Wat zou je erover willen weten dan? Het is geen rocket science.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik stelde er toen vragen over, maar die werden een beetje platgeslagen on de reeks.
Maar je valt dan extra diep als het mis gaat omdat je alles ophangt aan 1 meisje, dat moet je niet doen... dat moet je niet willen. Zelfs al voelde het zo geweldig op dat moment, het is niet de oplossing.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Het werkte uiteindelijk niet New, maar zolang het goed ging voelde ik me goed. Ik denk dat dat de gelukkigste maandjes van mijn hele leven zijn geweest en ik zou alles willen doen om dat gevoel terug te krijgen. Heel even was mijn leven leuk
Ik zou het heel moeilijk vinden als het geluk van mijn vriend van mij afhankelijk is. Ik (en met mij een heleboel andere meiden) vinden het belangrijk dat jongens een eigen leven leiden, waarin zij gelukkig zijn met zichzelf en vrienden enzo!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Het werkte uiteindelijk niet New, maar zolang het goed ging voelde ik me goed. Ik denk dat dat de gelukkigste maandjes van mijn hele leven zijn geweest en ik zou alles willen doen om dat gevoel terug te krijgen. Heel even was mijn leven leuk
Je verhaal is duidelijk maar ik heb goed nieuws voor je. Er zijn nog steeds teveel vrouwen op de wereld in verhouding tot mannen. Dus vroeg of laat zal je beet hebben. En dat je op de 23st nog niet raak hebt geschoten,troost je mannen zijn net goede wijn en naarmate je ouder wordt zal je misschien merken (uitgaande dat je er redelijk verzorgt uitziet en geen bril met dikke glazen draagt) dat plotseling het andere geslacht je wel interessant gaat vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik terecht moet en mijn problemen vallen misschien buiten de reeks waar ik eigenlijk zat, die gaat de laatste tijd over andere dingen. Ik moet de gedachten die in mijn hoofd zitten gewoon kwijt.
Ik ben inmiddels bijna 23. Het aantal dates dat ik in totaal heb gehad is op één hand te tellen. Mijn leven gaat technisch gezien denk ik best wel goed. Studie afgerond, goed werk. Maar verder? Geen vrienden, geen vriendinnetje. Ik heb zo langzamerhand zo ontzettend veel behoefte aan een vriendinnetje. Desnoods alleen af en toe een keer een knuffel van een meisje.
Ik wil het gevoel hebben dat iemand van me houdt
Er werkt op het moment bij een van mijn werkgevers een nieuw meisje. Ik vind haar echt heel leuk. Gelukkig heeft ze al een vriendje en maak ik daardoor geen kans. Dat voelt beter dan me beseffen dat zelfs als ze geen vriendje had gehad ik toch geen kans had gemaakt. Ze is mooi, lief, grappig, stoer en gewoon super tof. Ze heeft een druk leventje, een vriendje.
Dit telt meestal voor alle meisjes.
Ik verveel meisjes en ben schijnbaar niet zo vermakelijk, leuk en aantrekkelijk als andere jongens, hoe hard ik ook probeer. Als ik rondklik over Facebook of op straat kijk naar meisjes met hun vriendje dan zijn bijna alle leuke meisjes bezet en zijn ze allemaal te leuk voor mij en hebben ze vriendjes die op zoveel fronten slechter zijn dan mij, maar die ik op een paar andere fronten nooit zal kunnen evenaren.
Misschien zal ik wel nooit een meisje vinden dat me wil hebben. Ik heb het echt gehad.
Ik moet leren hoe ik net zo leuk en aantrekkelijk moet worden als al die andere jongens.
Ik zou willen dat je wat directer was. Misschien schud het zulke types wakker. Al dat gejank omdat ze geen meisje of jongetje kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 06:17 schreef firefly3 het volgende:
Je vraagt alleen maar aandacht met een slachtofferrol. Telkens die verhalen over je gevoelens, terwijl er zo veel mensen zijn die het slechter dan jij hebben. Sorry maar wie denk je dat je bent? Er zijn mensen op het forum die hun ouders verloren hebben en die niet zoals jij praten. Je toont geen respect om wat je om je heen hebt. Sorry dat ik zo direct ben, maar het zou je wakker moeten maken.
Ik heb wel dat idee ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:57 schreef jaha het volgende:
Doordat je als het ware afwezig bent in de wereld van flirten en sex sluit je je zelf buiten en ontwikkel je ook totaal geen vaardigheden in die richting waardoor je je zelf alleen maar meer de put in praat.
Dat zeg je wel, maar ik wil gewoon echt niets liever dan de gevoelens terug die ik toen had. Mijn hoofd voelde opgeruimd, ik had het gevoel alles aan te kunnen, ik kwam elke ochtend met plezier uit bed. Geen enkele tegenslag voelde echt heel zwaar en alle goede dingen voelden fantastisch.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je valt dan extra diep als het mis gaat omdat je alles ophangt aan 1 meisje, dat moet je niet doen... dat moet je niet willen. Zelfs al voelde het zo geweldig op dat moment, het is niet de oplossing.
Wacht maar tot het wederzijds is. Dan voel je pas sterk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb wel dat idee ja.
[..]
Dat zeg je wel, maar ik wil gewoon echt niets liever dan de gevoelens terug die ik toen had. Mijn hoofd voelde opgeruimd, ik had het gevoel alles aan te kunnen, ik kwam elke ochtend met plezier uit bed. Geen enkele tegenslag voelde echt heel zwaar en alle goede dingen voelden fantastisch.
Ik wil dat terug.
Die mensen hebben het schijnbaar niet slechter, want die kunnen schijnbaar met die in hun ogen nog moeilijkere situatie veel beter omgaan dan ik met de moeilijke situatie om kan gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 06:17 schreef firefly3 het volgende:
Je vraagt alleen maar aandacht met een slachtofferrol. Telkens die verhalen over je gevoelens, terwijl er zo veel mensen zijn die het slechter dan jij hebben. Sorry maar wie denk je dat je bent? Er zijn mensen op het forum die hun ouders verloren hebben en die niet zoals jij praten. Je toont geen respect om wat je om je heen hebt. Sorry dat ik zo direct ben, maar het zou je wakker moeten maken.
Ik denk dat het heel belangrijk is om uit te zoeken waarom dat bij jou zo is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Die mensen hebben het schijnbaar niet slechter, want die kunnen schijnbaar met die in hun ogen nog moeilijkere situatie veel beter omgaan dan ik met de moeilijke situatie om kan gaan.
Waarom niet?quote:Ik heb misschien wel dingen om me heen, maar die maken me niet echt gelukkig.
Ja, dat is belangrijk, maar ik heb geen idee hoe ze dat doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk dat het heel belangrijk is om uit te zoeken waarom dat bij jou zo is.
Omdat ik allemaal dingen heb die mij helemaal niet gelukkig maken en alles niet heb wat mij wel gelukkig zou maken.quote:[..]
Waarom niet?
Psycholoog natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, dat is belangrijk, maar ik heb geen idee hoe ze dat doen.
[..]
Omdat ik allemaal dingen heb die mij helemaal niet gelukkig maken en alles niet heb wat mij wel gelukkig zou maken.
De dingen die mij niet gelukkig maken krijg ik in mijn schoot geworpen en alles wat ik wil hebben kan ik met geen mogelijkheid krijgen.
Omdat je moet werken voor de dingen die je gelukkig maken. Zelden krijg je iets wat je gelukkig maakt in je schoot geworpen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, dat is belangrijk, maar ik heb geen idee hoe ze dat doen.
[..]
Omdat ik allemaal dingen heb die mij helemaal niet gelukkig maken en alles niet heb wat mij wel gelukkig zou maken.
De dingen die mij niet gelukkig maken krijg ik in mijn schoot geworpen en alles wat ik wil hebben kan ik met geen mogelijkheid krijgen.
Wie zegt dat ik niet werk?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat je moet werken voor de dingen die je gelukkig maken.
Werken, moeite doen, etc.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik terecht moet en mijn problemen vallen misschien buiten de reeks waar ik eigenlijk zat, die gaat de laatste tijd over andere dingen. Ik moet de gedachten die in mijn hoofd zitten gewoon kwijt.
Ik ben inmiddels bijna 23. Het aantal dates dat ik in totaal heb gehad is op één hand te tellen. Mijn leven gaat technisch gezien denk ik best wel goed. Studie afgerond, goed werk. Maar verder? Geen vrienden, geen vriendinnetje. Ik heb zo langzamerhand zo ontzettend veel behoefte aan een vriendinnetje. Desnoods alleen af en toe een keer een knuffel van een meisje.
Het gaat dus niet goed, want:
Ik wil het gevoel hebben dat iemand van me houdt
Er werkt op het moment bij een van mijn werkgevers een nieuw meisje. Ik vind haar echt heel leuk. Gelukkig heeft ze al een vriendje en maak ik daardoor geen kans. Dat voelt beter dan me beseffen dat zelfs als ze geen vriendje had gehad ik toch geen kans had gemaakt. Ze is mooi, lief, grappig, stoer en gewoon super tof. Ze heeft een druk leventje, een vriendje.
Dit telt meestal voor alle meisjes.
De meeste doen maar alsof hoor![]()
Ik verveel meisjes en ben schijnbaar niet zo vermakelijk, leuk en aantrekkelijk als andere jongens, hoe hard ik ook probeer. Als ik rondklik over Facebook of op straat kijk naar meisjes met hun vriendje dan zijn bijna alle leuke meisjes bezet en zijn ze allemaal te leuk voor mij en hebben ze vriendjes die op zoveel fronten slechter zijn dan mij, maar die ik op een paar andere fronten nooit zal kunnen evenaren.
Vrouwen willen aandacht, van een niet wanhopig iemand. Dat is alles.
Misschien zal ik wel nooit een meisje vinden dat me wil hebben. Ik heb het echt gehad.
Zelfvertrouwen begint het dus mee.
Ik moet leren hoe ik net zo leuk en aantrekkelijk moet worden als al die andere jongens.
Je moet niet anderen gaan nadoen, want dan val je zo door de mand.
We hebben het niet over een baan hebben. Wat hij zegt is dat je moeite moet dingen voor de dingen die je echt gelukkig zal maken.quote:
Hij bedoelt het anders. Hij bedoelt het op de manier zoals ik werkte. Ik zat in een sociaal isolement => ik ging naar een begeleider en ik ging bij een studentenvereniging => ik voel me nu beter.quote:
De beste tip! Een hond/kat is niet zo hard als een mens, altijd blij als je thuis komt, je komt buiten (in ieder geval met de hond), vertrouwt je altijd én geeft geen weerwoordquote:
Niet grappig, vertel me liever hoe ik het moet oplossen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:31 schreef Weissman het volgende:
In tegenstelling tot iedereen hier vind dat TS gelijk heeft. Vrouwen zijn ook lastig. Ik begrijp zijn situatie heel goed.
benzin, ik zou zeggen; laat je niet ontmoedigen om echt wat aan het probleem te doen door alles wat hier gezegd wordt. Er zijn ook zat meisjes die geilen op jongens in een eeuwige slachtofferrol, het is een kwestie van tijd tot dat je die vind.
Blijf zielig doen, blijf topics openen en verzin wekelijks een nieuw probleem over jezelf; die chicks komen vanzelf wel
Welkom in het menselijk bestaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:52 schreef benzin het volgende:
Vrede vinden in jezelf, de rest volgt. Of niet, maar dan leef je alsnog in vrede. Win-win.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:02 schreef benzin het volgende:
[..]
...vertel me hoe ik het moet oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |