Tja hij heeft een schop onder z'n hol nodig, geen lieve woordjes. Ook jij gaat niet door die betonnen muur van 'm komen hoor. Kom je nog wel achterquote:Op zondag 3 maart 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
Als je je nu zo waanzinnig aan TS ergert, dan reageer je toch gewoon niet? Zo moeilijk hoeft het niet te zijn, doe je bloeddruk een groot plezier
Die illusie heb ik ook niet, hoeft ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hij heeft een schop onder z'n hol nodig, geen lieve woordjes. Ook jij gaat niet door die betonnen muur van 'm komen hoor. Kom je nog wel achter
Dan kan Benzin volgens jouw redenatie net zo goed stoppen met reagerenquote:Op zondag 3 maart 2013 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Die illusie heb ik ook niet, hoeft ook niet.
Ik begrijp alleen die opgefokte reacties niet zo; als je je dusdanig aan benzin ergert, dan laat je dit topic toch gewoon links liggen? Het komt nu over als een stel jankende, klagende en steunende sneuneuzen die lopen te miepen over dat ze voor de zoveelste keer hetzelfde moeten zeggen en dat er toch niet naar ze geluisterd wordt.
Kap er dan gewoon mee
Als je het zo bekijkt wel jaquote:Op zondag 3 maart 2013 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kan Benzin volgens jouw redenatie net zo goed stoppen met reageren
Tja maar er is al best lang rustig en geduldig gereageerd hequote:Op zondag 3 maart 2013 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel ja![]()
Ik ben het overigens met iedereen eens dat hij eens naar een psycholoog/psychiater zou kunnen gaan, maar zolang hij daar het nut niet van inziet is het trekken aan een dood paard. Dat gebash vind ik dan weer niet nodig, benzin is oprecht in zijn vragen.
Nogmaals, wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat sporten goed voor je is? De redenen kan je prima zelf verzinnen en zijn je al vaak verteld. Die eerste stap is moeilijk, maar als ik jou was zou ik allereerst proberen een sport te zoeken die je uitvoerbaar lijkt. Kan sportschool zijn, of hardlopen volgens een hardloop schema, of gewichten aanschaffen en daar oefeningen mee doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik stelde er toen vragen over, maar die werden een beetje platgeslagen on de reeks.
Vertel mij maar eerst waarom ik zo'n negatieveling zou willen helpen ? Je wilt niet eens geholpen worden. Waarom zou ik of iemand anders moeite voor jou willen doen ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet grappig, vertel me liever hoe ik het moet oplossen.
Zoals je zegt, hij wil niet geholpen worden. Hij wil zielig gevonden worden, en hoopt dat daardoor een leuk, lief en intelligent meisje gaat denken "De arme jongen, ik zal eens met hem gaan daten." Zinloos dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vertel mij maar eerst waarom ik zo'n negatieveling zou willen helpen ? Je wilt niet eens geholpen worden. Waarom zou ik of iemand anders moeite voor jou willen doen ?
Omdat ik dat verdien. Ik ben ervan overtuigd dat ik een goed mens ben en goede dingen doe. Ik verdien het om gelukkig te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vertel mij maar eerst waarom ik zo'n negatieveling zou willen helpen ? Je wilt niet eens geholpen worden. Waarom zou ik of iemand anders moeite voor jou willen doen ?
Zo werkt het niet in de grote mensen wereld Benzin.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik dat verdien. Ik ben ervan overtuigd dat ik een goed mens ben en goede dingen doe. Ik verdien het om gelukkig te zijn.
Dude, serieus.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik dat verdien. Ik ben ervan overtuigd dat ik een goed mens ben en goede dingen doe. Ik verdien het om gelukkig te zijn.
Je verdient niks als je niet goed werkt.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Verdien? Wat wil je van ons horen dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:19 schreef Barbusse het volgende:
Als TS het klaar speelt om met deze instelling een vriendin te vinden eet ik mijn hoed op. Sterker nog; ik zal er speciaal eentje voor kopen. En ik heb nu al medelijden met het non-existente meiske dat in zijn gehuil zou trappen.
Serieus verliefd te zijn? Oh, dan laat maar.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groundrules: opblaaspop en/of prostituee telt niet, dame in kwestie dient serieus verliefd te zijn.
Dat kan niet. Meisjes vallen altijd voor de juiste jongens op dat moment. Anders hadden ze deze niet gekozen.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens wist. Meisjes zijn gewoon ingewikkeld en vallen ook nog eens voor verkeerde jongens.
Karma bestaat niet. Geluk moet je actief afdwingen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar heeft ie ook ooit iets over gezegd, had iets te maken met dat zijn ouders niets afweten van Benzin's mindere gevoelens en zijn ouders daar ook niks van mochten afweten of zoiets.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap niet waarom benzin niet gewoon een afspraak maakt met de psycholoog?
Ze hoeven het ook niet te weten. Denk dat het punt meer is dat hij niet denkt dat het gaat helpen omdat hij jaaaaren terug eens gesprekken heeft gehad met een psycholoog. Maar goed, wat hij nu doet werkt ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heeft ie ook ooit iets over gezegd, had iets te maken met dat zijn ouders niets afweten van Benzin's mindere gevoelens en zijn ouders daar ook niks van mochten afweten of zoiets.
Klopt. Benzin heeft niet door dat je grenzen moet stellen en dat je die grenzen aan iedereen moet laten weten, inclusief je ouders. Ik had voor mezelf bepaalt dat onder andere mijn ouders op hun plek zetten onderdeel was van begeleiding zoeken. Er zijn momenten geweest dat ze hulp bijna niet gunden, maar tot nu toe is het nog steeds goed gegaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heeft ie ook ooit iets over gezegd, had iets te maken met dat zijn ouders niets afweten van Benzin's mindere gevoelens en zijn ouders daar ook niks van mochten afweten of zoiets.
Ik vind dit eigenlijk wel vrij typerend. benzin reageert/redeneert als een kind. "Niet eerlijk, ik verdien dat *stampvoet stampvoet. Iedereen doet stom tegen mij, whehe.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verdien? Wat wil je van ons horen dan?
Ik denk niet dat wij je verder kunnen helpen. Anders ga je naar een psycholoog of bespreek het met je huisarts![]()
Maar goed, dat wil je niet, maar hier op fok blijven rondhangen gaat jou ook niet verder helpen, zeker niet omdat je de meeste adviezen ofwel negeert (daar ben je pas echt een kei in), ofwel gewoon in de wind slaat.
Je hoort alleen maar wat je wilt horen en wij vertellen niet wat je wilt horen omdat wat jij wilt blijkbaar onmogelijk is.
Zeg nou eens eerlijk: Denk je -echt- dat je hier op fok een bevredigend antwoord gaat krijgen?
Of hoop je gewoon dat een vrouw (of meisje zoals jij dat noemt) jou gaat DMen om te vragen om een date of zo?
Een kleine piemel?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar hij verdient het om gelukkig te zijn!
Om maar inhoudelijk te reageren op de topic dan:
Behalve zijn attitude, wat zou benzine onaantrekkelijk maken voor vrouwen?
Waarschijnlijk zijn gebrek aan vrienden en zijn onverzorgde uiterlijk?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Benzin? Nee toch?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn gebrek aan vrienden en zijn onverzorgde uiterlijk?
Heeft hij foto's? Misschien kunnen we hem daarover tips geven.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn gebrek aan vrienden en zijn onverzorgde uiterlijk?
Wat is er nog meer voor nodig?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Mwah, zijn attitude kan je op eerste gezicht niet zien. Misschien als hij af en toe sjans krijgt, wordt hij zelfverzekerder.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:50 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Wat is er nog meer voor nodig?
Een goddelijke man qua uiterlijk zonder attitude is nog steeds een loser in de ogen van een vrouw.
Yep, en kampte toen ook al met dezelfde problemen (lees anders maar even een paar Benzintopics uit 2005 naquote:
Misschien wordt het voor bezin sowieso tijd voor een puur vriendschappelijke relatie met een vrouw, zonder dat hij zich laat friendzonen. Dat hij het andere geslacht wat beter leert kennen zegmaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mwah, zijn attitude kan je op eerste gezicht niet zien. Misschien als hij af en toe sjans krijgt, wordt hij zelfverzekerder.
Qua kledingstijl zou het me niets verbazen als hij zich heel jong kleedt en daardoor ook niet wordt gezien als datingmateriaal door meisjes.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
[..]
Heeft hij foto's? Misschien kunnen we hem daarover tips geven.
En dit begrijp ik dus niet. Benzin, je kan toch onmogelijk denken dat er nieuw advies gaat komen wat in de afgelopen 8 jaar nog niet genoemd is? Doe wat met de adviezen die je hebt gehad, ook als het moeilijk is; of juist als het moeilijk is. Fok als uitlaatklep gebruiken lucht misschien op, maar brengt je niet verder.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, en kampte toen ook al met dezelfde problemen (lees anders maar even een paar Benzintopics uit 2005 na)
zo?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Qua kledingstijl zou het me niets verbazen als hij zich heel jong kleedt en daardoor ook niet wordt gezien als datingmateriaal door meisjes.
Dat doet mijn broertje ook, maar hij heeft een verstandelijke beperking.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel vrij typerend. benzin reageert/redeneert als een kind. "Niet eerlijk, ik verdien dat *stampvoet stampvoet. Iedereen doet stom tegen mij, whehe." Daarom ook de term meisje ipv vrouw.
Je doet helemaal geen goede dingen. Je doet zielig, dat is heel wat anders.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien heeft benzin een psychische beperking, maar hij gaat zelf niet naar de psych ervoor. Ik heb ooit een jongen ontmoet via die hetzelfde als benzin sprak op fok en later bleek hij een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis te hebben. (Niet dat ik wil zeggen dat benzin een persoonlijkheidsstoornis heeft.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat doet mijn broertje ook, maar hij heeft een verstandelijke beperking.
Emotioneel is benzin ook nog een klein kind. En dat is niet om te bashen, dat is een feit. Zijn ouders die hem niet stimuleren om dingen te ondernemen helpt daar ook niet bij.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel vrij typerend. benzin reageert/redeneert als een kind. "Niet eerlijk, ik verdien dat *stampvoet stampvoet. Iedereen doet stom tegen mij, whehe." Daarom ook de term meisje ipv vrouw.
Volgens mij heeft die gozer desondanks nog meer uitstraling dan bezin..quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien heeft benzin een psychische beperking, maar hij gaat zelf niet naar de psych ervoor. Ik heb ooit een jongen ontmoet via die hetzelfde als benzin sprak op fok en later bleek hij een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis te hebben. (Niet dat ik wil zeggen dat benzin een persoonlijkheidsstoornis heeft.
Die stoornissen heb ik ook, maar dat zijn geen excuses om dan maar lekker stil te blijven staan.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Emotioneel is benzin ook nog een klein kind. En dat is niet om te bashen, dat is een feit. Zijn ouders die hem niet stimuleren om dingen te ondernemen helpt daar ook niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |