abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 maart 2013 @ 01:07:10 #101
103397 minthy
Lief-ish
pi_123559432
Als je je nu zo waanzinnig aan TS ergert, dan reageer je toch gewoon niet? Zo moeilijk hoeft het niet te zijn, doe je bloeddruk een groot plezier :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123559693
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
Als je je nu zo waanzinnig aan TS ergert, dan reageer je toch gewoon niet? Zo moeilijk hoeft het niet te zijn, doe je bloeddruk een groot plezier :D
Tja hij heeft een schop onder z'n hol nodig, geen lieve woordjes. Ook jij gaat niet door die betonnen muur van 'm komen hoor. Kom je nog wel achter :Y
  zondag 3 maart 2013 @ 01:20:30 #103
103397 minthy
Lief-ish
pi_123559884
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja hij heeft een schop onder z'n hol nodig, geen lieve woordjes. Ook jij gaat niet door die betonnen muur van 'm komen hoor. Kom je nog wel achter :Y
Die illusie heb ik ook niet, hoeft ook niet.
Ik begrijp alleen die opgefokte reacties niet zo; als je je dusdanig aan benzin ergert, dan laat je dit topic toch gewoon links liggen? Het komt nu over als een stel jankende, klagende en steunende sneuneuzen die lopen te miepen over dat ze voor de zoveelste keer hetzelfde moeten zeggen en dat er toch niet naar ze geluisterd wordt.
Kap er dan gewoon mee :D
Tante minthy!! O+
  zondag 3 maart 2013 @ 01:22:58 #104
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_123559963
Zou die collega geen leuke dames kennen.
pi_123559981
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Die illusie heb ik ook niet, hoeft ook niet.
Ik begrijp alleen die opgefokte reacties niet zo; als je je dusdanig aan benzin ergert, dan laat je dit topic toch gewoon links liggen? Het komt nu over als een stel jankende, klagende en steunende sneuneuzen die lopen te miepen over dat ze voor de zoveelste keer hetzelfde moeten zeggen en dat er toch niet naar ze geluisterd wordt.
Kap er dan gewoon mee :D
Dan kan Benzin volgens jouw redenatie net zo goed stoppen met reageren :P
  zondag 3 maart 2013 @ 01:29:21 #106
103397 minthy
Lief-ish
pi_123560159
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan kan Benzin volgens jouw redenatie net zo goed stoppen met reageren :P
Als je het zo bekijkt wel ja :D
Ik ben het overigens met iedereen eens dat hij eens naar een psycholoog/psychiater zou kunnen gaan, maar zolang hij daar het nut niet van inziet is het trekken aan een dood paard. Dat gebash vind ik dan weer niet nodig, benzin is oprecht in zijn vragen.
Tante minthy!! O+
pi_123560710
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt wel ja :D
Ik ben het overigens met iedereen eens dat hij eens naar een psycholoog/psychiater zou kunnen gaan, maar zolang hij daar het nut niet van inziet is het trekken aan een dood paard. Dat gebash vind ik dan weer niet nodig, benzin is oprecht in zijn vragen.
Tja maar er is al best lang rustig en geduldig gereageerd he ;) En dat werkt blijkbaar niet.

Hij wilt maar niet snappen dat hij zchzelf moet trainen. Nee hij wilt een magische set met spelregels en hoopt dan in 1 keer te kunnen winnen. Nee, hij MOET in 1 keer winnen, falen is geen optie. Is er risico op falen, dan probeert hij het niet eens. Maar vervolgens wel klagen...

Ondertussen vergeet hij dat hij nog steeds meer ervaring heeft met vrouwen ondertussen dan een hoop andere mensen op die leeftijd gehad hebben :')

Maar nee, bij hem is het anders natuurlijk :')

Enz enz.

Zo gaat het al jaren...

Ik vind het wel vermakelijk, en blijf gewoon bashen totdat hij eens zegt 'FUCK YOU KUTFAX! :( ' en besluit eens een paar goede schoppen onder z'n eigen hol te geven.

Da's volgens mij de enige manier :Y

Maar ik vraag me af of het werkt, want mijn reacties (en alle andere confronterende reacties) negeert hij over het algemeen gewoon lekker.
pi_123560834
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik stelde er toen vragen over, maar die werden een beetje platgeslagen on de reeks.
Nogmaals, wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat sporten goed voor je is? De redenen kan je prima zelf verzinnen en zijn je al vaak verteld. Die eerste stap is moeilijk, maar als ik jou was zou ik allereerst proberen een sport te zoeken die je uitvoerbaar lijkt. Kan sportschool zijn, of hardlopen volgens een hardloop schema, of gewichten aanschaffen en daar oefeningen mee doen.

Als dat echt te moeilijk voor je is dan vraag ik me af hoe graag je werkelijk wil veranderen.
pi_123562921
Zo leuk is je persoonlijkheid niet, anders zouden vrouwen wel contact met je zoeken.
pi_123563740
Een benzin topic lezen op de vroege zondagmorgen c_/ Dit is weliswaar zoals verwacht niet meer dan een herhaling van zetten uit het R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #100 topic, maar het blijft verbazingwekkend hoe hij het vol blijft houden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123563938
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Niet grappig, vertel me liever hoe ik het moet oplossen.
Vertel mij maar eerst waarom ik zo'n negatieveling zou willen helpen ? Je wilt niet eens geholpen worden. Waarom zou ik of iemand anders moeite voor jou willen doen ?
pi_123563951
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Vertel mij maar eerst waarom ik zo'n negatieveling zou willen helpen ? Je wilt niet eens geholpen worden. Waarom zou ik of iemand anders moeite voor jou willen doen ?
Zoals je zegt, hij wil niet geholpen worden. Hij wil zielig gevonden worden, en hoopt dat daardoor een leuk, lief en intelligent meisje gaat denken "De arme jongen, ik zal eens met hem gaan daten." Zinloos dus.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123566640
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Omdat ik dat verdien. Ik ben ervan overtuigd dat ik een goed mens ben en goede dingen doe. Ik verdien het om gelukkig te zijn.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:09:17 #114
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123566686
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat ik dat verdien. Ik ben ervan overtuigd dat ik een goed mens ben en goede dingen doe. Ik verdien het om gelukkig te zijn.
Zo werkt het niet in de grote mensen wereld Benzin.
pi_123566735
quote:

[..]

Dude, serieus. :') Je begint nu wel heel erg trollolloll te worden hoor.

zondag 3 maart 2013 @ 12:15:43 #116
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123566905
quote:

[..]

Je verdient niks als je niet goed werkt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123567023
quote:

[..]

Verdien? Wat wil je van ons horen dan?

Ik denk niet dat wij je verder kunnen helpen. Anders ga je naar een psycholoog of bespreek het met je huisarts ^O^
Maar goed, dat wil je niet, maar hier op fok blijven rondhangen gaat jou ook niet verder helpen, zeker niet omdat je de meeste adviezen ofwel negeert (daar ben je pas echt een kei in :7 ), ofwel gewoon in de wind slaat.

Je hoort alleen maar wat je wilt horen en wij vertellen niet wat je wilt horen omdat wat jij wilt blijkbaar onmogelijk is.

Zeg nou eens eerlijk: Denk je -echt- dat je hier op fok een bevredigend antwoord gaat krijgen?
Of hoop je gewoon dat een vrouw (of meisje zoals jij dat noemt) jou gaat DMen om te vragen om een date of zo?
pi_123567039
Als TS het klaar speelt om met deze instelling een vriendin te vinden eet ik mijn hoed op. Sterker nog; ik zal er speciaal eentje voor kopen. En ik heb nu al medelijden met het non-existente meiske dat in zijn gehuil zou trappen.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:21:57 #119
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123567092
quote:
13s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:19 schreef Barbusse het volgende:
Als TS het klaar speelt om met deze instelling een vriendin te vinden eet ik mijn hoed op. Sterker nog; ik zal er speciaal eentje voor kopen. En ik heb nu al medelijden met het non-existente meiske dat in zijn gehuil zou trappen.
Daar hou ik je aan!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_123567276
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Daar hou ik je aan!

Groundrules: opblaaspop en/of prostituee telt niet, dame in kwestie dient serieus verliefd te zijn.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:28:10 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123567292
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Groundrules: opblaaspop en/of prostituee telt niet, dame in kwestie dient serieus verliefd te zijn.
Serieus verliefd te zijn? Oh, dan laat maar. :(

Pitty sex zal hij op den duur wel krijgen als hij zo doorgaat, maar serieuze liefde niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_123567447
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Als ik dat toch eens wist. Meisjes zijn gewoon ingewikkeld en vallen ook nog eens voor verkeerde jongens.
Dat kan niet. Meisjes vallen altijd voor de juiste jongens op dat moment. Anders hadden ze deze niet gekozen.

Je kunt er dus voor kiezen om jezelf geschikter te maken, anderen ongeschikter (maar die zou ik gezien het aantal personen niet direct willen adviseren) of de totale poel verkleinen, maar ook dat heeft wat nare consequenties.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_123567527
quote:

[..]

Karma bestaat niet. Geluk moet je actief afdwingen.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:34:56 #124
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_123567533
OMG weer een Benzin afkraak topic.
Laat die jonge eens met rust.

Ik heb zoals TS ook nog nooit een vriendin gehad of een relatie, wel een paar neukertjes maar daar heb je ook niks aan op den duur.

TS overwin je angsten en maak eens vaker dan nooit praatjes met meiden, ervaring is wat ieder mens nodig heeft en op den duur zal jij ook ooit een relatie hebben.

Wees niet bang voor de toekomst.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:37:53 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123567638
Ik snap niet waarom benzin niet gewoon een afspraak maakt met de psycholoog?
pi_123567669
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap niet waarom benzin niet gewoon een afspraak maakt met de psycholoog?
Daar heeft ie ook ooit iets over gezegd, had iets te maken met dat zijn ouders niets afweten van Benzin's mindere gevoelens en zijn ouders daar ook niks van mochten afweten of zoiets.
pi_123567726
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heeft ie ook ooit iets over gezegd, had iets te maken met dat zijn ouders niets afweten van Benzin's mindere gevoelens en zijn ouders daar ook niks van mochten afweten of zoiets.
Ze hoeven het ook niet te weten. Denk dat het punt meer is dat hij niet denkt dat het gaat helpen omdat hij jaaaaren terug eens gesprekken heeft gehad met een psycholoog. Maar goed, wat hij nu doet werkt ook niet.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:43:56 #128
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123567855
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt. Benzin heeft niet door dat je grenzen moet stellen en dat je die grenzen aan iedereen moet laten weten, inclusief je ouders. Ik had voor mezelf bepaalt dat onder andere mijn ouders op hun plek zetten onderdeel was van begeleiding zoeken. Er zijn momenten geweest dat ze hulp bijna niet gunden, maar tot nu toe is het nog steeds goed gegaan.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123567914
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Verdien? Wat wil je van ons horen dan?

Ik denk niet dat wij je verder kunnen helpen. Anders ga je naar een psycholoog of bespreek het met je huisarts ^O^
Maar goed, dat wil je niet, maar hier op fok blijven rondhangen gaat jou ook niet verder helpen, zeker niet omdat je de meeste adviezen ofwel negeert (daar ben je pas echt een kei in :7 ), ofwel gewoon in de wind slaat.

Je hoort alleen maar wat je wilt horen en wij vertellen niet wat je wilt horen omdat wat jij wilt blijkbaar onmogelijk is.

Zeg nou eens eerlijk: Denk je -echt- dat je hier op fok een bevredigend antwoord gaat krijgen?
Of hoop je gewoon dat een vrouw (of meisje zoals jij dat noemt) jou gaat DMen om te vragen om een date of zo?
Ik vind dit eigenlijk wel vrij typerend. benzin reageert/redeneert als een kind. "Niet eerlijk, ik verdien dat *stampvoet stampvoet. Iedereen doet stom tegen mij, whehe. :'(" Daarom ook de term meisje ipv vrouw.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:45:52 #130
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_123567935
Gewoon jezelf en positief zijn, en het vrouwvolk druppelt vanzelf naar binnen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 3 maart 2013 @ 12:45:53 #131
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123567936
Maar hij verdient het om gelukkig te zijn!

Om maar inhoudelijk te reageren op de topic dan:

Behalve zijn attitude, wat zou benzine onaantrekkelijk maken voor vrouwen?
  zondag 3 maart 2013 @ 12:47:55 #132
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_123568020
quote:
10s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef Keep_Walking het volgende:

Een kleine piemel? :?
  zondag 3 maart 2013 @ 12:48:57 #133
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_123568061
quote:

Waarschijnlijk zijn gebrek aan vrienden en zijn onverzorgde uiterlijk?
  zondag 3 maart 2013 @ 12:49:04 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123568064
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:47 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Een kleine piemel? :?
Benzin? Nee toch?
  zondag 3 maart 2013 @ 12:49:37 #135
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123568090
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:48 schreef Euribob het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:48 schreef Euribob het volgende:

[..]

Heeft hij foto's? Misschien kunnen we hem daarover tips geven.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:49:39 #136
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_123568091
De tering, benzin zit hier al sinds 2005.
pi_123568141
quote:

Wat is er nog meer voor nodig?
Een goddelijke man qua uiterlijk zonder attitude is nog steeds een loser in de ogen van een vrouw.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:51:48 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123568186
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:50 schreef JohnSpek het volgende:

[..]

Wat is er nog meer voor nodig?
Een goddelijke man qua uiterlijk zonder attitude is nog steeds een loser in de ogen van een vrouw.
Mwah, zijn attitude kan je op eerste gezicht niet zien. Misschien als hij af en toe sjans krijgt, wordt hij zelfverzekerder.
pi_123568211
quote:
9s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:49 schreef Euribob het volgende:
De tering, benzin zit hier al sinds 2005.
Yep, en kampte toen ook al met dezelfde problemen (lees anders maar even een paar Benzintopics uit 2005 na ;) )
  zondag 3 maart 2013 @ 12:53:01 #140
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_123568233
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mwah, zijn attitude kan je op eerste gezicht niet zien. Misschien als hij af en toe sjans krijgt, wordt hij zelfverzekerder.
Misschien wordt het voor bezin sowieso tijd voor een puur vriendschappelijke relatie met een vrouw, zonder dat hij zich laat friendzonen. Dat hij het andere geslacht wat beter leert kennen zegmaar.
pi_123568271
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

[..]

Heeft hij foto's? Misschien kunnen we hem daarover tips geven.
Qua kledingstijl zou het me niets verbazen als hij zich heel jong kleedt en daardoor ook niet wordt gezien als datingmateriaal door meisjes.
pi_123568365
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Yep, en kampte toen ook al met dezelfde problemen (lees anders maar even een paar Benzintopics uit 2005 na ;) )
En dit begrijp ik dus niet. Benzin, je kan toch onmogelijk denken dat er nieuw advies gaat komen wat in de afgelopen 8 jaar nog niet genoemd is? Doe wat met de adviezen die je hebt gehad, ook als het moeilijk is; of juist als het moeilijk is. Fok als uitlaatklep gebruiken lucht misschien op, maar brengt je niet verder.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:56:35 #143
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123568372
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Qua kledingstijl zou het me niets verbazen als hij zich heel jong kleedt en daardoor ook niet wordt gezien als datingmateriaal door meisjes.
zo?

zondag 3 maart 2013 @ 12:56:39 #144
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123568377
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk wel vrij typerend. benzin reageert/redeneert als een kind. "Niet eerlijk, ik verdien dat *stampvoet stampvoet. Iedereen doet stom tegen mij, whehe. :'(" Daarom ook de term meisje ipv vrouw.
Dat doet mijn broertje ook, maar hij heeft een verstandelijke beperking.
pi_123568391
quote:

[..]

Je doet helemaal geen goede dingen. Je doet zielig, dat is heel wat anders.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:57:52 #146
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123568425
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:56 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat doet mijn broertje ook, maar hij heeft een verstandelijke beperking.
Misschien heeft benzin een psychische beperking, maar hij gaat zelf niet naar de psych ervoor. Ik heb ooit een jongen ontmoet via die hetzelfde als benzin sprak op fok en later bleek hij een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis te hebben. (Niet dat ik wil zeggen dat benzin een persoonlijkheidsstoornis heeft.
pi_123568511
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Emotioneel is benzin ook nog een klein kind. En dat is niet om te bashen, dat is een feit. Zijn ouders die hem niet stimuleren om dingen te ondernemen helpt daar ook niet bij.
pi_123568531
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

zo?

[ afbeelding ]
Dat is wel heel ernstig. :P
  zondag 3 maart 2013 @ 13:01:42 #149
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_123568574
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is wel heel ernstig. :P
Volgens mij heeft die gozer desondanks nog meer uitstraling dan bezin..
  zondag 3 maart 2013 @ 13:03:44 #150
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123568650
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien heeft benzin een psychische beperking, maar hij gaat zelf niet naar de psych ervoor. Ik heb ooit een jongen ontmoet via die hetzelfde als benzin sprak op fok en later bleek hij een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis te hebben. (Niet dat ik wil zeggen dat benzin een persoonlijkheidsstoornis heeft.
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Emotioneel is benzin ook nog een klein kind. En dat is niet om te bashen, dat is een feit. Zijn ouders die hem niet stimuleren om dingen te ondernemen helpt daar ook niet bij.
Die stoornissen heb ik ook, maar dat zijn geen excuses om dan maar lekker stil te blijven staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')