Veel Engelse leenwoorden gebruiken, dat vinden vrouwen aantrekkelijk. TS.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:15 schreef NightH4wk het volgende:
In ieder geval niet Facebook gaan checken en jezelf de put in praten. Zorg ervoor dat je er een beetje verzorgd uitziet (dus niet als een dikke nerd) en zorg ervoor dat je een leven hebt. Indien je niet op straat wil gaan hosselen dan kan je beter van die datingsites enzo proberen. Iig altijd je open open houden, er zijn zeker wel chicks die je diggen, maar ze zullen zelf geen approach maken.
Sarcast.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Veel Engelse leenwoorden gebruiken, dat vinden vrouwen aantrekkelijk. TS.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Veel Engelse leenwoorden gebruiken, dat vinden vrouwen aantrekkelijk. TS.
Precies.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef Gray het volgende:
Als je van jezelf houdt dan heb je geen ander nodig, al is dat niet gelijk aan geen ander kunnen liefhebben.
Dat is 99% van de mannen op FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
Misschien moet je eens meer energie stoppen in het maken van vrienden ipv je alleen focussen op een vriendinnetje. Door vrienden heb je ook kans om vaker eruit te gaan en daardoor weer met vrouwen in contact te komen. Daarbij vind ik mannen zonder eigenlijk leven persoonlijk niet zo aantrekkelijk.
Dat zeggen mensen altijd, maar ik weet niet of ik dat nog langer kan/wil geloven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef Gray het volgende:
Als je van jezelf houdt dan heb je geen ander nodig, al is dat niet gelijk aan geen ander kunnen liefhebben.
Werk er naartoe. En wanneer je er eenmaal bent, vraag je dan eens af of je nog anders wil geloven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen altijd, maar ik weet niet of ik dat nog langer kan/wil geloven.
Ik ben zo moe van het werken. Hard werken geeft alleen met werk een goed resultaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Werk er naartoe. En wanneer je er eenmaal bent, vraag je dan eens af of je nog anders wil geloven.
Dit precies.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
Daarbij vind ik mannen zonder eigenlijk leven persoonlijk niet zo aantrekkelijk.
Wat jij dan al 10 jaar wil is dat iemand anders een einde maakt aan het ongelukkige gedoe waar jij jezelf mee de put in praat, in plaats echt zelfstandig te zijn en verantwoordelijkheid voor jezelf te nemen en voor een vol leven te gaan leven zoek je redenen/excusen om ongelukkig te zijn omdat dat kennelijk aan sluit hoe jij jezelf ziet en dat is het probleem.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef benzin het volgende:
Ik wil gewoon nu wat ik al bijna 10 jaar wil
Waarom open je dan een topic?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:06 schreef benzin het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat ik 10 jaar lang per se hetzelfde heb gedaan.
Vrouwen zijn gewoon lastig en zullen, wat ik ook doe, nooit voor me vallen. Ik wil gewoon een keer leuk genoeg zijn
Het gaat erom dat jij jezelf en je leven leuk genoeg vind, dat je je ontwikkelt en dat je leuke dingen meemaakt en die met andere deelt zonder dat je alles bekijkt vanuit een ''zij moet mij het gevoel geven dat ik leuk genoeg ben''.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:06 schreef benzin het volgende:
Vrouwen zijn gewoon lastig en zullen, wat ik ook doe, nooit voor me vallen. Ik wil gewoon een keer leuk genoeg zijn
Serieus, neem een huisdier.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
Ik wil het gevoel hebben dat iemand van me houdt
Niet rondkijken op Facebook, speltip 1.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
Ik verveel meisjes en ben schijnbaar niet zo vermakelijk, leuk en aantrekkelijk als andere jongens, hoe hard ik ook probeer. Als ik rondklik over Facebook of op straat kijk naar meisjes met hun vriendje dan zijn bijna alle leuke meisjes bezet en zijn ze allemaal te leuk voor mij en hebben ze vriendjes die op zoveel fronten slechter zijn dan mij, maar die ik op een paar andere fronten nooit zal kunnen evenaren.
Doe eens normaal man, je bent 23....quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
Misschien zal ik wel nooit een meisje vinden dat me wil hebben. Ik heb het echt gehad.
Ik moet leren hoe ik net zo leuk en aantrekkelijk moet worden als al die andere jongens.
De wanhopigheid druipt van je posts trouwens, dat is dus de grootste reden he dat ''niemand je leuk vindt''.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:06 schreef benzin het volgende:
Vrouwen versieren kan je leren, maar ook daar moet je aan werken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zo moe van het werken. Hard werken geeft alleen met werk een goed resultaat.
Ik wil gewoon nu wat ik al bijna 10 jaar wil
Niks mis met op je 23ste bij je ouders wonen, vooral in deze recessie. Verder ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:32 schreef Mark_Rutte het volgende:
Het lijkt alsof je een kluizenaarsbestaan leidt?
Get out and grow a pair!
1. Waarschijnlijk woon je bij je ouders, dat doet het zowel bij vrienden als vrouwen niet goed op je 23e.
2. Haal je huidige connecties aan, via vrienden maak je vrienden.
3. Zorg dat je er netjes en verzorgd bijloopt, als je tevreden in de spiegel kunt kijken geeft dat je zelfvertrouwen.
4. Ga sporten, endorfine maakt gelukkig! Bovendien ontmoet je zo mensen.
Als je deze puntjes voor elkaar hebt, maak je jezelf al een stuk interessanter. Als je niet onder de mensen komt ga je ook nooit iemand ontmoeten.
TS zegt een goede baan te hebben, recessie is dus alleen maar gunstig voor hem. Bovendien duidt zelfstandigheid aan dat je een vent bent, ipv een jochie dat door mama de was laat doen en om 6u thuis moet zijn omdat de piepers koud worden.Bij je ouders wonen beperkt je nou eenmaal, bij enkele goede vrienden kom ik nooit over de vloer. Puur omdat ze thuis wonen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niks mis met op je 23ste bij je ouders wonen, vooral in deze recessie. Verder ben ik wel met je eens.
Dat laatste is wel een beetje sneu imo, maar ieder zijn ding...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:44 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
TS zegt een goede baan te hebben, recessie is dus alleen maar gunstig voor hem. Bovendien duidt zelfstandigheid aan dat je een vent bent, ipv een jochie dat door mama de was laat doen en om 6u thuis moet zijn omdat de piepers koud worden.Bij je ouders wonen beperkt je nou eenmaal, bij enkele goede vrienden kom ik nooit over de vloer. Puur omdat ze thuis wonen.
Ik heb niet gezegd dat dat vanuit mijn kant komt, zij vinden het gewoon ongemakkelijk. Niemand komt daar ooit over de vloer, zij komen altijd naar anderen toe.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een beetje sneu imo, maar ieder zijn ding...
Nou ik ken ook wat mensen die op hun 23 of ouder thuis wonen en bij hen kom ik gewoon over de vloer. Ze wonen nog thuis omdat ze studeren. TS heeft een goede baan, maar op jezelf wonen is een moeilijke stap die ik niet zou nemen als hij geeneens vrienden heeft. Eerst aan zichzelf en zijn zelfverzekerdheid werken en daarna thuis gaan wonen. Tenzij 1 van zijn problemen het feit is dat hij problemen heeft met zijn ouders, dan kan hij beter op kamers gaan, ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:44 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
TS zegt een goede baan te hebben, recessie is dus alleen maar gunstig voor hem. Bovendien duidt zelfstandigheid aan dat je een vent bent, ipv een jochie dat door mama de was laat doen en om 6u thuis moet zijn omdat de piepers koud worden.Bij je ouders wonen beperkt je nou eenmaal, bij enkele goede vrienden kom ik nooit over de vloer. Puur omdat ze thuis wonen.
Als hij 30 was, had je een punt. Maar 23 is nog heel jong en heel veel mensen wonen dan nog thuis op die leeftijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:52 schreef Silenus het volgende:
Ach, moeilijke stap is onzin. Je hoeft niet meteen in een kast van een huis te gaan wonen.
Het is natuurlijk wel zo dat veel vrouwen geen zin hebben in zo'n sukkeltje die nog bij papa en mama woont.
Benzin studeert niet meer, dus dan wordt het misschien wel tijd om uit huis te gaan. Maakt afspreken met andere mensen wel laagdrempeliger en hij kan wel zelfstandigheid gebruiken aangezien zijn ouders hem volgens mij nogal klein houden en hij het gevoel heeft voor hun te moeten leven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als hij 30 was, had je een punt. Maar 23 is nog heel jong en heel veel mensen wonen dan nog thuis op die leeftijd.
Ah, my bad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:47 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat dat vanuit mijn kant komt, zij vinden het gewoon ongemakkelijk. Niemand komt daar ooit over de vloer, zij komen altijd naar anderen toe.
Je houd niet eens van jezelf, hoe kan een ander dan van je houden? Het doel van een relatie is om van een ander te houden, ze de ruimte te geven, niet om zelf er zoveel mogelijk uit te slepen, zou een partij verstikkend zijn anders. En van een ander houden kan je alleen als je van jezelf houd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
Jij post echt goeie dingen de laatste tijd valt me op. Waarvoor hulde.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je houd niet eens van jezelf, hoe kan een ander dan van je houden? Het doel van een relatie is om van een ander te houden, ze de ruimte te geven, niet om zelf er zoveel mogelijk uit te slepen, zou een partij verstikkend zijn anders. En van een ander houden kan je alleen als je van jezelf houd.
Een relatie is altijd een aanvulling, geen opvulling. Je kan perfect gelukkig zijn zonder relatie.
Er is bij mij al een poosje geen dame in beeld, dit zorgt absoluut niet dat ik ongelukkig ben. Doe gewoon mijn ding, heb lol met vrienden, etc. Wel in dezelfde tijd 2 dames gehad die interesse toonden van hun kant. (helaas voor hen niet wederzijds) Waarom dat interesse en initiatief van hun kant? Omdat ik gewoon vrolijk en gelukkig in het leven sta, doe wat ik leuk vind.
Ga aan jezelf werken. Dat ongelukkige gevoel kan geen mens voor je gaan oplossen, behalve jezelf. (eventueel met hulp van vrienden, persoonlijke coach o.i.d.)
Ty!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij post echt goeie dingen de laatste tijd valt me op. Waarvoor hulde.
Ik wacht nog op de topics waarin hij klaagt over zijn relatie en dat hij veel liever vrijgezel zou willen zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:58 schreef Fascination het volgende:
Zoals al drie miljoen keer eerder gezegd: zorg eerst dat je leven zonder vriendin oké is. En hou eens op met die krampachtige, geobsedeerde gedachten over een relatie. Een relatie is ook niet altijd het walhalla.
Ik weet niet of ik het zelf doe, ik zie gewoon dat het zo is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:12 schreef Canillas het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij jezelf en je leven leuk genoeg vind, dat je je ontwikkelt en dat je leuke dingen meemaakt en die met andere deelt zonder dat je alles bekijkt vanuit een ''zij moet mij het gevoel geven dat ik leuk genoeg ben''.
Je bent actief bezig met geloven in iets waardoor jij niet leuk genoeg zou zijn, dat maakt je onaantrekkelijk en niemand zit er op te wachten dat voor jou op te gaan lossen, dat je je eigen taak.
Je gelooft in het ''ik ben niet leuk genoeg'' verhaaltje wat je over jezelf in je hoofd hebt en daardoor wordt dat je leven, dat is rot maar je doet het zelf.
Waarom doe je dit? Kan je daar antwoord op geven.
Het werkte uiteindelijk niet New, maar zolang het goed ging voelde ik me goed. Ik denk dat dat de gelukkigste maandjes van mijn hele leven zijn geweest en ik zou alles willen doen om dat gevoel terug te krijgen. Heel even was mijn leven leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft je vorige korte relatie je niet duidelijk gemaakt dat je er als persoon nog niet klaar voor bent? Ik denk echt dat je je veel te afhankelijk zal gaan opstellen, iets wat niet goed is vopr jou als persoon maar ook verstikkend werkt voor een meisje. Probeer eerst je leven op orde te krijgen en tevreden zijn met jezelf als persoon. En dan niet enkel op werkvlak, al is dat zeker heel goed van je.
Wat zou je erover willen weten dan? Het is geen rocket science.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik stelde er toen vragen over, maar die werden een beetje platgeslagen on de reeks.
Maar je valt dan extra diep als het mis gaat omdat je alles ophangt aan 1 meisje, dat moet je niet doen... dat moet je niet willen. Zelfs al voelde het zo geweldig op dat moment, het is niet de oplossing.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Het werkte uiteindelijk niet New, maar zolang het goed ging voelde ik me goed. Ik denk dat dat de gelukkigste maandjes van mijn hele leven zijn geweest en ik zou alles willen doen om dat gevoel terug te krijgen. Heel even was mijn leven leuk
Ik zou het heel moeilijk vinden als het geluk van mijn vriend van mij afhankelijk is. Ik (en met mij een heleboel andere meiden) vinden het belangrijk dat jongens een eigen leven leiden, waarin zij gelukkig zijn met zichzelf en vrienden enzo!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Het werkte uiteindelijk niet New, maar zolang het goed ging voelde ik me goed. Ik denk dat dat de gelukkigste maandjes van mijn hele leven zijn geweest en ik zou alles willen doen om dat gevoel terug te krijgen. Heel even was mijn leven leuk
Je verhaal is duidelijk maar ik heb goed nieuws voor je. Er zijn nog steeds teveel vrouwen op de wereld in verhouding tot mannen. Dus vroeg of laat zal je beet hebben. En dat je op de 23st nog niet raak hebt geschoten,troost je mannen zijn net goede wijn en naarmate je ouder wordt zal je misschien merken (uitgaande dat je er redelijk verzorgt uitziet en geen bril met dikke glazen draagt) dat plotseling het andere geslacht je wel interessant gaat vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef benzin het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik terecht moet en mijn problemen vallen misschien buiten de reeks waar ik eigenlijk zat, die gaat de laatste tijd over andere dingen. Ik moet de gedachten die in mijn hoofd zitten gewoon kwijt.
Ik ben inmiddels bijna 23. Het aantal dates dat ik in totaal heb gehad is op één hand te tellen. Mijn leven gaat technisch gezien denk ik best wel goed. Studie afgerond, goed werk. Maar verder? Geen vrienden, geen vriendinnetje. Ik heb zo langzamerhand zo ontzettend veel behoefte aan een vriendinnetje. Desnoods alleen af en toe een keer een knuffel van een meisje.
Er werkt op het moment bij een van mijn werkgevers een nieuw meisje. Ik vind haar echt heel leuk. Gelukkig heeft ze al een vriendje en maak ik daardoor geen kans. Dat voelt beter dan me beseffen dat zelfs als ze geen vriendje had gehad ik toch geen kans had gemaakt. Ze is mooi, lief, grappig, stoer en gewoon super tof. Ze heeft een druk leventje, een vriendje.
Dit telt meestal voor alle meisjes.
Ik verveel meisjes en ben schijnbaar niet zo vermakelijk, leuk en aantrekkelijk als andere jongens, hoe hard ik ook probeer. Als ik rondklik over Facebook of op straat kijk naar meisjes met hun vriendje dan zijn bijna alle leuke meisjes bezet en zijn ze allemaal te leuk voor mij en hebben ze vriendjes die op zoveel fronten slechter zijn dan mij, maar die ik op een paar andere fronten nooit zal kunnen evenaren.
Misschien zal ik wel nooit een meisje vinden dat me wil hebben. Ik heb het echt gehad.
Ik moet leren hoe ik net zo leuk en aantrekkelijk moet worden als al die andere jongens.
Ik zou willen dat je wat directer was. Misschien schud het zulke types wakker. Al dat gejank omdat ze geen meisje of jongetje kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 06:17 schreef firefly3 het volgende:
Je vraagt alleen maar aandacht met een slachtofferrol. Telkens die verhalen over je gevoelens, terwijl er zo veel mensen zijn die het slechter dan jij hebben. Sorry maar wie denk je dat je bent? Er zijn mensen op het forum die hun ouders verloren hebben en die niet zoals jij praten. Je toont geen respect om wat je om je heen hebt. Sorry dat ik zo direct ben, maar het zou je wakker moeten maken.
Ik heb wel dat idee ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:57 schreef jaha het volgende:
Doordat je als het ware afwezig bent in de wereld van flirten en sex sluit je je zelf buiten en ontwikkel je ook totaal geen vaardigheden in die richting waardoor je je zelf alleen maar meer de put in praat.
Dat zeg je wel, maar ik wil gewoon echt niets liever dan de gevoelens terug die ik toen had. Mijn hoofd voelde opgeruimd, ik had het gevoel alles aan te kunnen, ik kwam elke ochtend met plezier uit bed. Geen enkele tegenslag voelde echt heel zwaar en alle goede dingen voelden fantastisch.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je valt dan extra diep als het mis gaat omdat je alles ophangt aan 1 meisje, dat moet je niet doen... dat moet je niet willen. Zelfs al voelde het zo geweldig op dat moment, het is niet de oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |