zou ik of iemand anders moeite voor jou willen doen ?
Zo werkt het niet in de grote mensen wereld Benzin.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik dat verdien. Ik ben ervan overtuigd dat ik een goed mens ben en goede dingen doe. Ik verdien het om gelukkig te zijn.
Dude, serieus.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik dat verdien. Ik ben ervan overtuigd dat ik een goed mens ben en goede dingen doe. Ik verdien het om gelukkig te zijn.
Je verdient niks als je niet goed werkt.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Verdien? Wat wil je van ons horen dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:19 schreef Barbusse het volgende:
Als TS het klaar speelt om met deze instelling een vriendin te vinden eet ik mijn hoed op. Sterker nog; ik zal er speciaal eentje voor kopen. En ik heb nu al medelijden met het non-existente meiske dat in zijn gehuil zou trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |