Heb je het topic wel gelezen? (en ik bedoel echt gelezen?).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet grappig, vertel me liever hoe ik het moet oplossen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je het topic wel gelezen? (en ik bedoel echt gelezen?).
Zijn al zat adviezen voorbij gekomen.
Wat wil je van ons horen?
Als iedereen dat kon was er geen r&p meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef Gray het volgende:
Als je van jezelf houdt dan heb je geen ander nodig, al is dat niet gelijk aan geen ander kunnen liefhebben.
En een heel stuk minder om te lachen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als iedereen dat kon was er geen r&p meer
Lees de titel; ik wil weten hoe ik aantrekkelijk en vermakelijk moet zijn voor vrouwen, zonder al dat zweverige hou-eerst-van-jezelf-verhaal.quote:
Dat zal moeilijk gaan, behalve (en dit heb ik je al eerder verteld) als je heel goed kunt faken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Lees de titel; ik wil weten hoe ik aantrekkelijk en vermakelijk moet zijn voor vrouwen, zonder al dat zweverige hou-eerst-van-jezelf-verhaal.
Als je niet aantrekkelijk en vermakelijk bent, dan kan je op twee zaken invloed uitoefenen: uiterlijke verzorging en persoonlijkheid. Gezien je onvrede zou je vooral aandacht aan het tweede moeten besteden. Een plezante persoonlijkheid is voor velen zowel aantrekkelijk als vermakelijk, vrouw of anderzijds.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Lees de titel; ik wil weten hoe ik aantrekkelijk en vermakelijk moet zijn voor vrouwen, zonder al dat zweverige hou-eerst-van-jezelf-verhaal.
Dat helpt geen fuck als je lelijk bent. Dan moet je gewoon naar de dokter.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je niet aantrekkelijk en vermakelijk bent, dan kan je op twee zaken invloed uitoefenen: uiterlijke verzorging en persoonlijkheid. Gezien je onvrede zou je vooral aandacht aan het tweede moeten besteden. Een plezante persoonlijkheid is voor velen zowel aantrekkelijk als vermakelijk, vrouw of anderzijds.
Dat betekent alleen wel dat je jezelf moet leren waarderen, ofwel "dat zweverige hou-eerst-van-jezelf-verhaal".
Ofwel uiterlijke verzorging.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat helpt geen fuck als je lelijk bent. Dan moet je gewoon naar de dokter.
Ja, vervelend ventje is het.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:55 schreef Mandéra het volgende:
Bekend verhaal weer dit topic, 100000 adviezen worden gegeven, alles wordt door TS de grond in geboord en we beginnen weer van voor af aan.
Nee, dat is niet vervelend, maar wat Mandéra zegt is wel vervelend.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Is het nou echt zo vervelend dat ik gewoon gelukkig wil zijn?
Jij wil een formule 1 coureur worden zonder rijbewijs.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben hartstikke lief, grappig. En dit probleem laat ik in het echt niet zo zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou ook geen seconde in je buurt willen zijn, dus misschien moet je werken aan je deprimerende persoonlijkheid.
Wat is het probleem dan? Ga naar buiten en go for it.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben hartstikke lief, grappig. En dit probleem laat ik in het echt niet zo zien.
En een zeikerd en een mietje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben hartstikke lief, grappig.[].
Nee, het is vervelend dat je elk advies wat we geven de grond in boort.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Is het nou echt zo vervelend dat ik gewoon gelukkig wil zijn?
Of gewoon kei-hard negeertquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, het is vervelend dat je elk advies wat we geven de grond in boort.
Als ik dat toch eens wist. Meisjes zijn gewoon ingewikkeld en vallen ook nog eens voor verkeerde jongens.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Ga naar buiten en go for it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |